abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 april 2020 @ 16:20:37 #51
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192598319
Hallowwww allemaal!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 16:30:08 #52
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192598451
Goed plaatje wel bij het artikel met live updates van m'n vaste krant Lavanguardia.com - Benidorm ziet er toch een beetje anders dan anders uit zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  ESF Reporter maandag 13 april 2020 @ 16:50:54 #53
87554 Cee
Welluk?
pi_192598763
Hoe gaat het daar nu met jou Strani? Is het nog uit te houden, merk je dat mensen ongeduldig worden? Of is het dat ze mooi zonnig weer wel meer gewend zijn dan wij en minder de drang hebben om naar buiten te vliegen? Ik moet de laatste tijd steeds vaker denken dat we, ondanks dat we hier wel maatregelen hebben, nog van enigszins geluk mogen spreken dat we niet zo muurvast zitten als bijvoorbeeld bij jullie. Hopelijk nog eventjes doorzetten en dan mogen jullie ook wat meer dan alleen de dagelijkse boodschappen. Alle beetjes helpen.
  maandag 13 april 2020 @ 16:55:35 #54
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192598841
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 16:50 schreef Cee het volgende:
Hoe gaat het daar nu met jou Strani? Is het nog uit te houden, merk je dat mensen ongeduldig worden? Of is het dat ze mooi zonnig weer wel meer gewend zijn dan wij en minder de drang hebben om naar buiten te vliegen? Ik moet de laatste tijd steeds vaker denken dat we, ondanks dat we hier wel maatregelen hebben, nog van enigszins geluk mogen spreken dat we niet zo muurvast zitten als bijvoorbeeld bij jullie. Hopelijk nog eventjes doorzetten en dan mogen jullie ook wat meer dan alleen de dagelijkse boodschappen. Alle beetjes helpen.
Het is moeilijk te zeggen hoe het voor anderen is, maar voor mezelf kan ik wel zeggen dat het iets moeilijker begint te worden. Het is vandaag precies een maand dat we opgesloten zitten, en die boodschappentripjes zijn meer stressvol dan dat je er echt even van kan genieten.

Op social media merk ik wel dat iedereen het nog steeds eens is met de maatregelen; ikzelf natuurlijk ook. Maar ik hoop ook echt dat we inderdaad binnenkort in elk geval weer kunnen wandelen/sporten, om te beginnen. We zullen elke kleine vermindering van de maatregelen tegen die tijd dankbaar omarmen.

Hier vinden we het trouwens ook lekker om in de lente naar buiten te gaan :) Maar de komende dagen is het weer miserabel dus dat scheelt weer ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † maandag 13 april 2020 @ 17:04:24 #55
368283 ato
pi_192598963
@Strani zij gingen toch op kort termijn de maatregelen versoepelen?
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 13 april 2020 @ 17:08:57 #56
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192599038
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 17:04 schreef ato het volgende:
@:strani zij gingen toch op kort termijn de maatregelen versoepelen?
Vandaag mogen/moeten weer meer mensen naar hun werk; de volledige 'winterslaap' van de economie was ook maar voor twee weken om net even een extra zetje te geven in de strijd tegen het virus. Maar voor de rest is alles nog hetzelfde dus voor mij persoonlijk verandert er niks. De huidige maatregelen zullen nog zeker twee weken duren. Kan zijn dat er dan iets wordt versoepeld maar het kan ook zijn dat we nog langer zo doorgaan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192599256
Vraag me wel af hoe we ooit weer moeten beginnen. Waar te beginnen enzo.
  ESF Reporter maandag 13 april 2020 @ 17:26:34 #58
87554 Cee
Welluk?
pi_192599314
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 16:55 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar ik hoop ook echt dat we inderdaad binnenkort in elk geval weer kunnen wandelen/sporten, om te beginnen. We zullen elke kleine vermindering van de maatregelen tegen die tijd dankbaar omarmen.
Ja, dit is denk ik echt het grote verschil. In ieder geval een verschil dat zo veel invloed heeft, dat ene vrijblijvende wandelingetje of dat stukje hardlopen doet zó veel met je. Ik hoop echt dat dat snel kan bij jullie, wat zou dat zalig zijn!

Als ik denk aan versoepeling van maatregelen zoals ze hier zijn, dan denk ik ook aan kleine dingen zoals het toestaan van 6 ipv 3 mensen bij elkaar. Op het werk sta ik toch nog vaak in ruimtes met 5 tot 6 personen, en dan denk ik verdorie was dit maar de achtertuin van een van mijn vriendinnen en waren jullie maar die vriendinnen ipv wat random collega’s. Waarom kan/mag dat niet en dit wel.

Het eerste wat ik hoop is dat er iets wordt bedacht voor de lagere klassen op school, dat deze weer open gaan. Al is het maar beperkt, maar dat ze weer even wat ritme krijgen en de werkende ouders even worden ontzien. Mijn vriendinnen met jonge kinderen zijn echt de wanhoop nabij zo onderhand.
  ESF Reporter maandag 13 april 2020 @ 17:28:42 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_192599355
quote:
11s.gif Op maandag 13 april 2020 17:23 schreef Em31 het volgende:
Vraag me wel af hoe we ooit weer moeten beginnen. Waar te beginnen enzo.
Ja dat vroeg ik me dus afgelopen dagen wel eens af, tip: niet doen. Je wordt net zo knettergek als wanneer je probeert te bedenken hoe groot het heelal is en waar dat eindigt met als resultaat paniek en hyperventilatie. Ik vond het in ieder geval geen fijn gevoel.
pi_192599492
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 17:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me dus afgelopen dagen wel eens af, tip: niet doen. Je wordt net zo knettergek als wanneer je probeert te bedenken hoe groot het heelal is en waar dat eindigt met als resultaat paniek en hyperventilatie. Ik vond het in ieder geval geen fijn gevoel.
Ja je hebt gelijk, het is beter om gewoon maar af te wachten. Zelf zie je toch niet echt een uitweg, maar daar zijn gelukkig ook andere mensen voor om dat te bedenken.
  maandag 13 april 2020 @ 17:42:00 #61
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192599643
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 17:26 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, dit is denk ik echt het grote verschil. In ieder geval een verschil dat zo veel invloed heeft, dat ene vrijblijvende wandelingetje of dat stukje hardlopen doet zó veel met je. Ik hoop echt dat dat snel kan bij jullie, wat zou dat zalig zijn!

Als ik denk aan versoepeling van maatregelen zoals ze hier zijn, dan denk ik ook aan kleine dingen zoals het toestaan van 6 ipv 3 mensen bij elkaar. Op het werk sta ik toch nog vaak in ruimtes met 5 tot 6 personen, en dan denk ik verdorie was dit maar de achtertuin van een van mijn vriendinnen en waren jullie maar die vriendinnen ipv wat random collega’s. Waarom kan/mag dat niet en dit wel.

Het eerste wat ik hoop is dat er iets wordt bedacht voor de lagere klassen op school, dat deze weer open gaan. Al is het maar beperkt, maar dat ze weer even wat ritme krijgen en de werkende ouders even worden ontzien. Mijn vriendinnen met jonge kinderen zijn echt de wanhoop nabij zo onderhand.
Ja het is dat inderdaad, dat je gewoon echt zo goed als opgesloten zit en als je dan buiten bent, je telkens zorgen maakt of er opeens politie verschijnt die vraagt wat je aan het doen bent. Als je gewoon weer zou kunnen wandelen dan zou dat een enorm gevoel van vrijheid geven :Y Het mooie is dan wel weer dat we dat ook extra zullen waarderen.

En ja, het is soms best onlogisch dat bepaalde dingen wel mogen en andere dingen niet, heel frustrerend ook.

Ik kan me dat goed voorstellen, dat die ouders langzaam aan helemaal gek worden. En voor die kinderen is het ook een hoop verloren tijd natuurlijk. Het vakantiegevoel zal er nu wel vanaf zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 17:43:01 #62
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192599662
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 17:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me dus afgelopen dagen wel eens af, tip: niet doen. Je wordt net zo knettergek als wanneer je probeert te bedenken hoe groot het heelal is en waar dat eindigt met als resultaat paniek en hyperventilatie. Ik vond het in ieder geval geen fijn gevoel.
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:35 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, het is beter om gewoon maar af te wachten. Zelf zie je toch niet echt een uitweg, maar daar zijn gelukkig ook andere mensen voor om dat te bedenken.
Heel belangrijk inderdaad. We hoeven ons geen zorgen te maken over dingen waarvan de verantwoordelijkheid bij anderen ligt, net zoals we ook niet al het leed van de wereld op dit moment op onze schouders hoeven te dragen. Dat houdt niemand vol.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 17:54:42 #63
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192599921
Goedemiddag!

Ik ben ook heel blij dat we hier nog gewoon naar buiten mogen, ik leef compleet op van wandelingen. Supermarktbezoeken zijn hier ook meer bronnen van stress dan een leuk uitje. Maar vanmorgen was het fantastisch in de supermarkt, er waren maar 5 andere mensen op het idee gekomen op om tweede paasdagochtend om 9:15 naar de supermarkt te gaan *O*
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 17:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me dus afgelopen dagen wel eens af, tip: niet doen. Je wordt net zo knettergek als wanneer je probeert te bedenken hoe groot het heelal is en waar dat eindigt met als resultaat paniek en hyperventilatie. Ik vond het in ieder geval geen fijn gevoel.
Baby steps. Stukje bij beetje komen we er wel weer. Heb ik alle vertrouwen in. Het gaat misschien lang duren en het gaat misschien met ups en downs. Maar het lukt. Wij bevolken de aarde al duizenden jaren en het is altijd nog goed gekomen met ons, waarom zou het nu anders zijn *O*

Ik hoop ook dat de (basis-)scholen weer snel opengaan, het lijkt me zó pittig voor ouders van jonge kinderen. Maar én zelf werken, én de kinderen lesgeven en opvoeden en sowieso voeden en huishouden en ook nog proberen te ontspannen.... Ik geef het ze te doen.
Mijn dochter is bijna 16, die redt zichzelf wel. En zij maakt soms ook een tosti voor míj in plaats van dat ik alleen maar voor haar moet zorgen ;)

Ik ben begonnen met de serie Tiger King op Netflix (kijkend op mijn TV van 78.000 euro, mooi koopje bij de BTW vrij dagen bij de Mediamarkt :o )
Wat een bizarre mensen zijn er toch _O- Perfecte serie voor mijn rustdag, haha.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 13 april 2020 @ 18:03:23 #64
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192600077
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 16:30 schreef Strani het volgende:
Goed plaatje wel bij het artikel met live updates van m'n vaste krant Lavanguardia.com - Benidorm ziet er toch een beetje anders dan anders uit zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek vol heimwee naar de webcams op de stranden van Tenerife, het doet haast pijn om te zien dat er gewoon helemaal niemand is. Ik hoop dat de economische schade mee gaat vallen, hier in Nederland maar zeker ook in Spanje. Als ze inderdaad het buitenlands toerisme het hele jaar willen tegenhouden (las dat ze dat misschien van plan waren in Spanje) dan gaat die hele toeristensector het bizar zwaar krijgen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 13 april 2020 @ 18:07:30 #65
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192600156
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:03 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik keek vol heimwee naar de webcams op de stranden van Tenerife, het doet haast pijn om te zien dat er gewoon helemaal niemand is. Ik hoop dat de economische schade mee gaat vallen, hier in Nederland maar zeker ook in Spanje. Als ze inderdaad het buitenlands toerisme het hele jaar willen tegenhouden (las dat ze dat misschien van plan waren in Spanje) dan gaat die hele toeristensector het bizar zwaar krijgen.
Die berichten zijn nog wel wat voorbarig, maar als je heel reëel bent dan moet je concluderen dat de grenzen voorlopig niet helemaal open zullen gaan inderdaad. En als het al zo is, dan zullen veel mensen dit jaar toch thuisblijven voor de zomervakantie.

In mijn dorp zijn er nu ook al een paar Facebookgroepen opgezet waar mensen met lokale zaken (voornamelijk horeca) zichzelf kunnen promoten voor als de lockdown weer is opgeheven.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 18:12:46 #66
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192600233
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:07 schreef Strani het volgende:

[..]

Die berichten zijn nog wel wat voorbarig, maar als je heel reëel bent dan moet je concluderen dat de grenzen voorlopig niet helemaal open zullen gaan inderdaad. En als het al zo is, dan zullen veel mensen dit jaar toch thuisblijven voor de zomervakantie.

In mijn dorp zijn er nu ook al een paar Facebookgroepen opgezet waar mensen met lokale zaken (voornamelijk horeca) zichzelf kunnen promoten voor als de lockdown weer is opgeheven.
Ik vrees ook dat het toerisme dit jaar gewoon op zijn gat ligt. Ik vind het zo sneu voor de mensen die werken in die branche. Vorig jaar waren wij dus op Tenerife en alle mensen daar waren zo vriendelijk, niet opdringerig, maar wel heel gastvrij. Ik gun ze dit gewoon niet :')
Heb onze vakantie naar Kroatië ook al uit mijn hoofd gezet. Nog niet geannuleerd, dat kan tot 2 dagen voor vertrek kosteloos :+ maar ik heb totaal niet meer het idee dat we er dit jaar naartoe gaan.

Ik hoop dat we volgend jaar gewoon twee keer kunnen, weer een week naar Tenerife en alsnog naar Kroatie :P. Het vakantiegeld van dit jaar houden we toch over dus :)

Hier zijn ook al veel initiatieven om de lokale horeca te supporten. Door het kopen van tegoedbonnen bijvoorbeeld, of het laten bezorgen van maaltijden.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 13 april 2020 @ 18:20:13 #67
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192600371
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:12 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik vrees ook dat het toerisme dit jaar gewoon op zijn gat ligt. Ik vind het zo sneu voor de mensen die werken in die branche. Vorig jaar waren wij dus op Tenerife en alle mensen daar waren zo vriendelijk, niet opdringerig, maar wel heel gastvrij. Ik gun ze dit gewoon niet :')
Heb onze vakantie naar Kroatië ook al uit mijn hoofd gezet. Nog niet geannuleerd, dat kan tot 2 dagen voor vertrek kosteloos :+ maar ik heb totaal niet meer het idee dat we er dit jaar naartoe gaan.

Ik hoop dat we volgend jaar gewoon twee keer kunnen, weer een week naar Tenerife en alsnog naar Kroatie :P. Het vakantiegeld van dit jaar houden we toch over dus :)

Hier zijn ook al veel initiatieven om de lokale horeca te supporten. Door het kopen van tegoedbonnen bijvoorbeeld, of het laten bezorgen van maaltijden.
Dat soort dingen zijn mooi inderdaad :Y Helaas moet je hier al wel een vergunning hebben om maaltijden te bezorgen en het lijkt er niet op dat mensen die zo'n vergunning voorheen niet hadden, dat nu tijdelijk aan kunnen vragen. Maar zodra het weer kan en het financieel ook mogelijk is, zullen wij 'ons deel doen' door nog wat meer uit eten te gaan dan normaal, dat soort dingen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 18:22:32 #68
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192600428
Wat wel zo is; ik heb me altijd afgevraagd hoe het zou zijn om bijvoorbeeld een paar maanden in de gevangenis te zitten en dan weer mee te maken hoe het is om 'vrij' te zijn. Nou is dit niet helemaal vergelijkbaar maar toch een soort 'light' versie :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 18:24:51 #69
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192600484
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat soort dingen zijn mooi inderdaad :Y Helaas moet je hier al wel een vergunning hebben om maaltijden te bezorgen en het lijkt er niet op dat mensen die zo'n vergunning voorheen niet hadden, dat nu tijdelijk aan kunnen vragen. Maar zodra het weer kan en het financieel ook mogelijk is, zullen wij 'ons deel doen' door nog wat meer uit eten te gaan dan normaal, dat soort dingen.
Hier gaat dat volgens mij wel makkelijker, er zijn echt veel restaurants die nu bezorgen (en dat normaal dus niet deden). Wij bestellen 1x per week lunch bij een van de broodjeszaken en laten 1x per week wat bezorgen van een van de "avondrestaurants" .
Wij gaan normaal ook vrij vaak uit eten en dit is dan voor zowel de restaurants als voor ons "the next best thing"
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 13 april 2020 @ 18:27:48 #70
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192600536
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef Strani het volgende:
Wat wel zo is; ik heb me altijd afgevraagd hoe het zou zijn om bijvoorbeeld een paar maanden in de gevangenis te zitten en dan weer mee te maken hoe het is om 'vrij' te zijn. Nou is dit niet helemaal vergelijkbaar maar toch een soort 'light' versie :D
:D
Ik voel me ook echt een soort rebelse outlaw als ik met 103 km/h over de verlaten snelweg rijd _O- (iedere week maken we even een ritje met de auto, schijnt beter voor de auto te zijn dan lang stilstaan)
Edit: en het is ook leuk en ontspannend voor ons :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 13 april 2020 @ 18:35:36 #71
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192600706
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 14:30 schreef ato het volgende:

[..]

Nederland scoort sowieso niet goed in alle polls tot nu toe en ik verwacht een leg plaats voor Jeangu.
Ik denk dat zijn live optreden meer indruk HD gemaakt.
Oostenrijk is best leuk.

Nederland scoorde bij Eurojury goed verleden jaar.
Het verbaasd mij niets dat Nederland zo laag scoort. Het liedje is ook niet het meest (direct) aansprekend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 13 april 2020 @ 18:37:26 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192600734
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:22 schreef Strani het volgende:
Wat wel zo is; ik heb me altijd afgevraagd hoe het zou zijn om bijvoorbeeld een paar maanden in de gevangenis te zitten en dan weer mee te maken hoe het is om 'vrij' te zijn. Nou is dit niet helemaal vergelijkbaar maar toch een soort 'light' versie :D
Is wel een idee voor een Spaanse tv serie. We noemen het dan vlees a vlees.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter maandag 13 april 2020 @ 18:40:04 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_192600769
Even hier op terugkomen voordat ik verder lees:
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:54 schreef Arizona het volgende:
(kijkend op mijn TV van 78.000 euro, mooi koopje bij de BTW vrij dagen bij de Mediamarkt :o )
Ben jij het ook die dekbedovertrekken van 800 euro koopt. :o

(Tiger King inderdaad, wtf. :D Heb de serie in één week verslonden, pun intended).
  maandag 13 april 2020 @ 18:41:33 #74
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192600799
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2020 18:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

Is wel een idee voor een Spaanse tv serie. We noemen het dan vlees a vlees.
:D Ik kijk wel graag Orange is the New Black (ben misschien de enige mannelijke kijker?) dus Vis a vis lijkt me ook wel interessant.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 18:43:28 #75
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192600825
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:07 schreef Strani het volgende:

[..]

Die berichten zijn nog wel wat voorbarig, maar als je heel reëel bent dan moet je concluderen dat de grenzen voorlopig niet helemaal open zullen gaan inderdaad. En als het al zo is, dan zullen veel mensen dit jaar toch thuisblijven voor de zomervakantie.

In mijn dorp zijn er nu ook al een paar Facebookgroepen opgezet waar mensen met lokale zaken (voornamelijk horeca) zichzelf kunnen promoten voor als de lockdown weer is opgeheven.
Voor 1 september zie ik de vakanties niet op gang komen. En daarna is het maar de vraag of de grenzen al normaal open zijn.

Zelf heb ik de tweede helft nog vakantie gepland (maar niks geboekt). Dus dat is nog der kans dat ik weg kan. Maar wel een hele kleine kans denk ik.

Los van dat naast er naartoe kunnen gaan er ook nog zoiets is als moet je het dan wel al willen. Maar dat merk ik t.z.t. dan wel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 13 april 2020 @ 18:44:55 #76
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192600851
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef Strani het volgende:

[..]

:D Ik kijk wel graag Orange is the New Black (ben misschien de enige mannelijke kijker?) dus Vis a vis lijkt me ook wel interessant.
Nee hoor. Ik heb heb Orange helemaal afgekeken en vind het een van de beste Netflix Originals.

Vis a vis heb ik nog niet gezien. Dus daar kan ik niet over oordelen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 13 april 2020 @ 18:46:40 #77
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192600891
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 18:43 schreef Redefine het volgende:

[..]

Voor 1 september zie ik de vakanties niet op gang komen. En daarna is het maar de vraag of de grenzen al normaal open zijn.

Zelf heb ik de tweede helft nog vakantie gepland (maar niks geboekt). Dus dat is nog der kans dat ik weg kan. Maar wel een hele kleine kans denk ik.

Los van dat naast er naartoe kunnen gaan er ook nog zoiets is als moet je het dan wel al willen. Maar dat merk ik t.z.t. dan wel.
Inderdaad. Ik had zelf graag naar Nederland gewild dit jaar maar ik wil nu voorlopig echt niet vliegen als het niet hoeft. Dan maar even wachten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 18:47:55 #78
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192600918
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 18:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb heb Orange helemaal afgekeken en vind het een van de beste Netflix Originals.
Ik ook :Y Het was wel eventjes zo dat het allemaal een beetje te belachelijk werd, ergens rond seizoen 2 of 3, maar seizoen 6 heb ik weer met plezier gekeken. Seizoen 7 duurt hier helaas nog even.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192601006
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:12 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik vrees ook dat het toerisme dit jaar gewoon op zijn gat ligt. Ik vind het zo sneu voor de mensen die werken in die branche. Vorig jaar waren wij dus op Tenerife en alle mensen daar waren zo vriendelijk, niet opdringerig, maar wel heel gastvrij. Ik gun ze dit gewoon niet :')
Dit heb ik ook wel. Mede dankzij alle review sites die je tegenwoordig hebt, zijn we de voorbije jaren vaak bij heel sympathieke horeca-uitbaters geweest, waarvan het maar de vraag is of ze deze strop aankunnen.

Dit dan weer in tegenstelling tot het arrogante volk in plekken als Venetië, Rome of St.Tropez, die ik deze ellende stiekem dan weer wel gun. Dit is dan ook een verkapte oproep naar semi-toeristische plekken op vakantie te gaan zodra het weer kan ^O^
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_192601068
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef Strani het volgende:

[..]

[..]

Heel belangrijk inderdaad. We hoeven ons geen zorgen te maken over dingen waarvan de verantwoordelijkheid bij anderen ligt, net zoals we ook niet al het leed van de wereld op dit moment op onze schouders hoeven te dragen. Dat houdt niemand vol.
Nee dat is ook zo, af en toe heb je alleen zo'n momentje, maar het is beter om er toch niet teveel over na te denken.
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 18:57:36 #81
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192601089
  maandag 13 april 2020 @ 19:23:51 #82
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192601493
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik ook :Y Het was wel eventjes zo dat het allemaal een beetje te belachelijk werd, ergens rond seizoen 2 of 3, maar seizoen 6 heb ik weer met plezier gekeken. Seizoen 7 duurt hier helaas nog even.
Ja er was wel even een dipje. Maar dat kwam later weer goed. Al vond ik seizoen 7 wel wat moeizaam om door te komen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 13 april 2020 @ 19:24:19 #83
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192601500
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2020 18:56 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nee dat is ook zo, af en toe heb je alleen zo'n momentje, maar het is beter om er toch niet teveel over na te denken.
Ja klopt, het is gewoon te groot allemaal. Maar ik herken me er wel in dat je af en toe slechte momenten hebt hoor, en dat kan heel makkelijk getriggerd worden door bijvoorbeeld een 'foto-herinnering' die op Facebook verschijnt van dat je lekker in je stamkroeg zat of ergens buiten was.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 19:24:47 #84
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192601511
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 19:23 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja er was wel even een dipje. Maar dat kwam later weer goed. Al vond ik seizoen 7 wel wat moeizaam om door te komen.
Okay, nou ik ben benieuwd. Met een beetje geluk ben ik dan minder treurig als het afgelopen is ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 19:26:49 #85
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192601538
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:24 schreef Strani het volgende:

[..]

Okay, nou ik ben benieuwd. Met een beetje geluk ben ik dan minder treurig als het afgelopen is ;)
Nou ja. Bij series die je al lang volgt is het altijd wel treurig als het eindigt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_192601821
Al dit soort verhalen dit weekend joh, wtf |:(
RDStad twitterde op maandag 13-04-2020 om 19:21:47 Jongeren mishandelen boa’s in Rotterdam: ‘Het voelde alsof ze voor hun leven moesten vechten’ https://t.co/yES1D7Pt6S reageer retweet
  ESF Reporter maandag 13 april 2020 @ 19:45:41 #87
87554 Cee
Welluk?
pi_192601890
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:42 schreef Em31 het volgende:
Al dit soort verhalen dit weekend joh, wtf |:(
RDStad twitterde op maandag 13-04-2020 om 19:21:47 Jongeren mishandelen boa’s in Rotterdam: ‘Het voelde alsof ze voor hun leven moesten vechten’ https://t.co/yES1D7Pt6S reageer retweet
Ik klink misschien als een oud wijf maar ik maak me soms nog meer zorgen om de jongeren tegenwoordig dan om dat klotevirus.
  maandag 13 april 2020 @ 19:49:46 #88
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192601976
Bijzonder wel, bij M. Een ode aan masturbatie tijdens eenzame lockdown met 'I touch myself' _O-

Had ik me bij DWDD niet zo snel voorgesteld, met een blozende Matthijs.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192602354
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:45 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik klink misschien als een oud wijf maar ik maak me soms nog meer zorgen om de jongeren tegenwoordig dan om dat klotevirus.
Nou dit weekend is het wel bizar ja :') zegt ook wel wat over de ouders.

(maar laten we toch maar positief denken, de meeste jongeren zitten wel gewoon thuis op de bank)
pi_192602400
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:49 schreef Strani het volgende:
Bijzonder wel, bij M. Een ode aan masturbatie tijdens eenzame lockdown met 'I touch myself' _O-

Had ik me bij DWDD niet zo snel voorgesteld, met een blozende Matthijs.

(toen het over seksspeeltjes ging _O-)
  maandag 13 april 2020 @ 20:14:01 #91
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192602469
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2020 20:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
(toen het over seksspeeltjes ging _O-)
Hahaha _O- Voor iemand met zijn reputatie als womanizer komt hij altijd wel behoorlijk preuts over :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 20:15:22 #92
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192602491
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:42 schreef Em31 het volgende:
Al dit soort verhalen dit weekend joh, wtf |:(
RDStad twitterde op maandag 13-04-2020 om 19:21:47 Jongeren mishandelen boa’s in Rotterdam: ‘Het voelde alsof ze voor hun leven moesten vechten’ https://t.co/yES1D7Pt6S reageer retweet
Zouden dat soort snotneuzen ook nog worden aangepakt? Dat is volgens mij ook echt volk waar ook niks van terrecht gaat komen.
  maandag 13 april 2020 @ 20:33:22 #93
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192602806
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:15 schreef Momo het volgende:

[..]

Zouden dat soort snotneuzen ook nog worden aangepakt? Dat is volgens mij ook echt volk waar ook niks van terrecht gaat komen.
Mannen van 32 en 40 zijn opgepakt, als je het artikel leest. Nu ben ik ook absoluut en zonder twijfel van mening dat mensen van 40 nog jongeren zijn :P
Maar ik denk wel dat we kunnen stellen dat er in allerlei leeftijdsgroepen mensen zijn die zich niet aan de regels houden.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 13 april 2020 @ 20:39:00 #94
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192602905
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:33 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mannen van 32 en 40 zijn opgepakt, als je het artikel leest. Nu ben ik ook absoluut en zonder twijfel van mening dat mensen van 40 nog jongeren zijn :P
Maar ik denk wel dat we kunnen stellen dat er in allerlei leeftijdsgroepen mensen zijn die zich niet aan de regels houden.
:o Dus ik ben nog een klein jaar een jongere? Maar wat ben jij dan?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 20:41:41 #95
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192602948
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:39 schreef Strani het volgende:

[..]

:-o Dus ik ben nog een klein jaar een jongere? Maar wat ben jij dan?
Ook nog steeds een jongere? Want de tweetkop zegt: "Jongeren mishandelen boa's" En dan zeggen ze dat er mannen van 32 en 40 zijn opgepakt. Ergo, wij zijn nog jongeren *O*
Ik denk nog minimaal 5 jaar!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 13 april 2020 @ 20:43:14 #96
483619 MMF93
Just for today.
pi_192602982
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik ook :Y Het was wel eventjes zo dat het allemaal een beetje te belachelijk werd, ergens rond seizoen 2 of 3, maar seizoen 6 heb ik weer met plezier gekeken. Seizoen 7 duurt hier helaas nog even.
Ik ben afgehaakt in seizoen 3. Maar eigenlijk is het nog wel de moeite om verder te kijken dan :o ?
  maandag 13 april 2020 @ 20:45:45 #97
483619 MMF93
Just for today.
pi_192603032
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 18:43 schreef Redefine het volgende:

[..]

Voor 1 september zie ik de vakanties niet op gang komen. En daarna is het maar de vraag of de grenzen al normaal open zijn.

Zelf heb ik de tweede helft nog vakantie gepland (maar niks geboekt). Dus dat is nog der kans dat ik weg kan. Maar wel een hele kleine kans denk ik.

Los van dat naast er naartoe kunnen gaan er ook nog zoiets is als moet je het dan wel al willen. Maar dat merk ik t.z.t. dan wel.
Dat laatste heb ik inderdaad. Wij hebben een vakantie in Italie gepland staan in juli/augustus met de familie ter ere van het zoveel jarig huwelijk van m'n ouders. Maar heb zelf eigenlijk helemaal niet zo'n zin om er naar toe te gaan, met alle ellende die daar geweest is en dan misschien nog wel is. Dan blijf ik liever een weekje met z'n allen ergens in eigen land als dat dan kan, even prima wat mij betreft :Y .
  maandag 13 april 2020 @ 20:46:48 #98
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192603053
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2020 20:41 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ook nog steeds een jongere? Want de tweetkop zegt: "Jongeren mishandelen boa's" En dan zeggen ze dat er mannen van 32 en 40 zijn opgepakt. Ergo, wij zijn nog jongeren *O*
Ik denk nog minimaal 5 jaar!
Oh nou vooruit, ik was best tevreden met mijn middelbare leeftijd :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 april 2020 @ 20:47:24 #99
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192603065
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:43 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Ik ben afgehaakt in seizoen 3. Maar eigenlijk is het nog wel de moeite om verder te kijken dan :o ?
Ja vind ik toch uiteindelijk wel weer :Y Natuurlijk zijn sommige dingen nog steeds vergezocht maar zo zoetsappig zoals het een tijdje was, dat is het nu niet meer.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192604110
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:14 schreef Strani het volgende:

[..]

Hahaha _O- Voor iemand met zijn reputatie als womanizer komt hij altijd wel behoorlijk preuts over :D
Inderdaad ja :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')