SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat voetbal geen sport is, maakt dit mij ziedend. Witheet. Furieus. Laaiend. Woest. Spinnijdig.Put these foolish ambitions to rest.
Staat er al op, maar niet heel spannend nee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben niet enthousiast over de aanstaande achtste aflevering van Tiger King.
https://streamable.com/e6ybvuquote:Op zondag 12 april 2020 15:30 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben na één aflevering Tiger King afgehaakt. Heb een tering hekel aan overactende debiele psychopatische wereldvreemde arrogante Amerikanen. Zelfs voor m'n vermaak kan ik er niet tegen.
Neem een Snickers, Arie.quote:Op zondag 12 april 2020 15:30 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben na één aflevering Tiger King afgehaakt. Heb een tering hekel aan overactende debiele psychopatische wereldvreemde arrogante Amerikanen. Zelfs voor m'n vermaak kan ik er niet tegen.
7/12.quote:Op zondag 12 april 2020 15:46 schreef wimderon het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)porza~1586682983096/
[ afbeelding ]
11/12
9/12quote:Op zondag 12 april 2020 15:46 schreef wimderon het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)porza~1586682983096/
[ afbeelding ]
11/12
Enquote:Van der Voort is over drie jaar nog steeds professioneel darter.
quote:Welk beroep had jij Van der Voort zien doen, mocht hij geen darter zijn geworden? Typ je antwoord onderaan in de balk.
@Zipportalquote:Op zondag 12 april 2020 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.rtl7darts.nl/(...)_onze_nederlandse_d/
Wat is jullie mening
Met topvragen als:
[..]
En
[..]
Voor Kleermaker kon ik de logische ook niet vinden.quote:Op zondag 12 april 2020 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik had bij Jermaine papierenvliegtuigjesvouwer bij de sociale werkplaats. Al was dat geen optie.
Van der Voort had best een leuke baan bij ABN-Amro.quote:Op zondag 12 april 2020 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor Kleermaker kon ik de logische ook niet vinden.
quote:Op zondag 12 april 2020 19:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van der Voort had best een leuke baan bij ABN-Amro.
Kleermaker was leraar volgens Poepzor, maar volgens Zjak was hij logistiek medewerker en z'n eigen site meldt VMBO als opleiding
Butler bij The Addams Family.quote:Op zondag 12 april 2020 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor Kleermaker kon ik de logische ook niet vinden.
In dat geval wil ik je vriendelijk verzoeken je mening over Tiger King bij te stellen.quote:
Einde carrière Rene.quote:Op zondag 12 april 2020 20:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Higuita wordt getraind door Gonzalez de Galdeano. Wat gaat er nu door je heen, @:Rellende_Rotscholier?
Nee sorry. Ik kijk sowieso niet graag naar idioten, maar snap wel dat mensen het vermakelijk vinden.quote:Op zondag 12 april 2020 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In dat geval wil ik je vriendelijk verzoeken je mening over Tiger King bij te stellen.
Maar je bent toch fan van Feyenoord?quote:Op zondag 12 april 2020 20:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik kijk sowieso niet graag naar idioten, maar snap wel dat mensen het vermakelijk vinden.
De Slob is weer blijven hangen tijdens het zappen?quote:
Dit seizoen niet ergens tussen 2e en 18e plek geëindigd.quote:Op zondag 12 april 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je bent toch fan van Feyenoord?
Arie lijkt me wel een type die op die boerinnen schrijft.quote:Op zondag 12 april 2020 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Slob is weer blijven hangen tijdens het zappen?
Nietes.quote:Op zondag 12 april 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arie lijkt me wel een type die op die boerinnen schrijft.
Mijn moeder keek ernaar.quote:Op zondag 12 april 2020 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Slob is weer blijven hangen tijdens het zappen?
Ik ben bijna nog nooit op een date geweest, dat lijkt me vrij vervelend ja.quote:Op zondag 12 april 2020 21:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De hele tijd camera's om je heen, alsof daten opzich niet al ongemakkelijk genoeg is.
Ik kan je vanalles vertellen over #dateleed.quote:Op zondag 12 april 2020 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bijna nog nooit op een date geweest, dat lijkt me vrij vervelend ja.
Ik wil hier graag meer van weten.quote:Op zondag 12 april 2020 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan je vanalles vertellen over #dateleed.
Vertel!quote:Op zondag 12 april 2020 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een niemendalletje. Matig dat ze het S1E8 noemen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben niet enthousiast over de aanstaande achtste aflevering van Tiger King.
A zeggen is B zeggen.quote:Op zondag 12 april 2020 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zijn 8 interviews van vier minuten ofzo, zonder Joe of Carole.quote:Op zondag 12 april 2020 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan episode 8 overslaan begrijp ik?
Geen idee makker, ik heb hem nog niet gezien. De ''voorbeschouwing'' was al weinig aansporend en de recensies van showtimer en Dale Cooper zijn veelzeggend.quote:Op zondag 12 april 2020 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan episode 8 overslaan begrijp ik?
Ik denk dat iemand momenteel heel veel spijt heeft.quote:
Nou vooruit. Nu al enorme spijt van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2020 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou vooruit. Nu al enorme spijt van.
Ongemakkelijkheden te over, maar hetgene dat er het meest uitspringt was ik zelf de oorzaak van. Ging met een Indonesisch meisje daten in een (eet)café, ontmoet op Tinder. Op mijn verzoek gingen we niet eten maar alleen wat drinken, want eten tijdens een eerste date is not dan, vind ik. Maar ging vantevoren nog even een rondje wielrennen, wat tot mijn spijt langer duurde dan ik gedacht had dus ik had uiteindelijk helemaal geen tijd meer om te eten. Betekende dat ik daar met een enorm hongerige maag zat en besloot om toch maar spaghetti bolognese te gaan eten terwijl zij dus niks had, want ze had natuurlijk al gegeten. Dat was opzichzelf al vrij awkward. Ondertussen liep het praten ook voor geen meter, mijn Engels is slecht onder spanning en dat van haar was ook maar zozo. Vervolgens ging ik aan het eind afrekenen maar toen bleek ik geen saldo meer te hebben. Moest zij dus ook nog betalen.
Conclusie, nee dit kon niet. #dateleedDit is echt van Columbiafan-esque proporties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
[..]
Ongemakkelijkheden te over, maar hetgene dat er het meest uitspringt was ik zelf de oorzaak van. Ging met een Indonesisch meisje daten in een (eet)café, ontmoet op Tinder. Op mijn verzoek gingen we niet eten maar alleen wat drinken, want eten tijdens een eerste date is not dan, vind ik. Maar ging vantevoren nog even een rondje wielrennen, wat tot mijn spijt langer duurde dan ik gedacht had dus ik had uiteindelijk helemaal geen tijd meer om te eten. Betekende dat ik daar met een enorm hongerige maag zat en besloot om toch maar spaghetti bolognese te gaan eten terwijl zij dus niks had, want ze had natuurlijk al gegeten. Dat was opzichzelf al vrij awkward. Ondertussen liep het praten ook voor geen meter, mijn Engels is slecht onder spanning en dat van haar was ook maar zozo. Vervolgens ging ik aan het eind afrekenen maar toen bleek ik geen saldo meer te hebben. Moest zij dus ook nog betalen.
Conclusie, nee dit kon niet. #dateleedMooi verhaal. Valt me toch wel mee hoe ongemakkelijk het was. Zoiets kan een keer gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Conclusie, nee dit kon niet. #dateleedPrachtig verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je wat te vertellen later. Kan gebeuren
[..]
Conclusie, nee dit kon niet. #dateleedGoed verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Conclusie, nee dit kon niet. #dateleedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Conclusie, nee dit kon niet. #dateleedHeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Conclusie, nee dit kon niet. #dateleedVerdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het niks, popiejopie vragensteller is ook erg vervelend.quote:Op zondag 12 april 2020 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zijn 8 interviews van vier minuten ofzo, zonder Joe of Carole.
Dat is dat gozertje van Community, ook een draak van een serie.quote:Op maandag 13 april 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het niks, popiejopie vragensteller is ook erg vervelend.
De meta-meta is niet aan Koffieplanter besteed blijkbaar.quote:Op maandag 13 april 2020 11:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is dat gozertje van Community, ook een draak van een serie.
Stemmen op een koers die je een jaar geleden nog hebt gezien, waarvan de finale inmiddels 853 keer is herhaald. Waarom? Waarom? Waarom?quote:Op maandag 13 april 2020 12:13 schreef VoMy het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)gzien~1586703323923/
Allemaal even stemmen op de terugkijk-AGR.
quote:Op maandag 13 april 2020 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stemmen op een koers die je een jaar geleden nog hebt gezien, waarvan de finale inmiddels 853 keer is herhaald. Waarom? Waarom? Waarom?
Plus dat de NOS die ook al gaat uitzenden. Anderzijds weet ik ook niet meer welke andere editie uit het rijtje de moeite van het herhalen waard is.quote:Op maandag 13 april 2020 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stemmen op een koers die je een jaar geleden nog hebt gezien, waarvan de finale inmiddels 853 keer is herhaald. Waarom? Waarom? Waarom?
2005? Zelfs voor de AGR was dat een saaie koers.quote:Op maandag 13 april 2020 12:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Plus dat de NOS die ook al gaat uitzenden. Anderzijds weet ik ook niet meer welke andere editie uit het rijtje de moeite van het herhalen waard is.
Wel apart dat die van 2005 er niet tussen staat.
Was ook een grapje. Ze zouden niet veel beelden hebben om uit te zendenquote:Op maandag 13 april 2020 12:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
2005? Zelfs voor de AGR was dat een saaie koers.
Mooi inderdaad. Voor ons Nederlandse volgers wel een geluk dat het anders liep.quote:Op maandag 13 april 2020 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)-niet~1586553932306/
Mooi verhaal van Michel over Roubaix van 2001, inclusief samenvatting. Fitte had eigenlijk moeten winnen. En het ook wel verdiend.
Niet Ludo?quote:Op maandag 13 april 2020 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi verhaal van Michel over Roubaix van 2001, inclusief samenvatting. Fitte had eigenlijk moeten winnen. En het ook wel verdiend.
Vdb vs Bartoli.. Kan niet anders dan deze worden. Alle Belgische lievelingen op 1quote:Op maandag 13 april 2020 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Luik van '80 of '99 niet verkozen wordt volgende week, word ik pas écht ziedend.
Zou in dat geval ook wel terecht zijn. NOS zal wel die van Poels doen (if any).quote:Op maandag 13 april 2020 13:31 schreef the_critic het volgende:
[..]
Vdb vs Bartoli.. Kan niet anders dan deze worden. Alle Belgische lievelingen op 1
Vdb - Bartoli is het ultieme koersmoment in mijn beleving.quote:Op maandag 13 april 2020 13:31 schreef the_critic het volgende:
[..]
Vdb vs Bartoli.. Kan niet anders dan deze worden. Alle Belgische lievelingen op 1
Ik zocht op YouTube wat, maar dit zijn mooie beelden.quote:Op maandag 13 april 2020 14:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vdb - Bartoli is het ultieme koersmoment in mijn beleving.
Kerel die tegenwoordig in Noorwegen woont vind ik wel een aangename verteller.quote:Op zondag 12 april 2020 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zijn 8 interviews van vier minuten ofzo, zonder Joe of Carole.
Kan dit? @Mani89twitter:arabadan twitterde op maandag 13-04-2020 om 10:28:00Hoy que se cumplen 21 años y 1 día de la publicación de I Want It That Way, vengo a proponer el parecido razonable entre @tonymartin85 y la versión adulta del rubio de los Backstreet Boys.
reageer retweet
Hij laat niks blijken, maar die moet er toch eigenlijk wel flink de pest in hebben dat dit nu zo'n megahype is, terwijl hij dit zelf ook had willen maken (of eigenlijk al gemaakt had).quote:Op maandag 13 april 2020 15:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kerel die tegenwoordig in Noorwegen woont vind ik wel een aangename verteller.
quote:Op maandag 13 april 2020 16:00 schreef showtimer het volgende:
Kan dit? @:Mani89twitter:arabadan twitterde op maandag 13-04-2020 om 10:28:00Hoy que se cumplen 21 años y 1 día de la publicación de I Want It That Way, vengo a proponer el parecido razonable entre @:tonymartin85 y la versión adulta del rubio de los Backstreet Boys. [ afbeelding ] reageer retweet
Haha Nys huilend voor de camera.quote:Op maandag 13 april 2020 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hij noemt het in een ander interview zelfs karma om met een financiële kater achter te blijven in plaats van een vracht geld voor het exploiteren van deze wanstaltige praktijken.quote:Op maandag 13 april 2020 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij laat niks blijken, maar die moet er toch eigenlijk wel flink de pest in hebben dat dit nu zo'n megahype is, terwijl hij dit zelf ook had willen maken (of eigenlijk al gemaakt had).
Goed verhaal en past in het beeld over hoe de Belgen eigenlijk al jaren zonder gene de koers (proberen) verzieken.quote:Op maandag 13 april 2020 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel toevallig dat de boel precies in de hens vloog op het moment dat Joe in Chicago zat. 🤔 /squote:Op maandag 13 april 2020 17:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij noemt het in een ander interview zelfs karma om met een financiële kater achter te blijven in plaats van een vracht geld voor het exploiteren van deze wanstaltige praktijken.
Is dit gemeend?quote:Op maandag 13 april 2020 17:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Goed verhaal over hoe de Belgen eigenlijk al jaren zonder gene de koers (proberen) verzieken.
*zou hebben gezeten. Over die brand gaan de meest uiteenlopende theorieën.quote:Op maandag 13 april 2020 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wel toevallig dat de boel precies in de hens vloog op het moment dat Joe in Chicago zat. 🤔 /s
Dat is wel kort door de bocht. Dergelijk fenomeen overstijgt de persoon Museeuw of het Belgische vlaggetje toch schromelijk?quote:Op maandag 13 april 2020 17:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik word nooit zo vrolijk van dopingzondaar Museeuw nee. Dat koersjes kopen van hem ook niet.
Hamilton noemde het onverwacht dat Jan in '97 de Tour won.quote:Op maandag 13 april 2020 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Misschien dat de lijm van zijn pruik inmiddels zijn hersenpan was binnen gesijpeld.
Jij bent wel erg laat met dat boek he?quote:Op maandag 13 april 2020 19:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hamilton noemde het onverwacht dat Jan in '97 de Tour won.
Dat boekje lag al jarenlang op een stapel stof te happen. Nu ik door de literatuur, romans, crime en geschiedenis ben, ben ik aan een inhaalrace bezig.quote:Op maandag 13 april 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent wel erg laat met dat boek he?
Dat is juist bij uitstek een boek waar je meteen aan moet beginnen als je het in bezit hebt. Beste boek over doping in de wielersport.quote:Op maandag 13 april 2020 19:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat boekje lag al jarenlang op een stapel stof te happen. Nu ik door de literatuur, romans, crime en geschiedenis ben, ben ik aan een inhaalrace bezig.
Ja, maar zo zijn er nog honderden boeken. Ik probeer heel veel te lezen, maar op een gegeven moment is het onvermijdelijk dat je een stapel opbouwt. Momenteel kan ik a). nauwelijks boekjes scoren, b). heb ik drie kwart van de dagen niets te doen.quote:Op maandag 13 april 2020 19:04 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is juist bij uitstek een boek waar je meteen aan moet beginnen als je het in bezit hebt. Beste boek over doping in de wielersport.
Ja lul er maar weer een punt aan.quote:Op maandag 13 april 2020 19:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar zo zijn er nog honderden boeken. Ik probeer heel veel te lezen, maar op een gegeven moment is het onvermijdelijk dat je een stapel opbouwt. Momenteel kan ik a). nauwelijks boekjes scoren, b). heb ik drie kwart van de dagen niets te doen.
De vernedering door Mayo kwam ook hard aan.quote:Op maandag 13 april 2020 19:02 schreef Mani89 het volgende:
Of dat Lance bang kreeg van Rabobank in '99 en overtuigd was dat zij een nieuw soort doping hadden ontdekt die hij niet kende.
Onze Hein als laatste redmiddel, de wanhoop.quote:Op maandag 13 april 2020 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De vernedering door Mayo kwam ook hard aan.
Lance was een vrij onzekere man, eigenlijk.
Dat wordt geheid de editie van Twan.quote:Op maandag 13 april 2020 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Luik van '80 of '99 niet verkozen wordt volgende week, word ik pas écht ziedend.
In België zullen ze ook nooit eens een kritische noot plaatsen bij dit soort cowboyverhalen, dat is dan alleen maar prachtig. Uiteindelijk is het niet wat je wil als kijker, dit soort avonturen en probeert Museeuw hier hetzelfde als wat Vinokourov met Uran deed - en daar zijn ze dan wel kritisch over natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2020 18:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is wel kort door de bocht. Dergelijk fenomeen overstijgt de persoon Museeuw of het Belgische vlaggetje toch schromelijk?
Principieel tien keer op Gilbert gestemd.twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 09:28:22Effe polletje kapen. Dit is een makkelijke keuze toch?
https://t.co/kFbY9hquow reageer retweet
Podium zeg je?quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
2007 heeft wel het mooiste boevenpodium
Kan dit?quote:Wielrenner leegt neus naast hond Nicolette Kluijver
Een brute wielrenner heeft zijn neus afgelopen week geleegd naast de hond van Nicolette Kluijver. Ze schrok behoorlijk, omdat ze een fragiele gezondheid heeft. Dat vertelde de RTL-presentatrice maandagavond in RTL Boulevard. Kluijver vindt het gedrag van andere mensen tijdens deze coronacrisis bizar. “Laatst was ik bijvoorbeeld de hond even aan het uitlaten en toen zoefde een wielrenner voorbij die zijn neus even leegt naast mijn hond. Dan denk ik echt: hallo jongens!“
Mensen moeten op afstand blijven, vindt Kluijver. “Ik probeer ook als ik wel naar buiten moet om echt mezelf maar ook anderen eraan te herinneren – achterlijk misschien, maar ik doe het wel – van: hou even die afstand.”
https://www.mediacourant.(...)-nicolette-kluijver/
In principe moet zij niet met haar hond lopen op de plek waar wielrenners kunnen komenquote:
Dan ben je intellectueel dan wel sociaal uitgedaagdquote:
Zeker zij niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:29 schreef franklop het volgende:
[..]
In principe moet zij niet met haar hond lopen op de plek waar wielrenners kunnen komen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Podium zeg je?
[ afbeelding ]
Wat een lijst is dit dan.
Ach ja, zo lees ik ditquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:59 schreef VoMy het volgende:
Voor een dinsdag zijn de cijfers van het RIVM wederom bemoedigend. Je zou bijna denken dat beredeneerd maatregelen doorvoeren het gewenste effect heeft.
Gelukkig voor alle twitter-NSB'ers en corona-hypochonders is er nog genoeg ARROGANTE JEUGD in Nederland om af te keuren en om levenslange lijfstraffen voor iedereen en alle verantwoordelijken te kunnen eisen.
Hard gelachenquote:Ik verwachte al meer doden na Paas, men gaat zich overeten en dan begeeft het hart het eerder.
De dinsdag valt deze week op de woensdag, maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:59 schreef VoMy het volgende:
Voor een dinsdag zijn de cijfers van het RIVM wederom bemoedigend. Je zou bijna denken dat beredeneerd maatregelen doorvoeren het gewenste effect heeft.
Gelukkig voor alle twitter-NSB'ers en corona-hypochonders is er nog genoeg ARROGANTE JEUGD in Nederland om af te keuren en om levenslange lijfstraffen voor iedereen en alle verantwoordelijken te kunnen eisen.
Vanaf woensdag mensen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
VRT zou Chernobyl ook naar voren mogen halen in deze barre tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kun je niet ophouden met kijken.Demain, on roule
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:00 schreef Mykonos het volgende:
En anders: zet je VPN op Duitsland, ga naar ARD Mediathek, en kijk Babylon Berlin. Geweldige personages, goede muziek, een van de beste historische series die ik gezien heb.
Alleen al vanwegeDie staat op mijn lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kun je niet ophouden met kijken.
Waar is die trouwens legaal in NL te zien? Niet bij Netflix of Ziggo in ieder geval.
Videoland zag ik, maar dat heb ik ook niet. Netflix heeft het alleen in US/UK.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die staat op mijn lijstje.
Waar is die trouwens legaal in NL te zien? Niet bij Netflix of Ziggo in ieder geval.
Fantastisch.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, de nieuwste Better Call Saul was weer bloedstollend.
Wel geinig om te lezen. Beetje als de rubriek Persoonlijk in VI. Hopelijk komen alle renners een keer aan bod.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:10 schreef Momo het volgende:
"Vooral de Dire Straits en Spinvis draai ik geregeld"
Het is wachten op de inzending van Demen Bulbul.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wel geinig om te lezen. Beetje als de rubriek Persoonlijk in VI. Hopelijk komen alle renners een keer aan bod.
Ga ik zo even kijken, eerst once upon a time in hollywood even uitkijken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, de nieuwste Better Call Saul was weer bloedstollend.
Boos.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
De Roemeense haarlijn is nu ook al viroloog. Ik word zo moe van die man. Krijg chronische buikgriep.
Toch best informatief soms toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
De Roemeense haarlijn is nu ook al viroloog. Ik word zo moe van die man. Krijg chronische buikgriep.
twitter:bjamri2 twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 19:28:01@DigitalNomadPCS
Hey Stephan, werd het je gisteren te erg? Ik geloof dat je wel recht hebt op een verklaring en mijn verontschuldigingen.
Ik heb recent iets bijgeleerd over hoe om te gaan met trollen en dat ben ik aan het oefenen. Dat ging gisteren te ver. Mijn excuses hier. reageer retweet
Vandaag niet volgens agenda Tweede Kamer. Wel vanavond 19.00 persconferentie van Rutte.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er straks weer een technische briefing?
Toeval of niet, ik had ook precies 29/40.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)-1980~1586874111787/
29/40
van deze eeuw kon ik niet op 2002, 2009 en 2015 komen. Vooral die van 2009 blijft bijzonder.
31/40quote:Op woensdag 15 april 2020 09:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)-1980~1586874111787/
29/40
van deze eeuw kon ik niet op 2002, 2009 en 2015 komen. Vooral die van 2009 blijft bijzonder.
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
31/40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-04-2020 om 10:03:37Twee maanden geleden maakten wij ons druk over:
1. Het klimaat 2. De 100 kilometerbeperking op de snelwegen 3. Wie worden er kampioen? 4. De Talkshowoorlog 4. etc etc. Wanneer wordt alles weer normaal en blijven we gezond? Zo vreemd en spannend tegelijk reageer retweet
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]Score?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack is wel echt een stresskonijn deze periode, had ik nooit achter hem gezocht. Of hij maakt zich enigszins terecht zorgen om zijn buikomvang.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:10 schreef Slobeend het volgende:
Even een mooie overdenking op deze ochtendtwitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-04-2020 om 10:03:37Twee maanden geleden maakten wij ons druk over:
1. Het klimaat 2. De 100 kilometerbeperking op de snelwegen 3. Wie worden er kampioen? 4. De Talkshowoorlog 4. etc etc. Wanneer wordt alles weer normaal en blijven we gezond? Zo vreemd en spannend tegelijk reageer retweet![]()
Jack voelt het einde naderen.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Score?
[..]
Jack is wel echt een stresskonijn deze periode, had ik nooit achter hem gezocht. Of hij maakt zich enigszins terecht zorgen om zijn buikomvang.
Daar staan toch drie dingen op het lijstje waar ik me nog geen seconde druk om heb gemaakt, Jack.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:10 schreef Slobeend het volgende:
Even een mooie overdenking op deze ochtendtwitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-04-2020 om 10:03:37Twee maanden geleden maakten wij ons druk over:
1. Het klimaat 2. De 100 kilometerbeperking op de snelwegen 3. Wie worden er kampioen? 4. De Talkshowoorlog 4. etc etc. Wanneer wordt alles weer normaal en blijven we gezond? Zo vreemd en spannend tegelijk reageer retweet
Het enige relevante punt in zijn opsomming is nog steeds relevant...quote:Op woensdag 15 april 2020 10:10 schreef Slobeend het volgende:
Precies. Toch ga ik maar even van de zon genieten en een stukje hardlopen.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het enige relevante punt in zijn opsomming is nog steeds relevant...
@:heywoodu is het hier mee eens.
Procyclingstats wist het gelukkig.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Lachwekkend dat je 1984, 1997 en 2002 nog wist.
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het is in deze tijden van social distancing belangrijk om contact te houden met vrienden van de show. Vandaag gaan we even bellen met Stijn, op Twitter beter bekend als @alaphilippe_ (met een underscore op het einde). Luisteraar van het eerste uur, neutrale kijker in hart en nieren, La Liga-kenner en niet te vergeten, sinds kort een kritische stem in de Twitch-chat van Yordi.⚽ï¸ÂDe site over Duits voetbal waar Yordi het over heeft is Bananenflanke.nl⚽ï¸ÂHet onderzoekswerk van Mirko van Pampus is hier te vinden.⚽ï¸ÂNeutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.⚽ï¸ÂAbonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Yordi wilde me altijd al eens in de show hebben.quote:
Ik maak er vandaag tijd voor vrij.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Yordi wilde me altijd al eens in de show hebben.
Het laatste gedeelte gaat nergens over. Dagelijkse FM-stream van Fev.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik maak er vandaag tijd voor vrij.
Têm un link?quote:Op woensdag 15 april 2020 10:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Genot, ze hebben de hele serie online al vrijgegeven.
Ik houd van België.
Wat moet ik me hierbij voorstellen, een witte Barry White?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stijn klinkt heel anders dan verwacht.
Al moet ik eerlijk toegeven dat hij in mijn hoofd nog steeds 12 is, dus het was even schrikken om te horen dat zijn balletjes al zijn ingedaald.
In jouw hoofd ben ik nog een razende debiel die TDF-forums verpestte.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stijn klinkt heel anders dan verwacht.
Al moet ik eerlijk toegeven dat hij in mijn hoofd nog steeds 12 is, dus het was even schrikken om te horen dat zijn balletjes al zijn ingedaald.
Dit is een haarscherpe voorzet.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn marketingdocent zei ooit dat ik de perfecte stem voor radio had.
Nee joh vriend zo erg is het ook weer niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In jouw hoofd ben ik nog een razende debiel die TDF-forums verpestte.
Ik wilde hem ook al makenquote:Op woensdag 15 april 2020 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is een haarscherpe voorzet.
Stijn, je stem lijkt op die van Valentijn Driessen.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen, een witte Barry White?
Niet KingRoland taggen.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is een haarscherpe voorzet.
Dat zal hij leuk vinden hahaquote:Op woensdag 15 april 2020 11:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Stijn, je stem lijkt op die van Valentijn Driessen.
Laten we die idioot hier vooral weghouden jaquote:
Stijn van Stee.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Stijn heeft ook meer een hoofd voor hoofdopleidingen.
Jij hebt toch een hekel aan luie mensen?quote:
Niet zo nors, ik zit mobiel. Toch bedankt hoor.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij hebt toch een hekel aan luie mensen?
Hiero, eventueel binnen te halen via downloadgemistpuntnl
Het was een eerste keer. Over Discord iets vervelender omdat het geluid soms hapert.quote:
Hij is wel een soort Johan Derksen, de hele bingokaart wordt afgewerkt.quote:
Ik ben wel in de bres gesprongen voor de Serie A.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij heeft het dus niet zijn hele segment over Jan Oblak gehad? Minachting van de luisteraar.
Heel goed.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben wel in de bres gesprongen voor de Serie A.
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het is in deze tijden van social distancing belangrijk om contact te houden met vrienden van de show. Vandaag gaan we even bellen met Stijn, op Twitter beter bekend als @alaphilippe_ (met een underscore op het einde). Luisteraar van het eerste uur, neutrale kijker in hart en nieren, La Liga-kenner en niet te vergeten, sinds kort een kritische stem in de Twitch-chat van Yordi.⚽ï¸ÂDe site over Duits voetbal waar Yordi het over heeft is Bananenflanke.nl⚽ï¸ÂHet onderzoekswerk van Mirko van Pampus is hier te vinden.⚽ï¸ÂNeutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.⚽ï¸ÂAbonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Waar moeten we die van kennen?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast heet dus Teun Wilke Braams.
Speelt in de jeugdopleiding bij Heerenveen. Ik vind dit fascinerend.quote:
Heb je Woeste Meuk geluisterd?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind Stinho ook wat weghebben van Marcel van Roosmalen
Ik hoor Sander van de Pavert.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind Stinho ook wat weghebben van Marcel van Roosmalen
Nee. Ik ben nu voor werk met een Indier mee te kijken hoe die iets uitvoert, terwijl ik jou nog hoor praten over het Barca onder Guardiolaquote:
Dirk Kuyt, die heeft nooit een school bezocht, telt dat?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord heeft toch ook zo'n vrije school-figuur in de jeugdopleiding rondlopen ?
Vannacht deed hij een raid op een stream van Sean Klaiber, dat was wel lachen.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar die Twitch stream. #ToonArmy
Kom je binnenkort ook een keer bij Niel en Broes en hun vrrienden?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vannacht deed hij een raid op een stream van Sean Klaiber, dat was wel lachen.
Geen idee. Ik heb een paar maanden geleden met Niel gesproken voordat Afkicken weer verder ging, maar die hebben ook genoeg contacten.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom je binnenkort ook een keer bij Niel en Broes en hun vrrienden?
Je hebt toch geen corona?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben het recept van mijn Unox noodles aangepast, het smaakt mij niet meer hetzelfde.
Mijn smaak is nog wel aanwezig, maar de Kerrie was duidelijk anders, de mix zat ook in een ander soort zakje en er zat geen olie meer bij.quote:
Wel tof hoor.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een paar maanden geleden met Niel gesproken voordat Afkicken weer verder ging, maar die hebben ook genoeg contacten.
Oef gelukkig maar. Alhoewel recepten veranderen wel het grootste drama is.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn smaak is nog wel aanwezig, maar de Kerrie was duidelijk anders, de mix zat ook in een ander soort zakje en er zat geen olie meer bij.
Ik verbaas me dat Afkicken nog bestaat. Ze hebben toch niet heel veel views en inkomsten daaruit. Zo' n Toto zal toch ook geen tienduizenden euro' s betalenquote:Op woensdag 15 april 2020 12:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een paar maanden geleden met Niel gesproken voordat Afkicken weer verder ging, maar die hebben ook genoeg contacten.
Ze hadden een keer een samenwerking met FOX maar dat zie ik ook niet meer. Ze gaan ook van pand naar pand, dan zijn ze er weer wel dan weer niet. Het enige wat ik graag luister zijn de maandagpodcasts met Cristian Willaert.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat Afkicken nog bestaat. Ze hebben toch niet heel veel views en inkomsten daaruit. Zo' n Toto zal toch ook geen tienduizenden euro' s betalen
Volgens mij zitten/zaten ze bij mij om de hoekquote:Op woensdag 15 april 2020 12:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze hadden een keer een samenwerking met FOX maar dat zie ik ook niet meer. Ze gaan ook van pand naar pand, dan zijn ze er weer wel dan weer niet. Het enige wat ik graag luister zijn de maandagpodcasts met Cristian Willaert.
Vraag ik mij ook weleens af ja, die joetoep shows hebben amper 100 kijkers.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat Afkicken nog bestaat. Ze hebben toch niet heel veel views en inkomsten daaruit. Zo' n Toto zal toch ook geen tienduizenden euro' s betalen
Teun Sebastian Angel Wilke Braams zelfs.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Speelt in de jeugdopleiding bij Heerenveen. Ik vind dit fascinerend.
Ze zijn beter in podcasts maken/distribueren dan die liveshows idd.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook weleens af ja, die joetoep shows hebben amper 100 kijkers.
Alleen als je ook een beetje afgetraind bent.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:13 schreef Aguero het volgende:
Ik heb een Caisse d'Epargne truitje gekocht, kan dat?
Zekerquote:Op woensdag 15 april 2020 13:13 schreef Aguero het volgende:
Ik heb een Caisse d'Epargne truitje gekocht, kan dat?
Op Marktplaats, voor 13 euro.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker
Als ik ooit een wielershirt van een professionele ploeg koop wordt het die.
Waar heb je hem gehaald?
Ja, sprekend Marcel van Rossem.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:52 schreef Chiappucci het volgende:
Stijn klinkt inderdaad precies als de zoon van Maarten van Roosmalen. Beetje dezelfde droge intonatie.
Wel cool
Ga je dan extra snel?quote:Op woensdag 15 april 2020 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb mijn Gewiss-Ballan trui al veel te lang niet aangehad.
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Eefje de Visser komt in 'm'. @:slobeend
Waarom in M? Waarom M, waarom waarom waarom.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
In wie?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Staat 'm' nog altijd voor matig?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
M is niet zo'n denderende interviewer dus of dit nou positief is...quote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk het eigenlijk zelden tot nooit maar de keren dat er iets interessants in is vind ik het nog steeds slecht ja.quote:
Gaat een nieuw liedje zingen dus komt niet aan tafel denk ik.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
M is niet zo'n denderende interviewer dus of dit nou positief is...
Kan je nou wel of niet een account aanmaken bij de VRT met een Nederlands adres? Ze geven de optie wel maar vervolgens accepteren ze mijn postcode nietquote:Op woensdag 15 april 2020 10:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Genot, ze hebben de hele serie online al vrijgegeven.
Ik houd van België.
Je kunt toch ook doen alsof je in Aalst woont?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan je nou wel of niet een account aanmaken bij de VRT met een Nederlands adres? Ze geven de optie wel maar vervolgens accepteren ze mijn postcode niet
Uiteraard, geen probleem, maar biedt dan de optie niet aan.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kunt toch ook doen alsof je in Aalst woont?
Of in het Jan Breydelstadion.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kunt toch ook doen alsof je in Aalst woont?
Wat heeft die Yordi een intens vervelende stem/spraak.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij moet je zelfs met je mobiel activeren vanuit Belgiëquote:Op woensdag 15 april 2020 17:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze zijn wel een stuk strenger geworden, voor veel programma's heb je ondanks een Belgisch account ook nog VPN voor nodig.
Emigreren.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelfs met je mobiel activeren vanuit België![]()
Of weet @:showtimer wat anders?
Te Amsterdams?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat heeft die Yordi een intens vervelende stem/spraak.
Zie #219. Je kan die melding omzeilen door het om te laten zetten naar een mp4.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelfs met je mobiel activeren vanuit België![]()
Of weet @:showtimer wat anders?
Voor mij is alles relevant op dit moment. Bij het minste of geringste spring ik op de boot.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag is pas rullevant.
Jaap heeft dat hele zooitje bijna in hun hemd gezet.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor mij is alles relevant op dit moment. Bij het minste of geringste spring ik op de boot.
Ben de ganse dag druk geweest. Welke topprestatie heeft Jaap gerealiseerd?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaap heeft dat hele zooitje bijna in hun hemd gezet.
IC bedden blijft maar aflopen, de opname is ook erg miniem.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben de ganse dag druk geweest. Welke topprestatie heeft Jaap gerealiseerd?
Jaap is een weerzinwekkend fenomeen. (Iemand anders mag een nieuwe openen)quote:Op woensdag 15 april 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
IC bedden blijft maar aflopen, de opname is ook erg miniem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |