Maar ook dat zijn in grote maten mannen. Dit zijn de subgroepen met een zeer hoge genderongelijkheid, dus ik denk niet dat mannelijke zwervers, illegalen of verslaafden zich en masse voortplanten. Veel minder dan niet-verslaafden, niet-daklozen en legalen iig.quote:Op maandag 20 april 2020 19:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De vrouwen in kwestie zullen meestal wel verslaafden of illegalen zijn
Niet massaal nee, Maar dat beweert Seven ook niet.quote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar ook dat zijn in grote maten mannen. Dit zijn de subgroepen met een zeer hoge genderongelijkheid, dus ik denk niet dat mannelijke zwervers, illegalen of verslaafden zich en masse voortplanten. Veel minder dan niet-verslaafden, niet-daklozen en legalen iig.
Nee maar ze zegt wel dat zwervers zonder tanden zich in Parijs voortplanten. Nou dat weet ik nog zo net niet. Misschien een op de honderd tandeloze zwervers.quote:Op maandag 20 april 2020 19:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet massaal nee, Maar dat beweert Seven ook niet.
Voorop gesteld, lang niet alle incels zijn zo. Ook daar waren velen dat niet.quote:Op zondag 19 april 2020 05:15 schreef LoveMyBass het volgende:
[..]
Ik kan maar niet stoppen met denken aan seks en intimiteit. Mijn tijd investeren in andere dingen gaat em dus niet worden merk ik.
[..]
O dan heb je daar wel meer verstand over. Wat gebeurde er dan.
Van vrouwen of van jouw doelgroep?quote:Op maandag 20 april 2020 20:05 schreef osodevo het volgende:
Waar komt die afkeer van vrouwen vandaan dan? Moet toch een reden hebben?!
quote:Op zondag 19 april 2020 09:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kloon alert!
Wat sneu dat je middels een kloon je gelijk probeert te halen.
Ik ben trouwens gek op mannen, ik ga volgende week met een hele leuke trouwen.
Dat komt omdat de meeste incels minimaal recht te menen hebben op een dame van het niveau Doutzen Kroes.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:33 schreef Silven het volgende:
Ik zie de lelijkste trollen gewoon seks en kinderen hebben (samen met een ander lelijk persoon, dat wel). Dus ben echt benieuwd wat iemand nou echt incel maakt. Kan me er niks bij voorstellen hoe het moet zijn.
Ik ben zeker geen incel, maar veel beweringen in deze video's kloppen over het algemeen wel. Wellicht wat uitvergroot en her en der wat ongenuanceerd, maar in grote lijnen is het correct.quote:Op zondag 26 april 2020 09:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat een troep door mensen die geen kaas hebben gegeten van onderzoek doen.
Wetenschap gebruiken om je punt te bewijzen in plaats van je hypothese te toetsen...![]()
Punt blijft staan dat dit geen wetenschap is, dit is de drol die je mening is oppoetsen met andermans meningen en pseudo-wetenschap.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen incel, maar veel beweringen in deze video's kloppen over het algemeen wel. Wellicht wat uitvergroot en her en der wat ongenuanceerd, maar in grote lijnen is het correct.
Ik denk dat de meeste mensen dit niet willen erkennen, omdat het hun zelfbeeld aantast (zowel qua uiterlijk als het idee van 'self-made' man of woman: je kunt je eigen prestaties minder toekennen aan jezelf en je harde werk) of in sommige gevallen in tegenspraak is tot hun idealen en morele besef. Het geeft te kennen dat wij eigenlijk niet op dat ivoren torentje horen te staan, waar wij onszelf maar al te graag pareren. Dit geldt voor zowel mannen als vrouwen. Mensen kijken niet graag kritisch naar zichzelf.
Ik heb verder geen oordeel over dit filmpje, ongeacht of het waar is of niet. Het is de natuur, en de natuur is hard. Het leven is niet eerlijk of gelijk verdeeld.
Verder zijn er voldoende middelen om jezelf alsnog op te krikken, zij het sporten, zij het chirurgie, zij het het accepteren en tevreden zijn met wat je hebt en kunt krijgen (en dus niet aantrekkelijk hoeft te zijn voor 90% van de vrouwen). Maar als je een "god" wil zijn (of tenminste, zo gezien wilt worden), dan kun je een zwaar leven tegemoet gaan.
Om eerlijk te zijn, ik vind vrouwen al minder interessant (maar wel toenemend vermoeiend) op het moment dat ik 3 of meer (potentiële) scharrels heb. Ik vraag mij dan af, waarom doe ik dit? In barre tijden is andersom het geval.
Nogal een scheve vergelijking... Wat mij betreft hoeft niet elke discussie ondersteund te worden door een klinisch wetenschappelijk onderzoek, vooral wanneer het sociaal gedrag betreft. Alsof wij niet leven en ervaren. Alsof de wereld in een tekst over een experiment, uitgevoerd in een testruimte ons meer gaat vertellen over natuurlijk gedrag.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Punt blijft staan dat dit geen wetenschap is, dit is de drol die je mening is oppoetsen met andermans meningen en pseudo-wetenschap.
Wat het probleem daarvan is? Dat het dus niet waar is, aangezien je zo'n filmpje over elke willekeurige mening kan maken. Het verschilt in wezen niks van filmpjes over hoe Dinosaurussen zijn uitgestorven door de zondvloed. spoiler: het is o.a. omdat alle fossielen naar adem lijken te happen:
[ afbeelding ]
Nou heb ik uiteraard niet dat hele filmpje gezien, maar het toevoegen van deze "bronnen" aan een discussie werkt averechts en slaat als een tang op een varken.
Nee hoor, over elk onderwerp zijn er filmpjes te vinden waarbij mensen hun mening proberen te benadrukken met selectief gekozen momenten en data.quote:
Met feiten of 'de werkelijkheid' heeft de video in ieder geval weinig van doenquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
<Knip>
Maargoed kennelijk is hij zelf lelijk en boos daarop afgewezen te worden. Maar blijkbaar mag hij wel vrouwen afwijzen die hij lelijk vind.
Sowieso is smaak zeer persoonlijk. Dat blijkt wel uit wat jij lelijk noemde aan de vrouw op die foto net. Dat zullen veel mensen, mannen en vrouwen, niet met je eens zijn. Een lelijke incel kan dus prima zien wat hij zelf mooi of lelijk VINDT. Iets andere bewoording, wereld van verschil.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:47 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Als een incel zelf lelijk is dan kan hij nog best zien wat mooi is of niet. Wat vind je daar onlogisch aan?
Aangezien jij zelf over anderen oordeelt, post dan eens een foto van jezelf, kunnen wij jou even beoordelen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:47 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Als een incel zelf lelijk is dan kan hij nog best zien wat mooi is of niet. Wat vind je daar onlogisch aan?
[..]
Seven was zelf bezig met oordelen over anderen. Dan oordeel ik ook over haar![]()
Heel eerlijk, het zal mij een zorg zijn of jij aantrekkelijk vindt. Waar het om gaat uiteindelijk is dat ik een fantastische man heb gevonden met wie ik enorm gelukkig ben. Ik vind hem, ondanks zijn kaalheid en 'slechts' 175cm, waanzinnig aantrekkelijk en leuk, er gaat echt geen dag voorbij dat ik niet denk 'wat een heerlijke vent is het toch'.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:04 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
[..]
Jij bent zelf ook niet de meest knappe vrouw eerlijk gezegd. Elke gemiddelde man ziet er al beter uit dan jij vind ik
[..]
PUA werkt inderdaad niet als het hoofd van een man niet aan de minimale eisen voldoet. En deze vereisten stijgen door het vele mannelijk aanbod dat vrouwen krijgen. Ik vind PUA dan ook grote onzin. En de zogenaamde PUA-coaches zijn eigenlijk oplichters die gebruik maken van de lelijke mannen. Of vind jij die kleine aziaat in die video wel neukbaar dan.
Zou je het doen?
Nou ben ik wel benieuwd naar de foto die hij postte.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Aangezien jij zelf over anderen oordeelt, post dan eens een foto van jezelf, kunnen wij jou even beoordelen.
Dat kloptquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:47 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |