Ik heb het niet gecheckt, maar als het klopt...twitter:ziibiing twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 15:38:04Yesterday 10,000 cars in San Antonio lined up for food distribution.
More than any picture or statistic I’ve seen, this is what scares me. https://t.co/V9JVO724BU reageer retweet
Die Duitsers wilden eerst toch nog zelf de grens met Nederland sluiten?quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar intussen wel lekker Duitse toeristen het land binnen laten komen...
Dan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:44 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik heb het niet gecheckt, maar als het klopt...twitter:ziibiing twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 15:38:04Yesterday 10,000 cars in San Antonio lined up for food distribution.
More than any picture or statistic I’ve seen, this is what scares me. https://t.co/V9JVO724BU reageer retweet
Vind ik het nogal een schrijnend beeld.quote:
Dit kan gewoon.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, maar ga nu maar eens een civiele rechtszaak proberen te starten.
Het feit dat dat niet zomaar kan vanwege Corona wordt door meer bedrijven misbruikt op het moment.
Dat loopt gegarandeerd fout af.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:07 schreef Daarnaast het volgende:
Jongens met drie gasten in de tuin barbecuen kan gewoon toch? We willen bij mijn vrienden gaan bbquen. Hij woont samen met zijn vriendin. Het wordt dan in totaal 5 mensen in het huis.
Het is echt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:44 schreef DireStraits7 het volgende:
De kritiek speelt al langer hoor, maar wellicht kan deze crisis een katalysator zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat the way to go is. De wereld is vooruitgang en niet ineenkruipen in je eigen holletje. Wat beter kan gebeuren is een ramp, crisis en aanpak; minder tot lokale politiek te maken. Gezondheid mag nooit politiek zijn.
Allemaal een eigen "car"?quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:44 schreef DireStraits7 het volgende:
Koolmonoxidevergiftiging.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze krijgen gegarandeerd allemaal corona?
Openbaar vervoer is daar schaars. Dus ik denk dat een auto wel moet in de VS.quote:
En anders hun opa en oma wel!quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze krijgen gegarandeerd allemaal corona?
Jortquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zoals met jort kelder is gebeurd, die zich - terecht - zorgen maakt om de economie.
Kees luister ik al 10 jaarquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jort![]()
Kees de Kort is ook een fijne vent om naar te luisteren.
Stel we zouden opengaan en het zou goed gaan, weet Jort dan wat voor invloed dit op onze economie heeft?quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zoals met jort kelder is gebeurd, die zich - terecht - zorgen maakt om de economie.
Kees blijft gewoon hetzelfde verhaaltje afsteken totdat er weer eens een crisis is;quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jort![]()
Kees de Kort is ook een fijne vent om naar te luisteren.
Nee dat doet hij niet, hij waarschuwt al 10 jaar voor de opstelling van de monetaire instituten.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kees blijft gewoon hetzelfde verhaaltje afsteken totdat er weer eens een crisis is;
dan heeft ie weer gelijk. Zo'n klok heb ik thuis ook.
Jezusquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:59 schreef mark6791 het volgende:
Zelfs een kapotte klok heeft twee keer per dag gelijk, inderdaad.
Geef eens voorbeeld waarbij Kees ongelijk heeft? Kom maak me gek!quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:59 schreef mark6791 het volgende:
Zelfs een kapotte klok heeft twee keer per dag gelijk, inderdaad.
Sterker nog: Het zou opnieuw opbouwen na het instorten van de economie waarschijnlijk alleen maar lastiger maken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:57 schreef mark6791 het volgende:
[..]
Stel we zouden opengaan en het zou goed gaan, weet Jort dan wat voor invloed op onze economie heeft?
Het zou niet zo heel veel doen, als de rest van de wereld niet met ons meedoet.
Alexander Kekulé oppert vandaag in De Telegraaf een stappenplan om uit de crisis te komen https://www.telegraaf.nl/(...)er-aan-het-werk-gaan voor degenen die het kunnen openen.Inleidend stukje zegt al voldoende, 20/50 jarigen gewoon weer aan werk, en bescherm de kwetsbaren, (1.5 nrs afstand)quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:57 schreef mark6791 het volgende:
[..]
Stel we zouden opengaan en het zou goed gaan, weet Jort dan wat voor invloed dit op onze economie heeft?
Het zou niet zo heel veel doen, als de rest van de wereld niet met ons meedoet. Jort is gewoon contrair, omdat de consensus volgen niets oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |