Ik sta al op de loonlijst van de Overheid c.q. Loeminazi, dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:00 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Je verdient eigenlijk wel een lintje.
Volgens mij heb jij de afgelopen maanden dan niet erg op zitten letten...quote:Op donderdag 16 april 2020 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, hun eigen hachje redden. Na een fait accompli. In de complotwereld is dat echter niet het geval, daar is het juist verre van voltooid maar in de planning. Daar is ook verder geen ruimte voor incompetentie, eerder voor vooropgezette intenties.
En de link is...?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de afgelopen maanden dan niet erg op zitten letten...
https://www.vanityfair.co(...)stein-private-island
Nee, de link met BNW. Leg even uit hoe de perversiteit van een man met bakken geld = complot.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat is letterlijk in de url te lezen.
Ik heb wel wat beters te doen. Succes ermee, geen zin in deze act.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, de link met BNW. Leg even uit hoe de perversiteit van een man met bakken geld = complot.
man, man, man... zeg dan niks.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen. Succes ermee, geen zin in deze act.
Dit is al zovaak uitgemeten/genoemd in zoveel media dat ik geheel geen behoefte voel het nog eens voor Etto - die doet alsof ie iets nieuws hoort/ziet - uit te spellen. Het zou me niet verbazen als het op dit moment de bekendste complottheorie is.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
man, man, man... zeg dan niks.
Oh ja. Illuminatie.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dit is al zovaak uitgemeten/genoemd in zoveel media dat ik geheel geen behoefte voel het nog eens voor Etto - die doet alsof ie iets nieuws hoort/ziet - uit te spellen. Het zou me niet verbazen als het op dit moment de bekendste complottheorie is.
Wat, omdat een geperverteerde viespeuk met veel te veel geld zichzelf jarenlang heeft kunnen vrijkopen = niet 9/11 was an inside job/vaccins zijn Bill Gates' duivelsbrouwsel/de maanlanding was een hoax?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jammer en tekenend dat je je zo kinderachtig opstelt.
En dat wordt hier ook niet gesteld, zeker niet door mij. Maar ik vind het bijzonder sneu dat je doet alsof je nog nooit gehoord hebt dat het verhaal rond epstein niet zozeer was dat hij zich vergreep aan minderjarigen maar dat hij ook andere, invloedrijken daartoe in de gelegenheid zou hebben gesteld en dit gedocumenteerd zou hebben om op deze personen vervolgens druk uit te kunnen oefenen.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat, omdat een geperverteerde viespeuk met veel te veel geld zichzelf jarenlang heeft kunnen vrijkopen = niet 9/11 was an inside job/vaccins zijn Bill Gates' duivelsbrouwsel/de maanlanding was een hoax?
Als je een punt wil maken, maak hem dan.
Waar ontken ik dat die lamzak dat gedaan heeft?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En dat wordt hier ook niet gesteld, zeker niet door mij. Maar ik vind het bijzonder sneu dat je doet alsof je nog nooit gehoord hebt dat het verhaal rond epstein niet zozeer was dat hij zich vergreep aan minderjarigen maar dat hij ook andere, invloedrijken daartoe in de gelegenheid zou hebben gesteld en dit gedocumenteerd zou hebben om op deze personen vervolgens druk uit te kunnen oefenen.
Inderdaad. Goede punten,quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:58 schreef kontkapje het volgende:
Als dat social distancing werkelijk er voor zorgt dat er wereldwijd vele miljoenen levens gespaard worden, dan zouden we nu toch ook enorme sterftecijfers moeten zien in voornamelijk de derdewereldlanden waar ze bijvoorbeeld geen kraanwater hebben en ze simpelweg niet aan social distancing kunnen doen vanwege andere grote problemen die voornamelijk met armoede te maken hebben?
Weet iemand misschien ook het sterftecijfer onder de heldhaftige kassières die al weken achtereen vooraan de frontlinie strijden en hun leven in de waagschaal stellen, zodat wij kunnen vreten en onze hol kunnen afvegen? Super dapper van hen om er elke dag weer te zitten achter slechts een los bungelend stukje plexiglas. Zij zouden toch ook massaal besmet geraakt moeten zijn? En waarom geen massaal applaus voor hen? En voor die vakkenvullers die hun leven wagen om de geplunderde schappen weer tijdig te vullen?
Ik denk niet dat kassières en vakkenvullers getest worden terwijl ze tijdens hun werk toch in de buurt zijn van potentiële virusverspreiders. En laten we eerlijk zijn.. achter die plexiglazen bungel-schermpjes zien ze er wel veilig uit, maar ze raken gewoon de boodschappen aan die de klanten ook aangeraakt hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Inderdaad. Goede punten,
Ze zijn ook 'frontline' en ook allemaal (unreliable) virus tests zouden nemen?
volgens mij ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:19 schreef -Chakotay- het volgende:
er is iets aan de hand in de wereld mensen
WTF! "Ook waren er tafelspellen aanwezig".quote:Politie deelt coronaboetes uit in Rotterdamse 'shishalounge'
De politie in Rotterdam is donderdagavond een woning binnengevallen waar mensen zich niet aan de geldende regels tegen het coronavirus hielden. Acht aanwezigen in het huis kregen een boete, vijf van hen zijn aangehouden omdat zij zich niet konden identificeren. Twee mensen bleken nog openstaande boetes te hebben.
De politie hield de woning al enige dagen in de gaten. Er bleken veel verschillende mensen te komen en gaan. Het huis lijkt volgens de politie niet als woning te dienen en had door de hoeveelheid waterpijpen die binnen werden aangetroffen veel weg van een shishalounge. Ook waren er tafelspellen aanwezig. Geen van de acht mensen die binnen waren, staat ingeschreven op het adres.
Een boete wegens de geldende noodverordening kan oplopen tot 400 euro. Deze schrijft voor dat groepen van drie of meer personen 1,5 meter afstand van elkaar houden.
Als je dat 2 jaar geleden zou hebben gezegd dat de politie met geweld je huis binnenkomt als je niet snel genoeg opendoet omdat je met mensen zit te rummikubben thuis dan had je op de je voorhoofd gewezen. Nu vinden mensen het normaal en bellen de pliesie om je aan te geven.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:02 schreef kontkapje het volgende:
[..]
WTF! "Ook waren er tafelspellen aanwezig".
Oh noes!! Geen tafelspellen alsjeblieft. Sluit ze maar op. Onttrek deze figuren uit de nieuwe anderhalve meter samenleving. Het nieuwe normaal.
"Maar agent, waarom? Wat heb ik misdaan?"
"U zat godverredomme te Rummikubben en u heeft backgammon in uw bezit. U bent aangehouden"
Is dit nu het 'Nieuwe normaal' waar over gesproken wordt?
Hier nog zo'n voorbeeld:
Politie komt even je deur intrappen omdat ze denken dat je visite hebt.
De man heeft nog geluk dat ze hem niet pepperen en tegen de grond werken.
Echt
Ja, er zal wel een kliklijn komen om de buren te verraden en 1.5m Handhaving op ze af te sturen. Hoewel, zij mogen natuurlijk je deur niet inbeuken dus de politie zal wel komen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je dat 2 jaar geleden zou hebben gezegd dat de politie met geweld je huis binnenkomt als je niet snel genoeg opendoet omdat je met mensen zit te rummikubben thuis dan had je op de je voorhoofd gewezen. Nu vinden mensen het normaal en bellen de pliesie om je aan te geven.
Die Brit zegt goed waar het opstaat. Blablabla daar komen ze aan Social Distancing Control - Yeah Fuck Off!
De eerste kliklijnen zijn al in het leven geroepen hoor, ze noemen het liever meldlijnen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:18 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Ja, er zal wel een kliklijn komen om de buren te verraden en 1.5m Handhaving op ze af te sturen. Hoewel, zij mogen natuurlijk je deur niet inbeuken dus de politie zal wel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |