maar ik kan zo gauw geen zaadjes vinden online eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:19 schreef Broccolitaartje het volgende:
Jaaa ze zelf kweken is sws een aanrader, ze kwamen hier echt heel snel op! En zoo leuk om zaadjes te zien groeien!
Neemt ook niet zoveel ruimte in beslag, je kan makkelijk 20 zaadjes in zo’n klein druivenbakje zaaien, in een diepvrieszakje doen, en dan gewoon op een warme plek zetten!
Ah via etsy zaadjes besteld uit india...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:36 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik heb ze van unusual seeds, op Etsy, komt dus uit Servië, dus rekening houden met 3 weken levertijd.
Uhmmpie, als je zoekt op “how to grow cacti from seeds” kom je op Youtube bij een filmpje uit van “desert plants of Avalon” en die methode gebruik ik altijd! Werkt goed![]()
Voor de grond gebruik ik cactusmix+perliet
Heb toch geen plek voor een thea momenteelquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:41 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Jazeker!
[..]
Ik heb 2 networks met 5+ blaadjes bij de miniplantjes van de intratuin gescoord, daar zijn ze 1,50 ps of 4,50 per 3
Woon je in de buurt van amersfoort? Of zal ik hem voor jou ook op de bus doen? Ga de stekjes voor n0a zo ook op de bus doenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb toch geen plek voor een thea momenteel.
Maar goed om te weten.
Hmmm nee niet in de buurt. Als je ze op wil sturen, graag! Ik dm je even.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:58 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van amersfoort? Of zal ik hem voor jou ook op de bus doen? Ga de stekjes voor n0a zo ook op de bus doen
Zat ook wat oud wortelrot in, dus ik kijk even of ze allemaal wat aanslaan en dan geef ik er wel wat weg.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hij is wel leuk... maar een huis vol is ook weer een beetje overdreven
mja ik merk dat ik vaak weinig liefhebbers kan vinden voor een plantje dat ik over hebquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat ook wat oud wortelrot in, dus ik kijk even of ze allemaal wat aanslaan en dan geef ik er wel wat weg.
Wat een leuke suggestie! Een beetje zoeken brengt gelijk al wat een paar mooie voorbeelden wat gemakkelijk zelf is te maken. Gelijk inspiratie gekregen!quote:Op zondag 17 mei 2020 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna iedereen heeft de planten in een pot in huis. Ik vroeg me af of er ook mensen zijn (niet hier per se, maar ergens op internet) die een soort tuin hebben binnen. Een border ofzo, maar dan in de woonkamerKan hier en daar wel wat foto's vinden van een 'indoor garden' maar dat is vaak toch meer in een lobby van een hotel ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |