Arme criminelen en mensen die zwart werkenquote:Op zondag 12 april 2020 10:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat de economie naar de klote gaat, worden we allemaal slaven van de overheid,liefst zonder contant geld
Waarom post je het dan ook 50x?quote:Op zondag 12 april 2020 10:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ik in de voorgaande topics al gedaan, we blijven niet alles 50x herhalen
hoezo, staan ze er dan al?quote:Op zondag 12 april 2020 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog 5g masten in de fik gestoken onlangs?
dat hoeft helemaal niet. De gewone man kan gewoon nog 3x per jaar op vakantie over een tijdje, net zoals dat gebeurde na de spaanse griep, sars, mers, zika, hong vkrigus en azie virus.quote:Op zondag 12 april 2020 10:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Er zal een hoop gaan veranderen. De tijden van luxe en 3x per jaar op vakantie zullen voor de gewone man voorbij zijn.
We mogen blij zijn als we iedere dag weer genoeg te eten hebben.
ik heb het ook al in de reeks 1-100 gedaan, ik blijf niet herhalen.quote:Op zondag 12 april 2020 10:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom post je het dan ook 50x?
net genoeg geld krijgen van de overheid om eten te kopen is ook een vorm van controlequote:Op zondag 12 april 2020 10:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Er zal een hoop gaan veranderen. De tijden van luxe en 3x per jaar op vakantie zullen voor de gewone man voorbij zijn.
We mogen blij zijn als we iedere dag weer genoeg te eten hebben.
Ik denk dat vliegreizen knetterduur gaan worden.quote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal niet. De gewone man kan gewoon nog 3x per jaar op vakantie over een tijdje, net zoals dat gebeurde na de spaanse griep, sars, mers, zika, hong vkrigus en azie virus.
die worden dan vanzelf weer goedkoper door concurrentie.quote:Op zondag 12 april 2020 10:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik denk dat vliegreizen knetterduur gaan worden.
denk niet dat er werk overblijft als de economie er aan gaat, maar dat moeten we afwachtenquote:Op zondag 12 april 2020 10:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
of je kan gaan werken voor je geld.
Lekker met de auto, diesel kost binnenkort toch 1 op 1quote:Op zondag 12 april 2020 10:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van, dan moet er wel erg veel gebeurenquote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal niet. De gewone man kan gewoon nog 3x per jaar op vakantie over een tijdje, net zoals dat gebeurde na de spaanse griep, sars, mers, zika, hong vkrigus en azie virus.
dan bouwen we die weer op, maar het is inderdaad afwachten wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 12 april 2020 10:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk niet dat er werk overblijft als de economie er aan gaat, maar dat moeten we afwachten
met die patat generatie, veel succes.quote:Op zondag 12 april 2020 10:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dan bouwen we die weer op, maar het is inderdaad afwachten wat er gaat gebeuren.
Alsof de economie hierna niet opnieuw opgebouwd kan worden.quote:Op zondag 12 april 2020 10:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk niet dat er werk overblijft als de economie er aan gaat, maar dat moeten we afwachten
Doe dat dan ook niet.. jullie gaan het niet eens worden, accepteer dat en blijf niet zo tegen elkaar zitten te zeikstralen, stelletje kleuters.quote:Op zondag 12 april 2020 10:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe denk je dat te gaan doen?, het einde van deze crisis is nog niet eens in het zichtquote:Op zondag 12 april 2020 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof de economie hierna niet opnieuw opgebouwd kan worden.
Dat dan weer wel. Dan blijven we maar op het continent.quote:Op zondag 12 april 2020 10:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker met de auto, diesel kost binnenkort toch 1 op 1
Maar de overheid heeft een geweld monopolie en bepaalt wetten. Ja overheden zijn machtiger dan big tech bedrijven. Maar allicht niet in het spelletje van de big tech bedrijven nee. Maar die buigen ook gewoon voor regelgeving die we hier hebben. Facebook kreeg ook een miljoenen boete van de EC, en dat is allemaal prima en mag allemaal veel strenger. Maar okay, zo raakt het een beetje off topic.quote:Op zondag 12 april 2020 10:13 schreef Breekfast het volgende:
Nee, ik zeg dat wij als burgers niet echt consistent zijn in hoe belangrijk we privacy vinden.
Je kunt je ook afvragen of overheden nog zoveel machtiger zijn dan de big tech bedrijven.
Google en Facebook zijn gigantisch groot en weten door ons gedrag online eigenlijk al praktisch alles van ons; onze interesses, locaties, contacten, seksuele geaardheid, wat je koopt, politieke voorkeur, enzovoort. Er is weinig wat je niet toevertrouwt aan het internet.
Als we privacy echt belangrijk vinden dan kun je beter beginnen met het aanpakken van de Big Tech bedrijven. Zo'n app van de overheid is echt kinderspel qua privacyschending in vergelijking met de data die deze bedrijven verzamelen.
Nee dat zit er inderdaad in dat er een algehele laksheid was onder de bevolking om dit soort privacy schendingen toe te staan.quote:Op zondag 12 april 2020 10:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
Alsof formele waarborgen je beschermen tegen de dictatuur. De bescherming zit in de samenleving niet in details als wel of geen app.
Misschien wat duurder totdat er een vaccin is, als dat betekent dat maatschappijen wel de lucht in mogen met minder passengiers in het vliegtuig bv.quote:Op zondag 12 april 2020 10:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Uiteindelijk slikken we dat als zoete koek. Tegenwoordig sta je je hele browsergeschiedenis ook beschikbaar voor websites om in te zien en te analyseren d.m.v. cookies maar dat vinden we allemaal prima. Privacy wordt steeds minder vanzelfsprekend.quote:Op zondag 12 april 2020 00:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Voor de mensen die denken dat ze de app wel even verwijderen, veel succes want het wordt gewoon geïntegreerd in ios/Android.
Joh, zelfs na oorlogen krabbelen landen weer overeind. Beetje veerkracht en wat minder zwartkijken.quote:Op zondag 12 april 2020 10:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe denk je dat te gaan doen?, het einde van deze crisis is nog niet eens in het zicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |