Uitstekend. Action gedraagt zich niet echt deze crisis.quote:Op maandag 13 april 2020 21:26 schreef Ven1972 het volgende:
Burgemeester Ahmed Marcouch van Arnhem heeft vandaag de Action in Arnhem-Zuid gesloten. De winkel had onder andere geen maatregelen genomen om personeel en klanten te beschermen tegen het coronavirus. De winkel mag pas weer open als dat geregeld is. Marcouch heeft de omroep laten weten dat de winkel al eerder een waarschuwing had ontvangen. Ook hadden handhavers voorlichting gegeven.
Bron: AD.nl
Zwemmend en dansend ten onderquote:Op maandag 13 april 2020 21:22 schreef Elan het volgende:
Grappig, er is dus kennelijk een cruiseschip op zee wat al anderhalve maand niet aangemeerd is geweest en waar de mensen alle regels zoals overal in de wereld ongeveer gelden niet hoeven na te leven.
Gewoon lekker met honderden mensen hutje mutje zwemmen dansen en samen plezier maken.
Denk ik het ook, Action denkt alleen maar centjes en zo veel mogelijk klanten tegelijk in hun winkel te laten komen.quote:Op maandag 13 april 2020 21:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uitstekend. Action gedraagt zich niet echt deze crisis.
Eerder al eenzijdig bepaald facturen later te zullen betalen. Boeven.quote:Op maandag 13 april 2020 21:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Denk ik het ook, Action denkt alleen maar centjes en zo veel mogelijk klanten tegelijk in hun winkel te laten komen.
Mooi toch, weet je wat de plannen van dat schip zijn?quote:Op maandag 13 april 2020 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Nou nee want er is dus gewoon geen Corona aan boord.
quote:Op maandag 13 april 2020 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Wel desperados?quote:Op maandag 13 april 2020 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Welk schip is het?quote:Op maandag 13 april 2020 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi toch, weet je wat de plannen van dat schip zijn?
Als ik dat wist, dan had ik dit niet hoeven vragen.quote:
Mijn vraag was aan @Elan.quote:Op maandag 13 april 2020 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik dat wist, dan had ik dit niet hoeven vragen.
https://www.gelderlander.(...)n-marcouch~a73331e3/quote:Op maandag 13 april 2020 21:26 schreef Ven1972 het volgende:
Burgemeester Ahmed Marcouch van Arnhem heeft vandaag de Action in Arnhem-Zuid gesloten. De winkel had onder andere geen maatregelen genomen om personeel en klanten te beschermen tegen het coronavirus. De winkel mag pas weer open als dat geregeld is. Marcouch heeft de omroep laten weten dat de winkel al eerder een waarschuwing had ontvangen. Ook hadden handhavers voorlichting gegeven.
Prima idee, alleen zou ik de vleermuis deze keer maar achterlaten.quote:Op maandag 13 april 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
Als dat bootje nou lang genoeg blijft dobberen kan het als ark van Noach fungeren
quote:Op maandag 13 april 2020 21:46 schreef Ven1972 het volgende:
De politie heeft vanavond 17 feestvierders bekeurd omdat ze op een dak van een woning aan het barbecueën waren. Dat gebeurde aan de Mijnsherenlaan in Rotterdam Charlois. De politie moest nog even op zoek naar een aantal BBQ'ers want sommigen hadden zich verstopt maar uiteindelijk kreeg iedereen een bekeuring van 390 euro, zo meldt de politie.
100% begrip voor deze razzia'squote:Op maandag 13 april 2020 21:46 schreef Ven1972 het volgende:
De politie heeft vanavond 17 feestvierders bekeurd omdat ze op een dak van een woning aan het barbecueën waren. Dat gebeurde aan de Mijnsherenlaan in Rotterdam Charlois. De politie moest nog even op zoek naar een aantal BBQ'ers want sommigen hadden zich verstopt maar uiteindelijk kreeg iedereen een bekeuring van 390 euro, zo meldt de politie.
Ook wel behoorlijk fris voor een bbq (op het dak)quote:Op maandag 13 april 2020 21:46 schreef Ven1972 het volgende:
Ze hadden beter niet kunnen doen.... is echt dom! Dan ziet de politie overal, ze rijden overal!quote:Op maandag 13 april 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel behoorlijk fris voor een bbq (op het dak)
Private Equity bloedzuigers. 3i.comquote:Op maandag 13 april 2020 21:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uitstekend. Action gedraagt zich niet echt deze crisis.
Wat een zootje allemaal. Ook dat #FireFauci trending is.quote:
Mwah, vorig weekend ook een BBQ gehouden met 5 man uiteindelijk. Niets aan het handjequote:Op maandag 13 april 2020 21:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ze hadden beter niet kunnen doen.... is echt dom! Dan ziet de politie overal, ze rijden overal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |