Ja, neem wat te zuipen mee asjeblaf.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik nog boodschappen gaan doen j/n
Zijn de boodschappen ESSENTIEEL?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik nog boodschappen gaan doen j/n
Ben dan ook niet vies van een penis.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kaneelstokje klinkt ook een tikje dubieus anders.
Ja zit zonder perenijsjesquote:
Rtquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:46 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Ben dan ook niet vies van een penis.
Ja dan zou ik het risico ook wel nemen jaquote:
Was net boos. Spel zitten spelen, en iedere keer als ik verder kwam, liep het vast.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan zou ik het risico ook wel nemen ja
Jezusquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:55 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Was net boos. Spel zitten spelen, en iedere keer als ik verder kwam, liep het vast.
Heb gewoon 130 euro betaald voor een spel dat 20 jaar geleden op de pc beter liep dan nu op de PS4.
Wat een aids man.
Neverwinter Nights.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:58 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Neverwinter Nights.
Nog nooit een spel gespeeld met zoveel bugs en crashes. Niet normaal meer.
Is ook een trophy gebugged. Kan geeneens platina halen waarschijnlijk.
Maar gelukkig belde daarna een mevrouw van het Leger des Heils op voor een praatje. Nu ben ik niet meer boos.
Een RPG met de regels van Dungeons and Dragons.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor soort spel is dat, nooit van gehoord
Hm nee dat zegt me echt niksquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:01 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Een RPG met de regels van Dungeons and Dragons.
Ken je wel Icewind Dale, Baldurs Gate en Planescape Torment?
Aan de ene kant is het wel leuk, want het is meer strategie dan een hack n slash.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee dat zegt me echt niks
Heb ook nooit D&D gespeeld hoor. Voor Stranger Things wist ik nirt eens dat het een ding was
Hm. Denk dat rpg mij niet echt heel erg trekt. Ben meer van wat realistische werelden als ik al game.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:05 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel leuk, want het is meer strategie dan een hack n slash.
Aan de andere kant kan het heel goedkoop zijn. 1 verkeerde klik en dood. Je build kan zo goed zijn, maar je rolt een 1 (normaal gesproken 5% kans, maar in dit spel veel hoger) en je bent dood. Dus saven saven saven saven.
Zoals?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Denk dat rpg mij niet echt heel erg trekt. Ben meer van wat realistische werelden als ik al game.
Naja GTA. COD. Wat er in de werelden zelf gebeurt is wellicht niet realistisch maar niet te magisch ofzo, weet niet. Vind dat met films wel leuk maar gamen nietquote:
Hehe, ik vind dat soort spellen dan weer mokersaai. Heb ooit een zo'n shooter gespeeld. Medal of Honor ofzo. Was prima hoor, maar godver wat een saaie repetitieve zooi.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja GTA. COD. Wat er in de werelden zelf gebeurt is wellicht niet realistisch maar niet te magisch ofzo, weet niet. Vind dat met films wel leuk maar gamen niet
Ja geen idee. Misschien toch niet zo fantasierijk danquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:33 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Hehe, ik vind dat soort spellen dan weer mokersaai. Heb ooit een zo'n shooter gespeeld. Medal of Honor ofzo. Was prima hoor, maar godver wat een saaie repetitieve zooi.
FM is al jaren over zijn hoogtepunt heen. Jammer wel. Had ooit echt een grote userbase, wat het leuk maakte.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien toch niet zo fantasierijk dan
Maar ach buiten FM speel ik al jaren geen andere games dus
Merk ook wel dat het me gaat vervelen hoor. Ze moeten denk ik echr flink wat nieuwe features erin bouwen om het interessant te houdenquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:41 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
FM is al jaren over zijn hoogtepunt heen. Jammer wel. Had ooit echt een grote userbase, wat het leuk maakte.
surry heurrrrquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Tering wat een koppijn ineens. @:ettovanbelgie waarom geef je het aan mij?
Ja dat zou ik ook zeggen. Wie ben jij en wat heb je met kaneelstokje gedaanquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:55 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik het ben.
Merk dat gamen sowieso wat gaat vervelen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merk ook wel dat het me gaat vervelen hoor. Ze moeten denk ik echr flink wat nieuwe features erin bouwen om het interessant te houden
Netjes netjes. Jij was sowieso niet zo van de series he?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:01 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Merk dat gamen sowieso wat gaat vervelen.
Daarom meer andere dingen doen. Ben veel buiten geweest laatste tijd. Weer eens wat gelezen. Serie gekeken.
Zal ik iets over jou zeggen dat alleen de echte kaneel weet?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen. Wie ben jij en wat heb je met kaneelstokje gedaan
gelukkig, anders ging je op me zitten of zo?quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gelukkig, anders ging je op me zitten of zo?
AHAHAHAHAHAHA
ow.quote:
Nee, deze eigenlijk ook niet zo.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes netjes. Jij was sowieso niet zo van de series he?
Sowquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gelukkig, anders ging je op me zitten of zo?
AHAHAHAHAHAHA
Waar hou je qua series van dan? Wel wat meer dan alleen fantasy of?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:10 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Nee, deze eigenlijk ook niet zo.
Legends of Tomorrow. Los van dat de acteurs bagger zijn, wordt het schrijven echt met het seizoen slechter.
So bad it's good.
Doequote:Op zaterdag 11 april 2020 21:07 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Zal ik iets over jou zeggen dat alleen de echte kaneel weet?
Niks in het bijzonder. Vond Breaking Bad wel leuk. Vond vroeger Seinfeld erg grappig.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar hou je qua series van dan? Wel wat meer dan alleen fantasy of?
Ja doe is het juicy gossipquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:07 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Zal ik iets over jou zeggen dat alleen de echte kaneel weet?
Goed hoorquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Amaaaa de pamalama hoe is het met de Sims
Mag het er niet over hebben sorryquote:
Je bent zelf bahquote:
En meneer Biden ook bah.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:54 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Joe Biden aangeklaagd voor sexual assault trouwens. Had je gelezen?
CREEPY JOEquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:56 schreef Fok-it het volgende:
Ze zegt dat Biden haar achterhoofd kuste en haar schouders vasthield, zo legt ze zelf uit op Twitter.
JezusKom op hoor
?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:56 schreef Fok-it het volgende:
Ze zegt dat Biden haar achterhoofd kuste en haar schouders vasthield, zo legt ze zelf uit op Twitter.
JezusKom op hoor
quote:Tara Reade says she told police that Biden assaulted her in a Senate corridor, shoving his hand under her skirt and penetrating her with his fingers. She was a staffer in his Senate office at the time. The statute of limitations for the alleged assault has passed.
quote:
Oh ja was Nederlandse bronquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:57 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Tara Reade says she told police that Biden assaulted her in a Senate corridor, shoving his hand under her skirt and penetrating her with his fingers. She was a staffer in his Senate office at the time. The statute of limitations for the alleged assault has passed.
Vond je? prachtig camerawerk hoor, maar die ben je qua verhaal toch wel retesnel vergetenquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
1917 net gekeken.
Wat een godenfilm.
Wel oké maar niet Godquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
1917 net gekeken.
Wat een godenfilm.
Zijn 2 verschillende vrouwen, 2 verschillende zaken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 11 april 2020 21:59 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Linkje?
[/https://www.metronieuws.n(...)ongewenste-aanraking
Ook niet de beste bron maar oke. Als ik jouw tekst link kom ik ook wel wat vage websites tegen hoor.
Ik zie het inderdaadquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:02 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende vrouwen, 2 verschillende zaken.
New York is wel echt drama.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
Zou goeie escape zijn voor Trump dan. Coronavirus doet hem vooralsnog niet veel goeds
Sowieso zakt Amerika volledig in elkaar nu. Dat gaat echt een rampenplan worden als je elke week hoort dat er miljoenen nieuwe werklozen bij komenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:07 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
New York is wel echt drama.
Geen idee wat de staat allemaal doet om het tegen te gaan, maar kan me niet voorstellen dat de gouverneur lekker slaapt.
Mwaquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
Zou goeie escape zijn voor Trump dan. Coronavirus doet hem vooralsnog niet veel goeds
Trump komt gewoon weg met rape dus zijn kiezers zullen sexual assault ook niet erg vindenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
Het is allemaal kut. Als alternatief had je dan een tang die bijna op omvallen stond. Die hele kandidatuur wordt ook zo gedomineerd door oudjesquote:
waren Sanders en Warren ook dus ik gun die rednecks nog eens 4 jaar Donaldquote:
Ik ook. Trumpgodquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
waren Sanders en Warren ook dus ik gun die rednecks nog eens 4 jaar Donald
Zijn gewoon apps voor waarbij je geen enkel wachtwoord meer hoeft te onthouden hequote:Op zaterdag 11 april 2020 22:18 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Weet nergens wachtwoorden van. Ben daar echt een drama mee.
Een simpel verhaal is prima als de uitvoering heel goed gedaan is.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je? prachtig camerawerk hoor, maar die ben je qua verhaal toch wel retesnel vergeten
Vond het verhaal wel heel matigquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een simpel verhaal is prima als de uitvoering heel goed gedaan is.
Zelden zo'n beleving gehad bij een oorlogsfilm.
Hm ik had ook neit echt een fijne bioscoopervaring dus dat zal er vast bij meegespeeld hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een simpel verhaal is prima als de uitvoering heel goed gedaan is.
Zelden zo'n beleving gehad bij een oorlogsfilm.
Ben wel benieuwd naar je overige ratingsquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem een 8,8 gegeven in mijn Excel-lijstje.
om de een of andere reden vertrouw ik die nietquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn gewoon apps voor waarbij je geen enkel wachtwoord meer hoeft te onthouden he
Dit was ook geen film die ik keek voor het verhaal, maar voor de ervaring. En in dat opzicht slaagt het goed.quote:
Waarom kies je die plek dan ook?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ik had ook neit echt een fijne bioscoopervaring dus dat zal er vast bij meegespeeld hebbenEcht kutplek helemaal voorin
https://letterboxd.com/JR_Style_93/films/diary/ Kan je hier wel zien.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je overige ratings
Welke criteria?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem een 8,8 gegeven in mijn Excel-lijstje.
Nou vooral omdat alle andere plekken al vol warenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kies je die plek dan ook?
Cinematografie, acteerwerk, soundtrack, hoeveel ik mij vermaakt heb, vergelijking tov andere films.quote:
Dan ga je toch een later moment.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vooral omdat alle andere plekken al vol waren
Wat waren je referentie filmsquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cinematografie, acteerwerk, soundtrack, hoeveel ik mij vermaakt heb, vergelijking tov andere films.
Jawel, maar het was niet per se een slecht verhaal maar gewoon simpel. Dat is wel wat anders, en dan ligt het aan de uitvoering in alle andere aspecten of het nog een goede ervaring is.quote:
Als m'n browsers niets zouden opslaan had ik echt een groot probleemquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
om de een of andere reden vertrouw ik die niet
schrijf alles op in een schriftje
Alle films waarin je soldaten in een oorlog volgt, Saving Private Ryan bijvoorbeeld waar iedereen vol lof over is. Bij dat soort films sloeg de verveling sneller toe dan hier.quote:
En daar weet ik van dat ik er niet objectief over ben.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
Naja je bent wel kritisch in ieder geval met 1 5-sterrenfilm
Band of brothersquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle films waarin je soldaten in een oorlog volgt, Saving Private Ryan bijvoorbeeld waar iedereen vol lof over is. Bij dat soort films sloeg de verveling sneller toe dan hier.
moet je niet zoveel blowen johquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als m'n browsers niets zouden opslaan had ik echt een groot probleem
Uurtje of 2quote:
Waarhedenquote:
Ik zou er dolgraag vanaf willenquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Zou er dolgraag eentje opsteken
Wij zouden ook wel dolgraag van jou af willenquote:
Moest glimlachenquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij zouden ook wel dolgraag van jou af willen
Volgend jaar tientje voor een pakje koekoekquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
Het begint ook aardig duur te worden, kan het wel makkelijk betalen maar echt doodzonde van het geld
Als je je maar gewoon vaak genoeg bedenkt wat je met dat geld ook kan doen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
Het begint ook aardig duur te worden, kan het wel makkelijk betalen maar echt doodzonde van het geld
Nee joh zo werkt dat nietquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je maar gewoon vaak genoeg bedenkt wat je met dat geld ook kan doen.
Ja ongekend, ik snap het ergens ook wel hoor daar niet van maar de hetze tegen roken begint wel lachwekkend te wordenquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgend jaar tientje voor een pakje koekoek
Waarom niet? Prijs omhoog gooien helpt toch ook. Het is niet zo dat het rokers geen reet uitmaakt hoe duur het is. Op een gegeven moment bereikt elke roker wel de grens dat tie het niet meer wilt betalenquote:
Hoezo? Roken is gewoon niet meer van deze tijdquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ongekend, ik snap het ergens ook wel hoor daar niet van maar de hetze tegen roken begint wel lachwekkend te worden
Doe ik ook wel, maar verslaving blijft verslavingquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je maar gewoon vaak genoeg bedenkt wat je met dat geld ook kan doen.
FOK! ook niet, wat is je punt?quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Roken is gewoon niet meer van deze tijd
Nou ja heb nooit echt het idee gehad dat mensen die roken de prijs als reden om te stoppen zienquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Prijs omhoog gooien helpt toch ook. Het is niet zo dat het rokers geen reet uitmaakt hoe duur het is. Op een gegeven moment bereikt elke roker wel de grens dat tie het niet meer wilt betalen
een papieren krant ook nietquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Roken is gewoon niet meer van deze tijd
Dat schaadt de volksgezondheid over het algemeen niet. Al vind ik wel dat als je fel tegen roken bent je alcohol niet moet gaan normaliserenquote:
Ja, lekkere vergelijkingquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een papieren krant ook niet
en toch staan ze die nog vaak voor de supermarkt te verkopen
Wintersport is ook niet best voor de volksgezondheidquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat schaadt de volksgezondheid over het algemeen niet. Al vind ik wel dat als je fel tegen roken bent je alcohol niet moet gaan normaliseren
Waarom niet? Hoeveel mensen gaan er per jaar dood op skivakantie?quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wintersport is ook niet best voor de volksgezondheid
Nee precies, dat is ook vaak het probleem.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat schaadt de volksgezondheid over het algemeen niet. Al vind ik wel dat als je fel tegen roken bent je alcohol niet moet gaan normaliseren
In noord Italië best veelquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoeveel mensen gaan er per jaar dood op skivakantie?
Nog even en je koopt het bij een dealer voor 50 euro per pakjequote:Op zaterdag 11 april 2020 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee precies, dat is ook vaak het probleem.
Het is allemaal maar net hoe het uitkomt, daarom zeg ik ook ik snap het allemaal wel maar de manier waarop gaat wel erg snel zo
quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:32 schreef JanCees het volgende:
Ik ben voor sigaretten op tafel bij verjaardagen
Genot
Voel mij nu soms al een crimineel omdat ik rook, door al die negatieve berichtgeving.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog even en je koopt het bij een dealer voor 50 euro per pakje
quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:34 schreef JanCees het volgende:
Dat je niet verder dan 2 meter kan kijken van de rook
Wel minder kans op coronaquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voel mij nu soms al een crimineel omdat ik rook, door al die negatieve berichtgeving.
Wij gaan het ook gewoon echt meemaken
?quote:
nog niks van gemerktquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
?
Mensen die roken zijn kwetsbaarder voor het coronavirus (Covid-19). Dat blijkt uit onderzoek van hoogleraar Dirk Devroey van de Vrije Universiteit Brussel. Volgens hem zorgt roken ervoor dat de trilhaartjes in de luchtpijp verlammen waardoor je virussen, zoals het coronavirus, minder makkelijk uit kunt hoesten.
...quote:
Dat lijkt mij ook volkomen logisch, roken verneukt je longen, corona ookquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
?
Mensen die roken zijn kwetsbaarder voor het coronavirus (Covid-19). Dat blijkt uit onderzoek van hoogleraar Dirk Devroey van de Vrije Universiteit Brussel. Volgens hem zorgt roken ervoor dat de trilhaartjes in de luchtpijp verlammen waardoor je virussen, zoals het coronavirus, minder makkelijk uit kunt hoesten.
Precies. Hoop niet dat Mortie dit heeft opgepikt bij de Jensen-podcastquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook volkomen logisch, roken verneukt je longen, corona ook
Allemaal linkse indoctrinatiequote:Op zaterdag 11 april 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
?
Hoeveel brandplekken heb jij op het meubilair?quote:
U heeft huize Ama gevonden?quote:
Je kan het wegspoelen met koffiequote:
Bah.quote:Op zondag 12 april 2020 00:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je kan het wegspoelen met koffie
Bahquote:Op zondag 12 april 2020 00:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
KoffieGenotquote:Op zondag 12 april 2020 00:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
quote:
Niemand, dm braddie lekkerquote:
5quote:Op zondag 12 april 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al op vanavond?
Daar moet ik echt mn best voor doenquote:
Ga eens weg hier met je Braddie, niemand geeft een neuk om die kerelquote:
Niet als je uitgaat, maar thuis vind ik dat wel hoor.quote:Op zondag 12 april 2020 00:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
5 is toch niet veel voor een hele avond
Ow deed nog rustig aan eigenlijkquote:Op zondag 12 april 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je uitgaat, maar thuis vind ik dat wel hoor.
quote:Op zondag 12 april 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we daar vooral geen aandacht aan besteden.
Anders zelf ff je kanker muil houden knuppelquote:
Jij reageerde anders wel in dat topicquote:Op zondag 12 april 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga eens weg hier met je Braddie, niemand geeft een neuk om die kerel
Wat doe je hier eigenlijk dan? Sneuneus, alleen beetje mensen op komen zoeken. Ga je obesitas-vriendje lekker dmen ofzo. Wegwezenquote:Op zondag 12 april 2020 00:38 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Anders zelf ff je kanker muil houden knuppel
Ik stelde een vraag omdat hier altijd snel gereageerd wordt en jij komt met je sneue zure reactiequote:Op zondag 12 april 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk dan? Sneuneus, alleen beetje mensen op komen zoeken. Ga je obesitas-vriendje lekker dmen ofzo. Wegwezen
Slagroom graag. Oldskoolquote:
TR ingediendquote:Op zondag 12 april 2020 00:38 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Anders zelf ff je kanker muil houden knuppel
Ga janken bij je moederquote:Op zondag 12 april 2020 00:39 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag omdat hier altijd snel gereageerd wordt en jij komt met je sneue zure reactie
Eensquote:Op zondag 12 april 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk dan? Sneuneus, alleen beetje mensen op komen zoeken. Ga je obesitas-vriendje lekker dmen ofzo. Wegwezen
quote:Op zondag 12 april 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we daar vooral geen aandacht aan besteden.
Je moeder haptquote:Op zondag 12 april 2020 00:45 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Maar wel zelf happen? Wat voor mongool ben je dan.
Wat heb je in de aanbieding Belgische vrind?quote:
Oquote:Op zondag 12 april 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel prima.
Ik heb alleen één Hertog Jan op.
Eensquote:Op zondag 12 april 2020 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten we even op onze taal letten heren.
Dat kan hequote:Op zondag 12 april 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hertog Jan is mijn favoriete pils.
Wat flauw zeg, hij biedt je netjes wat aan.quote:
Jeetje wat koudbloedig ditquote:
Ja en dan.. Zit ik met taart wat ik niet ga eten.quote:Op zondag 12 april 2020 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat flauw zeg, hij biedt je netjes wat aan.
Ik haat iedereen in VBL hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Je kan op z’n minst even bedanken voor het aanbod en aangeven dat je helaas niet zo’n honger hebt.quote:Op zondag 12 april 2020 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en dan.. Zit ik met taart wat ik niet ga eten.
quote:Op zondag 12 april 2020 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik haat iedereen in VBL hihi.Ohw sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon eerlijk zijn.quote:Op zondag 12 april 2020 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan op z’n minst even bedanken voor het aanbod en aangeven dat je helaas niet zo’n honger hebt.
Ruimtetaart, lekker man.quote:
Desnoods is dat wellicht een optie.quote:
Ik vergeef het je.quote:Op zondag 12 april 2020 00:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja ik wist niet dat je grapje maakte
Sorry ama
Maakt niet uitquote:
Ik xat altijd al in feze sc maar lang geleden wel😃quote:
Oooh okequote:Op zondag 12 april 2020 00:57 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik xat altijd al in feze sc maar lang geleden wel😃
Ja dat is het nadeel als je je op meerdere plekken op de foks begeeft. Herken je meteen al die gekkiesquote:
Wat is jouw probleem man me vanmiddag de hele tijd uitschelden en nu dit weerquote:
Alleen de bevruchte eieren van je moederquote:Op zondag 12 april 2020 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoeveel eieren hebben jullie al verzameld op Snapchat?
Snapchatquote:Op zondag 12 april 2020 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sorry had vandaag zonnesteekquote:Op zondag 12 april 2020 00:59 schreef RTR het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem man me vanmiddag de hele tijd uitschelden en nu dit weer
wrijf altijd over mijn meisies slapen als ze hoofdpijn heeftquote:
Liefquote:Op zondag 12 april 2020 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wrijf altijd over mijn meisies slapen als ze hoofdpijn heeft
zij geeft mij altijd heel harde schoudermassage, helpt best vaak...quote:
Is goed peace het zijn aparate tijden tocg🤞quote:
Goh wist niet dat je die ook kon vinde op Snapchatquote:Op zondag 12 april 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen de bevruchte eieren van je moeder
Eensquote:
Snapchat is voor zwakzinnigen.quote:Op zondag 12 april 2020 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |