SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dubbel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
hoe klink jij als je teveel gedronken hebt ?
Slinger ze en bedankt!quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:00 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren.
Ik ga even wat slingers hangen bij mijn jongste broer z'n voordeur (wordt morgen 40).
En daarna naar bed.
Welterusten en/of een fijne avond nog.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:00 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Ik ga even wat slingers hangen bij mijn jongste broer z'n voordeur (wordt morgen 40).
En daarna naar bed.
[ afbeelding ]
Thank youquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:00 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
En daarna naar bed.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 april 2020 08:05 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Heb je nog wat versierd gisterenavond Meltinggefeliciteerd met je broer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je. Ik moest het stil doen, want hij was nog wakker.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 12 april 2020 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je. Ik moest het stil doen, want hij was nog wakker.wat een avontuur
![]()
maar hij zal heel blij zijn
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 april 2020 08:09 schreef just me het volgende:
[..]wat een avontuur
![]()
maar hij zal heel blij zijn
Goed bezig!!quote:Op zondag 12 april 2020 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Heb bij mijn oudste broer een zakje paaseitjes aan de deur gehangen.
Doe jij nog iets bijzonders met Pasen?quote:
Ik ga om 10.00 uur skypen met de hele familiequote:Op zondag 12 april 2020 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe jij nog iets bijzonders met Pasen?
quote:Op zondag 12 april 2020 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga om 10.00 uur skypen met de hele familie
Van het lekkere weer genieten dus.quote:Op zondag 12 april 2020 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
en voor de rest hetzelfde als gisteren en eergisteren en zo'n beetje alle dagen daarvoor![]()
Moet ik me nog wel herinneren waar ik ze verstopt hebquote:Op zondag 12 april 2020 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig.
Je moet de kabouters natuurlijk wel laten zien hoeveel paaseitjes je gevonden hebt vanmorgen.
quote:Op zondag 12 april 2020 08:17 schreef just me het volgende:
[..]
Moet ik me nog wel herinneren waar ik ze verstopt heb![]()
wat ga jij doen? Nog bij je vader langs ?
een gewone zondag dus en je vader vind het vast fijn dat je morgen naar hem toe gaatquote:Op zondag 12 april 2020 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]Zo meteen maar even goed zoeken dan.
Vandaag nog niet zoveel plannen. Zo meteen strijken, de was opruimen.
En daar na van het zonnetje genieten.
Ik ga morgen naar mijn vader.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 12 april 2020 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
een gewone zondag dus en je vader vind het vast fijn dat je morgen naar hem toe gaat
Ben wel benieuwd hoe ongestructureerd dat skypen straks gaatquote:
Dat zal helemaal van de andere partijen afhangen.... hoe dat zij de kabouters in de hand hebben.quote:Op zondag 12 april 2020 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ongestructureerd dat skypen straks gaat
quote:Op zondag 12 april 2020 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal helemaal van de andere partijen afhangen.... hoe dat zij de kabouters in de hand hebben.
Het zal leuk zijn ze weer te zien.quote:
Ik zie ze ongeveer 2x per week via skype, en laatst heeft kabouter 2.0 zelf ontdekt hoe je met whats app ook kunt videobellenquote:
quote:Op zondag 12 april 2020 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie ze ongeveer 2x per week via skype, en laatst heeft kabouter 2.0 zelf ontdekt hoe je met whats app ook kunt videobellen![]()
quote:Op zondag 12 april 2020 08:29 schreef livelink het volgende:
Leuk gedaan Melting! En gefeliciteerd met je broer.
Ik zit hier heel alleen paasstol te eten (vrij naar André)
Alles slaapt nog en als ik moet wachten tot iedereen wakker is, ben ik wel verhongerd.
quote:Op zondag 12 april 2020 08:29 schreef livelink het volgende:
Leuk gedaan Melting! En gefeliciteerd met je broer.
Ik zit hier heel alleen paasstol te eten (vrij naar André)
Alles slaapt nog en als ik moet wachten tot iedereen wakker is, ben ik wel verhongerd.
en als hij dat niet doet spreekt hij berichtjes inquote:Op zondag 12 april 2020 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha... die belt elke dag dan zeker?
quote:Op zondag 12 april 2020 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
en als hij dat niet doet spreekt hij berichtjes in
Nou dat zal wel een uitgebreide paaslunch worden.quote:Op zondag 12 april 2020 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat het smaken.
Ik lust geen paasstol.Hebben jullie uitgebreid paasontbijt?
Paasbrunch, paaslunch..... ook lekker.quote:Op zondag 12 april 2020 08:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou dat zal wel een uitgebreide paaslunch worden.
doe er je voordeel mee , je hebt nu nog de tijd om alles te verstoppenquote:Op zondag 12 april 2020 08:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou dat zal wel een uitgebreide paaslunch worden.
Heb jij de paaseitjes allemaal al gevonden?quote:Op zondag 12 april 2020 08:40 schreef just me het volgende:
[..]
doe er je voordeel mee , je hebt nu nog de tijd om alles te verstoppen
welke paaseitjesquote:Op zondag 12 april 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij de paaseitjes allemaal al gevonden?
Ik heb maar 1 zakje gekocht en dat is voor de helft opquote:
Dan kun je de kabouters laten zien dat je er toch een paar hebt gevonden tijdens het zoeken.quote:Op zondag 12 april 2020 08:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 zakje gekocht en dat is voor de helft op
Als hij ze wel lekker vind, heeft hij meer voor zichzelf. De slimmerik.quote:Op zondag 12 april 2020 09:06 schreef Doedezemaar het volgende:
De lekkere paaseitjes zijn op, Symph heeft nog een kilozak met paaseitjes die ik niet lekker vind
Smakelijk!quote:Op zondag 12 april 2020 09:15 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zo de Paas brunch ophalen en oppeuzelen.
Daarna even een rondje fietsen, denk ik...
Allemaal veel plezier vandaag!
Door een microfoon is wel een beetje afstandelijk, maar dan ben je in ieder geval wel bij hem. En dat is het belangrijkste. De haringen zal hij wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 12 april 2020 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even een correctie... Lennon vond de verjaardagsmaaltijd van peaceman juist wel lekker. Snijbonen is zijn lievelingsgroente en zal vind hij erg lekker.![]()
Wij gaan zo even bij mijn vader langs. We mogen door een microfoon met hem praten. Ik weet niet of ik het wat vindt maar mijn moeder zei dat ik het een keer moest proberen. Dan maar een keer doen. We nemen 2 haringen voor hem mee, die vindt hij erg lekker.
Die haring met uitjes door de microfoon heen proppen lijkt me wel een opgave...quote:Op zondag 12 april 2020 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Door een microfoon is wel een beetje afstandelijk, maar dan ben je in ieder geval wel bij hem. En dat is het belangrijkste. De haringen zal hij wel kunnen waarderen.
Dat klinkt niet echt corona handigquote:Op zondag 12 april 2020 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
Hier geen paasontbijt vandaag... Lennon slaapt bij mijn moeder en Twan is bij zijn vriendin. Morgenvroeg gaan we samen ontbijten.
Die mag je bij de deur afgeven...quote:Op zondag 12 april 2020 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die haring met uitjes door de microfoon heen proppen lijkt me wel een opgave...
Gewoon proberen ja, hij zal er zelf al best aan gewend zijnquote:Op zondag 12 april 2020 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even een correctie... Lennon vond de verjaardagsmaaltijd van peaceman juist wel lekker. Snijbonen is zijn lievelingsgroente en zal vind hij erg lekker.![]()
Wij gaan zo even bij mijn vader langs. We mogen door een microfoon met hem praten. Ik weet niet of ik het wat vindt maar mijn moeder zei dat ik het een keer moest proberen. Dan maar een keer doen. We nemen 2 haringen voor hem mee, die vindt hij erg lekker.
Dat zijn de enige contacten die we hebben. En doen we al zo sinds het begin. We houden wel afstand en minimaliseren het bezoek.quote:
Dat vraag ik me af eigenlijk. Volgens mij heeft hij dat besef helemaal niet meer.quote:Op zondag 12 april 2020 09:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon proberen ja, hij zal er zelf al best aan gewend zijn
Het personeel zal blij met jullie en de geur zijn...quote:
Als in bezoek verstoort het leven daar ?quote:Op zondag 12 april 2020 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af eigenlijk. Volgens mij heeft hij dat besef helemaal niet meer.
We horen trouwens wel terug dat -in het algemeen - de bewoners veel rustiger zijn nu er geen bezoek meer komt. Het kan best zijn dat ze na Corona nieuwe regels gaan opsteken vwb bezoek.
Mijn vader krijgt regelmatig haring, ze zijn het wel gewend.quote:Op zondag 12 april 2020 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het personeel zal blij met jullie en de geur zijn.
Maar zonder gekheid, mooi dat dit soort dingen toch mogelijk zijn.
Mijn schoonouders in Amstelveen kregen gisteren van hun nichtjes uit Almere een paaspakket voor de deur afgeleverd. Ze waren zo blij en trots daarmee...
Ja en teveel prikkels van buiten. Je mag nu bijna de hele dag komen met tig mensen... Ik kan me voorstellen met 16 bewoners dat dat onrust geeft.quote:Op zondag 12 april 2020 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
Als in bezoek verstoort het leven daar ?
quote:Op zondag 12 april 2020 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en teveel prikkels van buiten. Je mag nu bijna de hele dag komen met tig mensen... Ik kan me voorstellen met 16 bewoners dat dat onrust geeft.
Ach ja, ik zie het ook allemaal debiel strak want ik ben risico groep en dat zijn mijn ouders (en hun partners) ook allebei. Fijn dat dat zo nog kan danquote:Op zondag 12 april 2020 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zijn de enige contacten die we hebben. En doen we al zo sinds het begin. We houden wel afstand en minimaliseren het bezoek.
Dat geeft niet, ik denk dat ieder het op zijn eigen manier doet. Als het maar met goed verstand gebeurt en binnen wat mogelijk is en mag, denk ik dan. Wat voor jezelf goed voelt!quote:Op zondag 12 april 2020 09:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja, ik zie het ook allemaal debiel strak want ik ben risico groep en dat zijn mijn ouders (en hun partners) ook allebei. Fijn dat dat zo nog kan dan.
Wij hebben geen enkel contact en we vallen niet in een risicogroep, maar we dragen er hopelijk aan bij dat het virus op dit moment zo min mogelijk verspreid wordt.quote:Op zondag 12 april 2020 09:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja, ik zie het ook allemaal debiel strak want ik ben risico groep en dat zijn mijn ouders (en hun partners) ook allebei. Fijn dat dat zo nog kan dan.
quote:Op zondag 12 april 2020 10:03 schreef Rafeiro het volgende:
Het is allemaal ook zo raar nu, dit zijn we (gelukkig) niet gewend.Da’s een slimme oplossing, want hulp moet wel op de een of andere manier doorgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat mag ook. Je mag max. 3 bezoekers ontvangen, mits je afstand houdt.quote:Op zondag 12 april 2020 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s een slimme oplossing, want hulp moet wel op de een of andere manier doorgaan
Gezellig.quote:Op zondag 12 april 2020 12:08 schreef just me het volgende:
Wij hebben vanmorgen met de familie zitten Skypen, was ook wel even fijn![]()
en vandaag komen we ook wel weer door, morgen weer een dag
dat is wel de bedoeling hoorquote:Op zondag 12 april 2020 12:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig.
Morgen kom je toch ook wel door?
Gelukkig maar.quote:Op zondag 12 april 2020 12:11 schreef just me het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling hoor
dag voor dag komen we er wel
That’s the spirit. Was het lekker chaotisch?quote:Op zondag 12 april 2020 12:08 schreef just me het volgende:
Wij hebben vanmorgen met de familie zitten Skypen, was ook wel even fijn![]()
en vandaag komen we ook wel weer door, morgen weer een dag
Het ging beter dan verwacht! Kindjes in Hilversum gingen ook nog skypen met de familie in Australie en Engeland maar dat zullen ze wel niet zo lang volhouden.quote:Op zondag 12 april 2020 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
That’s the spirit. Was het lekker chaotisch?
Zekerquote:Op zondag 12 april 2020 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel een verjaardagskadootje gehad?
Zeker!quote:Op zondag 12 april 2020 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel een verjaardagskadootje gehad?
Hoeveel uur duurt de show dan?quote:Op zondag 12 april 2020 18:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb alle muziek voor de themashow van morgenavond uitgezocht. Dat is dusdanig veel dat ik een groot deel van de avond nodig heb; hopelijk heeft niemand daar bezwaar tegen? Laat het dan even weten. Alternatief is dat ik de show in twee afleveringen opdeel.
Zoals de vlag er nu bijhangt zo'n 3,5 uurquote:
3,5 uur is wel lang ja.quote:Op zondag 12 april 2020 18:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoals de vlag er nu bijhangt zo'n 3,5 uur(en dan heb ik al de nodige muziek naar de reservebank verwezen)
Ik zit eraan te denken om heel vroeg te beginnen, bijvoorbeeld om 18:30 uur.
Dan zou ik ook voor 2x2 uur gaan.quote:Op zondag 12 april 2020 18:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoals de vlag er nu bijhangt zo'n 3,5 uur(en dan heb ik al de nodige muziek naar de reservebank verwezen)
Ik zit eraan te denken om heel vroeg te beginnen, bijvoorbeeld om 18:30 uur.
Misschien inderdaad wel beter. Ik ga eens kijken hoe ik de muziek over twee shows kan verdelen.quote:
Goedemorgen livelink.quote:
Ja zeker. En gisteren ook nog op tijd naar bed gegaan. Ik was gisterenavond echt heel erg moe ineens. Ik was gisteren op de fiets naar mijn ouders geweest. Op veilige afstand vanaf de straat even met hen gesproken en toen weer naar huis. Toch 2 uur gefietst in totaal. Het was echt lekker om er weer eens echt uit te zijn na al die weken.quote:Op maandag 13 april 2020 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Lekker uitgeslapen?
Goed bezig.quote:Op maandag 13 april 2020 07:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja zeker. En gisteren ook nog op tijd naar bed gegaan. Ik was gisterenavond echt heel erg moe ineens. Ik was gisteren op de fiets naar mijn ouders geweest. Op veilige afstand vanaf de straat even met hen gesproken en toen weer naar huis. Toch 2 uur gefietst in totaal. Het was echt lekker om er weer eens echt uit te zijn na al die weken.
Ja, heerlijk weer, hoewel ik terug naar huis in een stortbui terecht kwam. Heel plaatselijk en ik had net dikke pech, want thuis was er geen druppel gevallen.quote:Op maandag 13 april 2020 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.
Het was gisteren ook lekker weer.
quote:Beste Klanten
Helaas hebben we op last van de overheid Paas Zaterdag moeten sluiten.
De reden was de verkeersoverlast bij het kruispunt en bij de afslag naar de winkel!
En uiteraard te veel mensen op de parkeerplaats en de regel 1.5 meter niet gehandhaafd werd!!
We zijn nu bezig om maatregelen te treffen om morgen weer open te gaan.
Er zal een verkeersregelaar komen te staan bij het kruispunt.
Er mogen nog maar 25 klanten op het terrein zijn.
Om dit te controleren zal er iemand bij de poort staan!
Dus per auto aub een persoon naar winkel binnen gaan!
Aub mensen luister naar de aanwijzingen van onze mensen.
Zo dat we U weer mogen helpen aan verse asperges aardbeien.
Hoop op begrip en tot gauw
Groetjes Team Meer Asperges
Dat is dan wel minder zo'n stortbui.quote:Op maandag 13 april 2020 08:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heerlijk weer, hoewel ik terug naar huis in een stortbui terecht kwam. Heel plaatselijk en ik had net dikke pech, want thuis was er geen druppel gevallen.
Ik merkte trouwens heel goed dat de motorrijders zich aan het verzoek om niet massaal de weg op te gaan hebben gehouden. Wij wonen onderaan de dijk en bij mooi weer is het een gekkenhuis met motoren. Vorig weekend was het ook echt idioot druk. Maar dit weekend heb ik nauwelijks een motor gehoord. Netjes hoor!
Dat is wel heftig dan.quote:Op maandag 13 april 2020 08:15 schreef MadMaster het volgende:
De drukte hier in de buurt was bij de aspergehandelaar.
Vorige week hebben we zelf mogen meemaken hoe lang de rijen waren, afgelopen zaterdag was het helemaal feest waardoor ze op last van de politie zelfs moesten sluiten.
Gisteren hebben ze met verkeersregelaars en mensen aan de poort de boel weer onder controle gekregen en dat gun ik ze ook wel.
De dame die de boel runt daar is van buitenlandse afkomst (Pools, Roemeens??) en heeft een grappig Oost Europees accent als ze Nederlands spreekt of schrijft. Om haar stukjes op Facebook moet ik daarom ook altijd lachen. Het heeft iets vertederends...
Dit schreef ze zaterdag:
[..]
Al die creatieve initiatieven vind ik een mooie bijkomstigheid van deze situatie.quote:Op maandag 13 april 2020 08:44 schreef livelink het volgende:
Ik fietste ook langs een asperge-stal gisteren. Heen kwam ik er om 16.00 langs en was het een gekkenhuis. Terug was het bijna 17.00 en was het heel rustig. Ik kwam in de verleiding om te stoppen en asperges te kopen, maar het regende op dat moment en ik fietste liever door.
Maar mijn tip is dus om later in de middag te gaan (en op de fiets).
De tuinderijen in onze omgeving hadden wel een mooi initiatief voor de Pasen. Helaas was het al uitverkocht toen ik het ontdekte.
https://krommerijnfruit.nl/product-categorie/quarantainepakket/
Ze zijn aan het spelen.quote:Op maandag 13 april 2020 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Vogelruzie in de tuin tussen puttertjes en een koolmeesje
Het is vaak gezellig met de vogeltjes, we hebben altijd koolmeesjes in de tuin en soms komt er iets anders kijkenquote:Op maandag 13 april 2020 10:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zijn aan het spelen.
Wel gezellig.
Wel lekker. Ik hoop deze week groene asperges te scoren, die vind ik lekkerderquote:Op maandag 13 april 2020 11:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Vrolijk Pasen deel 2!
En goedemorgen ☕
Gisteren een heerlijk, doch eenzaam, paasdiner gehad, wat asperges met ham en kaas betekende 😋
Die had ikquote:Op maandag 13 april 2020 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wel lekker. Ik hoop deze week groene asperges te scoren, die vind ik lekkerder
Leukquote:Op maandag 13 april 2020 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Kleine wandeling gemaakt, koud...en toen gezellig op de bank naar de film Ja zuster, nee zuster gekeken.
Volgens mij klopt dat ja.quote:Op maandag 13 april 2020 17:39 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe heten die koekjes die in tiramisu gebruikt worden ook al weer. Had net zo'n toetje, maar kan niet met zekerheid op de naam komen. Lange vingers ofzo.
Italiaanse lange vingers, Savoiardi, die zijn wat steviger (en zachter) dan de onzequote:Op maandag 13 april 2020 17:39 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe heten die koekjes die in tiramisu gebruikt worden ook al weer. Had net zo'n toetje, maar kan niet met zekerheid op de naam komen. Lange vingers ofzo.
Ik ga kijken of ik er ga zijn, bed roept ook al vrij hard. Weet niet waar ik de laatste tijd last van heb.quote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef DJ11 het volgende:
Nog een half uur... Ongeveer vanaf 18:54 uur zal er muziek hoorbaar zijn. Ook nu weer een track voorafgaand aan de show.
Van de muziek word je vanzelf weer helemaal wakkerquote:Op maandag 13 april 2020 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik er ga zijn, bed roept ook al vrij hard. Weet niet waar ik de laatste tijd last van heb.
quote:
Ik laat me verrassenquote:Op maandag 13 april 2020 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]En ik heb nog steeds niet verteld wat het thema van deze show is.
Misschien zijn er vermoedens? Het wordt zo wel duidelijk....
Thema Pasen?quote:Op maandag 13 april 2020 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]En ik heb nog steeds niet verteld wat het thema van deze show is.
Misschien zijn er vermoedens? Het wordt zo wel duidelijk....
I speak no Italianoquote:Op maandag 13 april 2020 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is niet het themaDe titel van de show is: I
Toevallig nog 1 van die nummers van die gast die ik "ken"?quote:
Nee, maar ik sta open voor suggesties. Als het niet vanavond kan, dan wel in de tweede showquote:Op maandag 13 april 2020 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toevallig nog 1 van die nummers van die gast die ik "ken"?
quote:Op maandag 13 april 2020 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
Waag het niet om Marco Borsato te gaan draaien trouwens.
quote:Op maandag 13 april 2020 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]Paolo Vallesi - Sempre
Maar dit is niet Marco Borsato
Ik heb niet al die Borsato-nummers erin gestopt hoor. Verspreid over twee shows komen er maar twee voorbijquote:Op maandag 13 april 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoort toch Marco op 1 of andere manier.
Iets met vrij zijn....quote:Op maandag 13 april 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je op die andere manier luisterenquote:Op maandag 13 april 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
Dan moet je op die andere manier luisteren
Nou ben ik wel benieuwd.quote:Op maandag 13 april 2020 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nummer dat Rafeiro heeft aangevraagd. Het is wat minder bekend, maar ik heb een keertje die hele cd van Spotify lopen opnemen en in mp3's omgezet. Heb ik dat in elk geval niet voor niks gedaan.
Komt toch door Borsatoquote:Op maandag 13 april 2020 19:17 schreef Melting het volgende:
Dat we zelfs in Italië beluisterd worden.
Omdat we die bewust niet draaien?quote:
Buona serataquote:Op maandag 13 april 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Ik hoef niet te raden wat het thema is.
Goede avond.quote:Op maandag 13 april 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Ik hoef niet te raden wat het thema is.
Oh?quote:Op maandag 13 april 2020 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een artiest die tot mijn grote verbazing (lees: schrik) zaterdag in de show van Melting voorbij kwam...
Monique wie?quote:Op maandag 13 april 2020 19:21 schreef Rafeiro het volgende:
En Monique is mijn oude klasgenote. Waar ik hem via "ken".
quote:Op maandag 13 april 2020 19:21 schreef Rafeiro het volgende:
En Monique is mijn oude klasgenote. Waar ik hem via "ken".
Ik hoor Italiaans en ik zie de UI van Elf.quote:Op maandag 13 april 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Heb je teruggelezen dan?
Ah.quote:Op maandag 13 april 2020 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]Jovanotti - L'Ombelico Del Mondo
Die andere hit van hem
Je mag 11 een dm sturen met een leuke suggestie.quote:Op maandag 13 april 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor Italiaans en ik zie de UI van Elf.
Ik kom alleen maar op Eros Ramazotti als het op Italiaans aankomt. En wat ESF-nummers natuurlijk.
Nee, ik ben dus vrij blanco op dat punt.quote:Op maandag 13 april 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag 11 een dm sturen met een leuke suggestie.
Komt allemaal nogquote:Op maandag 13 april 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor Italiaans en ik zie de UI van Elf.
Ik kom alleen maar op Eros Ramazotti als het op Italiaans aankomt. En wat ESF-nummers natuurlijk.
Ik ben al heel lang met de voorbereiding op deze themashow bezig. Zelfs gisteren heb ik nog een geweldig nummer toegevoegd dat ik bijna was vergeten (zit in de tweede show).quote:Op maandag 13 april 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
Kijk, hier zou ik nou nooit op gekomen zijn.
quote:
Oh ja.... Die was het.quote:Op maandag 13 april 2020 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Ik vertrouw erop dat Melting even de screenshots uit de clip plaatst:Benny Benassi presents The Biz - Satisfaction (UK radio edit)
Deze heb ik niet aangevraagd.quote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Een niet nader te noemen user () heeft via DM pizza calzone aangevraagd. Komt eraan...
Zoiets... De trieste gebeurtenissen in Italië hebben deze show wel in een stroomversnelling gebracht, jaquote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Een ode aan de grondleggers van de Europese Corona uitbraak?
in wil niet weten hoeveel uren je in deze show gestoken hebt !quote:Op maandag 13 april 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
maar themashows zijn bewerkelijk, dus het kwam er nooit van.
Je maakt mij er in ieder geval blij mee.quote:Op maandag 13 april 2020 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit leek er het meest op...![]()
Eros Ramazzotti - Se Bastasse Una Canzone
Heel watquote:Op maandag 13 april 2020 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
in wil niet weten hoeveel uren je in deze show gestoken hebt !
![]()
quote:
Italiaans kan best aardig zijn, mits niet gecoverd door Nederlanders en mits niet te zoetsappig.quote:Op maandag 13 april 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoiets... De trieste gebeurtenissen in Italië hebben deze show wel in een stroomversnelling gebracht, jaHet idee bestond al heel lang, maar themashows zijn bewerkelijk, dus het kwam er nooit van.
Er komen geen Nederlandse covers voorbij. De show is Borsato-vrij. Als je nog een paar goede Italo-disco nummers weet (hetzij voor nu, hetzij voor show 2) houd ik me aanbevolen.quote:Op maandag 13 april 2020 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Italiaans kan best aardig zijn, mits niet gecoverd door Nederlanders en mits niet te zoetsappig.
En een kleine correctie: Jij maakt thema shows bewerkelijk...
quote:Op maandag 13 april 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
DB Boulevard - Point Of View (radio edit)
Hitje uit 2001/2002. Nummer 37 gehaald in de Top 40 (speciaal voor Melting, deze info)
Ik ga er vanuit dat je een van de bekendste van Silver Pozolli wel al klaar hebt liggen...quote:Op maandag 13 april 2020 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komen geen Nederlandse covers voorbij. De show is Borsato-vrij. Als je nog een paar goede Italo-disco nummers weet (hetzij voor nu, hetzij voor show 2) houd ik me aanbevolen.
Die eerste plaat zei me zo niets.quote:Op maandag 13 april 2020 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Moony - Dove (I'll Be Loving You) (radio edit)
Als je het één keer weet... Ze lijken zo veel op elkaar, ook qua productie. Moony zong dus ook het nummer van DB Boulevard.
Ehhh....quote:Op maandag 13 april 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je een van de bekendste van Silver Pozolli wel al klaar hebt liggen...
Deze haalde #28, maar is wel een blijvertje gebleken. Nog steeds regelmatig op de radio. Ik hoorde 'm recent nog op Radio 2quote:
Ik noteer je suggesties even. Er komt ook nog een tweede showquote:Op maandag 13 april 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek maar.
En ook Video met Hey Girl...
Ik vind 'm Italiaans genoegquote:Op maandag 13 april 2020 19:46 schreef Melting het volgende:
Deze Belgische Italiaan.....
Of is het Italiaanse Belg?
Ik luister tot 20.25 uur, dan ga ik richting TV...quote:Op maandag 13 april 2020 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik noteer je suggesties even. Er komt ook nog een tweede show
Door Paul de Leeuw gecoverd?quote:Op maandag 13 april 2020 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een Italiaanse zangeres die aanvankelijk in de Tipparade bleef steken met haar nummer. Maar daarna volgde een optreden in All You Need Is Love en werd het alsnog een grote hit.
Oké, dan zorg ik dat ik een bepaald nummer voor die tijd in elk geval draaiquote:Op maandag 13 april 2020 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister tot 20.25 uur, dan ga ik richting TV...
Dat is een grote plus !!!quote:Op maandag 13 april 2020 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh mijn "stiefpa" heeft zijn nieuwste kleindochter eindelijk gezien vandaag.
Wel met weinig mensen, maar desalnieteplusofdemin...
Fijn!!quote:Op maandag 13 april 2020 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
Dit is het origineel toch?quote:Op maandag 13 april 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zouden geen covers komen, maar die belofte wordt nu geschaadt...
Ik draai louter originelenquote:Op maandag 13 april 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zouden geen covers komen, maar die belofte wordt nu geschaadt...
Leuk voor hemquote:Op maandag 13 april 2020 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
Oei...quote:Op maandag 13 april 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ik zei 'mits niet door Nederlanders gecoverd'.
Ik hoor Paul nu al meegillen...
Paolo...quote:Op maandag 13 april 2020 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei...Er zitten wel wat van zulke nummers in. Maar deze was op zichzelf ook een hit hier.
je had al vroeg goede smaakquote:
Ja, en ik zie net dat dit helemaal niet op die CD stond.quote:
Die komt zeker ook voorbijquote:Op maandag 13 april 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Gli Impermeabili vind ik wel mooier...
Wat?quote:Op maandag 13 april 2020 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Het volgende nummer sluit aan bij de topictitel. Als je niet meer op je benen kunt staan, ga dan elke dag met de benen wijd.
Dit noem ik niet echt zingen, eerder schreeuwen.quote:Op maandag 13 april 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
En waar troffen we deze zangeres later aan?
Good Vibriations van Marky Mark?quote:Op maandag 13 april 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
En waar troffen we deze zangeres later aan?
OK, waar troffen we deze schreeuwlelijk later aan?quote:Op maandag 13 april 2020 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit noem ik niet echt zingen, eerder schreeuwen.
Ik heb het even opgezocht... dat had ik nooit kunnen raden.quote:Op maandag 13 april 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, waar troffen we deze schreeuwlelijk later aan?
En waar nog meer bij?quote:Op maandag 13 april 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, bij M People met Moving On Up...
Nooit geweten. Leuk nummerquote:Op maandag 13 april 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, bij M People met Moving On Up...
Ze was onderdeel van de Weather Girls.quote:
Ik zit wel zuidelijker dan jou, maar nou ook weer niet zover zuidelijk.quote:
Euh, dat denk ik niet.quote:Op maandag 13 april 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze was onderdeel van de Weather Girls.
Ging het niet over Martha Wash dan?quote:Op maandag 13 april 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, dat denk ik niet.
Deze dame is wat slanker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |