Ik moet het in een fietstas meenemen, da’s te veel uitdagingquote:Op zondag 3 mei 2020 22:01 schreef Gripper het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als ik met m’n eigen borden en schaaltjes naar het restaurant kan, zij dat fantastisch mooi opmaken, en daarna behoedzaam naar huis rijden
Ik vermoed dat je verkeerde quote hebt. Maar in elk geval heb ik mijn favoriete restaurants op Facebook en dan krijg je wel melding.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In Arnhem (en nog wat andere plekken is de website supportyourlocals opgezet. Maar ook op fb en instagram zie je veel “corona tijd” acties. Vaak een wat kleiner menu, soms ophalen soms bezorgen
Ziet er prachtig en heerljk uit!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:34 schreef SV-tje het volgende:
Ik kende dit topic nog niet maar werd hierop gewezen in het topic "Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten?", dus deels een crosspost
Waar? Koken aan de Markt -> thuis in de bouwkeet
Wanneer? Zaterdag 2 mei
Wat at je? 4-gangen en kaassupplement
Impressie? Zoals altijd heel goed
Kosten? 81.50 voor 2 personen
Cijfer? 9
Ook wij zijn uit eten geweest in eigen huis. Blijft een bouwput, maar met een (kreukelig) kleedje over de plastic tafel en het stenen servies en normale bestek uit een doos getrokken lijkt het nog best wat. Vooral door de voorbereidingen van "Koken aan de Markt" uit Geertruidenberg. Al meerdere malen hier gegeten en kookworkshops gevolgd bij de vorige eigenaar en nu voor de tweede keer bij de nieuwe eigenaar.
Op de achtergrond mijn oude werkgever, foto gemaakt voor oud-collega
[ afbeelding ]
De onderdelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorgerecht: geschroeide tonijn, tonijn mayonaise, wakame, oosterse salade, gefrituurd rijstvel, hoisin bonen pasta (de donkere stipjes) -> dit was geheel voorbereid
[ afbeelding ]
Tussengerecht: Gebakken kabeljauw, ratatouille, lamsoor, doperwten puree, beurre blanc saus -> hiervoor moest alles opgewarmd worden en de kabeljauw nog gebakken
[ afbeelding ]
Hoofdgerecht: Lamsschouder, Lamskoteletjes, asperges, charlotte aardappeltjes, romanesco, wordtelpuree en saus van gepofte knoflook -> ook hier was het alles opwarmen met uitzondering van de lamskoteletten die nog gebakken en gesneden moesten worden
[ afbeelding ]
We hadden voor 1 persoon kaas supplement genomen, hierbij werden zelfs het stukje krentenbrood, druiven en appelstroop meegeleverd.
[ afbeelding ]
Nagerecht: tropische vruchtenmousse, mango sorbetijs, gemarineerde ananas, ananas cake, gecarameliseerde witte chocolade, kletskop van mango
[ afbeelding ]
Manlief houdt niet van wijn, dus ik had voor mezelf een klein flesje prosecco.
Was heerlijk om weer te kunnen koken en wat spannenders te eten dan éénpansgerechten en ovenschotels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:33 schreef Blues het volgende:
Ziet er echt goed restaurantwaardig uit.
Komt natuurlijk ook door jullie bestek enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, maar vind prijs/kwaliteit zeker in verhouding.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ziet er prachtig en heerljk uit!
Maar niet goedkoop
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:33 schreef Blues het volgende:
Ziet er echt goed restaurantwaardig uit.
Komt natuurlijk ook door jullie bestek enzo.Dank je dat vind ik leuk om te horen, en ik kon nog niet eens bij m’n vis bestek en nog mooiere borden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
Ik vind het voor 2x 4 gangen + kaas (en eventueel nog prosecco dat kon ik er zo niet uithalen) niet per se heel duur.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ziet er prachtig en heerljk uit!
Maar niet goedkoop
Alles?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:31 schreef borisz het volgende:
Aankomende zondag bij mijn stamkroeg eten halen.
[ afbeelding ]
Ik ga voor de stoof. Moeders gaat voor de kip, broertje weet het nog nietquote:
Zonder prosecco, maar wij vonden het inderdaad ook de moeite waard.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het voor 2x 4 gangen + kaas (en eventueel nog prosecco dat kon ik er zo niet uithalen) niet per se heel duur.
Zouden ze ook in denhaag bezorgen?quote:Op zondag 10 mei 2020 19:20 schreef lemonlime het volgende:
Wij hadden een Mexicaanse avond uit van Hanno (Delft), echt heel leuk gedaan! Helaas geen foto's (want eten met een peuter)
3-gangen menu werd bezorgd door een vrolijk meisje op een scooter, met opplaksnor, Mexicaanse sjaal en ditto muziek. Behalve het eten kregen we nog van alles ter vermaak en om de tafel feestelijk aan te kleden: meer opplaksnorren, placemats, maskers en een Spotify list voor tijdens het eten.
Het eten was fantastisch! Maissoep, tortillas met ge-bbqde kip en meer dan 10 bijgerechten, en een mega lekker toetje van crema met sinaasappel en gezouten karamel. Echt heerlijk.
Er zaten ook nog huisgemaakte non-alcoholische drankjes bij.
Voor later op de avond kregen we een lijst met filmsuggesties en een zak popcorn. Volgende week doen ze een ander land.
Echt een aanrader voor wie in Delft woont!
Ik zou het ze gewoon vragenquote:Op zondag 10 mei 2020 19:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zouden ze ook in denhaag bezorgen?
Klinkt echt goed en leuk zeg !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kosten: 87 euro totaal
Cijfer: 7,5/10
Voorgerechten en een hoofdgerecht waren het nét niet. En we misten de ambiance, verse brood en al die andere goede zorgen die we in het restaurant wel krijgen. Waarbij je voor 50 euro vier gangen kunt eten (wijn en dergelijke zorgen wel altijd voor een hogere rekening).
Kortom: leuk een keer gedaan te hebben, lokale horeca gesteund maar niet voor herhaling vatbaar.
We hadden nog een tweede nagerecht. Schuld van FOK!
CUL / Kook mee met CUL: Dessert op zondag 10 mei.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Cafe Middeloo dus. De voormalige boerderij is al jaren een café. Voorheen runde pa de tent. Die stierf achter de tap met een hartaanval. De jongste zoon heeft de zaak drie jaar geleden overgenomen, nadat de oudste zoon het niet trok. Ik ben er al twintig jaar vaste gastquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:31 schreef borisz het volgende:
Aankomende zondag bij mijn stamkroeg eten halen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |