Die zit niet in de reeks.quote:
twitter:CNN twitterde op zondag 12-04-2020 om 21:30:07China has imposed restrictions on the publication of academic research on the origins of the novel coronavirus, according to a central government directive and online notices published by two Chinese universities, that have since been removed from the web. https://t.co/bguqr2tCDz reageer retweet
Wat een land is het ook he..quote:Op maandag 13 april 2020 09:46 schreef Tarado het volgende:
twitter:CNN twitterde op zondag 12-04-2020 om 21:30:07China has imposed restrictions on the publication of academic research on the origins of the novel coronavirus, according to a central government directive and online notices published by two Chinese universities, that have since been removed from the web. https://t.co/bguqr2tCDz reageer retweet
Kijk op zich kan zoiets natuurlijk gewoon gebeuren, maar ben dan in ieder geval open en laat onderzoekers in de oorzaak duiken zonder dat aan banden te leggen. Is weer teveel gevraagd van China natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2020 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja de wereld zou een grote claim bij ze neer moeten leggen voor geleden economische schade
Goh een Amerikaanse site schrijft iets slechts over China. Wat een stel kleuters zijn die 2 ook.quote:Op maandag 13 april 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk op zich kan zoiets natuurlijk gewoon gebeuren, maar ben dan in ieder geval open en laat onderzoekers in de oorzaak duiken zonder dat aan banden te leggen. Is weer teveel gevraagd van China natuurlijk
ik ben blij dat ze (nog) niet de machtigste zullen zijn in mijn leven maar heb nu al medelijden met de toekomstige generaties wanneer het wel zo is.quote:Op maandag 13 april 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk op zich kan zoiets natuurlijk gewoon gebeuren, maar ben dan in ieder geval open en laat onderzoekers in de oorzaak duiken zonder dat aan banden te leggen. Is weer teveel gevraagd van China natuurlijk
toch liever de ene kleuter dan de anderequote:Op maandag 13 april 2020 09:54 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Goh een Amerikaanse site schrijft iets slechts over China. Wat een stel kleuters zijn die 2 ook.
Het zijn allebei ratten.quote:Op maandag 13 april 2020 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch liever de ene kleuter dan de andere
Liever gewoon volwassen mensen op cruciale overheidsfuncties. Dus geen winnie de poeh die samen met een wortelkleurig persoon wat monologen houdt.quote:Op maandag 13 april 2020 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welk probleem? Ga jij maar vooral denken dat alles aan China ligt en je daar een claim neer kan leggen. Misschien verstandig om eens te kijken hoe onze en andere overheden de plank voorafgaand aan dit allemaal volledig hebben misgeslagen voordat je ergens een claim wil neerleggenquote:Op maandag 13 april 2020 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit toch een aardig verschil in maar als jij dat niet wilt zien is het jouw probleem
uiteraard, je kan China verwijten dat ze het onder de pet hebben willen houden en nog steeds niet open zijn met info en de VS kan je verwijten dat ze ondanks de info die ze hadden in november de boel hebben laten lopen waardoor ze zelf maar ook wij dieper in de shit zitten dan noodzakelijk.quote:Op maandag 13 april 2020 10:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Liever gewoon volwassen mensen op cruciale overheidsfuncties. Dus geen winnie de poeh die samen met een wortelkleurig persoon wat monologen houdt.
OK Harrie maar zijn we het wel eens dat het daar begonnen is of niet?quote:Op maandag 13 april 2020 10:02 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Welk probleem? Ga jij maar vooral denken dat alles aan China ligt en je daar een claim neer kan leggen. Misschien verstandig om eens te kijken hoe onze en andere overheden de plank voorafgaand aan dit allemaal volledig hebben misgeslagen voordat je ergens een claim wil neerleggen
Ja dingen beginnen inderdaad altijd ergens.quote:Op maandag 13 april 2020 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK Harrie maar zijn we het wel eens dat het daar begonnen is of niet?
waarom niet? De schade is enorm, claim is een manier om te voorkomen dat het weer gebeurt.quote:Op maandag 13 april 2020 10:06 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ja dingen gebeuren inderdaad altijd ergens.Gaan we over op een cultuur waar we claims bij een land neer gaan leggen waar iets is begonnen? Dan kan de VS nog genoeg claims verwachten. Hebben die Duitsers al alles terugbetaald?
Zou kunnen hoor maar wat denk je dat China gaat betalen? Daarnaast gaat dit een dossier worden wat 50 jaar gaat duren. Wat heeft een land er aan gedaan om de schade zoveel mogelijk te voorkomen? Konden ze eerder maatregelen treffen? Etc etc.. de hoogte van die zogenaamde claim blijft weinig meer van over.quote:Op maandag 13 april 2020 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom niet? De schade is enorm, claim is een manier om te voorkomen dat het weer gebeurt.
Kan me niet voorstellen dat ze China hiermee weg laten komen maar we gaan het zien.
sancties zijn snel opgelegd hoor, dus je hoeft het niet eens te zijn over een claim maar als er iets van deze crisis geleerd is dan is het wel de afhankelijkheid van China op productiegebied, dus invoerrechten verhogen van alles wat uit China komt zal hun al pijn genoeg doen en creëert ook misschien weer wat mogelijkheden aan deze kant om die afhankelijkheid te verminderen.quote:Op maandag 13 april 2020 10:13 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor maar wat denk je dat China gaat betalen? Daarnaast gaat dit een dossier worden wat 50 jaar gaat duren. Wat heeft een land er aan gedaan om de schade zoveel mogelijk te voorkomen? Konden ze eerder maatregelen treffen? Etc etc.. de hoogte van die zogenaamde claim blijft weinig meer van over.
het is toch leuk om elkaar de schuld te geven....quote:Op maandag 13 april 2020 09:54 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Goh een Amerikaanse site schrijft iets slechts over China. Wat een stel kleuters zijn die 2 ook.
het is wel moeilijk kiezen tussen de 2 kwaden... Allebei hebben ze mensen gemarteld in het korte verleden, en hebben ze mensen zomaar opgesloten in geheime gevangenissen op basis van uiterlijk en geloof in het korte verleden.quote:Op maandag 13 april 2020 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard... dat heet politiek bedrijvenquote:Op maandag 13 april 2020 10:26 schreef michiel_merk het volgende:
Het gaat wel lekker in China
https://www.google.com/amp/s/www.nu.nl/coronavirus nu gaan ze geimporteerde virus besmettingen de schuld geven
dat je überhaupt nog moet discussiëren over de schuldvraag, de schuld ligt bij de bronquote:Op maandag 13 april 2020 10:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het is toch leuk om elkaar de schuld te geven....
De schuldvraag is toch niet objectief maar vol met politiek eigenbelang.
Ja, het was me al opgevallen dat eigenlijk álle nieuwe besmettingen in China komen door mensen die uit het buitenland kwamen. Geloof jij het?quote:Op maandag 13 april 2020 10:26 schreef michiel_merk het volgende:
Het gaat wel lekker in China
https://www.google.com/amp/s/www.nu.nl/coronavirus nu gaan ze geimporteerde virus besmettingen de schuld geven
laten we de vleermuis aanklagenquote:Op maandag 13 april 2020 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat je überhaupt nog moet discussiëren over de schuldvraag, de schuld ligt bij de bron
nee is helemaal niet moeilijkquote:Op maandag 13 april 2020 10:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het is wel moeilijk kiezen tussen de 2 kwaden... Allebei hebben ze mensen gemarteld in het korte verleden, en hebben ze mensen zomaar opgesloten in geheime gevangenissen op basis van uiterlijk en geloof in het korte verleden.
natuurlijk joh maar ga je me nou serieus vertellen dat ondanks dat het in China ontstaan is je twijfelt aan de schuldvraagquote:
Juist het ligt aan Batman.quote:Op maandag 13 april 2020 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat je überhaupt nog moet discussiëren over de schuldvraag, de schuld ligt bij de bron
Aan de ene kant een megalomane dictator en aan de andere kant een megalomane gek.quote:Op maandag 13 april 2020 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit toch een aardig verschil in maar als jij dat niet wilt zien is het jouw probleem
Heb je het nou over schuld of aansprakelijkheid?quote:Op maandag 13 april 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk joh maar ga je me nou serieus vertellen dat ondanks dat het in China ontstaan is je twijfelt aan de schuldvraag
het ene is het gevolg van het anderequote:Op maandag 13 april 2020 10:32 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Heb je het nou over schuld of aansprakelijkheid?
En wat is volgens jou de bron?quote:Op maandag 13 april 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk joh maar ga je me nou serieus vertellen dat ondanks dat het in China ontstaan is je twijfelt aan de schuldvraag
Heb je het nou over schuld of aansprakelijkheid?quote:Op maandag 13 april 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ok stel China is verantwoordelijk voor Corona. Is het dan ook verantwoordelijk voor Corona in Nederland? Vlucht vanuit China werden pas midden maart geschrapt. Terwijl heel de wereld begin januari al van Corona af wist.quote:Op maandag 13 april 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ze hebben wel de WHO direct geďnformeerd, maar niet de pers.quote:Op maandag 13 april 2020 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard, je kan China verwijten dat ze het onder de pet hebben willen houden en nog steeds niet open zijn met info en de VS kan je verwijten dat ze ondanks de info die ze hadden in november de boel hebben laten lopen waardoor ze zelf maar ook wij dieper in de shit zitten dan noodzakelijk.
Daar hebben ze de boel nooit onder controle gehad...ondertussen gaan de Chinezen kwetsbare bedrijven in Europa opkopen, het komt ze wel erg goed uit.quote:Op maandag 13 april 2020 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, het was me al opgevallen dat eigenlijk álle nieuwe besmettingen in China komen door mensen die uit het buitenland kwamen. Geloof jij het?
Ik ben benieuwd, aangezien de eerste besmetting er al 2 maanden eerder was dan de eerste besmettingen in Wuhan.quote:Op maandag 13 april 2020 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is niet volgens mij en je weet het zelf ook lijkt me
en dat is buiten China?quote:Op maandag 13 april 2020 10:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, aangezien de eerste besmetting er al 2 maanden eerder was dan de eerste besmettingen in Wuhan.
https://m.jpost.com/Inter(...)rigins-report-624485
de schuldvraag is subjectief en politiek beladen. Daarnaast heeft het geen zin om daarover na te denken.quote:Op maandag 13 april 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, natuurlijk heeft dat zinquote:Op maandag 13 april 2020 10:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de schuldvraag is subjectief en politiek beladen. Daarnaast heeft het geen zin om daarover na te denken.
vind ik niet, ik wil die hogere prijzen niet.quote:Op maandag 13 april 2020 10:45 schreef Grishenko_ het volgende:
Sancties op China lijkt mij op meerdere vlakken een uitstekend idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |