Geef zelf dan een wetenschappelijk bron bij je claimsquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:06 schreef reconhellz het volgende:
[..]
Weet je het uberhaupt wel waar ik het over heb?
Heb je het opgezocht? Dit word door doktoren onderbouwt.
In Nederland sterft ongeveer 25% van de doden op de IC, terwijl dst in Italie bijna driekwart was. De link heb ik nu even niet maar dit punt is al vaak voorbijgekomen hier.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:58 schreef vosss het volgende:
42% (550) van de zorgmedewerkers buiten het ziekenhuis positief getest
Natuurlijk stijgt het, maar niet meer, eerder minder.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het wordt dus elke dag erger. (meer doden en cases dan in de week ervoor) En ze doen er niks aan. Die gaan nog wel in lockdown hoor.
Dit jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat toch lekker zo. Hulde aan het RIVM en Jaap
Is gewoon RIVM data van gisteren kun je ook downloaden op de website eventueel en zelf kaartjes maken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:09 schreef vosss het volgende:
Dat blauwe kaartje met gemelde aantallen per gemeente dat klopt dus heel aardig.
Hoe komen de chinezen aan die info, want ik vind dat nergens op de RIVM site?
Ja dat vraag ik me ook echt af.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:09 schreef vosss het volgende:
Hoe komen de chinezen aan die info, want ik vind dat nergens op de RIVM site?
RIVM geeft iedere dag rapport uit waar deze cijfers in staanquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:09 schreef koemleit het volgende:
@:kyran
Hield ooit een lijst bij met de stijging van het aantal doden/opnamen/IC bedden etc.
Is deze nog ergens? En wordt die nog bijgehouden? Ben wel benieuwd.
Dank kende ik nog nietquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:02 schreef kwiwi het volgende:
@:Jed1Gam, weet niet of je deze website al had gezien maar is wel een handige voor CH https://kickstart.ch/interaktive-coronavirus-karte/
Bron?quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:58 schreef vosss het volgende:
42% (550) van de zorgmedewerkers buiten het ziekenhuis positief getest
Klik op het pijltje rechtonder kaartje op RIVM websitequote:Op zaterdag 11 april 2020 14:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook echt af.
Dat 42% van de positieve gevallen zorgmedewerkers zijn is nogal iets anders dan dat 42% van de geteste medewerkers positief zou zijn bevondenquote:
Ja ik las het alquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat 42% van de positieve gevallen zorgmedewerkers zijn is nogal iets anders dan dat 42% van de geteste medewerkers positief zou zijn bevonden
Ik vraag me wel eens af waar ons land zich nu zou bevinden als men niet naar Jaap en het RIVM had geluisterd. Gelukkig hebben wij als land een held als Jaap in ons midden.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af waar ons land zich nu zou bevinden als men niet naar Jaap en het RIVM had geluisterd. Gelukkig hebben wij als land een held als Jaap in ons midden.
als ik hoor dat zelfs de koning mee heeft gedaan met bellen kan je je toch niet stellen dat het de ziekenhuizen alleen zijn geweest die dit voor elkaar hebben gebracht, ook die Philips man was er duidelijk over dat de contacten via de regering liepen dus wat jij stelt is onzin.quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat ie 2400 appeltje eitje geweest is? En dat het aan het OMT, de GGD, het RIVM en de politiek gelegen heeft dat het uiteindelijk gelukt is??
Die is niet per gemeente openbaar op de site van het RIVM.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Is gewoon RIVM data van gisteren kun je ook downloaden op de website eventueel en zelf kaartjes maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |