Ik vind de Efteling tegenwoordig juist meevallen vanwege het grote aantal attracties. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 13 april 2020 17:04 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest maar heb me laten vertellen dat in de zomer er wachtrijen staan van 2 uur. Ook allemaal mentaal doden zonder leven?
Zo ja, dan is die rij bij de Hornbach toch niets vreemds?
Maar de Efteling is toch al duizend gevoelsjaren dicht?quote:Op maandag 13 april 2020 17:41 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik vind het terecht dat de Efteling gewoon open blijft, mits een karretje anderhalve meter kan garanderen.
Een karretje met een elfje erin dan hè? Anders heeft het nog geen zinquote:Op maandag 13 april 2020 17:41 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik vind het terecht dat de Efteling gewoon open blijft, mits een karretje anderhalve meter kan garanderen.
Nee, gewoon interesse in hun aanpak.quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben jij in Zweden?
Benieuwd hoe het dan de komende week gaat. Nog geen nieuwe maatregelen toch?
Zat er wel in.twitter:Teletekst twitterde op maandag 13-04-2020 om 16:33:46Huisartsen gaan corona registreren https://t.co/L76cyvEvVG reageer retweet
Denk dat we daar wel van uit moeten gaan ja. Het is nog lang niet voorbij maar het wordt minder erg.quote:Op maandag 13 april 2020 17:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
hetgeen in jip en janneke taal in dat artikel staat komt nu ook uit in china en gaat ook in frankrijk, italie en spanje gebeuren.
Waarom gaan tuincentra en bouwmarkten niet zelfde doen als populaire musea deden?quote:Op maandag 13 april 2020 17:41 schreef Grishenko_ het volgende:
https://medium.com/data-f(...)-useful-c81202cc6ee9quote:Op maandag 13 april 2020 17:48 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Denk dat we daar wel van uit moeten gaan ja. Het is nog lang niet voorbij maar het wordt minder erg.
Waarom ga jij niet lekker klussen in je huis dan?quote:Op maandag 13 april 2020 17:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar de Efteling is toch al duizend gevoelsjaren dicht?
De Hornbach daarentegen.. De nieuwe beleving naar het schijnt..
Yep. Had ik ook al voorbij zien komen. We leven in bijzondere tijden. Maar er werken heel veel mensen in laboratoria over heel de wereld aan zowel vaccins als remmers en daar vertrouw ik op.quote:Op maandag 13 april 2020 17:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
https://medium.com/data-f(...)-useful-c81202cc6ee9
deze is iets moeilijker en meer geschikt voor de gemiddelde persoon, maar zeker ook interessant en laat zien wat er nog gaat komen waarschijnlijk.
(lol)quote:Op maandag 13 april 2020 17:56 schreef _I het volgende:
@:BNODesk
·
New York Governor Cuomo on state's coronavirus outbreak: "I think you can say the worst is over"
Kost veel te veel tijd en geld. Is niet rendabel.quote:Op maandag 13 april 2020 17:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Waarom gaan tuincentra en bouwmarkten niet zelfde doen als populaire musea deden?
Online een timeslot boeken, en als je niks geboekt hebt kan je omdraaien en naar huis
Lief idee!quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Als het zo doorgaat kunnen we misschien de Engelsen helpen als het bij hun vol gaat raken
Stadswachten en politie hier houden ook echt geen 1,5 meter afstand, gezellig met 6 man op een kluitje een praatje maken.quote:Op maandag 13 april 2020 18:20 schreef Fer het volgende:
Hahahaha op Npo1 een verslag hoe politie samen met een drone van defensie de Biesbosch uitkamt op mensen die te dicht op elkaar op een bootje in de buitenlucht zitten.
Vervolgens zie je die poltieagent en sergeant samen in een kleine kantoortje zitten, 0,5m naast elkaar.
Ik wilde laatst om 14:00 bij de Action even snel iets halen. Je moet natuurlijk een karretje hebben en daar stond dus ook een rij voor want per karretje werden ze schoongemaakt.quote:Op maandag 13 april 2020 16:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dan keer je toch om.
Dan ben je mentaal al echt dood. Dan kan Corona rustig je leven ontnemen want dat had je toch al niet.
Ik voel je.quote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wilde laatst om 14:00 bij de Action even snel iets halen. Je moet natuurlijk een karretje hebben en daar stond dus ook een rij voor want per karretje werden ze schoongemaakt.
Toedeledokie.
Ja, of de Russen.quote:Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Als het zo doorgaat kunnen we misschien de Engelsen helpen als het bij hun vol gaat raken
PUTINNEDquote:Op maandag 13 april 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze kunnen uiteraard een passagiersvliegtuig sturen, hier schieten we ze niet neer
In WO II waren er minder beperkingen voor de meeste mensen. Zeker Europees gezien. Nu hebben sommige landen een permanente spertijd als je niet kan aantonen dat je naar buiten moet.quote:Op maandag 13 april 2020 17:20 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Mee eens. Behalve dat we momenteel ingeperkt leven en niet 'zeer' ingeperkt.
Maar goed, dat is ieders persoonlijke beleving.
Het gaat her en der wel erg ver. Te ver in mijn ogen.quote:Op maandag 13 april 2020 18:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
In WO II waren er minder beperkingen voor de meeste mensen. Zeker Europees gezien. Nu hebben sommige landen een permanente spertijd als je niet kan aantonen dat je naar buiten moet.
Daar hebben we dus allemaal mee te maken. Of we nu snel even een dingetje gaan halen of normaal de boodschappen doen. Wat moeten ze dan doen? Mensen gewoon allemaal tegelijk naar binnen laten?quote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wilde laatst om 14:00 bij de Action even snel iets halen. Je moet natuurlijk een karretje hebben en daar stond dus ook een rij voor want per karretje werden ze schoongemaakt.
Toedeledokie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |