——————————————————————quote:twitter:ZoomerMatthew twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 23:00:57Wtf?
The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.
It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z reageer retweet
http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html
Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken
Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdfquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Ja, dat zal wel vermoedelijk een deel van de oorzaak zijn, dat mensen thuis zitten te niksen, maar je ziet tegenwoordig natuurlijk ook de opkomst bijv. van Terry en zijn "gedachtegoed" schuurt tegen paranoïde samenzweringstheorie aan, dus dat is een factor die volgens mij ook meespeelt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:16 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja Ryan3, wat wil je als mensen niets te doen hebben en thuis opgesloten zitten. We leven op dit moment ook in een madhouse. Dit moet niet te lang meer duren voordat iedereen doordraait
Overigens ben je al 58? Je bent toch ook van 1962.
Zou me niets verbazen of om zo kritiek op 5G aan banden te leggen (oftewel censuur) want zie hoe gek die lui zijn. Camera's op elke hoek, zijn er geen beelden van die gasten? Tja en dan nog...quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:30 schreef PSVCL het volgende:
Zelf de zendmasten in de fik steken zodat ze die zonder tegengas kunnen vervangen met 5g![]()
Inside jobjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door THEFXR op 12-04-2020 04:22:48 ]
idd. icke is een clown.quote:
Even a broken clock is right twice a day.quote:Op maandag 13 april 2020 01:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de filter voor hem is groot en dan hou je een beetje goede info over
London real gaf hem wel 2,5 uur de tijd.quote:Op maandag 13 april 2020 01:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Even a broken clock is right twice a day.
David Icke is een randdebiel, je verdoet je tijd door naar hem te kijken.
London Real verdient er dan ook grof geld aan.quote:Op maandag 13 april 2020 01:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
London real gaf hem wel 2,5 uur de tijd.
Klopt..anders hadden ze hem allang “afgemaakt”quote:Op maandag 13 april 2020 00:59 schreef Orwell het volgende:
[..]
idd. icke is een clown.
Een gatekeeper.. half truth..
waarheid vermengen met reptielen- en ufo-shit.
om het hele zaakje gezamenlijk in diskrediet te laten brengen.
kind en badwater.
Als David Icke het niet regelmatig over reptilians en UFO's had, dan hadden "ze" hem al afgemaakt?quote:Op maandag 13 april 2020 01:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt..anders hadden ze hem allang “afgemaakt”
Hetzelfde geldt voor die clown van een alex jones![]()
volledig Monddood gemaakt..quote:Op maandag 13 april 2020 02:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Als David Icke het niet regelmatig over reptilians en UFO's had, dan hadden "ze" hem al afgemaakt?
Wow.
Alex Jones probeerde een medicijn tegen Covid-19 te verkopen en heeft een Harde waarschuwing van de FBI gekregen, aangezien Jones op elk platform gebanned is, vermoeden ze dat zijn geld op isquote:Op maandag 13 april 2020 01:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt..anders hadden ze hem allang “afgemaakt”
Hetzelfde geldt voor die clown van een alex jones![]()
Agentjes houden zelf geen anderhalve meter afstand en dragen geen mondkapjes en handschoenentwitter:BanTheBBC twitterde op maandag 13-04-2020 om 09:21:16GRAPHIC: Police smashed a residents door in looking for 'social gatherings'. The police are out of control. These Police should be prosecuted for criminal damage and abuse of power. Got given a right serve. #CoronaPolice #CoronaCops https://t.co/ReF17tUrZy reageer retweet
Zo hebben we hier Jensen die die opdracht mag vervullen.quote:Op maandag 13 april 2020 00:59 schreef Orwell het volgende:
[..]
idd. icke is een clown.
Een gatekeeper.. half truth..
waarheid vermengen met reptielen- en ufo-shit.
om het hele zaakje gezamenlijk in diskrediet te laten brengen.
kind en badwater.
Verrek, hij is inderdaad niet meer te vinden op YT.quote:Op maandag 13 april 2020 05:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Alex Jones probeerde een medicijn tegen Covid-19 te verkopen en heeft een Harde waarschuwing van de FBI gekregen, aangezien Jones op elk platform gebanned is, vermoeden ze dat zijn geld op is
twitter en insta ook weg. alleen zijn eigen website nog overquote:Op maandag 13 april 2020 10:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Verrek, hij is inderdaad niet meer te vinden op YT.
nah, ik denk nog niet dat ijn geld op is, maar het zal wel een enorme domper zijn voor hem, en infowars!
Eerlijk gezegd vind ik het erg bijzonder dat het nu gebeurd, aangezien hij best wel goeie vriendjes is met de President.quote:Op maandag 13 april 2020 10:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
twitter en insta ook weg. alleen zijn eigen website nog over
is ook al een tijd geleden gebeurt, dat in en op de media platforms gebanned is gewordenquote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het erg bijzonder dat het nu gebeurd, aangezien hij best wel goeie vriendjes is met de President.
Had van mij part veel eerder mogen gebeuren, had de nodige mensen levens bespaard.
quote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het erg bijzonder dat het nu gebeurd, aangezien hij best wel goeie vriendjes is met de President.
Had van mij part veel eerder mogen gebeuren, had de nodige mensen levens bespaard.
Een aantal jaar geleden was hij zijn publiek aan het opjutten ( ik weet ff niet meer exact de situatie)quote:
ik denk van niet, zij produceren heel erg veel voor de wereld, dus hun eigen economie is er ook aan gegaan, verder willen veel bedrijven hierdoor weg uit China.quote:Op maandag 13 april 2020 12:48 schreef PzKpfw het volgende:
Ik begin het steeds aannemelijker te vinden dat die Chinezen dit virus met opzet in de wereld hebben geholpen. Die wisten ook wel dat het andere landen harder zou gaan raken en dan met name andere economische grootmachten. En nu kunnen ze daar nog eens van gaan profiteren ook en waarschijnlijk hun machtspositie nog verder uitbreiden.
Stayin alive dansjes doen in een omgeving waar tig mensen zwaar ziek zijn en komen te overlijden? Er zijn wel andere manieren om stress te verminderen, dit is respectloos en dan ook nog waar vinden die lui de tijd om pasjes te leren?quote:
heb nog een stille hoop dat ie 'kosher' isquote:Op maandag 13 april 2020 10:17 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Zo hebben we hier Jensen die die opdracht mag vervullen.
betere manier:quote:Op maandag 13 april 2020 19:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Stayin alive dansjes doen in een omgeving waar tig mensen zwaar ziek zijn en komen te overlijden? Er zijn wel andere manieren om stress te verminderen, dit is respectloos en dan ook nog waar vinden die lui de tijd om pasjes te leren?
Alex Jones is in augustus 2018 in 1 week tijd gebanned van Facebook, Youtube, Apple, Spotify en Twitter. De genoemde reden was het feit dat hij de Sandy Hook shooting een hoax noemde.quote:Op maandag 13 april 2020 11:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:19 schreef THEFXR het volgende:
Digitale ‘anderhalvemeterpolitie’ in de maak; dit systeem uit Eindhoven kan toezien op coronaregels
EINDHOVEN - Anderhalve meter afstand houden in de supermarkt, op het station, op het Stratumseind, tijdens een concert. We moeten eraan gaan wennen, zegt de overheid. Maar wie gaat daarop toezien? Een Eindhovens bedrijf werkt aan een oplossing: slimme camera's die feilloos registeren wie lak heeft aan de nieuwe omgangsvormen.
En wie gaat dat handhaven? Toen premier Mark Rutte het nieuwe woord anderhalvemetersamenleving afgelopen week diverse keren herhaalde tijdens zijn persconferentie werd die vraag direct door velen gesteld. Want hoe gaan we dat doen straks op school, in de trein, in de horeca, de supermarkt, het ziekenhuis, de weekmarkt in Helmond en in het Philips Stadion? Een Eindhovens bedrijf denkt daarvoor een oplossing te hebben. De digitale oogjes van ViNotion zijn in staat om veel mensen tegelijk in de gaten te houden. Slimme software kan de beelden van camera’s analyseren en in een fractie van een seconde de afstand tussen personen meten.
Met als doel mensen te wijzen om wat voorlopig als de nieuwe norm moet worden gezien: het houden van andere halve meter afstand. Het systeem kan bijvoorbeeld worden gekoppeld aan een omroepinstallatie of beeldschermen om personen aan te spreken op gedrag. ViNotion heeft bestaande technologie inmiddels zo aangepast dat een dergelijk camera-analysesysteem binnen een week te installeren is in openbare ruimten, ziekenhuizen, supermarkten en stations. Dat zegt Azem Kariman van ViNotion.
Dat bedrijf is geen onbekende in de regio. Samen met de TU/e, Defensie en TNO ontwikkelde het twintigkoppige bedrijf vorig jaar een systeem om bermbommen op te sporen in Irak en Afghanistan. Ook herkennen de systemen dreigende vechtpartijen op het Stratumseind of pechgevallen of afgevallen lading op de A2. En nu dus ook of ‘Pietje’ op minder dan anderhalve meter van ‘Klaasje’ loopt.
Het handhaven van de nieuwe omgangsvormen zorgt voor hoofdbrekens. Zo maken gemeenten hoge kosten voor het toezien op naleving van de coronaregels. Rotterdam zet dit paasweekeinde camerawagens in tegen overtredingen. Eerder werd bekend dat opsporingsinstanties alleen nog ingrijpen bij zaken waarbij sprake is van geweld, kwetsbare slachtoffers en zeden. Het is een voorbode van wat ons te wachten staat, denkt Kariman. ,,We zullen grote groepen mensen moeten monitoren. Straks, als we weer naar werk of school gaan, zijn we als koeien die weer de wei in moeten.”
Trein
Het bedrijf zegt dat onder meer supermarkten concrete interesse tonen in het ‘corona-systeem’. Kariman: ,,De NS wilde weten of het systeem ook kan rekenen naar het optimale aantal personen in de trein, met inachtneming van de anderhalve meter afstand.”
https://www.ed.nl/eindhov(...)ronaregels~adb1add3/
Want niemand koopt van China.quote:Op maandag 13 april 2020 12:48 schreef PzKpfw het volgende:
Ik begin het steeds aannemelijker te vinden dat die Chinezen dit virus met opzet in de wereld hebben geholpen. Die wisten ook wel dat het andere landen harder zou gaan raken en dan met name andere economische grootmachten. En nu kunnen ze daar nog eens van gaan profiteren ook en waarschijnlijk hun machtspositie nog verder uitbreiden.
Dan is er vraag en is er geen verlaging van de prijs dus geen verschil. Economie 101.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:51 schreef Sumatra het volgende:
[..]
Of, als wij hier in crisis raken, kopen zij gauw alles op.
twitter:ItsAllLies1 twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 13:55:46Who made this?? 🤣🤣🤣 https://t.co/sAZB3ulR6a reageer retweet
LondonReal is stiekem Israelische geheime dienst?quote:Op maandag 13 april 2020 03:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
volledig Monddood gemaakt..
Of hij was “verongelukt” ofzo
Ik laat me niet meer uit over israel/joden voordat ik weer een ban aan mn broek hebquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:26 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
[..]
LondonReal is stiekem Israelische geheime dienst?
Dat is inperking van het uiten van je eigen mening dudequote:Op dinsdag 14 april 2020 22:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik laat me niet meer uit over israel/joden voordat ik weer een ban aan mn broek heb
En terechtquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik laat me niet meer uit over israel/joden voordat ik weer een ban aan mn broek heb
tja,Selectieve modsquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:39 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
[..]
Dat is inperking van het uiten van je eigen mening dude
Schei uit grapjas, je hebt het tegen een van de linkste rakkers van FOK!quote:Op woensdag 15 april 2020 00:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Good goy..
Ook als het over de Islam ging? of dan niet..
Tevens een supporter van terrorstate Israel..quote:Op woensdag 15 april 2020 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit grapjas, je hebt het tegen een van de linkste rakkers van FOK!
Illuminati tool dat wijfquote:
Je kan maar beter antisemiet zijn ja?quote:Op woensdag 15 april 2020 01:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tevens een supporter van terrorstate Israel..
Extreem links/rechts kan nooit goed zijn
Nee,heb niks tegen arabierenquote:Op woensdag 15 april 2020 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan maar beter antisemiet zijn ja?
Dan kan je nog wel antisemiet zijn Hans.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel antisemiet zijn Hans.
Terecht dat 't verboden om bepaalde harde,koude feiten over te spreken is?quote:
Met die Corona type-writer.quote:
The term 'anti-semite' has been hijacked.quote:Op woensdag 15 april 2020 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel antisemiet zijn Hans.
Ik heb het donkerbruin vermoeden dat je direct de Protocollen gaat noemen...quote:Op woensdag 15 april 2020 03:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Terecht dat 't verboden om bepaalde harde,koude feiten over te spreken is?
quote:Op woensdag 15 april 2020 03:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
The term 'anti-semite' has been hijacked.
twitter:MagnumCaseum twitterde op woensdag 15-04-2020 om 17:34:21Here I am going to document that #Erasmus University Medical Center in #Rotterdam is the world wide center coordinating the #corona #plandemic #xaoh. #JohnsHopkins may invent the #coronavirus death toll, all the #covid19 profits worldwide will flow through the Dutch #ErasmusMC. https://t.co/9u7VK5gnep reageer retweet
Beetje rommelen met de cijfertjesquote:Op woensdag 15 april 2020 22:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
En volgende week rijzen de
daar besmettingen de pan uit.
WTF?!quote:Op woensdag 15 april 2020 21:47 schreef PSVCL het volgende:
Het nieuwe normaal![]()
En wat een kutvragen (worden er met opzet?) gesteld na de persconferentie
Tja,was fijn geweest als een van de journalisten in de zaal zn werk deed en relevante vragen deed stellen ipv herhaaldelijk te janken om mondkapjes.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:25 schreef Orwell het volgende:
[..]
WTF?!
Waar heeft die gast het over?
wat weet hij dat wij niet weten?
WHAT
IS
THE FOKKING
DEAL HIER?
idd..quote:Op donderdag 16 april 2020 00:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja,was fijn geweest als een van de journalisten in de zaal zn werk deed en relevante vragen deed stellen ipv herhaaldelijk te janken om mondkapjes.
‘Wat bedoeld u precies met het nieuwe normaal en wat moeten we ons daarbij voorstellen’
Zoe moelijk is het niet
Zowel dat artikel als die FB-groep zijn wel om te smullen zeg.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
Artikeltje over FB groep Volk Wordt Wakker.
https://chrisklomp.nl/vie(...)p-volk-wordt-wakker/
Wat een pareltje, Nederlandse versie van septembeclues forum.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
Artikeltje over FB groep Volk Wordt Wakker.
https://chrisklomp.nl/vie(...)p-volk-wordt-wakker/
quote:Op donderdag 16 april 2020 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Als ik tegen beter weten in probeer om mijn eigen verhaal over de gevaren van complotwappies op het forum te posten, is het genoeg voor de beheerder. De heilig verklaarde ‘zoektocht’ naar de waarheid mag blijkbaar niet buiten de haatbubbel komen, ik word subiet van het forum geschopt."
Helemaal de waarheid.
Valt wel mee; tot op heden ben ik nog niet zo ver doorgeslagen dat ik bang ben voor Illuminatie-Jezuïeten en Bill Gates onder m'n bed, laat staan dat ik wartaal uit ga slaan over hoe slecht vaccinaties zijn, dat er tekenfilmvliegtuigen het WTC invlogen en dat de joden de waterputten aan het vergiftigen zijn...quote:Op donderdag 16 april 2020 19:26 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je? Werkt het hele social distancing gedoe niet teveel op je gemoedstoestand? Je bent al dagen als een malle aan het ranten hier.
Hou je er dan ook niet zo mee bezig kerel. Soberzo wel een beetje raar om continu mensen waarvan je vindt dat ze niet goed snik zijn op te zoeken en ze zwart te gaan zitten maken. Triest wel ergens eigenlijk.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Valt wel mee; tot op heden ben ik nog niet zo ver doorgeslagen dat ik bang ben voor Illuminatie-Jezuïeten en Bill Gates onder m'n bed, laat staan dat ik wartaal uit ga slaan over hoe slecht vaccinaties zijn, dat er tekenfilmvliegtuigen het WTC invlogen en dat de joden de waterputten aan het vergiftigen zijn...
Maar dank voor de bezorgdheid.
Ik maak niemand zwart; ik ga in tegen valse informatie en 'feiten' die helemaal geen feiten zijn. Ironisch dat types die overal Fake News roepen zelf de meeste bullsh*t het internet opslingeren.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:37 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Hou je er dan ook niet zo mee bezig kerel. Soberzo wel een beetje raar om continu mensen waarvan je vindt dat ze niet goed snik zijn op te zoeken en ze zwart te gaan zitten maken. Triest wel ergens eigenlijk.
Laat ik er maar eens één uitpikken voor de lol en flink offtopic gaan: hoe zat het ook alweer met chroom-6 en wie was ene Fred Spijkers?quote:
Dat is geen NWO, dat is, zoals in de meeste gevallen, CYA.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laat ik er maar eens één uitpikken voor de lol en flink offtopic gaan: hoe zat het ook alweer met chroom-6 en wie was ene Fred Spijkers?
Ik heb het ook helemaal niet over NWO.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is geen NWO, dat is, zoals in de meeste gevallen, CYA.
Laat ik dat als grabbeltonterm gebruiken...quote:Op donderdag 16 april 2020 19:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb het ook helemaal niet over NWO.
Dus wat jij hier stelt is dat mensen in georganiseerd/groeps-verband zomaar zeer onethisch kunnen handelen om hun eigen hachje te redden? Complotdenker!!quote:Op donderdag 16 april 2020 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat ik dat als grabbeltonterm gebruiken...
Hoe dan ook, je zult verbaasd staan hoe vaak er sprake is van Cover Your Ass.
Precies, hun eigen hachje redden. Na een fait accompli. In de complotwereld is dat echter niet het geval, daar is het juist verre van voltooid maar in de planning. Daar is ook verder geen ruimte voor incompetentie, eerder voor vooropgezette intenties.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dus wat jij hier stelt is dat mensen in georganiseerd/groeps-verband zomaar zeer onethisch kunnen handelen om hun eigen hachje te redden? Complotdenker!!
Je verdient eigenlijk wel een lintje.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik maak niemand zwart; ik ga in tegen valse informatie en 'feiten' die helemaal geen feiten zijn. Ironisch dat types die overal Fake News roepen zelf de meeste bullsh*t het internet opslingeren.
'Zwart maken'... zoals jij en je maatjes doen met alles en iedereen van jezuïeten, Democrats, D'66'ers, Rutte, Bill Gates, vrijmetselaars, militairen, politiemensen, overheidsfunctionarissen, Rothshilds, Hillary, joden etc. etc. etc.
Kilo's boter heb je op je hoofd, met je 'zwartmaken'. Jullie hele bestaan is gefundeerd op het zwartmaken van mensen
Ik sta al op de loonlijst van de Overheid c.q. Loeminazi, dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:00 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Je verdient eigenlijk wel een lintje.
Volgens mij heb jij de afgelopen maanden dan niet erg op zitten letten...quote:Op donderdag 16 april 2020 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, hun eigen hachje redden. Na een fait accompli. In de complotwereld is dat echter niet het geval, daar is het juist verre van voltooid maar in de planning. Daar is ook verder geen ruimte voor incompetentie, eerder voor vooropgezette intenties.
En de link is...?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de afgelopen maanden dan niet erg op zitten letten...
https://www.vanityfair.co(...)stein-private-island
Nee, de link met BNW. Leg even uit hoe de perversiteit van een man met bakken geld = complot.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat is letterlijk in de url te lezen.
Ik heb wel wat beters te doen. Succes ermee, geen zin in deze act.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, de link met BNW. Leg even uit hoe de perversiteit van een man met bakken geld = complot.
man, man, man... zeg dan niks.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen. Succes ermee, geen zin in deze act.
Dit is al zovaak uitgemeten/genoemd in zoveel media dat ik geheel geen behoefte voel het nog eens voor Etto - die doet alsof ie iets nieuws hoort/ziet - uit te spellen. Het zou me niet verbazen als het op dit moment de bekendste complottheorie is.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
man, man, man... zeg dan niks.
Oh ja. Illuminatie.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dit is al zovaak uitgemeten/genoemd in zoveel media dat ik geheel geen behoefte voel het nog eens voor Etto - die doet alsof ie iets nieuws hoort/ziet - uit te spellen. Het zou me niet verbazen als het op dit moment de bekendste complottheorie is.
Wat, omdat een geperverteerde viespeuk met veel te veel geld zichzelf jarenlang heeft kunnen vrijkopen = niet 9/11 was an inside job/vaccins zijn Bill Gates' duivelsbrouwsel/de maanlanding was een hoax?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jammer en tekenend dat je je zo kinderachtig opstelt.
En dat wordt hier ook niet gesteld, zeker niet door mij. Maar ik vind het bijzonder sneu dat je doet alsof je nog nooit gehoord hebt dat het verhaal rond epstein niet zozeer was dat hij zich vergreep aan minderjarigen maar dat hij ook andere, invloedrijken daartoe in de gelegenheid zou hebben gesteld en dit gedocumenteerd zou hebben om op deze personen vervolgens druk uit te kunnen oefenen.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat, omdat een geperverteerde viespeuk met veel te veel geld zichzelf jarenlang heeft kunnen vrijkopen = niet 9/11 was an inside job/vaccins zijn Bill Gates' duivelsbrouwsel/de maanlanding was een hoax?
Als je een punt wil maken, maak hem dan.
Waar ontken ik dat die lamzak dat gedaan heeft?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En dat wordt hier ook niet gesteld, zeker niet door mij. Maar ik vind het bijzonder sneu dat je doet alsof je nog nooit gehoord hebt dat het verhaal rond epstein niet zozeer was dat hij zich vergreep aan minderjarigen maar dat hij ook andere, invloedrijken daartoe in de gelegenheid zou hebben gesteld en dit gedocumenteerd zou hebben om op deze personen vervolgens druk uit te kunnen oefenen.
Inderdaad. Goede punten,quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:58 schreef kontkapje het volgende:
Als dat social distancing werkelijk er voor zorgt dat er wereldwijd vele miljoenen levens gespaard worden, dan zouden we nu toch ook enorme sterftecijfers moeten zien in voornamelijk de derdewereldlanden waar ze bijvoorbeeld geen kraanwater hebben en ze simpelweg niet aan social distancing kunnen doen vanwege andere grote problemen die voornamelijk met armoede te maken hebben?
Weet iemand misschien ook het sterftecijfer onder de heldhaftige kassières die al weken achtereen vooraan de frontlinie strijden en hun leven in de waagschaal stellen, zodat wij kunnen vreten en onze hol kunnen afvegen? Super dapper van hen om er elke dag weer te zitten achter slechts een los bungelend stukje plexiglas. Zij zouden toch ook massaal besmet geraakt moeten zijn? En waarom geen massaal applaus voor hen? En voor die vakkenvullers die hun leven wagen om de geplunderde schappen weer tijdig te vullen?
Ik denk niet dat kassières en vakkenvullers getest worden terwijl ze tijdens hun werk toch in de buurt zijn van potentiële virusverspreiders. En laten we eerlijk zijn.. achter die plexiglazen bungel-schermpjes zien ze er wel veilig uit, maar ze raken gewoon de boodschappen aan die de klanten ook aangeraakt hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Inderdaad. Goede punten,
Ze zijn ook 'frontline' en ook allemaal (unreliable) virus tests zouden nemen?
volgens mij ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:19 schreef -Chakotay- het volgende:
er is iets aan de hand in de wereld mensen
WTF! "Ook waren er tafelspellen aanwezig".quote:Politie deelt coronaboetes uit in Rotterdamse 'shishalounge'
De politie in Rotterdam is donderdagavond een woning binnengevallen waar mensen zich niet aan de geldende regels tegen het coronavirus hielden. Acht aanwezigen in het huis kregen een boete, vijf van hen zijn aangehouden omdat zij zich niet konden identificeren. Twee mensen bleken nog openstaande boetes te hebben.
De politie hield de woning al enige dagen in de gaten. Er bleken veel verschillende mensen te komen en gaan. Het huis lijkt volgens de politie niet als woning te dienen en had door de hoeveelheid waterpijpen die binnen werden aangetroffen veel weg van een shishalounge. Ook waren er tafelspellen aanwezig. Geen van de acht mensen die binnen waren, staat ingeschreven op het adres.
Een boete wegens de geldende noodverordening kan oplopen tot 400 euro. Deze schrijft voor dat groepen van drie of meer personen 1,5 meter afstand van elkaar houden.
Als je dat 2 jaar geleden zou hebben gezegd dat de politie met geweld je huis binnenkomt als je niet snel genoeg opendoet omdat je met mensen zit te rummikubben thuis dan had je op de je voorhoofd gewezen. Nu vinden mensen het normaal en bellen de pliesie om je aan te geven.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:02 schreef kontkapje het volgende:
[..]
WTF! "Ook waren er tafelspellen aanwezig".
Oh noes!! Geen tafelspellen alsjeblieft. Sluit ze maar op. Onttrek deze figuren uit de nieuwe anderhalve meter samenleving. Het nieuwe normaal.
"Maar agent, waarom? Wat heb ik misdaan?"
"U zat godverredomme te Rummikubben en u heeft backgammon in uw bezit. U bent aangehouden"
Is dit nu het 'Nieuwe normaal' waar over gesproken wordt?
Hier nog zo'n voorbeeld:
Politie komt even je deur intrappen omdat ze denken dat je visite hebt.
De man heeft nog geluk dat ze hem niet pepperen en tegen de grond werken.
Echt
Ja, er zal wel een kliklijn komen om de buren te verraden en 1.5m Handhaving op ze af te sturen. Hoewel, zij mogen natuurlijk je deur niet inbeuken dus de politie zal wel komen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je dat 2 jaar geleden zou hebben gezegd dat de politie met geweld je huis binnenkomt als je niet snel genoeg opendoet omdat je met mensen zit te rummikubben thuis dan had je op de je voorhoofd gewezen. Nu vinden mensen het normaal en bellen de pliesie om je aan te geven.
Die Brit zegt goed waar het opstaat. Blablabla daar komen ze aan Social Distancing Control - Yeah Fuck Off!
De eerste kliklijnen zijn al in het leven geroepen hoor, ze noemen het liever meldlijnen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:18 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Ja, er zal wel een kliklijn komen om de buren te verraden en 1.5m Handhaving op ze af te sturen. Hoewel, zij mogen natuurlijk je deur niet inbeuken dus de politie zal wel komen.
Oh hier dus ook al. Dacht alleen in het VK en de USA.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De eerste kliklijnen zijn al in het leven geroepen hoor, ze noemen het liever meldlijnen.
quote:Je buren verklikken als ze zich niet aan de anderhalve meter houden, het kan
De regel om anderhalve meter afstand te houden, kan tot een hoop ruzie en irritatie leiden. Maar hoe spreek je iemand aan wanneer deze regel wordt overtreden? Burgemeester Bort Koelewijn van de gemeente Kampen heeft daar een oplossing voor: de ‘corona-kliklijn’. In Dit is de Dag lichtte hij het toe.
Met de corona-kliklijn, ook wel corona-meldijn genoemd, kan je anoniem een melding maken van mensen die zich niet aan de regels houden.
Volgens burgemeester Bort Koelewijn werkt het fantastisch: "Via verschillende kanalen, zoals telefoon en sociale media, kwamen klachten binnen over het overtreden van de anderhalve meter regel. Wij hebben hier een kanaal voor in het leven geroepen, zodat mensen hun zorgen kwijt kunnen op een centrale plek. Bovendien kan het de politie helpen om mensen bewust te maken van de maatregelen die genomen zijn."
Klikken of waarschuwen?
Max Daniël is één van de vier nationaal commandanten van de politie voor de coronacrisis. "We vinden het fijn als mensen ons waarschuwen als ze ongeregeldheden zien. Ik vraag me af of het klikken is. Als het bijvoorbeeld bij de kassa van een winkel niet helemaal goed loopt met de anderhalve meterregel, geeft een melding ons de ruimte om uit te leggen dat het niet goed gaat. Het kan ervoor zorgen dat het voor mensen ineens helder wordt dat ze onverstandig bezig zijn. Een melding leidt dus niet direct tot het straffen van mensen."
Erbij lappen
Brenno de Winter, privacy- en beveiligingsdeskundige, vindt een corona-kliklijn zeer ongepast in het jaar waarin we vieren dat we 75 jaar bevrijd zijn. "Het heeft de sfeer van buren die elkaar erbij lappen, terwijl je elkaar ook gewoon kunt aanspreken."
Burgemeester Bort Koelewijn snapt dit verband niet. "We strijden samen tegen corona en als iemand een melding doet, is het niet op de persoon gericht. Het gaat erom hoe kunnen we elkaar stimuleren zodanig dat we niet besmet raken met het coronavirus. We beginnen niet meteen met bekeuren. Alleen als mensen al twee of drie keer zijn aangesproken, worden ze bekeurd. We zitten in een intelligente lockdown en dit is een intelligente manier van aanspreken."
https://www.nporadio1.nl/(...)meter-houden-het-kan
River Ganges zal ook wat drukker en voller zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:53 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kassières en vakkenvullers getest worden terwijl ze tijdens hun werk toch in de buurt zijn van potentiële virusverspreiders. En laten we eerlijk zijn.. achter die plexiglazen bungel-schermpjes zien ze er wel veilig uit, maar ze raken gewoon de boodschappen aan die de klanten ook aangeraakt hebben.
If coronavirus really was as dangerous as they say it is, India would have dead bodies stacked higher than the Taj Mahal in all major cities.
Snitches get rewards zei een of andere Amerikaanse mayor al.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:33 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Oh hier dus ook al. Dacht alleen in het VK en de USA.
[..]
Daar ben ik ook eens geweest en het was toen al druk met die crematies dit gaat de hele dag (en nacht) door dit duurt wel een paar uurtjes op hout per geval. Hoe dit nu dan moet?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
River Ganges zal ook wat drukker en voller zijn.
En dan alle dik bevolkte sloppenwijken in de wereld zit je op honderden miljoenen mensen die moeten ook 1,5m afstand nemen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Snitches get rewards zei een of andere Amerikaanse mayor al.
[..]
Daar ben ik ook eens geweest en het was toen al druk met die crematies dit gaat de hele dag (en nacht) door dit duurt wel een paar uurtjes op hout per geval. Hoe dit nu dan moet?
In India heb je sowieso veel massale samenkomsten van mensen en dat gaat nu ook gewoon door.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Snitches get rewards zei een of andere Amerikaanse mayor al.
[..]
Daar ben ik ook eens geweest en het was toen al druk met die crematies dit gaat de hele dag (en nacht) door dit duurt wel een paar uurtjes op hout per geval. Hoe dit nu dan moet?
quote:I've been saying all along that if the conventional wisdom is correct, we should be seeing millions of cases and hundreds of thousands of deaths in India by now. I've been there - life itself is a "mass gathering." Sanitation and hygiene practices are..let's just say..lacking.
Jup.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
En dan alle dik bevolkte sloppenwijken in de wereld zit je op honderden miljoenen mensen die moeten ook 1,5m afstand nemen?
Alleen al aan die Ganges twee keer per dag, 7 dagen per week ceremonies in de ochtend en in de avond, mn die in de avond is crowded maar wel erg mooi trouwens. Geen idee of ze daar nog mee doorgaan voor hun is dit enorm belangrijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:01 schreef kontkapje het volgende:
[..]
In India heb je sowieso veel massale samenkomsten van mensen en dat gaat nu ook gewoon door.
Random iemand op the interwebz:
[..]
Ja dat daar niet die miljoenen doden vallen is als een wonder.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar moet corona hoog scoren vrees ik. Ik zie op de worldometer dat India tot nu toe kleine 500 doden heeft, valt mee voor zo'n groot land. Komt misschien door de ayurveda, eten met heel veel kruiden en de warmte natuurlijk!
Wijze man, die Mr. van Wolferen.quote:
In de VS hebben ze geen griepvirus meer.twitter:TexasRose871 twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 02:19:08WTF??? LOL the serpents are starting to glitch! 😂 SHES SOUNDING like joe biden.. "WE NEED A SURVEILANCE SYSTEM CUZ WE NO LONGER HAVE FLU" LOL I cant believe the human race stayed home, in fear & lost their jobs FOR THESE BOTS ⤵⤵😂 https://t.co/TRz5UFoEaa reageer retweet
Tja, complotdenkers een feiten... water en vuur.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:28 schreef Ryan3 het volgende:
Pointer van KRO-NCRV had toch aardige artikeltjes:
De wereld van complotdenker Janet Ossebaard
Die ook mocht aanschuiven bij een gesprek op Ongehoord Nederland met Peter Vlemmix, Ybeltje Berckmoes en Sip Lucussen.
Ongehoord Nederland publiceert video met 28 onjuiste en onbewezen uitspraken over het coronavirus
Alllemaal.onzin inderdaad man. We weten toch al dat de Russen het hebben gedaan of Trumpquote:"Als je eenmaal in één samenzweringstheorie gelooft, geloof je al snel in allerlei samenzweringstheorieën", zegt Jaap Staman. Hij studeerde communicatie aan de Vrije Universiteit en deed onderzoek naar complottheorieën. "Mensen geloven dan dat de farmaceutische industrie een groot complot is en dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden en ook dat aanslagen op de Twin Towers het werk zijn van de CIA".
Krouwel verklaart dit als volgt: "Complotdenkers snappen de complexe wereld niet en verzinnen vervolgens een verklaring voor wat er gebeurt." Het is volgens Krouwel bijvoorbeeld veel makkelijker om 'de Joden' de schuld te geven van de financiële crisis in 2008 in plaats van de banken met hun ingewikkelde leningen en onbegrijpelijke financiële producten. Krouwel doet momenteel uitgebreid onderzoek naar complottheorieën die samenhangen met de corona-crisis.
Het maffe is, en ik schreef dit net ook op Twitter, dat >75% van wat ik op Twitter nu lees complottheorie is c.q. tegen complottheorie aan zit hoor. Alsof ze de deuren van de paaz-afdeling vergeten zijn op slot te doen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja, complotdenkers een feiten... water en vuur.
Gaat helemaal nergens over. Zittend in je auto, kijkend naar de zonsondergang en dan beboet worden omdat je het virus mogelijk verspreidt.quote:Report: San Diego Deputies Issue 22 Citations to People Watching the Sunset and Enjoying “Picnics” From Inside their Cars
This type of tyrannical “daycare governing” is what causes Americans to push back.
The tickets were issued Friday to people who “were watching the sunset, having picnics near the beach,” according to the San Diego County Sheriff’s Department.
“Everyone is required to stay home, except to get food, care for a relative or friend, get necessary health care or go to an essential job,” the department tweeted Saturday morning. “Complacency is the enemy. Take social distancing more seriously to stop coronavirus.”
The violations carry fines of up to $1,000 or six months in jail or both, the department said.
“You can easily transmit coronavirus (without) knowing it, creating a snowball effect,” a tweet from the department said. “By staying home, you can save lives. The public health orders were not created to follow when convenient.”
Last Tuesday, Encinitas Mayor Catherine S. Blakespear laid out reasons for the shutdowns.
She acknowledged that the coastline was of “sacred importance” to many in Encinitas.
But Blakespear wrote in an email to residents: “I have received lots of emails from those concerned that people or businesses need to do a better job strictly following the guidelines, and I’ve also received feedback second-guessing the decision to close beaches, saying that crowding isn’t that common on Encinitas beaches and the risk of transmission is low. After all, there is a lot of space on the sand, most of us are in family units, and people in the ocean are rarely closer than six feet from each other.”
She noted the reality that the virus spreads wherever people meet. [Times of San Diego]
Wat moet er met Bill Gates gebeuren?quote:Op zondag 19 april 2020 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Wow.. zou het zo zijn? Ja de man is ooit eens berispt maar wordt het niet eens tijd dat dit ook met Bill Gates gaat gebeuren?
quote:Op zondag 19 april 2020 13:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat moet er met Bill Gates gebeuren?
Hij heeft wel gelijk we zijn schuldig aan blinde gehoorzaamheid en vertrouwen teveel op sukkels die tegen ons praten alsof we achterlijk zijn en moeten vertrouwen op onze medeburgers en niet op globalisten en bureaucraten die niks van het leven begrijpen .quote:Op zondag 19 april 2020 09:23 schreef kontkapje het volgende:
Zeer sterk betoog! Deze man noemt wat er gaande is 'Herd Insanity'.
Graag weer normaal doen met zijn allen.
Sorry het filmpje begint al zoals elk ander conspiracy filmpje.. en heb mijn bingo kaart niet meer.quote:
Het staat in dezelfde zin.quote:Op zondag 19 april 2020 14:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry het filmpje begint al zoals elk ander conspiracy filmpje.. en heb mijn bingo kaart niet meer.
Dus gewoon de vraag antwoorden please.
Ben ik helemaal met je eens. Evengoed heb ik te doen met de mensen die zich een rad voor de ogen laten draaien, zich zo bang laten maken dat ze zich vrijwillig opsluiten in hun eigen bajes oftewel hun huis, als ze een kuchje of een loopneus hebben dit haast een bijna-doodervaring is want corona, bang zijn voor de supermarkt, ouders, opa's en oma's ontwijken vooral bang voor mensen op straat. Wat een leven!quote:Op zondag 19 april 2020 14:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk we zijn schuldig aan blinde gehoorzaamheid en vertrouwen teveel op sukkels die tegen ons praten alsof we achterlijk zijn en moeten vertrouwen op onze medeburgers en niet op globalisten en bureaucraten die niks van het leven begrijpen .
Hij heeft helemaal gelijk dat het een ziekte is om onzinnige regels te volgen , leugens te geloven en mee te doen aan hysterie en de regie uit handen te geven over ons leven en te luisteren naar mensen die ons vertellen wat we wel en niet mogen doen . Tijd dat de volwassenen volwassen worden![]()
We moeten gek genoeg weer opnieuw voor onszelf leren denken en wie thuis wilt blijven blijft lekker thuis . Slimme man
Herd insanitygoed samengevat
Laat hem, of hij is zo dom, of hij doet dom om zo een reactie uit te lokken. Zal het evengoed nogmaals herhalen: het wordt tijd dat die Bill Gates een halt toegeroepen wordt.quote:
Ja dat blijft raar , een main stream media pauze zou ze goed doen .quote:Op zondag 19 april 2020 15:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Evengoed heb ik te doen met de mensen die zich een rad voor de ogen laten draaien, zich zo bang laten maken dat ze zich vrijwillig opsluiten in hun eigen bajes oftewel hun huis, als ze een kuchje of een loopneus hebben dit haast een bijna-doodervaring is want corona, bang zijn voor de supermarkt, ouders, opa's en oma's ontwijken vooral bang voor mensen op straat. Wat een leven!
Merk wel dat er steeds meer mensen zijn die totaal niets met conspiracies beter gezegd de truth-wereld hebben het inmiddels ook niet meer vertrouwen wat de overheid en de media ons over dit virus proberen wijs te maken. Hopelijk wordt deze gehypte crisis hun eigen doodsteek.
[..]
Laat hem, of hij is zo dom, of hij doet dom om zo een reactie uit te lokken. Zal het evengoed nogmaals herhalen: het wordt tijd dat die Bill Gates een halt toegeroepen wordt.
Berispt worden waarvoor..quote:
Het jij liegt als je barst, zie ander topic.quote:Op zondag 19 april 2020 15:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Evengoed heb ik te doen met de mensen die zich een rad voor de ogen laten draaien, zich zo bang laten maken dat ze zich vrijwillig opsluiten in hun eigen bajes oftewel hun huis, als ze een kuchje of een loopneus hebben dit haast een bijna-doodervaring is want corona, bang zijn voor de supermarkt, ouders, opa's en oma's ontwijken vooral bang voor mensen op straat. Wat een leven!
Merk wel dat er steeds meer mensen zijn die totaal niets met conspiracies beter gezegd de truth-wereld hebben het inmiddels ook niet meer vertrouwen wat de overheid en de media ons over dit virus proberen wijs te maken. Hopelijk wordt deze gehypte crisis hun eigen doodsteek.
[..]
Laat hem, of hij is zo dom, of hij doet dom om zo een reactie uit te lokken. Zal het evengoed nogmaals herhalen: het wordt tijd dat die Bill Gates een halt toegeroepen wordt.
Daar had hij het bij moeten laten, verder als je de video had gekeken had je geweten waar hij zich nu liever mee bezighoudt.quote:Op zondag 19 april 2020 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het jij liegt als je barst, zie ander topic.
Maar ik vraag gewoon waarom.
Wat is er mis met hem, wat heeft ie jou en de wereld aangedaan..
Behalve Windows ME en 8.
Mooi dat je zo tegen die man bent, maar je gaat me niet vertellen dat je niet iets in gebruik hebt wat van zijn (voorheen) bedrijf af komt.
Als je hem wil stoppen, wat nu al te laat was, had je gewoon geen gebruik moeten maken van Microsoft producten.
Zoiets:quote:Op zondag 19 april 2020 17:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar had hij het bij moeten laten, verder als je de video had gekeken had je geweten waar hij zich nu liever mee bezighoudt.
In Connecticut is begin april een 6 weken oude baby aan corona overleden.quote:Op zondag 19 april 2020 17:55 schreef quirina het volgende:
Ik krijg steeds advertenties van Unicef. “Bescherm deze kinderen tegen Corona”
(Als je erop klikt kan je doneren trouwens)
Maar kinderen hebben toch helemaal geen last van Corona!
quote:Op zondag 19 april 2020 17:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zoiets:
'Can you please explain everything in the video as I am too fuckin lazy to watch it all and I don't understand most of it anyway....and then I can start a pointless personal argument about how you have explained it rather than discussing the actual content of the video itself'
Echt
Oh? Wat voor betrouwbare test heeft de baby gehad?quote:Op zondag 19 april 2020 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In Connecticut is begin april een 6 weken oude baby aan corona overleden.
BBC reporting that the Royal Air Force are on standby to ensure the safe arrival of 84 tons of PPE (personal protection equipment) from Turkey.quote:
Inderdaad; als je complotdenkers valide, onderbouwde, wetenschappelijke materie aanreikt haken ze massaal af... het moet natuurlijk wel in Jip en Janneke-taal via filmpjes en met dreigende achtergrondmuziek, anders is het niet te verteren.quote:
Of die leeuwquote:Op zondag 19 april 2020 19:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh? Wat voor betrouwbare test heeft de baby gehad?
Gewoon even he, hoe zou dit land eigenlijk WEL bestuurd moeten worden? En door wie? Aangezien alles zo slecht is?quote:
De video start met een geschiedenis les..quote:Op zondag 19 april 2020 17:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar had hij het bij moeten laten, verder als je de video had gekeken had je geweten waar hij zich nu liever mee bezighoudt.
Dit.quote:Op zondag 19 april 2020 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad; als je complotdenkers valide, onderbouwde, wetenschappelijke materie aanreikt haken ze massaal af... het moet natuurlijk wel in Jip en Janneke-taal via filmpjes en met dreigende achtergrondmuziek, anders is het niet te verteren.
Dat uitgerekend complotdenkers het over luiheid durven te hebben... hilarisch.
Ook hier weer: nog geen enkel deugdelijk argument gezien, opnieuw bij elkaar geharkte internet rotzooi om 'een punt te maken'.
100% door het volk die over alles stemt . Geen elite clubjes meer met andere belangen . Nu doet het volk wat een klein groepje wilt en het zou omgekeerd moeten zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon even he, hoe zou dit land eigenlijk WEL bestuurd moeten worden? En door wie? Aangezien alles zo slecht is?
Over alles, ja? En hoe gaan we dat precies regelen, en wie schrijft een beslissingsronde uit? Ook het volk?quote:Op zondag 19 april 2020 20:37 schreef Summers het volgende:
[..]
100% door het volk die over alles stemt . Geen elite clubjes meer met andere belangen . Nu doet het volk wat een klein groepje wilt en het zou omgekeerd moeten zijn.
Stel dat we ons allemaal souverein verklaren ( dag regering ) dan kunnen we weer opnieuw de samenleving indelen en 100% beslissen waar ons geld heengaat zonder graaiers . Wat bedoel je met beslissingsronde ? We moeten nu met digi-d inloggen dat veilig zou zijn dus we kunnen online stemmen. Of lokaler zodat men altijd degene in de ogen kan kijken en bespreken wat er gebeurd met degene die de wil van het volk uitvoert .quote:Op zondag 19 april 2020 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over alles, ja? En hoe gaan we dat precies regelen, en wie schrijft een beslissingsronde uit? Ook het volk?
We verklaren ons allemaal soeverein...quote:Op zondag 19 april 2020 20:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Stel dat we ons allemaal souverein verklaren ( dag regering ) dan kunnen we weer opnieuw de samenleving indelen en 100% beslissen waar ons geld heengaat zonder graaiers . Wat bedoel je met beslissingsronde ? We moeten nu met digi-d inloggen dat veilig zou zijn dus we kunnen online stemmen. Of lokaler zodat men altijd degene in de ogen kan kijken en bespreken wat er gebeurd met degene die de wil van het volk uitvoert .
De huidige constructie is ouderwets , we zijn geen kleine kinderen meer en we zouden zelf over ons eigen leven moeten beslissen .
Het is toch niet zo moeilijk om overal over te stemmen ? Iedereen heeft al overal een mening over . Het volk heeft de macht . Niet degene die iets uitvoert voor het volk .quote:Op zondag 19 april 2020 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
We verklaren ons allemaal soeverein...
... en toch is er iemand die de 'wil van het volk' uitvoert...
En wat als het volk er verschillend over denkt? Wie gaat beslissen dat er iets gaat gebeuren? En hoe kan die zijn macht laten gelden wanneer iedereen soeverein is?
Wie bepaalt het uiteindelijk? Meeste stemmen gelden? Wie telt de stemmen dan? Is diegene wel betrouwbaar?quote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk om overal over te stemmen ? Iedereen heeft al overal een mening over . Het volk heeft de macht . Niet degene die iets uitvoert voor het volk .
en wie gaat controleren dat er eerlijk gestemd wordt?quote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk om overal over te stemmen ? Iedereen heeft al overal een mening over . Het volk heeft de macht . Niet degene die iets uitvoert voor het volk .
Misschien gaan we wel die richting op als samenleving .
Het volk doet nu al alles , de regering doet eigenlijk niks bijzonders behalve zichzelf verrijken en veel blabla , het wijst experts aan over alle onderwerpen , Het bouwt geen wegen enz .quote:Op zondag 19 april 2020 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en wie gaat controleren dat er eerlijk gestemd wordt?
Ah, en dat wordt het fundament om een 'nieuwe WOKE samenleving' te maken...quote:Op zondag 19 april 2020 21:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Het volk doet nu al alles , de regering doet eigenlijk niks bijzonders behalve zichzelf verrijken en veel blabla , het wijst experts aan over alle onderwerpen , Het bouwt geen wegen enz .
quote:Op maandag 20 april 2020 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, en dat wordt het fundament om een 'nieuwe WOKE samenleving' te maken...
quote:Op maandag 20 april 2020 11:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Weet niet zo goed of ik hier om moet lachen of om moet janken![]()
UK nurses' COVID-19 haka slammed as cultural appropriation
British health care staff performing a haka to show their "passion and drive to beat coronavirus" have been slammed for cultural appropriation.
Slammed for cultural appropriation????? Verder de rest volkomen normaal al die dansjes tussen de sterfgevallen door zolang het maar niet racistisch is
Goeie fotosjopquote:Op maandag 20 april 2020 11:58 schreef kontkapje het volgende:
Die social distance geldt natuurlijk wel alleen voor de domme burgers die er in trappen:
[ afbeelding ]
https://eu.usatoday.com/s(...)briefing/2904467001/quote:Op maandag 20 april 2020 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat post jij voor kut fotosjops?
Dan zat ik er naast. Lekker boeiend. Wel leuk is dat die foto kennelijk op 20 maart gemaakt is. Hoe staan de mensen er op de foto er een maand later bij?quote:Op maandag 20 april 2020 12:11 schreef kontkapje het volgende:
[..]
https://eu.usatoday.com/s(...)briefing/2904467001/
Met je kut fotosjops
Ik vroeg me laatst af al die mensen op tv zoals dat spook van Jinek, haartjes netjes strak geföhnd onder de make-up hoe krijgen ze dat voor elkaar met die 1.5m afstand? Kom niet aan met dat doen ze nu zelf want daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 20 april 2020 12:11 schreef kontkapje het volgende:
[..]
https://eu.usatoday.com/s(...)briefing/2904467001/
Met je kut fotosjops
Spiegel.quote:Op maandag 20 april 2020 12:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst af al die mensen op tv zoals dat spook van Jinek, haartjes netjes strak geföhnd onder de make-up hoe krijgen ze dat voor elkaar met die 1.5m afstand? Kom niet aan met dat doen ze nu zelf want daar geloof ik niets van.
Draadje vol warzonestwitter:BearlyAmused twitterde op maandag 13-04-2020 om 06:10:36I’m creating a thread of hospital staff and their Tik Tok dances: reageer retweet
Wanstaltig gedrag van die lui, mensen die dit normaal vinden hebben een grote plank voor de kop.quote:Op maandag 20 april 2020 17:22 schreef kontkapje het volgende:
Draadje vol warzonestwitter:BearlyAmused twitterde op maandag 13-04-2020 om 06:10:36I’m creating a thread of hospital staff and their Tik Tok dances: reageer retweet
quote:Op maandag 20 april 2020 17:22 schreef kontkapje het volgende:
En wat is 't punt van deze bizarre, surreal acties?quote:Op maandag 20 april 2020 20:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wanstaltig gedrag van die lui, mensen die dit normaal vinden hebben een grote plank voor de kop.
I think it's simple. They've never been so bored in their entire careers.quote:Op maandag 20 april 2020 21:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
[..]
En wat is 't punt van deze bizarre, surreal acties?
It's more sickening than anything else. It's not a great advertisement for the health services.
Is corona a song and dance to them?
Wat een hufters om gewoon naar een school te gaan en onschuldige kinderen ziek te maken en te vermoorden met hun vaccinatie . Afrikaanse kinderen als testdieren zienquote:
This news is from an unrelated event in May 2019. Search for "panique dubreka de nombreux eleves s evanouissent apres une vaccination" Hmz....quote:
Knappe bron hoor. Hoewel ik die Fransen hier wel toe in staat achtquote:Op maandag 20 april 2020 22:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat een hufters om gewoon naar een school te gaan en onschuldige kinderen ziek te maken en te vermoorden met hun vaccinatie . Afrikaanse kinderen als testdieren zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze blijven maar bezig , waarom niet in Nederland ...sommigen staan hier in de rij voor een vaccinatie en zouden er zelfs nog voor betalen .quote:Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
This news is from an unrelated event in May 2019. Search for "panique dubreka de nombreux eleves s evanouissent apres une vaccination" Hmz....
?quote:Op maandag 20 april 2020 22:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze blijven maar bezig , waarom niet in Nederland ...sommigen staan hier in de rij voor een vaccinatie en zouden er zelfs nog voor betalen .
Yeah gewone mensen zijn betrouwbaarder dan de msmquote:
Ik weet het ook niet , het word steeds wilder .quote:Op maandag 20 april 2020 11:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Weet niet zo goed of ik hier om moet lachen of om moet janken![]()
Bill Gates heeft zoiets al eerder gedaan in India.quote:Op maandag 20 april 2020 22:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat een hufters om gewoon naar een school te gaan en onschuldige kinderen ziek te maken en te vermoorden met hun vaccinatie . Afrikaanse kinderen als testdieren zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij wijze van spreken , sommige mensen doen alsof het de heilige graal is en zo heilig dat het verplicht opgedrongen zou moeten worden aan de medemens.quote:Op maandag 20 april 2020 22:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
?
Niks is gratis we betalen er links of rechts gewoon voor.
I might feel a little bit worried if I landed in an ICU with such employees tbh.quote:Op maandag 20 april 2020 21:47 schreef kontkapje het volgende:
[..]
I think it's simple. They've never been so bored in their entire careers.
Is dat een bedreiging?quote:Op maandag 20 april 2020 23:44 schreef Orwell het volgende:
en while we speak, de krankzinnige stikstof- en climate shit doorvoeren ten koste van 10tallen miljoenen etc.. etc.. terwijl we aan het creperen zijn.
Ze hebben gewoon de gore moed om ons op dit moment lastig te vallen met 'evt extra klimaat-kosten-plannetjes-timmerfrans-crap.
wie stopt deze psycho's..?
Ben je nu Orwell aan het bedreigen ?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 01:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Ben je nu Orwell aan het bedreigen ?
And you are a clown.quote:Op dinsdag 21 april 2020 02:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien is het wel een cartoon-virus.
Het is juist goed dat dat verschil bekend is en genoteerd wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 02:45 schreef Tingo het volgende:
Differences in how deaths are attributed to Coronavirus: dying with the disease (association) is not the same as dying from the disease (causation).
Barbaren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Everything's possible in India. Arm beest vastgeketend op een kar met mondkapjes. Deze lui moeten zich heel diep schamen, het hoge nirwana kunnen ze op hun buik schrijven.
Ze zijn de middenklasse aan het slopen. Bijna iedereen straks armquote:Op maandag 20 april 2020 23:44 schreef Orwell het volgende:
en while we speak, de krankzinnige stikstof- en climate shit doorvoeren ten koste van 10tallen miljoenen etc.. etc.. terwijl we aan het creperen zijn.
Ze hebben gewoon de gore moed om ons op dit moment lastig te vallen met 'evt extra klimaat-kosten-plannetjes-timmerfrans-crap.
wie stopt deze psycho's..?
Doen ze altijd met die ceremonies waarbij een groot publiek is betrokken. Deze doet me ook weer denken aan die creepy opening van de Gotthardtunnel van een paar jaar geleden. Feestelijke opening werd her en der geschreven, er was helemaal niets feestelijk aan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:51 schreef kontkapje het volgende:
Wel apart al die verpleegsters en een stadion vol ziekenhuisbedden tijdens de opening van de spelen in 2012.
[ afbeelding ]
En dan dit:
[ afbeelding ]
Er wordt wel vaker gezegd dat dit soort dingen dus een soort rituelen zijn waarbij ze openlijk showen wat ze van plan zijn. Geloofde ik vroeger nooit in, maar nu weet ik wel beter. Het komt te vaak voor om nog toeval te kunnen zijn.
De opening was vrij creepy idd. Blijkt een of ander heidens ritueel geweest te zijn dat betrekking had op de regio waar het gehouden werd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Doen ze altijd met die ceremonies waarbij een groot publiek is betrokken. Deze doet me ook weer denken aan die creepy opening van de Gotthardtunnel van een paar jaar geleden. Feestelijke opening werd her en der geschreven, er was helemaal niets feestelijk aan.
Spannend ....quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Everything's possible in India. Arm beest vastgeketend op een kar met mondkapjes. Deze lui moeten zich heel diep schamen, het hoge nirwana kunnen ze op hun buik schrijven.
Grapje? Die olifant is nep.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Oja lijkt er wel op, best goed gedaan, het blijft idioterie. Had ze er ook voor aangezien met een echte hoor, ze slepen die beesten overal mee naartoe drukke ceremonies met zijn allen onder een olifant doorlopen want brengt geluk.quote:
Zo'n olifant zou gewoon eens op zo'n gast moeten gaan zitten. Leren ze dat meteen afquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oja lijkt er wel op, best goed gedaan, het blijft idioterie. Had ze er ook voor aangezien met een echte hoor, ze slepen die beesten overal mee naartoe drukke ceremonies met zijn allen onder een olifant doorlopen want brengt geluk.
Onder de slurf door terwijl de poten met kettingen zijn vastgebonden ook nog met een hoop herrie en bombarie eromheen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n olifant zou gewoon eens op zo'n gast moeten gaan zitten. Leren ze dat meteen af
Doen jullie wel vaker, klakkeloos dingen overnemen zonder enige vorm van verificatie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef kontkapje het volgende:
[..]
LOL. Ik kijk nu het filmpje pas en inderdaad. Nep olifant.
Gelukkig.
Ah daar ben je. Vond het nog lang duren zelfs.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Doen jullie wel vaker, klakkeloos dingen overnemen zonder enige vorm van verificatie.
Ignoring the elephant in the room zegmaar.
Misselijkmakend hequote:Op dinsdag 21 april 2020 20:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Onder de slurf door terwijl de poten met kettingen zijn vastgebonden ook nog met een hoop herrie en bombarie eromheen.
There's probably about as much chance of dying by being sat on by an elephant as there is of death by corona.But it'd also depend on which country you are in or how often you visit the zoo.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n olifant zou gewoon eens op zo'n gast moeten gaan zitten. Leren ze dat meteen af
Zal ik zeker doen, Tingoquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
There's probably about as much chance of dying by being sat on by an elephant as there is of death by corona.But it'd also depend on which country you are in or how often you visit the zoo.
Look both ways before crossing the road lav! Echt levensgevaarlijk daar buiten.
Letterlijk een olifant over het hoofd zien maar het wel klakkeloos overnemen en zeggen dat ze zich moeten schamen. Komop zeg.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:41 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Ah daar ben je. Vond het nog lang duren zelfs.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Letterlijk een olifant over het hoofd zien maar het wel klakkeloos overnemen en zeggen dat ze zich moeten schamen. Komop zeg.Dat is pas echt betekenis aan een gezegde geven.
Heb het ook niet over jou, maar degene die het zo klakkeloos overneemt heeft het dus ook niet bekeken, maar wel "ze zouden zich moeten schamen!!!@@#@".quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:11 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Ik had niet op het filmpje geklikt, maar oké. Jij je zin jochie. Je hebt gelijk.
Kritiek hebben op iemand die filmpjes zonder te kijken gelooft en overneemt cheap noemen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:13 schreef Tingo het volgende:
And taking cheap shots is a speciality for you.
You just can't help yourself.
Probably yet another sociopathic trait.
I didn't watch the vid.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Kritiek hebben op iemand die filmpjes zonder te kijken gelooft en overneemt cheap noemen.
Al die vreemde verschillen in cijfers verraden imho dat de pandemie een hoax is en dat er met cijfers gekloot wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:23 schreef Tingo het volgende:
https://www.japantimes.co(...)sion-expected-japan/
'Japan was one of the first countries outside of China hit by the coronavirus and now it’s one of the least-affected among developed nations. That’s puzzling health experts.
Unlike China’s draconian isolation measures, the mass quarantine in much of Europe and big U.S. cities ordering people to shelter in place, Japan has imposed no lockdown. While there have been disruptions caused by school closures, life continues as normal for much of the population. Tokyo rush-hour trains are still packed and restaurants remain open.'
Ik ben geen fan van persberichten hoor, maar al helemaal niet van desinformatie en wanneer dat gebeurt reageer ik erop. Zou je ook eens moeten doen, komt er niet zoveel onzin op BNW.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
I didn't watch the vid.
'Kritek hebben' is het niet met jou. You take any opportunity to attack people all the time.
Yes - you are really fckin cheap.
You should use your oh so 'critical' point of view over the fckin stoopid press reports you seem so trustful of, instead of trying to play a pathetic game of oneupmanship with people.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:39 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Al die vreemde verschillen in cijfers verraden imho dat de pandemie een hoax is en dat er met cijfers gekloot wordt.
Het is ook vast vergelijkbaar qua sterftecijfer, maar het probleem was (met de nadruk op was) dat de ICU's overliepen omdat sommigen hele erge symptomen vertoonden - dat is zo enorm vaak herhaald, dat moet iedereen nu toch wel snappen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:50 schreef kontkapje het volgende:
Mortality rate from 0.1% to 0.3%
Gewoon vergelijkbaar met een griepje dus.
Die ontzettende druk op die ICU's daar geloof ik dus ook niet zoveel van. Geen bewijs van gezien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is ook vast vergelijkbaar qua sterftecijfer, maar het probleem was (met de nadruk op was) dat de ICU's overliepen omdat sommigen hele erge symptomen vertoonden - dat is zo enorm vaak herhaald, dat moet iedereen nu toch wel snappen?
Ik ken zowel mensen in Spanje als in Nederland die in het ziekenhuis geweest zijn - in NL een arts, in Spanje een vriend en vriendin die voor een gebroken arm naar het ziekenhuis waren. Beiden beamen dat het enorm druk is, vooral in Spanje barstte het uit z'n voegen met een wachttijd van een hele dag (normaal is 1~2uur) en ik zie niet in waarom ze daarover zouden liegen - maarja, dat geloof jij van mij natuurlijk weer niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:56 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Die ontzettende druk op die ICU's daar geloof ik dus ook niet zoveel van. Geen bewijs van gezien.
Wel een hoop hospital musicals.
Jij bent wel de laatste die ik vertrouw op zijn woord.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ken zowel mensen in Spanje als in Nederland die in het ziekenhuis geweest zijn - in NL een arts, in Spanje een vriend en vriendin die voor een gebroken arm naar het ziekenhuis waren. Beiden beamen dat het enorm druk is, vooral in Spanje barstte het uit z'n voegen met een wachttijd van een hele dag (normaal is 1~2uur) en ik zie niet in waarom ze daarover zouden liegen - maarja, dat geloof jij van mij natuurlijk weer niet.
Nee hoor, maar in lezen ben je niet zo goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:02 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Je vergeet je ex-vriendin te noemen
twitter:delangemars twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 12:16:51Volgzaam, mak, afgericht en gehoorzaam.
De mens was ooit spontaan en kritisch.
Toen openden de msm een #corona -offensief dat miljarden mensen veranderde in doodsbange wezens. Vervolgens maakten regeringen de klus af. https://t.co/IPMvUeAeaK reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:00 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die ik vertrouw op zijn woord.
Hoe triestquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:05 schreef kontkapje het volgende:
Moet je filmpje in deze Tweet eens zien:twitter:delangemars twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 12:16:51Volgzaam, mak, afgericht en gehoorzaam.
Toen openden de msm een #corona -offensief dat miljarden mensen veranderde in doodsbange wezens. Vervolgens maakten regeringen de klus af. https://t.co/IPMvUeAeaK reageer retweet
Vervals nog wat meer bronnen, Summers... kun je Thyself Knowen.quote:
Hashtag woke.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vervals nog wat meer bronnen, Summers... kun je Thyself Knowen.
lol.
vervals jij nog wat van de realiteit van je fake msm bronnenquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vervals nog wat meer bronnen, Summers... kun je Thyself Knowen.
lol.
Zelfs Rukke hoor je nu niet meer over de IC overbelasting.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:56 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Die ontzettende druk op die ICU's daar geloof ik dus ook niet zoveel van. Geen bewijs van gezien.
Wel een hoop hospital musicals.
Bronnen van fake MSM bronnen, wat zijn dat?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef Summers het volgende:
[..]
vervals jij nog wat bronnen van je fake msm bronnen
Nou, ik weet eerlijk gezegd niet of het echt zo gaat. Lijkt eerder op een soort test te zijn, want ze lopen rondjes zo te zien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoe triestalsof iedereen zichzelf is vergeten
Verbazingwekkend dat daadwerkelijke bronnen, gebaseerd op empirisch onderzoek, feitelijk juist en te controleren je niet zoveel boeien maar werkelijk elk schijtfilmpje van internet als bewijs voor iets moet gelden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:05 schreef kontkapje het volgende:
Moet je filmpje in deze Tweet eens zien:twitter:delangemars twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 12:16:51Volgzaam, mak, afgericht en gehoorzaam.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef Orwell het volgende:
Zelfs Rukke hoor je nu niet meer over de IC overbelasting.
Nee nu is het nieuwe verhaal: Overbelasting op het zorg personeel
Nee hoor, media interesseert me niet zo. Eerder gedegen brononderzoek.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef Summers het volgende:
[..]
vervals jij nog wat bronnen van je fake msm bronnenvan hun heb je je haat geleerd , lekker voor je
![]()
het was eerst toch apparatuur ?quote:
Inderdaad. Dingen verzinnen of de verhalen sterker maken voor de geloofwaardigheid. Met een alter ego inloggen doen er ook een paar hier.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:00 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die ik vertrouw op zijn woord.
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat complotdenkers op internet hun hersenscheten ventileren is tot daar aan toe, maar types als jij zijn gewoon levensgevaarlijk.
Zoek hulp.
Serieus?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad. Dingen verzinnen of de verhalen sterker maken voor de geloofwaardigheid. Of met een alter ego inloggen doen er ook een paar hier.
lolquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad. Dingen verzinnen of de verhalen sterker maken voor de geloofwaardigheid. Of met een alter ego inloggen doen er ook een paar hier.
Heel braaf , net robotjes .quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:11 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Nou, ik weet eerlijk gezegd niet of het echt zo gaat. Lijkt eerder op een soort test te zijn, want ze lopen rondjes zo te zien.
Weinig lachwekkends aan... Maar goed, je maatjes plaatsen ook zonder gene plaatjes van een Hillary bungelend aan een touw of Bill Gates als gewild voor 'Crimes against humanity'.quote:
Dingen klakkeloos kopiëren zoals nepolifanten of quotes die niet kloppen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus?
Zoals jij, Summers en Tingo echt continu doen en ook aantoonbaar blijven doen?
Even hè; je bent aan het trollen hè?
Alsof dat niet opvalt , je moet wel heel onzeker zijn om jezelf te gaan bevestigen of te doen alsof jouw mening meer voorkomtquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad. Dingen verzinnen of de verhalen sterker maken voor de geloofwaardigheid. Net een alter ego inloggen doen er ook een paar hier.
Ik zie jou juist wel aan voor iemand die een "aluhoedje" omlegt omdat ie Voltaire vals gequote heeft.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat complotdenkers op internet hun hersenscheten ventileren is tot daar aan toe, maar types als jij zijn gewoon levensgevaarlijk.
Zoek hulp.
Onzeker ben je vooral wanneer je citaten moet vervalsen om je punt te maken...quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Alsof dat niet opvalt , je moet wel heel onzeker zijn om jezelf te gaan bevestigen of te doen alsof jouw mening meer voorkomt![]()
Serieus? Wie is dan een kloon van wie? Ik neem aan dat je mij niet bedoelt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Alsof dat niet opvalt , je moet wel heel onzeker zijn om jezelf te gaan bevestigen of te doen alsof jouw mening meer voorkomt![]()
Nee hoor, moet je bij die Illusie zijn met zijn gepoch over artsen en ex vriendin daarom zeker weet dat het druk is op de IC. We wachten nog steeds op die chick.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus?
Zoals jij, Summers en Tingo echt continu doen en ook aantoonbaar blijven doen?
Even hè; je bent aan het trollen hè?
no offence, maar ik ben blij dat ik blijkbaar niet hetzelfde gevoel voor humor heb als jij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weinig lachwekkends aan... Maar goed, je maatjes plaatsen ook zonder gene plaatjes van een Hillary bungelend aan een touw of Bill Gates als gewild voor 'Crimes against humanity'.
Bloedlink zijn jullie. Gevaarlijker dan elke elite die je in je eigen kop kunt bedenken.
Ik zou vooral de gradatie van bloeddorst, al dan niet geuit in het roepen om volkstribunalen wegens landverraad, vooral in je eigen hoekje blijven zoeken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:16 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Ik zie jou juist wel aan voor iemand die een "aluhoedje" omlegt omdat ie Voltaire vals gequote heeft.
Haha, ik heb welgeteld 1 arts genoemd. Waar wacht je precies op dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor, moet je bij die Illusie zijn met zijn gepoch over artsen en ex vriendin daarom zeker weet dat het druk is op de IC. We wachten nog steeds op die chick.
Oh, is dat humor?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:18 schreef Orwell het volgende:
[..]
no offence, maar ik ben blij dat ik blijkbaar niet hetzelfde gevoel voor humor heb als jij.
(bleek ook al een beetje uit je "geestige"(proest) bijdrages in het plaatjes topic)
tja je bent niet mijn leidraad en dat zal je ook nooit worden , mensen die door haat worden gedreven moet je zowiezo nooit serieus nemen of naar luisterenquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Onzeker ben je vooral wanneer je citaten moet vervalsen om je punt te maken...
Know thyself.
Ik haat niet genoeg om citaten te vervalsen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:20 schreef Summers het volgende:
[..]
tja je bent niet mijn leidraad en dat zal je ook nooit worden , mensen die door haat worden gedreven moet je zowiezo nooit serieus nemen of naar luisteren
Niks dan gebakken luchtquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor, moet je bij die Illusie zijn met zijn gepoch over artsen en ex vriendin daarom zeker weet dat het druk is op de IC. We wachten nog steeds op die chick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |