abonnement Unibet Coolblue
pi_192557013
Wij gaan zo aan Lord of the rings Return of the king beginnen, die duurt gewoon ruim 4u.....help
pi_192559535
Het doet goed jullie fijne momenten van de dag te lezen. O+

Normaal sluit ik de dag zo af met de kinderen, maar de laatste weken heb ik er helemaal niet meer aan gedacht. Mijn zoon vroeg er vandaag naar bij mij. Hij had het gemist en juist nu lijkt het me zo goed om bij die kleine momenten stil te staan. Niet meer vergeten..

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 20:00 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan zo aan Lord of the rings Return of the king beginnen, die duurt gewoon ruim 4u.....help
Je 'moet' nog even :D

Welterusten allemaal.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192562750
Goedemorgen allemaal :)

Vandaag wordt, denk ik, echt een boekendag. Heel erg veel zin in lezen. Verder wil ik lekker breien en piano spelen en borduren... Volgens mij komt het wel goed vandaag. Goed gevoel erover
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192563181
Welke boeken lees je?

Ik kreeg zojuist ontbijt op bed. O+ c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 11 april 2020 @ 08:35:22 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192563208
Hier gaat het zijn gangetje. Ik lees af en toe mee, maar heb niet zoveel te zeggen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192563231
In elk geval goed om een bericht van je te lezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192563393
Hoi Lien :W

@Sumppi we waren om 1u vannacht klaar :D
pi_192563479
Ik ben al boodschappen aan het doen nu. En het is gewoon druk :{ de meeste mensen wel heel geduldig hoor. Behalve 2 toen ik net de champignons ging pakken. Meteen vragen of ze er langs mochten en klagen over dat het zo lang duurt allemaal. En dan met z’n 2 (!) samen naar de winkel....

Straks een online begrafenis. Moeder van mijn collega, dus voor mezelf niet dichtbij, maar ben wel benieuwd hoe dat gaat. Vooraf gaan we naar de straat waar ze woonde en dan doen we daar op afstand een laatste groet.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192563721
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 09:02 schreef LeSage het volgende:
Ik ben al boodschappen aan het doen nu. En het is gewoon druk :{ de meeste mensen wel heel geduldig hoor. Behalve 2 toen ik net de champignons ging pakken. Meteen vragen of ze er langs mochten en klagen over dat het zo lang duurt allemaal. En dan met z’n 2 (!) samen naar de winkel....

Straks een online begrafenis. Moeder van mijn collega, dus voor mezelf niet dichtbij, maar ben wel benieuwd hoe dat gaat. Vooraf gaan we naar de straat waar ze woonde en dan doen we daar op afstand een laatste groet.
Dus gewoon paasdrukte in de winkels...hier komt de jumbo gelukkig vanavond thuisbezorgen.

Toch sterkte met de begrafenis en fijn dat er toch een manier is om afscheid te nemen.
  Moderator zaterdag 11 april 2020 @ 09:27:02 #11
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192563771
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 20:00 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan zo aan Lord of the rings Return of the king beginnen, die duurt gewoon ruim 4u.....help
Ah, the extended versie. Maar wel mooie film
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192563783
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 09:27 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Ah, the extended versie. Maar wel mooie film
Ja mijn man wil niet de andere versies kijken :)
pi_192563995
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 09:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja mijn man wil niet de andere versies kijken :)
En terecht. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_192564789
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 09:47 schreef Nanuke het volgende:

[..]

En terecht. :Y
Ik vond het ook zeker niet erg :)

Nou zwembadje besteld, benieuwd wanneer ie geleverd wordt.
pi_192565541
Hier vandaag werken en in de tuin zitten. Misschien nog wat borduren als er tijd is.

Sarabi, leuk! Wat voor een?
pi_192565841
Deze:

https://www.blokker.nl/p/(...)PNhj6rxoC65AQAvD_BwE


Die hebben we al jaren, alleen om de zoveel jaar kopen we een nieuwe.
pi_192565844
Paasbrownie in de oven :9
  Moderator zaterdag 11 april 2020 @ 12:04:30 #18
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192565873
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:00 schreef Sarabi het volgende:
Paasbrownie in de oven :9
Lekker :Y)

Gisteren eindelijk bloem kunnen vinden bij een supermarkt, die voornamelijk in de regio zit waar ik woon.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192565901
Bloem heb ik nog wel een beetje, gist begint nu wel op te raken.
Benieuwd wanneer dat weer verkrijgbaar is bij AH.
pi_192565932
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Bloem heb ik nog wel een beetje, gist begint nu wel op te raken.
Benieuwd wanneer dat weer verkrijgbaar is bij AH.
De Lidl had het hier vanmorgen weer, gelukkig. Morgenochtend verse broodjes :9
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 11 april 2020 @ 12:21:03 #21
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192566064
Hier was het gisteren ook lekker druk in de supermarkt ja, en bij de jumbo hier is winkelen met kar blijkbaar niet eens verplicht. -O- Ga wel naar een andere supermarkt de komende tijd dan, daar controleren ze tenminste de hoeveelheid mensen binnen. :X

Net even lekker gesport, niet ontevreden over mijn "thuisgym". :9 Wel nog even kijken of ik iets van zonwering kan regelen daar, nu gaat het nog, maar in de zomer wordt het daar nogal heet. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192567909
Kun je wel van die warmte-yoga doen :D

Hier is het in de supermarkten wel heel netjes geregeld. Staat zowel bij de Lidl als de jumbo een personeelslid die elk karretje voor gebruik met desinfectie af doet, daarna krijg je het pas.

Ik zit in de zon te haken, maar daar is het bijna té warm voor :o 8-)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192568121
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 14:41 schreef LeSage het volgende:


Ik zit in de zon te haken, maar daar is het bijna té warm voor :o 8-)
Nou zeg dat wel. In de zon is het echt warm. Ik ga afentoe even in dr schaduw zitten.
pi_192569191
Bij wijze van creatief heb ik vandaag al mijn projecten uitgezocht, uitgehaald waar geen naald meer in/bij zat en weggegooid. Nu zijn al mijn naalden weer beschikbaar en heb ik 2 bakken vol met bollen wol, zonder enig idee wat ik er ooit van ga maken. Sommigen zijn nog wel iets van te bedenken (6 bollen drops Paris, 10 bollen drops Merino light, 2 bollen sokkenwol etc) maar ook losse bollen verschillende soorten wol in niet bij elkaar passende kleuren. Ik weet dus niet of dit een vooruitgang is. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_192569545
Haak en/ of brei je? En heb je nu ook weer inspiratie voor iets nieuws? Als ik maar een bol heb maak ik iets kleins. Polswarmers, een haarband, een col.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192569744
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 16:28 schreef Nanuke het volgende:
Bij wijze van creatief heb ik vandaag al mijn projecten uitgezocht, uitgehaald waar geen naald meer in/bij zat en weggegooid. Nu zijn al mijn naalden weer beschikbaar en heb ik 2 bakken vol met bollen wol, zonder enig idee wat ik er ooit van ga maken. Sommigen zijn nog wel iets van te bedenken (6 bollen drops Paris, 10 bollen drops Merino light, 2 bollen sokkenwol etc) maar ook losse bollen verschillende soorten wol in niet bij elkaar passende kleuren. Ik weet dus niet of dit een vooruitgang is. :+
Ik ben nu pip-bags aan het haken (via de Instagram van De Haakzolder), leuk projectje voor restjes en kan in alle maten en kleurtjes. Misschien leuk voor Dirk ook?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192571652
Ik heb een E-reader aangeschaft en een kobo abo. Ik denk een stuk goedkoper uit te gaan zijn, per maand en ik heb wat meer ruimte voor meer boeken, want ik heb nu vier overvolle kasten...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192571767
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een E-reader aangeschaft en een kobo abo. Ik denk een stuk goedkoper uit te gaan zijn, per maand en ik heb wat meer ruimte voor meer boeken, want ik heb nu vier overvolle kasten...
Welke ereader heb je?
Ben zo blij met die van mij en uiteindelijk goedkoper uit :Y
pi_192571919
Kobo Libra H20

Ik heb gewoon geen ruimte voor nieuwe boeken in huis en kobo abo bespaard enorm :) Dus even wachten tot na Pasen wanneer hij komt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192571967
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kobo Libra H20

Ik heb gewoon geen ruimte voor nieuwe boeken in huis en kobo abo bespaard enorm :) Dus even wachten tot na Pasen wanneer hij komt
Die heb ik ook *boks*
pi_192571979
Weet niet of je in het engels leest maar anders kan ik soms wel boeken doorsturen mocht je iets zoeken
pi_192572010
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 19:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die heb ik ook *boks*
Nice :D Ik kan niet wachten

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 19:56 schreef Sarabi het volgende:
Weet niet of je in het engels leest maar anders kan ik soms wel boeken doorsturen mocht je iets zoeken
Yes! Ik lees ook Engels :) Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192572038
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kobo Libra H20

Ik heb gewoon geen ruimte voor nieuwe boeken in huis en kobo abo bespaard enorm :) Dus even wachten tot na Pasen wanneer hij komt
Ga ik nu even in een hoekje kei jaloers op zijn ;)
Ik heb een kobo glo, al een jaar of 12 en die begint zo’n kuren te vertonen. Ik wil dus ook graag de Libra en heb nog een bol.com bon van 100 euro. Dus met het vakantiegeld mag ik er eentje kopen.
Ik gebruik trouwens de bieb voor e-boeken. Dan is niet alles te verkrijgen, maar alsnog genoeg voor mij.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192572049
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nice :D Ik kan niet wachten
[..]

Yes! Ik lees ook Engels :) Dank je wel :*
Had jij Mistborn al gelezen? Als je van fantasy houdt kan ik die echt aanraden. Laat me tegen die tijd maar weten.
pi_192572078
@LeSage Dan kun je in ieder geval al voorpret hebben! Ook heel belangrijk!
Ik heb van mijn moeder "coronageld" gekregen, om deze periode door te komen, daardoor kan ik hem betalen. Op dit moment heb ik een kobo-boeken-abo, alleen vanaf een tablet leest dat toch niet lekker. Te groot en te fel licht

-------------------

Wow... ik word me ineens een random partij verdrietig en eenzaam... Ik zit mijn best te doen om niet te gaan janken en schreeuwen... Even een kleine corona-instorting, denk ik, nog niet gehad
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192572101
Aanbod telt trouwens voor iedereen hier hoor O+
pi_192572104
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 20:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Had jij Mistborn al gelezen? Als je van fantasy houdt kan ik die echt aanraden. Laat me tegen die tijd maar weten.
Ik ben een fantasyfreak :) Mistborn is me vaker aangeraden, dus als ik door mijn boeken heen ben tik ik je op de schouder. Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192576975
Vrolijk Pasen iedereen!

Hoe gaan jullie het vieren?

Hier niet met mijn moeder, helaas, dat is echt stom. Dus ik heb een stukje stol voor ontbijt gehad. En verder een beetje aanlummelen. Ik wil wat quilling doen, denk ik, een collage maken.... Niks moet en alles mag dag.

Ik heb net ontbeten en een serietje gekeken en klim mijn kribbe weer in. Fijne dag iedereen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192577023
CotS, kun je ook niet op afstand even met je moeder zijn? Mijn ouders komen vanavond wel even op bezoek, maar dan houden we ons gewoon aan de afstand.
Ik vind dat soms wel moeilijk, want zo min mogelijk contact, maar ik vind het ook heel belangrijk om zelf niet compleet in de put te raken.

Heel stom trouwens, de uitvaart gisteren deed het niet. Gelukkig hebben we allemaal langs de kant van de weg gestaan met de collega’s, dus toch onszelf laten zien.

Wij liggen met de jongens in bed een filmpje te kijken. Dan gaat mijn vriend er zo stiekem uit en paaseitjes verstoppen :D
Ga ik dadelijk voor de brunch zelf scones bakken (lemon curd staat al klaar in de koelkast :9 ) en verse broodjes.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192577123
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 16:58 schreef Sumppi het volgende:
Haak en/ of brei je? En heb je nu ook weer inspiratie voor iets nieuws? Als ik maar een bol heb maak ik iets kleins. Polswarmers, een haarband, een col.
Ik brei het liefst, maar haak ook wel. Ik wil eigenlijk graag een knuffeltje gaan breien. Ik wil dat al heel lang een keer proberen en daarom had ik al mijn projecten uitgezocht want mijn naalden en draden van mijn rondbreiset waren overal en nergens. Maar daarvoor zit qua kleuren weer niks in mijn dozen. :')

Polswarmers zijn wel ook leuk om een keer te maken. Dank voor de tip. :Y

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 17:15 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik ben nu pip-bags aan het haken (via de Instagram van De Haakzolder), leuk projectje voor restjes en kan in alle maten en kleurtjes. Misschien leuk voor Dirk ook?
Ik zal er eens naar kijken, dank! O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_192577135
Fijne Pasen iedereen!

Ik ga denk ik kaas-ui broodjes maken zometeen. :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_192577391
Fijne Pasen allemaal O+

Zometeen gevulde eieren maken en plakje paasstol er bij.
  zondag 12 april 2020 @ 11:44:28 #43
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192579303
Hier weinig paasviering, hoogstens eieren zoeken in Animal Crossing. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192579414
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier weinig paasviering, hoogstens eieren zoeken in Animal Crossing. :9
Ook leuk
  zondag 12 april 2020 @ 13:14:54 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192580244
Fijne Pasen allen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192582254
@LeSage Nog gecondoleerd en wat vervelend dat de uitvaart niet te zien was. Fijn dat jullie wel langs de kant van de weg nog eer hebben kunnen bewijzen :*

-----------------------------------

Vrolijk Pasen iedereen!🐣🐰

Ik vier het verder niet, zit gewoon alleen thuis zoals gewoonlijk de afgelopen maand. Maar ik had meegedaan aan een Paas-swap. Dus nu heb ik wel allemaal leuke vrolijke Paas-versiering staan O+

De cadeautjes (mochten van 1-12 april elke dag wat uitpakken😍)



Mn dressoir vol🥰 (de keramieken hazen en eieren en de sneeuwbol had ik zelf bij de Action gekocht)

  zondag 12 april 2020 @ 16:28:12 #47
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192582529
De PaasSwap was weer ontzettend leuk! oO<
pi_192582665
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 16:28 schreef Patapon het volgende:
De PaasSwap was weer ontzettend leuk! oO<
Zeker weten! O+
Kijk nu al uit naar de ZomerSwap, ga ik ook echt wel aan meedoen weer *O*
pi_192584554
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 07:16 schreef LeSage het volgende:
CotS, kun je ook niet op afstand even met je moeder zijn? Mijn ouders komen vanavond wel even op bezoek, maar dan houden we ons gewoon aan de afstand.
Ik vind dat soms wel moeilijk, want zo min mogelijk contact, maar ik vind het ook heel belangrijk om zelf niet compleet in de put te raken.

Heel stom trouwens, de uitvaart gisteren deed het niet. Gelukkig hebben we allemaal langs de kant van de weg gestaan met de collega’s, dus toch onszelf laten zien.

Wij liggen met de jongens in bed een filmpje te kijken. Dan gaat mijn vriend er zo stiekem uit en paaseitjes verstoppen :D
Ga ik dadelijk voor de brunch zelf scones bakken (lemon curd staat al klaar in de koelkast :9 ) en verse broodjes.
Wat naar en zwaar van de uitvaart... sterkte :*

Daar voelen we ons beiden niet gemakkelijke bij. Elk belletje maakt mijn moeder aan het huilen en ze zegt dat ze helemaal instort wanneer ze me op afstand ziet. Zelfde hier ook denk ik... maar ja... het is wat het is, en vandaag is een dag die gewoon even zwaar valt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192592049
Goedemorgen

Nieuwe dag met nieuwe kansen
Vandaag komt mijn nieuwe e-reader *O* zei de track and trace. Wel raar op tweede paasdag, maar mij hoor je niet klagen.

Wat ik precies ga doen weet ik nog niet. Maar het wordt vast beter dan gisteren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')