SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Met dit nummer op de achtergrond heb ik met 3 anderen mijn buurmeisje naar haar graf gedragen.quote:Op maandag 13 april 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Alessandro Safina - Luna Deze Italiaanse tenor scoorde hiermee in 2000 een nummer 3-hit in Nederland.
Ik zie een DJ Undici met una bandiera Italiana.quote:Op maandag 13 april 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit wel zuidelijker dan jou, maar nou ook weer niet zover zuidelijk.
Raf draaide vroeger wel eens hele oude jazz-nummers.quote:Op maandag 13 april 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat in 1916 (!) in deze uitvoering op plaat werd gezet. Ik heb het nagekeken, het leek me extreem vroeg. Maar het moet wel kloppen, want de zanger in kwestie is in 1921 overleden.
Mogelijk één van de oudste nummers ooit op Radio 49 gedraaid...
Nah ik heb je daarin sowieso mee verslagen, 18xx hierquote:Op maandag 13 april 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat in 1916 (!) in deze uitvoering op plaat werd gezet. Ik heb het nagekeken, het leek me extreem vroeg. Maar het moet wel kloppen, want de zanger in kwestie is in 1921 overleden.
Mogelijk één van de oudste nummers ooit op Radio 49 gedraaid...
Heftig zeg.quote:Op maandag 13 april 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dit nummer op de achtergrond heb ik met 3 anderen mijn buurmeisje naar haar graf gedragen.
Ze heette Naomi Luna...
quote:Op maandag 13 april 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dit nummer op de achtergrond heb ik met 3 anderen mijn buurmeisje naar haar graf gedragen.
Ze heette Naomi Luna...
quote:Op maandag 13 april 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heette Naomi Luna...
Heftigquote:Op maandag 13 april 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heette Naomi Luna...
Ik heb dat verhaal wel al eens verteld, ze stierf aan een hersenbloeding en werd maar 7 jaar...quote:
Dat heb je wel eens verteld ja. Wat een verdrietige bedoeling is dat.quote:Op maandag 13 april 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal wel al eens verteld, ze stierf aan een hersenbloeding en werd maar 7 jaar...
Elk jaar gedenken we haar sterfdag.quote:Op maandag 13 april 2020 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens verteld ja. Wat een verdrietige bedoeling is dat.
Netjes hoor.quote:Op maandag 13 april 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elk jaar gedenken we haar sterfdag.
Het is de reden dat we, ondanks dat we zelf geen kinderen hebben, diverse goede doelen voor kinderen financieel ondersteunen...
From Here To Eternity?quote:Op maandag 13 april 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Baltimora - Tarzan Boy
80s-italodisco. Hierna een invloedrijke artiest die al decennia actief is en die een grote stempel heeft gedrukt op de elektronische muziek.
Ehh neequote:
Ja cazzo hey.quote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer duurt trouwens 8:26 minuten. Ideaal moment om koffie in te schenken (of zo).
Haal je meteen een 2e.quote:Op maandag 13 april 2020 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja cazzo hey.
Kom ik net weer zitten met een bak cappuccino..
Die wordt dan koudquote:
Ben geen Italiaanquote:
Ik heb het even aan mijn man gemeldquote:Op maandag 13 april 2020 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer duurt trouwens 8:26 minuten. Ideaal moment om koffie in te schenken (of zo).
quote:Op maandag 13 april 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het even aan mijn man gemeld
Facetime ze.quote:Op maandag 13 april 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Mijn schoonzus uit de US komt even Facetimen, dus ik ben weg...![]()
Dank 11!
Veel plezier met facetimen. Hopelijk alles goed met je schoonzus.quote:Op maandag 13 april 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11!
Do her the greetings!quote:Op maandag 13 april 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11!
Graag gedaan, fijne avondquote:Op maandag 13 april 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11!
Op de tornado's na wel, geloof ik...quote:Op maandag 13 april 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel plezier met facetimen. Hopelijk alles goed met je schoonzus.
quote:Op maandag 13 april 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de tornado's na wel, geloof ik...
Tornado's?quote:Op maandag 13 april 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de tornado's na wel, geloof ik...
Ik wilde net zeggen dat Paolo de Leone volgens mij een cover heeft gemaakt hiervanquote:Op maandag 13 april 2020 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Beeld je gewoon in dat er van dit nummer geen Nederlandstalige cover bestaatRiccardo Cocciante - Per Lei
Ik had vandaag via Facebook heel wat foto's gezien van tuinen e.d. die behoorlijk getroffen waren door tornado'squote:
Zolang het bij tuinen blijft, vind ik het niet zo erg.quote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had vandaag via Facebook heel wat foto's gezien van tuinen e.d. die behoorlijk getroffen waren door tornado's
Dat zou een correcte bingo zijn, ware het niet dat ik er net toe heb opgeroepen om het bestaan van die cover te ontkennen.quote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat Paolo de Leone volgens mij een cover heeft gemaakt hiervan
Hoe is het met Vout, trouwens? Er komt straks ook nog iets speciaal voor hem voorbij....quote:Op maandag 13 april 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang het bij tuinen blijft, vind ik het niet zo erg.
quote:Op maandag 13 april 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Tegenwoordig gaat alles via de app, per e-mail... Daarvoor per post, daarvoor per postduif. En daarvoor kennelijk per lei.
Uit jouw jeugd toch?quote:
Daarstraks was het nog wel goed.quote:Op maandag 13 april 2020 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe is het met Vout, trouwens? Er komt straks ook nog iets speciaal voor hem voorbij....
Het is een groep over "tuinen" dus heb ik alleen tuinen gezienquote:Op maandag 13 april 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang het bij tuinen blijft, vind ik het niet zo erg.
Ik heb mijn leiden nog bewaardquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een groep over "tuinen" dus heb ik alleen tuinen gezien
Hé, die draaide Melting laatst ook.quote:
Chopin blijkt populair de laatste tijd.quote:Op maandag 13 april 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé, die draaide Melting laatst ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nog nooit gedronken. Is dat een beetje te drinken?quote:Op maandag 13 april 2020 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
Waar is die limoncello als je het nodig hebt?
Nee. Maar het is beter dan dit nummer.quote:Op maandag 13 april 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedronken. Is dat een beetje te drinken?
'n beetje.... het is heel goed te drinkenquote:Op maandag 13 april 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee. Maar het is beter dan dit nummer.
quote:Op maandag 13 april 2020 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
'n beetje.... het is heel goed te drinken
Friet from diezaaier.quote:Op maandag 13 april 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Zo meteen: een Songfestival-blokje. Dat begint met een wereldberoemd nummer dat nooit het Songfestival heeft gewonnen, maar dat uitgroeide tot één van de bekendste Italiaanstalige nummers ooit gemaakt.
Nu eerst:Gala - Freed From Desire
Het is patat.quote:
Spijkerbroek heeft gewoon geen smaakquote:
Maar het smaakt welquote:
TMIquote:Op maandag 13 april 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Hihi, net even knuffel blokje gehad met Spruitje. En nu ga ik even matras knuffelen
Als je het heel erg koud drinkt op een hele warme dag.quote:Op maandag 13 april 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Spijkerbroek heeft gewoon geen smaak
Alleen als-ie ijs- en ijskoud is.quote:Op maandag 13 april 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het heel erg koud drinkt op een hele warme dag.
Maar eigenlijk is alles dat heel erg koud is op een hele warme dag wel lekker.quote:Op maandag 13 april 2020 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen als-ie ijs- en ijskoud is.
Vloeibare stikstof vind ik eigenlijk weer wat teveel van het goede.quote:Op maandag 13 april 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is alles dat heel erg koud is op een hele warme dag wel lekker.
Dat heb ik dan nog nooit geprobeerd.quote:Op maandag 13 april 2020 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vloeibare stikstof vind ik eigenlijk weer wat teveel van het goede.
Ik ben bang om "Nel Blu Dipinto Di Blu" te vertalen, bang voor wat Nel wel niet gedaan heeft...quote:Op maandag 13 april 2020 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Domenico Modugno - Volare (Nel Blu Dipinto Di Blu)
Derde op het Songfestival van 1958. Oorspronkelijk onder de titel "Nel Blu Dipinto Di Blu", maar later bekend geworden als Volare.
quote:Op maandag 13 april 2020 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben bang om "Nel Blu Dipinto Di Blu" te vertalen, bang voor wat Nel wel niet gedaan heeft...
Ze zit in de ontkennende fase blijkbaar.quote:
quote:
Ik heb het opgezocht.quote:Op maandag 13 april 2020 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: wie weet de tweede Italiaanse winnaar nog? Antwoord volgt hierna
Ik herken het welquote:Op maandag 13 april 2020 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zit in de ontkennende fase blijkbaar.
Maar dit nummer ken ik niet.
Geen idee.quote:Op maandag 13 april 2020 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: wie weet de tweede Italiaanse winnaar nog? Antwoord volgt hierna
stikstof-ijs kan weer wel.quote:Op maandag 13 april 2020 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vloeibare stikstof vind ik eigenlijk weer wat teveel van het goede.
Ik herken het ook. Gezellig samen Si ho l'età zijnquote:
wij samen, gezellig...quote:Op maandag 13 april 2020 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik herken het ook. Gezellig samen Si ho l'età zijn
Ach ja. Ik kan ook niet echt wakker liggen van de boosheid van de Italianenquote:Op maandag 13 april 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Toto Cutugno - Insieme: 1992
Een veel bekender nummer van hem zit de tweede show. Met dit nummer over Europese eenheid won hij in 1990. In het licht van vandaag en al het geruzie over eurobonds komt het wel in een wat ander daglicht te staan.
Mooie tijdquote:Op maandag 13 april 2020 20:47 schreef DJ11 het volgende:
De eindtijd van deze show is trouwens zo rond 21:35 uur. Dan weten jullie dat
Italianen klinken altijd boos.... zelfs als ze blij zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja. Ik kan ook niet echt wakker liggen van de boosheid van de Italianen
Heb me een klein beetje vergist. Meer zo rond 21:40 uur. Heb een verzoekje ingevoegdquote:Op maandag 13 april 2020 20:47 schreef DJ11 het volgende:
De eindtijd van deze show is trouwens zo rond 21:35 uur. Dan weten jullie dat
Nooit geweten dat dit ook uit Italië kwam.quote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Eén van mijn favoriete Italiaanse eurodance-platen uit de 90s:The Riders - Bang! (radio edit)
Staat zelfs met koeienletters op de hoes van de cd-singlequote:Op maandag 13 april 2020 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dit ook uit Italië kwam.
Ik keek nooit naar de cd hoes.quote:Op maandag 13 april 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Staat zelfs met koeienletters op de hoes van de cd-single
7 weken Top 40 in 1994. Piekpositie: #14
Woorden, woorden..... een hoop geouwehoer.quote:
Gebabbelquote:Op maandag 13 april 2020 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Woorden, woorden..... een hoop geouwehoer.
Dat is toch wél van de Leeuw?quote:
quote:
... moet een man zélf koken en schoonmaken.quote:
Tja, het schoonmaakgedeelte klopt hier welquote:Op maandag 13 april 2020 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
... moet een man zélf koken en schoonmaken.
Al Bano? In de badkamer?quote:Op maandag 13 april 2020 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Behoeft dit introductie? Nee, denk ik.Al Bano & Romina Power - Felicità (Happyness)
Die zijn gesloten.quote:
De playas.quote:
dank je, nu denken mijn buren dat ik Corona heb, ik verslikte me en moest heel hard hoestenquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
dank je, nu denken mijn buren dat ik Corona heb, ik verslikte me en moest heel hard hoesten
quote:Op maandag 13 april 2020 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
dank je, nu denken mijn buren dat ik Corona heb, ik verslikte me en moest heel hard hoesten
Oei...quote:Op maandag 13 april 2020 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
De enige referentie aan de Vivo die ik ken zit in een nummer van Rooie Rinus en Pé Daalemmer.quote:Op maandag 13 april 2020 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien is de Vivo nog open?
Dat was vroeger een supermarkt.
Supermarkt voor haar.quote:
Ach ja, ik ook. Als het maar op loopafstand is.quote:Op maandag 13 april 2020 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Supermarkt voor haar.
Ik vind het goed.
Dat is dan de Plus.quote:Op maandag 13 april 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan vast melden dat de beste man in de tweede show ook voorbijkomt
wanneer gaat de 2e show komen ?quote:Op maandag 13 april 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan vast melden dat de beste man in de tweede show ook voorbijkomt
Nee, dit is niet het origineel.quote:Op maandag 13 april 2020 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore
Ik weet het niet met dat rare ritme eronderZat dat er altijd al in?
quote:Op maandag 13 april 2020 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de cd en volgens mij klopt het wel. Hoewel ik nu ook begin te twijfelen.quote:Op maandag 13 april 2020 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Dolce Vita?quote:Op maandag 13 april 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat je gerust één van de grootste dance-hits van deze eeuw tot dusver mag noemen. Het heeft op #1 gestaan in Nederland en vrij recent in een remix nog eens op #2...
Zal wel een latere versie zijn dan...quote:Op maandag 13 april 2020 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dit is niet het origineel.
Oh ja...quote:Op maandag 13 april 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, die zit in de tweede show en is trouwens niet van deze eeuw
Wat voor drugs heb je gebruikt?quote:Op maandag 13 april 2020 21:25 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
And I'll fly with you
I'll fly with you
I'll fly with you
Komt daar ook het ESF-nummer van 2018 (of was het nou 2017) in voor?quote:Op maandag 13 april 2020 21:26 schreef DJ11 het volgende:
De finish van de eerste show begint in zicht te komen: nog vier nummers te gaan...
Dat was de songtekstquote:Op maandag 13 april 2020 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor drugs heb je gebruikt?![]()
Of was het Red Bull?
Absoluutquote:Op maandag 13 april 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Komt daar ook het ESF-nummer van 2018 (of was het nou 2017) in voor?
quote:
quote:
Vandaag is toch roodquote:
Vandaag is Pasen. En Pasen is toch meer geel.quote:
Ik heb per ongeluk op een kuiken gestapt en nu is het toch echt roodquote:Op maandag 13 april 2020 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag is Pasen. En Pasen is toch meer geel.
Kuikentje piept niet meer?quote:Op maandag 13 april 2020 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk op een kuiken gestapt en nu is het toch echt rood
en vliegt en fladdert ook niet meerquote:
quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
jij hoorde het toch ookquote:
Jaquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
mea culpa, mea culpaquote:
Dat hoog in mijn Top 10 allertijden staat. Maar dit Italiaanse origineel is ook mooi.quote:Op maandag 13 april 2020 21:37 schreef just me het volgende:
You don't have to say you love me just be close at hand
quote:Op maandag 13 april 2020 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat hoog in mijn Top 10 allertijden staat. Maar dit Italiaanse origineel is ook mooi.
Ja, daar heeft dat kuikentje nu weinig meer aan.quote:
Ja, niemand anders heeft erop gestampt idd.quote:
Il Pulcino Rossoquote:Op maandag 13 april 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, daar heeft dat kuikentje nu weinig meer aan.
quote:Op maandag 13 april 2020 21:39 schreef just me het volgende:
Hét nummer waarvan een vriendin van mij altijd ging huilen, werkte écht altijd!
Is dan ook een verschrikkelijk mooi nummerquote:Op maandag 13 april 2020 21:39 schreef just me het volgende:
Hoe meer wijn erin ging, des te harder ging ze huilen, maar dit is dan ook wel een heel mooi nummerquote:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 13 april 2020 21:39 schreef just me het volgende:
Graag gedaan: het goede nieuws is: er komt nog zo'n show en die is - vind ik - nog beter dan deze qua inhoud.quote:
Dit dus..... ik ga daarom ook plat.quote:Op maandag 13 april 2020 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben wel blij dat je die 4 uur aan liedjes niet in 1 show hebt geduwd, want ik val bijna om van de slaap
Laat ik nu komende week weer geen plannen hebbenquote:Op maandag 13 april 2020 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Graag gedaanBedankt voor het luisteren.
Het ligt helemaal aan jullie wanneer het tweede deel komt. De show staat in principe klaar. Ik zat zelf aan donderdag of vrijdag te denken. Maar na het weekend kan ook.
Ja, was een beetje te veel geweest. Inmiddels is het trouwens meer dan 5 uur in totaalquote:Op maandag 13 april 2020 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben wel blij dat je die 4 uur aan liedjes niet in 1 show hebt geduwd, want ik val bijna om van de slaap
Verborgen boodschap?quote:Op dinsdag 14 april 2020 01:17 schreef Rafeiro het volgende:
Dan denk je, wat hoor ik toch, zit er blijkbaar ook F1 race analysis in de afspeellijst. Maar eens kijken dat dat beperkt wordt tot mp3/flac
Veel F1 is er nu niet, dus was een oudequote:
Ja, het is helaas even afzien. Gaat nog wel een poosje duren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 01:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Veel F1 is er nu niet, dus was een oude
Zou wel weer een race, of voetbal of... weet ik veel wat willen kijken.
Netflix bijna uitgespeeldquote:Op dinsdag 14 april 2020 01:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, het is helaas even afzien. Gaat nog wel een poosje duren.
quote:
Sinds 7 uur thuis aan het werk.quote:
Dan mag je ook weer vroeg stoppenquote:
Het wordt sowieso laat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:25 schreef Rafeiro het volgende:
Niet te veel Fok!ken dan, anders wordt het alsnog laat
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooie tijd om te beginnen
Goedemorgen
uurtje laterquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En hoe laat ben jij begonnen?
Had hij ook een Italiaanse show klaar staan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, leuke show gemist gisteren. En een geluk voor Elfje dat Symph toch afzag van een show zondag, anders was het gras voor zijn voeten weggemaaid.
Nog niet klaarstaan, maar wel gepland, dus dat hadden we samen in een half uurtje wel bij elkaar gegraaid. Al gok ik dat ik kuikentje piep niet in de lijst had gekregen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Had hij ook een Italiaanse show klaar staan?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog niet klaarstaan, maar wel gepland, dus dat hadden we samen in een half uurtje wel bij elkaar gegraaid. Al gok ik dat ik kuikentje piep niet in de lijst had gekregen.
DJ11 had dit toch al eerder aangegeven, en er staat alweer een volgende show van DJ11 op stapel dus wellicht is overleg handigquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog niet klaarstaan, maar wel gepland, dus dat hadden we samen in een half uurtje wel bij elkaar gegraaid. Al gok ik dat ik kuikentje piep niet in de lijst had gekregen.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Italiaanse show, Duitse show, Franse show, Spaanse show.. doe eens iets uitdagenders! Wanneer komt de Thaise show? Of de Armeense show? De Congolese show?
Goedemorgen.
Ik denk dat de nieuwe DJ spijkerbroek hier een leuke invalshoek heeft gevonden. Volgende week je debuut?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Italiaanse show, Duitse show, Franse show, Spaanse show.. doe eens iets uitdagenders! Wanneer komt de Thaise show? Of de Armeense show? De Congolese show?
Goedemorgen.
Lijkt me n super planquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat de nieuwe DJ spijkerbroek hier een leuke invalshoek heeft gevonden. Volgende week je debuut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:17 schreef Symphonic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Go your gang!quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:16 schreef Symphonic het volgende:
Draait er iemand vanavond?
Anders wil ik wel van 19-21
(Ik dacht aan een Italiaanse show)
Leuk!!quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
De appelboom bij de buren heeft mooie roze bloesem, mooi net boven onze schutting. Ons eigen dwergappelboompje doet dapper mee. Nu de bank aan de andere kant van de woonkamer staat heb ik een heel ander uitzicht.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:17 schreef just me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ik hierna nog eens een landenshow doe, is de kans groot dat ik voor Zweden gaquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben heel blij dat het zo gelopen is, je hebt er zo veel werk in gestoken. Ik hoop dat we de volgende show wel kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]mocht niet ontbreken
Ik had er natuurlijk ook geen weet van. Ik was al tijden bezig met de voorbereiding van mijn I-shows, maar ik was vooraf niet echt duidelijk geweest over wat het thema precies was.
Hoe dan ook: ik heb een tweede show klaarstaan voor later deze week of begin volgende week.
Ik ben niet helemaal thuis in de Congolese top 40, sorry.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Goed idee. Stel jij hem samen?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik neig trouwens een beetje naar komende vrijdagavond voor de tweede Italië-show.
Symph, als je bepaalde suggesties hebt zijn ze van harte welkom. Ik heb van MadMaster en Rafeiro ook al wat input gehad.
Donderdag kan voor mij, of volgende week een keer (niet op vrijdagquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welke avond schikt wel dan? Ik kan ook naar donderdag of zondag gaan.
Ga je ons leren, associëren? Dat rijmt in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:25 schreef Symphonic het volgende:
Vanavond maar weer een keer Associëren .
Dat is wel even geleden.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je ons leren, associëren? Dat rijmt in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |