Wel geinig om te lezen. Beetje als de rubriek Persoonlijk in VI. Hopelijk komen alle renners een keer aan bod.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:10 schreef Momo het volgende:
"Vooral de Dire Straits en Spinvis draai ik geregeld"
Het is wachten op de inzending van Demen Bulbul.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wel geinig om te lezen. Beetje als de rubriek Persoonlijk in VI. Hopelijk komen alle renners een keer aan bod.
Ga ik zo even kijken, eerst once upon a time in hollywood even uitkijken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, de nieuwste Better Call Saul was weer bloedstollend.
Boos.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
De Roemeense haarlijn is nu ook al viroloog. Ik word zo moe van die man. Krijg chronische buikgriep.
Toch best informatief soms toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
De Roemeense haarlijn is nu ook al viroloog. Ik word zo moe van die man. Krijg chronische buikgriep.
twitter:bjamri2 twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 19:28:01@DigitalNomadPCS
Hey Stephan, werd het je gisteren te erg? Ik geloof dat je wel recht hebt op een verklaring en mijn verontschuldigingen.
Ik heb recent iets bijgeleerd over hoe om te gaan met trollen en dat ben ik aan het oefenen. Dat ging gisteren te ver. Mijn excuses hier. reageer retweet
Vandaag niet volgens agenda Tweede Kamer. Wel vanavond 19.00 persconferentie van Rutte.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er straks weer een technische briefing?
Toeval of niet, ik had ook precies 29/40.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)-1980~1586874111787/
29/40
van deze eeuw kon ik niet op 2002, 2009 en 2015 komen. Vooral die van 2009 blijft bijzonder.
31/40quote:Op woensdag 15 april 2020 09:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)-1980~1586874111787/
29/40
van deze eeuw kon ik niet op 2002, 2009 en 2015 komen. Vooral die van 2009 blijft bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
31/40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-04-2020 om 10:03:37Twee maanden geleden maakten wij ons druk over:
1. Het klimaat 2. De 100 kilometerbeperking op de snelwegen 3. Wie worden er kampioen? 4. De Talkshowoorlog 4. etc etc. Wanneer wordt alles weer normaal en blijven we gezond? Zo vreemd en spannend tegelijk reageer retweet
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]Score?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack is wel echt een stresskonijn deze periode, had ik nooit achter hem gezocht. Of hij maakt zich enigszins terecht zorgen om zijn buikomvang.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:10 schreef Slobeend het volgende:
Even een mooie overdenking op deze ochtendtwitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-04-2020 om 10:03:37Twee maanden geleden maakten wij ons druk over:
1. Het klimaat 2. De 100 kilometerbeperking op de snelwegen 3. Wie worden er kampioen? 4. De Talkshowoorlog 4. etc etc. Wanneer wordt alles weer normaal en blijven we gezond? Zo vreemd en spannend tegelijk reageer retweet![]()
Jack voelt het einde naderen.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Score?
[..]
Jack is wel echt een stresskonijn deze periode, had ik nooit achter hem gezocht. Of hij maakt zich enigszins terecht zorgen om zijn buikomvang.
Daar staan toch drie dingen op het lijstje waar ik me nog geen seconde druk om heb gemaakt, Jack.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:10 schreef Slobeend het volgende:
Even een mooie overdenking op deze ochtendtwitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-04-2020 om 10:03:37Twee maanden geleden maakten wij ons druk over:
1. Het klimaat 2. De 100 kilometerbeperking op de snelwegen 3. Wie worden er kampioen? 4. De Talkshowoorlog 4. etc etc. Wanneer wordt alles weer normaal en blijven we gezond? Zo vreemd en spannend tegelijk reageer retweet
Het enige relevante punt in zijn opsomming is nog steeds relevant...quote:Op woensdag 15 april 2020 10:10 schreef Slobeend het volgende:
Precies. Toch ga ik maar even van de zon genieten en een stukje hardlopen.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het enige relevante punt in zijn opsomming is nog steeds relevant...
@:heywoodu is het hier mee eens.
Procyclingstats wist het gelukkig.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Lachwekkend dat je 1984, 1997 en 2002 nog wist.
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het is in deze tijden van social distancing belangrijk om contact te houden met vrienden van de show. Vandaag gaan we even bellen met Stijn, op Twitter beter bekend als @alaphilippe_ (met een underscore op het einde). Luisteraar van het eerste uur, neutrale kijker in hart en nieren, La Liga-kenner en niet te vergeten, sinds kort een kritische stem in de Twitch-chat van Yordi.â½ï¸De site over Duits voetbal waar Yordi het over heeft is Bananenflanke.nlâ½ï¸Het onderzoekswerk van Mirko van Pampus is hier te vinden.â½ï¸Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.â½ï¸Abonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Yordi wilde me altijd al eens in de show hebben.quote:
Ik maak er vandaag tijd voor vrij.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Yordi wilde me altijd al eens in de show hebben.
Het laatste gedeelte gaat nergens over. Dagelijkse FM-stream van Fev.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik maak er vandaag tijd voor vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |