abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 april 2020 @ 15:09:58 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192699681
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 14:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk we zijn schuldig aan blinde gehoorzaamheid en vertrouwen teveel op sukkels die tegen ons praten alsof we achterlijk zijn en moeten vertrouwen op onze medeburgers en niet op globalisten en bureaucraten die niks van het leven begrijpen .

Hij heeft helemaal gelijk dat het een ziekte is om onzinnige regels te volgen , leugens te geloven en mee te doen aan hysterie en de regie uit handen te geven over ons leven en te luisteren naar mensen die ons vertellen wat we wel en niet mogen doen . Tijd dat de volwassenen volwassen worden ^O^
We moeten gek genoeg weer opnieuw voor onszelf leren denken en wie thuis wilt blijven blijft lekker thuis . Slimme man ^O^

Herd insanity _O_ goed samengevat
Ben ik helemaal met je eens. Evengoed heb ik te doen met de mensen die zich een rad voor de ogen laten draaien, zich zo bang laten maken dat ze zich vrijwillig opsluiten in hun eigen bajes oftewel hun huis, als ze een kuchje of een loopneus hebben dit haast een bijna-doodervaring is want corona, bang zijn voor de supermarkt, ouders, opa's en oma's ontwijken vooral bang voor mensen op straat. Wat een leven!

Merk wel dat er steeds meer mensen zijn die totaal niets met conspiracies beter gezegd de truth-wereld hebben het inmiddels ook niet meer vertrouwen wat de overheid en de media ons over dit virus proberen wijs te maken. Hopelijk wordt deze gehypte crisis hun eigen doodsteek.

quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 14:36 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Het staat in dezelfde zin. :)
Laat hem, of hij is zo dom, of hij doet dom om zo een reactie uit te lokken. Zal het evengoed nogmaals herhalen: het wordt tijd dat die Bill Gates een halt toegeroepen wordt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 19 april 2020 @ 15:37:16 #152
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192699933
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 15:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Evengoed heb ik te doen met de mensen die zich een rad voor de ogen laten draaien, zich zo bang laten maken dat ze zich vrijwillig opsluiten in hun eigen bajes oftewel hun huis, als ze een kuchje of een loopneus hebben dit haast een bijna-doodervaring is want corona, bang zijn voor de supermarkt, ouders, opa's en oma's ontwijken vooral bang voor mensen op straat. Wat een leven!

Merk wel dat er steeds meer mensen zijn die totaal niets met conspiracies beter gezegd de truth-wereld hebben het inmiddels ook niet meer vertrouwen wat de overheid en de media ons over dit virus proberen wijs te maken. Hopelijk wordt deze gehypte crisis hun eigen doodsteek.
[..]

Laat hem, of hij is zo dom, of hij doet dom om zo een reactie uit te lokken. Zal het evengoed nogmaals herhalen: het wordt tijd dat die Bill Gates een halt toegeroepen wordt.
Ja dat blijft raar , een main stream media pauze zou ze goed doen .
Natuurlijk word het hun doodsteek , The great awakening *O*
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 19 april 2020 @ 16:36:01 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192700579
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 14:36 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Het staat in dezelfde zin. :)
Berispt worden waarvoor..
Bedoel Microsoft heeft in verleden al behoorlijk aan de stok gekregen ivm Monopoly positie.
Maar waarvoor moet Bill Gates berispt worden..
Omdat hij te rijk is?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 19 april 2020 @ 16:39:21 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192700622
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 15:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Evengoed heb ik te doen met de mensen die zich een rad voor de ogen laten draaien, zich zo bang laten maken dat ze zich vrijwillig opsluiten in hun eigen bajes oftewel hun huis, als ze een kuchje of een loopneus hebben dit haast een bijna-doodervaring is want corona, bang zijn voor de supermarkt, ouders, opa's en oma's ontwijken vooral bang voor mensen op straat. Wat een leven!

Merk wel dat er steeds meer mensen zijn die totaal niets met conspiracies beter gezegd de truth-wereld hebben het inmiddels ook niet meer vertrouwen wat de overheid en de media ons over dit virus proberen wijs te maken. Hopelijk wordt deze gehypte crisis hun eigen doodsteek.
[..]

Laat hem, of hij is zo dom, of hij doet dom om zo een reactie uit te lokken. Zal het evengoed nogmaals herhalen: het wordt tijd dat die Bill Gates een halt toegeroepen wordt.
Het jij liegt als je barst, zie ander topic.
Maar ik vraag gewoon waarom.
Wat is er mis met hem, wat heeft ie jou en de wereld aangedaan..

Behalve Windows ME en 8.
Mooi dat je zo tegen die man bent, maar je gaat me niet vertellen dat je niet iets in gebruik hebt wat van zijn (voorheen) bedrijf af komt.
Als je hem wil stoppen, wat nu al te laat was, had je gewoon geen gebruik moeten maken van Microsoft producten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 19 april 2020 @ 16:47:10 #155
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192700703
:')
  zondag 19 april 2020 @ 17:05:16 #156
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192700939
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 16:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het jij liegt als je barst, zie ander topic.
Maar ik vraag gewoon waarom.
Wat is er mis met hem, wat heeft ie jou en de wereld aangedaan..

Behalve Windows ME en 8.
Mooi dat je zo tegen die man bent, maar je gaat me niet vertellen dat je niet iets in gebruik hebt wat van zijn (voorheen) bedrijf af komt.
Als je hem wil stoppen, wat nu al te laat was, had je gewoon geen gebruik moeten maken van Microsoft producten.
Daar had hij het bij moeten laten, verder als je de video had gekeken had je geweten waar hij zich nu liever mee bezighoudt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192701418
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar had hij het bij moeten laten, verder als je de video had gekeken had je geweten waar hij zich nu liever mee bezighoudt.
Zoiets:

'Can you please explain everything in the video as I am too fuckin lazy to watch it all and I don't understand most of it anyway....and then I can start a pointless personal argument about how you have explained it rather than discussing the actual content of the video itself'

Echt :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192701563
Ik krijg steeds advertenties van Unicef. “Bescherm deze kinderen tegen Corona”
(Als je erop klikt kan je doneren trouwens)


Maar kinderen hebben toch helemaal geen last van Corona!
  zondag 19 april 2020 @ 18:04:03 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192701729
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 17:55 schreef quirina het volgende:
Ik krijg steeds advertenties van Unicef. “Bescherm deze kinderen tegen Corona”
(Als je erop klikt kan je doneren trouwens)

Maar kinderen hebben toch helemaal geen last van Corona!
In Connecticut is begin april een 6 weken oude baby aan corona overleden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 19 april 2020 @ 18:48:11 #160
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192702367
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoiets:

'Can you please explain everything in the video as I am too fuckin lazy to watch it all and I don't understand most of it anyway....and then I can start a pointless personal argument about how you have explained it rather than discussing the actual content of the video itself'

Echt :)
:D

Zo gaat het hier wel ja.
pi_192702817
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In Connecticut is begin april een 6 weken oude baby aan corona overleden.
Oh? Wat voor betrouwbare test heeft de baby gehad?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192702868
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 18:48 schreef kontkapje het volgende:

[..]

:D

Zo gaat het hier wel ja.
BBC reporting that the Royal Air Force are on standby to ensure the safe arrival of 84 tons of PPE (personal protection equipment) from Turkey.

The Queen has urged the British public to go out on the streets and all sing Rule Britannia when this urgent shipment lands later today...and then a medley of wartime classics to honour the bravery of the RAF in the war against the invisible killer.

Heeft Turkey die 84 tonnen PPE niet zelf nodig?

I made that bit about the queen up.
Am getting a bit PPE'd off. (did you see what I did there?)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Beste debater 2022 zondag 19 april 2020 @ 19:39:00 #163
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192702946
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 18:48 schreef kontkapje het volgende:

[..]

:D

Zo gaat het hier wel ja.
Inderdaad; als je complotdenkers valide, onderbouwde, wetenschappelijke materie aanreikt haken ze massaal af... het moet natuurlijk wel in Jip en Janneke-taal via filmpjes en met dreigende achtergrondmuziek, anders is het niet te verteren.

Dat uitgerekend complotdenkers het over luiheid durven te hebben... hilarisch.

Ook hier weer: nog geen enkel deugdelijk argument gezien, opnieuw bij elkaar geharkte internet rotzooi om 'een punt te maken'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 april 2020 @ 19:53:17 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192703108
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh? Wat voor betrouwbare test heeft de baby gehad?
Of die leeuw _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zondag 19 april 2020 @ 20:09:53 #165
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192703317
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Of die leeuw _O-
Gewoon even he, hoe zou dit land eigenlijk WEL bestuurd moeten worden? En door wie? Aangezien alles zo slecht is?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 april 2020 @ 20:21:16 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192703482
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar had hij het bij moeten laten, verder als je de video had gekeken had je geweten waar hij zich nu liever mee bezighoudt.
De video start met een geschiedenis les..

Nja les.. het is allemaal uit de duim gezogen bullshit.
Dat is de eerste minuut..
Er klopt geen fuck van, zoals dit soort filmpjes vaker doen ( daarom had ik een bingo kaart )

Ik moet daarom een filmpje gaan kijken waar de eerste minuut al geen fuck van klopt, want ja is waar het.. allemaal feiten..
Nee niks feiten..
Gewoon bij elkaar geraapte bullshit.

En op een gewone vraag kan je niet eens antwoord geven.
Wat is er mis met Bill Gates waarom is hij ineens de zonde bok?
Waar is de bulcrap over 5G gebleven.
Het is gewoon van hak op de tak van enne crap naar de volgende.

Het is gewoon zoeken naar een zonde bok, IPV te kijken naar het totale plaatje.

Wat is het totale plaatje..
Mensen zitten thuis, niet zomaar wat mensen maar hordes, de laatste topics van de afgelopen jaren gingen over het verminderen van de wereld populatie..
Nou ik weet niet hoe dat met jullie zit maar ik wil me een ongeluk.
Zal me niks verbazen als na het eind van deze corona shizzle de wereldpopulatie met een factor van 5% zal toe nemen omdat ze niks beter te doen hadden.

En dan het volgende wat heeft het voor nut dat iedereen thuis zit, ja de elite wil zo de vrijheid van de mens beperken.
Welke vrijheid mis je nu om te gaan en te staan waar je maar wil?
Ik weet niet van jullie maar ik heb al een aantal kennissen in ziekenhuis liggen en een er van is er slecht aan toe.

Dus prima ga lekker staken of lekker samen afspreken en dat soort dingen.
Ik ga jullie echt totaal niet tegen houden.
Maar als je ziek word, dan heb ik wel zoiets van ja pech gehad, ziekenhuis zit vol..
Jammer dan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 19 april 2020 @ 20:22:11 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192703490
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Inderdaad; als je complotdenkers valide, onderbouwde, wetenschappelijke materie aanreikt haken ze massaal af... het moet natuurlijk wel in Jip en Janneke-taal via filmpjes en met dreigende achtergrondmuziek, anders is het niet te verteren.

Dat uitgerekend complotdenkers het over luiheid durven te hebben... hilarisch.

Ook hier weer: nog geen enkel deugdelijk argument gezien, opnieuw bij elkaar geharkte internet rotzooi om 'een punt te maken'.
Dit.
En als je een vraag stelt krijg je allemaal bullshit over je heen maar geen normaal antwoord.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 19 april 2020 @ 20:24:10 #168
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192703521
_O-
  zondag 19 april 2020 @ 20:37:31 #169
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192703833
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gewoon even he, hoe zou dit land eigenlijk WEL bestuurd moeten worden? En door wie? Aangezien alles zo slecht is?
100% door het volk die over alles stemt . Geen elite clubjes meer met andere belangen . Nu doet het volk wat een klein groepje wilt en het zou omgekeerd moeten zijn.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zondag 19 april 2020 @ 20:38:28 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192703859
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:37 schreef Summers het volgende:

[..]

100% door het volk die over alles stemt . Geen elite clubjes meer met andere belangen . Nu doet het volk wat een klein groepje wilt en het zou omgekeerd moeten zijn.
Over alles, ja? En hoe gaan we dat precies regelen, en wie schrijft een beslissingsronde uit? Ook het volk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 april 2020 @ 20:57:55 #171
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192704345
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Over alles, ja? En hoe gaan we dat precies regelen, en wie schrijft een beslissingsronde uit? Ook het volk?
Stel dat we ons allemaal souverein verklaren ( dag regering ) dan kunnen we weer opnieuw de samenleving indelen en 100% beslissen waar ons geld heengaat zonder graaiers . Wat bedoel je met beslissingsronde ? We moeten nu met digi-d inloggen dat veilig zou zijn dus we kunnen online stemmen. Of lokaler zodat men altijd degene in de ogen kan kijken en bespreken wat er gebeurd met degene die de wil van het volk uitvoert .

De huidige constructie is ouderwets , we zijn geen kleine kinderen meer en we zouden zelf over ons eigen leven moeten beslissen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zondag 19 april 2020 @ 21:07:14 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192704611
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Stel dat we ons allemaal souverein verklaren ( dag regering ) dan kunnen we weer opnieuw de samenleving indelen en 100% beslissen waar ons geld heengaat zonder graaiers . Wat bedoel je met beslissingsronde ? We moeten nu met digi-d inloggen dat veilig zou zijn dus we kunnen online stemmen. Of lokaler zodat men altijd degene in de ogen kan kijken en bespreken wat er gebeurd met degene die de wil van het volk uitvoert .

De huidige constructie is ouderwets , we zijn geen kleine kinderen meer en we zouden zelf over ons eigen leven moeten beslissen .

We verklaren ons allemaal soeverein...

... en toch is er iemand die de 'wil van het volk' uitvoert...

En wat als het volk er verschillend over denkt? Wie gaat beslissen dat er iets gaat gebeuren? En hoe kan die zijn macht laten gelden wanneer iedereen soeverein is?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 april 2020 @ 21:17:24 #173
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192704821
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

We verklaren ons allemaal soeverein...

... en toch is er iemand die de 'wil van het volk' uitvoert...

En wat als het volk er verschillend over denkt? Wie gaat beslissen dat er iets gaat gebeuren? En hoe kan die zijn macht laten gelden wanneer iedereen soeverein is?
Het is toch niet zo moeilijk om overal over te stemmen ? Iedereen heeft al overal een mening over . Het volk heeft de macht . Niet degene die iets uitvoert voor het volk .

Misschien gaan we wel die richting op als samenleving .

[ Bericht 3% gewijzigd door Summers op 19-04-2020 21:23:30 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192704946
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is toch niet zo moeilijk om overal over te stemmen ? Iedereen heeft al overal een mening over . Het volk heeft de macht . Niet degene die iets uitvoert voor het volk .
Wie bepaalt het uiteindelijk? Meeste stemmen gelden? Wie telt de stemmen dan? Is diegene wel betrouwbaar?
  Beste debater 2022 zondag 19 april 2020 @ 21:32:49 #175
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192705061
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is toch niet zo moeilijk om overal over te stemmen ? Iedereen heeft al overal een mening over . Het volk heeft de macht . Niet degene die iets uitvoert voor het volk .

Misschien gaan we wel die richting op als samenleving .
en wie gaat controleren dat er eerlijk gestemd wordt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')