quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je dit nog ergens gemakkelijk terugkijken?
Die zou min of meer gelijk moeten zijn aan elkaar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fatality rate is voor elk land zelfde?
Lijkt me sterk.
https://www.volkskrant.nl(...)p-ontsnapt~beb6fcd8/quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Van? Een complete populatie?
Van? Geteste mensen op willekeur?
Van? Geteste mensen die positief zijn met ziekte verschijnselen?
Het is ongeveer net zoals roepen wat het percentage in een Ajax shirt is dat je tegenkomt, dat scheelt nogal of je in Amsterdam, De Arena, Eindhoven, of Rotterdam bent.
Percentages hebben alleen zin om te roepen als je de context mee geeft.
Ah top, thanks. Straks eens terugkijken. Het is altijd wel vermakelijk hele persconferenties van hem te zien, dan besef je pas dat de highlights die in het nieuws worden maar een heel klein deel zijn van de onzin die uit zijn mond komt.quote:
Gedaan. Wat ik me afvraag: ¤2 miljoen is toch wisselgeld vergeleken bij de miljarden die naar Italië gaan? Waarom kon er niet wat geld rechtstreeks naar Leiden?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:24 schreef Momo het volgende:
Je kan hier doneren voor onderzoek naar Corona van LUMC, ze hebben nog geld nodig.
Omdat zo de potjes van de overheid niet werkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gedaan. Wat ik me afvraag: ¤2 miljoen is toch wisselgeld vergeleken bij de miljarden die naar Italië gaan? Waarom kon er niet wat geld rechtstreeks naar Leiden?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat zo de potjes van de overheid niet werken
Wat heeft ie voor geks gezegd?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah top, thanks. Straks eens terugkijken. Het is altijd wel vermakelijk hele persconferenties van hem te zien, dan besef je pas dat de highlights die in het nieuws worden maar een heel klein deel zijn van de onzin die uit zijn mond komt.
Meest vreselijke is dat hij nog altijd zo'n enorme achterban blijft houden - het is echt niet zo dat je nu kunt zeggen dat hij zijn herverkiezing te grabbel gooit. Als ze het zo draaien en vormgeven middels slimme commercials en campagne, komt hij alsnog als de grote winnaar uit de bus na deze hele crisis.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:48 schreef Lonaa het volgende:
Trump. Jeetje. Ik heb echt geen woorden voor de stukjes die ik net gezien heb.
Ongeveer 8x gezegd dat hij wel 100 van die clips (and way better) heeft zoals de clips in die promo.quote:
Nog geen idee. Heb nog niet de tijd gehad om 2 uur terug te kijkenquote:
Ja, net even gekeken, men heeft inderdaad in Gangelt een steekproef gedaan onder 1000 mensen gedaan, maar dan nog is het niet volkomen representatief, ten eerste wist men al dat dit een besmettingshaard was, daarnaast ken ik de demografie niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die zou min of meer gelijk moeten zijn aan elkaar.
https://www.volkskrant.nl(...)p-ontsnapt~beb6fcd8/
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)p-ontsnapt~beb6fcd8/
Dat je dat volhoudt, vind alleen de highlight leuk als ie ruzie heeft met die lui van cnn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog geen idee. Heb nog niet de tijd gehad om 2 uur terug te kijken.
Klopt, er is nog veel onzekerheid hoor. Maar een sterfte van enkele procenten impliceert haast massale sterfte. Daar is nochtans absoluut geen sprake van.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, net even gekeken, men heeft inderdaad in Gangelt een steekproef gedaan onder 1000 mensen gedaan, maar dan nog is het niet volkomen representatief, ten eerste wist men al dat dit een besmettingshaard was, daarnaast ken ik de demografie niet.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt, vind alleen de highlight leuk als ie ruzie heeft met die lui van cnn.
Of als hij op verkiezingscampagne is en de democraten belachelijk maakt
Dit heeft hij vannacht/gisteren gezegd. Die man slaat wartaal uit, dat zouden jij en ik nog beter doen.quote:"When somebody is the president of the United States, the authority is total" - President Donald Trump
M ooise was dat hij op verkiezingscampagne zei dat je kanker krijgt van windmolens, en toen ging hij een windmolen na doenquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[..]
Dit heeft hij vannacht/gisteren gezegd. Die man slaat wartaal uit, dat zouden jij en ik nog beter doen.
Ik ben in Amerika geweest ten tijde van het hele gedoe rondom Kavanaugh twee jaar terug. Toen waren de persconferenties iets korter en wat beter te volgen. Als je dat dan een beetje volgt, verbaas je je echt continu hoe het kan dat zo veel mensen op die man blijven stemmen. Het is echt bizar om te zien dat de president van de VS geen twee lopende zinnen achter elkaar uit zijn hoofd kan leren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt, vind alleen de highlight leuk als ie ruzie heeft met die lui van cnn.
Of als hij op verkiezingscampagne is en de democraten belachelijk maakt
Wordt nog mooier als Biden wint straks! Die gast kan geen hele volzinnen meer maken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[..]
Dit heeft hij vannacht/gisteren gezegd. Die man slaat wartaal uit, dat zouden jij en ik nog beter doen.
Je hebt gelijk dat er meer tegen opgetreden mag worden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:32 schreef _I het volgende:
De mensen die aan de beademing liggen hebben bijna allemaal een Body Mass Index (BMI) van 25 en hoger.
Kortste klap zou toch zijn om zoveel mogelijk mensen slank en gezond te krijgen voor de herfst? En om niet de mensen te bekeuren die samenklitten, maar mensen die te dik zijn. Die zijn feitelijk een aanslag op de zorg, niet jeugd die doet wat jeugd doet.
In een maand of 5 moeten we toch wel het grootste gedeelte van de BMI'rs die boven de 35 zitten, onder de 25 krijgen?
Als je eigen immuunsysteem het moet doen, snap ik niet dat we niet meer inzetten op gezondheid.
Stop dat in die app.![]()
Link?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
M ooise was dat hij op verkiezingscampagne zei dat je kanker krijgt van windmolens, en toen ging hij een windmolen na doen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
M ooise was dat hij op verkiezingscampagne zei dat je kanker krijgt van windmolens, en toen ging hij een windmolen na doen
Bij alle voorgaande presidenten lag het bij de media of grote lobby bedrijven en dit keer daadwerkelijk een president, ik snap dat dat moeilijk isquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[..]
quote:
Wat is dat toch met Amerika en presidentskandidaten die stokoud zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wordt nog mooier als Biden wint straks! Die gast kan geen hele volzinnen meer maken.
Als iedereen met een BMI <25 weer gewoon gaat werken en de rest verplicht moet afvallen/of nooit meer z'n huis uit mag, zijn we er ook.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat er meer tegen opgetreden mag worden.
Sjw gelul wat zoiets normaal voorkomt kan gewoon opzij geschoven worden.
Als bv rokers massaal opgenomen werden worden zij terecht bekritiseert.
Bmi onder de 25 massaal zou waarschijnlijk heel veel ic plekken schelen.
En ja er zijn uitzonderingen voordat iemand bmi weer wegzet als nutteloos omdat een enkele bodybuilder er niet aan voldoet.
Behouden dikke mensen wel een recht op uitkering?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:45 schreef _I het volgende:
[..]
Als iedereen met een BMI <25 weer gewoon gaat werken en de rest verplicht moet afvallen/of nooit meer z'n huis uit mag, zijn we er ook.
Gaan we gezond de winter in. Klinkt hard, maar het werkt feitelijk wel het beste om de zorg te ontzien.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Behouden dikke mensen wel een recht op uitkering?
Wow, wat een goed plan, ze moeten jou inhuren bij de overheid.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:45 schreef _I het volgende:
[..]
Als iedereen met een BMI <25 weer gewoon gaat werken en de rest verplicht moet afvallen/of nooit meer z'n huis uit mag, zijn we er ook.
Gaan we gezond de winter in. Klinkt hard, maar het werkt feitelijk wel het beste om de zorg te ontzien.
Druk aan het solliciteren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Wow, wat een goed plan, ze moeten jou inhuren bij de overheid.
Twee miljoen is normaal al wisselgeld in de zorg laat staan nu.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gedaan. Wat ik me afvraag: ¤2 miljoen is toch wisselgeld vergeleken bij de miljarden die naar Italië gaan? Waarom kon er niet wat geld rechtstreeks naar Leiden?
Wat vorige keer ook gezegd werd. Tegemoetkoming bij gezond gewicht.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:46 schreef _I het volgende:
[..]
Jammerlijk dit.
En ja, je mag gesponsord afvallen. Werk je niet mee, dan niet.
Eigenlijk best een goede inbreng.![]()
Dat is discriminatie op gewicht, wil niet straffen op iets uit het verleden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat vorige keer ook gezegd werd. Tegemoetkoming bij gezond gewicht.
Als mensen ineens 50 pm extra zorgtoeslag krijgen bij een gezond bmi.
Moet je kijken hoe snel men die laatste 5-10kg overgewicht kwijt is.
alleen is BMI niet echt de juiste graadmeter, zou vet% moeten zijnquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat vorige keer ook gezegd werd. Tegemoetkoming bij gezond gewicht.
Als mensen ineens 50 pm extra zorgtoeslag krijgen bij een gezond bmi.
Moet je kijken hoe snel men die laatste 5-10kg overgewicht kwijt is.
Eens.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen is BMI niet echt de juiste graadmeter, zou vet% moeten zijn
Times is ook stevig gekleurd hoor. (vanuit een bepaalde denkwijze geschreven)quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Times bedoel je denk ik, de Post is bepaald niet zeer gerespecteerd.
Dat is waar de zorgverzekeraars inmiddels ook wat meer moeite in zijn gaan stoppen, de preventie van zorg i.p.v. alles klakkeloos achteraf vergoeden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:32 schreef _I het volgende:
De mensen die aan de beademing liggen hebben bijna allemaal een Body Mass Index (BMI) van 25 en hoger.
Kortste klap zou toch zijn om zoveel mogelijk mensen slank en gezond te krijgen voor de herfst? En om niet de mensen te bekeuren die samenklitten, maar mensen die te dik zijn. Die zijn feitelijk een aanslag op de zorg, niet jeugd die doet wat jeugd doet.
In een maand of 5 moeten we toch wel het grootste gedeelte van de BMI'rs die boven de 35 zitten, onder de 25 krijgen?
Als je eigen immuunsysteem het moet doen, snap ik niet dat we niet meer inzetten op gezondheid.
Stop dat in die app.![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:50 schreef _I het volgende:
[..]
Dat is discriminatie op gewicht, wil niet straffen op iets uit het verleden.
Wil iets gaan belonen voor de toekomst.
Het is nog niet helemaal perfect... Het is een ander idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |