niet, tenzij je App groen isquote:Op zondag 12 april 2020 10:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bezoeken van kroegen, festivals, concerten. Hoe gaat dat dan weer gebeuren in het corona tijdperk?
Ik ga er vanuit dat mensen net zoals griep of een verkoudheid, vaker het virus kunnen krijgen.
ik bedoel die app. Die hebben niet.quote:Op zondag 12 april 2020 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog niet een mondkapjes, in wat voor bananenland leven we hier
dat gaat niet gebeurenquote:
Oké!quote:Op zondag 12 april 2020 10:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
geen idee, daar ga ik niet over, en waar jij vanuit gaat maakt het corona virus geen shit uit, die doet wat hij/zij wil en daarom is niet een aanname van jou belangrijk, maar wat onderzoekers vinden.
ok, maar daar blijven die Politici wel op hameren, terwijl het geen prio isquote:Op zondag 12 april 2020 10:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik bedoel die app. Die hebben niet.
waar heb ik die aanname geschreven?quote:Op zondag 12 april 2020 10:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oké!
We gaan uit van jouw aanname dat iemand maar één keer corona kan krijgen in zijn of haar leven
nee hoorquote:Op zondag 12 april 2020 10:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ok, maar daar blijven die Politici wel op hameren, terwijl het geen prio is
het is de bedoeling dat de economie naar de klote gaat, worden we allemaal slaven van de overheid,liefst zonder contant geldquote:Op zondag 12 april 2020 10:35 schreef WethouderHekking het volgende:
We gaan dood aan het virus of dood door de verwoeste economie. Dank je wel Leon de Winter.
nee, hoor politici hameren er helemaal niet op. Ze onderzoeken de mogelijkheden en noemen dit in de media.quote:Op zondag 12 april 2020 10:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat lul je nou, beetje feiten blijven ontkennen
Apple and Google partner on COVID-19 contact tracing technologyquote:Op zondag 12 april 2020 10:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
nee, hoor politici hameren er helemaal niet op. Ze onderzoeken de mogelijkheden en noemen in de media.
quote:Op zondag 12 april 2020 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog niet een mondkapjes, in wat voor bananenland leven we hier
Ik zeg dat mensen meerdere keren corona kunnen krijgen.quote:Op zondag 12 april 2020 10:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
waar heb ik die aanname geschreven?
dat is goed nieuws, dan werkt de eventuele app goed op beide platforms. In zuid-korea werkt namelijk de app anders op android dan op apple, en dat is niet wenselijk.quote:Op zondag 12 april 2020 10:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Apple and Google partner on COVID-19 contact tracing technology
https://www.apple.com/new(...)-tracing-technology/
hij ontkent gewoon alles, zie allemaal NEE staan, nergens onderbouwing of motivatiequote:Op zondag 12 april 2020 10:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zeg dat mensen meerdere keren corona kunnen krijgen.
daarom is niet een aanname van jou belangrijk, maar wat onderzoekers vinden
Ik praatte gewoon virulogen na, zoals een Rosanne Hertzberger, alleen volgens jou een aanname en aangezien je tegengas heeft kan jij je er niet in vinden.
in het algemeen kan je zeggen dat mensen immuniteit opbouwen tegen een bepaald virus. Deze immuniteit is echter voor een bepaalde tijd.quote:Op zondag 12 april 2020 10:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zeg dat mensen meerdere keren corona kunnen krijgen.
daarom is niet een aanname van jou belangrijk, maar wat onderzoekers vinden
Ik praatte gewoon virulogen na, zoals een Rosanne Hertzberger, alleen volgens jou een aanname en aangezien je tegengas heeft kan jij je er niet in vinden.
na 2,5 maand nog niet genoeg PPE, verpleegsters nemen zelfs ontslag omdat ze zonder moeten werken, denk dat de overheid eens moet uitloggen.quote:Op zondag 12 april 2020 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
In een van de fijnste landen ter wereld waar je kunt leven. Vrijwel alles goed geregeld. En ja, uiteraard gaan er nog (genoeg) dingen mis, maar een bananenland? Log uit.
jij onderbouwt ook niksquote:Op zondag 12 april 2020 10:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij ontkent gewoon alles, zie allemaal NEE staan, nergens onderbouwing of motivatie
Tja je kan ook stoppen met in totale angst te leven.quote:Op zondag 12 april 2020 07:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Grappig dat je de vergelijking met HIV maakt; mijn (werkende) strategie is al decennia dat ik me gedraag of iedereen met wie ik iets doe besmet is met HIV en ikzelf volledig verantwoordelijk ben voor mijn status. Het probleem met corona is de druppelinfectie, waardoor mijn 'zelfzorg' nogal extreem zou kunnen uitvallen (isolatie, distancing etc) zodat ik geen vrijheid meer over hou.
Een app is in deze situatie dan ook geen beperking van mijn vrijheid maar een deel-herstel van mijn oude vrijheid.
het is helemaal niet wenselijk want we hebben er niks aan behalve dat de overheid alles kan controleren waar je geweest bent, natte droom van de stasiquote:Op zondag 12 april 2020 10:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is goed nieuws, dan werkt de eventuele app goed op beide platforms. In zuid-korea werkt namelijk de app anders op android dan op apple, en dat is niet wenselijk.
Er zal een hoop gaan veranderen. De tijden van luxe en 3x per jaar op vakantie zullen voor de gewone man voorbij zijn.quote:Op zondag 12 april 2020 10:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat de economie naar de klote gaat, worden we allemaal slaven van de overheid,liefst zonder contant geld
dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 12 april 2020 10:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is helemaal niet wenselijk want we hebben er niks aan behalve dat de overheid alles kan controleren waar je geweest bent, natte droom van de stasi
BNW is een deur verder.quote:Op zondag 12 april 2020 10:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat de economie naar de klote gaat, worden we allemaal slaven van de overheid,liefst zonder contant geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |