M is niet zo'n denderende interviewer dus of dit nou positief is...quote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Eefje de Visser komt in 'm'. @:slobeend
Ik kijk het eigenlijk zelden tot nooit maar de keren dat er iets interessants in is vind ik het nog steeds slecht ja.quote:
Gaat een nieuw liedje zingen dus komt niet aan tafel denk ik.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
M is niet zo'n denderende interviewer dus of dit nou positief is...
Kan je nou wel of niet een account aanmaken bij de VRT met een Nederlands adres? Ze geven de optie wel maar vervolgens accepteren ze mijn postcode nietquote:Op woensdag 15 april 2020 10:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Genot, ze hebben de hele serie online al vrijgegeven.
Ik houd van Belgi.
Je kunt toch ook doen alsof je in Aalst woont?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan je nou wel of niet een account aanmaken bij de VRT met een Nederlands adres? Ze geven de optie wel maar vervolgens accepteren ze mijn postcode niet
Uiteraard, geen probleem, maar biedt dan de optie niet aan.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kunt toch ook doen alsof je in Aalst woont?
Of in het Jan Breydelstadion.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kunt toch ook doen alsof je in Aalst woont?
Wat heeft die Yordi een intens vervelende stem/spraak.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het is in deze tijden van social distancing belangrijk om contact te houden met vrienden van de show. Vandaag gaan we even bellen met Stijn, op Twitter beter bekend als @alaphilippe_ (met een underscore op het einde). Luisteraar van het eerste uur, neutrale kijker in hart en nieren, La Liga-kenner en niet te vergeten, sinds kort een kritische stem in de Twitch-chat van Yordi.â½ï¸De site over Duits voetbal waar Yordi het over heeft is Bananenflanke.nlâ½ï¸Het onderzoekswerk van Mirko van Pampus is hier te vinden.â½ï¸Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.â½ï¸Abonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Volgens mij moet je zelfs met je mobiel activeren vanuit Belgiquote:Op woensdag 15 april 2020 17:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze zijn wel een stuk strenger geworden, voor veel programma's heb je ondanks een Belgisch account ook nog VPN voor nodig.
Emigreren.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelfs met je mobiel activeren vanuit Belgi![]()
Of weet @:showtimer wat anders?
Te Amsterdams?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat heeft die Yordi een intens vervelende stem/spraak.
Zie #219. Je kan die melding omzeilen door het om te laten zetten naar een mp4.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelfs met je mobiel activeren vanuit Belgi![]()
Of weet @:showtimer wat anders?
Voor mij is alles relevant op dit moment. Bij het minste of geringste spring ik op de boot.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag is pas rullevant.
Jaap heeft dat hele zooitje bijna in hun hemd gezet.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor mij is alles relevant op dit moment. Bij het minste of geringste spring ik op de boot.
Ben de ganse dag druk geweest. Welke topprestatie heeft Jaap gerealiseerd?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaap heeft dat hele zooitje bijna in hun hemd gezet.
IC bedden blijft maar aflopen, de opname is ook erg miniem.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben de ganse dag druk geweest. Welke topprestatie heeft Jaap gerealiseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |