abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2020 @ 19:23:22 #101
240618 Micson
The lonely stoner
pi_192720128
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De vrouwen in kwestie zullen meestal wel verslaafden of illegalen zijn
Maar ook dat zijn in grote maten mannen. Dit zijn de subgroepen met een zeer hoge genderongelijkheid, dus ik denk niet dat mannelijke zwervers, illegalen of verslaafden zich en masse voortplanten. Veel minder dan niet-verslaafden, niet-daklozen en legalen iig.
  maandag 20 april 2020 @ 19:25:03 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192720171
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef Micson het volgende:

[..]

Maar ook dat zijn in grote maten mannen. Dit zijn de subgroepen met een zeer hoge genderongelijkheid, dus ik denk niet dat mannelijke zwervers, illegalen of verslaafden zich en masse voortplanten. Veel minder dan niet-verslaafden, niet-daklozen en legalen iig.
Niet massaal nee, Maar dat beweert Seven ook niet.
  maandag 20 april 2020 @ 19:29:42 #103
240618 Micson
The lonely stoner
pi_192720242
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Niet massaal nee, Maar dat beweert Seven ook niet.
Nee maar ze zegt wel dat zwervers zonder tanden zich in Parijs voortplanten. Nou dat weet ik nog zo net niet. Misschien een op de honderd tandeloze zwervers.
  maandag 20 april 2020 @ 20:04:58 #104
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_192720943
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 05:15 schreef LoveMyBass het volgende:

[..]

Ik kan maar niet stoppen met denken aan seks en intimiteit. Mijn tijd investeren in andere dingen gaat em dus niet worden merk ik.
[..]

O dan heb je daar wel meer verstand over. Wat gebeurde er dan.
Voorop gesteld, lang niet alle incels zijn zo. Ook daar waren velen dat niet.
Bij dit soort dingen verpesten een aantal het meestal voor de rest.

Maar het aanmoedigen van stalking, lastig vallen, verkrachtingspraatjes en diepgaande vrouwenhaat kwam gewoon teveel voor.

Ook was er teveel gedoe, er komen natuurlijk ook zogenaamde lolbroeken op af en ja, ook boze vrouwen. Waardoor veelste veel ontspoorde.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_192720957
Waar komt die afkeer van vrouwen vandaan dan? Moet toch een reden hebben?!
  maandag 20 april 2020 @ 20:28:02 #106
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_192721453
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:05 schreef osodevo het volgende:
Waar komt die afkeer van vrouwen vandaan dan? Moet toch een reden hebben?!
Van vrouwen of van jouw doelgroep?
Want jouw doelgroep is nogal beperkt. Jij wil dat 20 jarige feestbeestje en dan ook enkel voor een nachtje.
Dat lekkere 20 jarige feestbeestje zit niet te wachten op een onhandig en verlegen type die niet mee kan gaan in de lang leve de lol waarin zij zit tijdens dat uitgaan of op die spannende vakantie.
Die zoekt lol, spanning, aantrekkingskracht, activiteit en een heerlijke tijd.

Jij moet je doelgroep veranderen. Niet dat je perse naar leeftijdsgenoten of wat je niet aantrekkelijk vindt moet gaan kijken.
Maar je moet gaan inzien dat jij geen feestbeestje bent. Dat jij die dames echt niets te bieden hebt. Dat je vooral hun flow verstoord en dat is wat ze vervelend vinden.

Zoek andere omgevingen waarin jij meer tot je recht komt, waarin je niet degene bent die een verstoring is, maar een leuke aanvulling bent.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 22 april 2020 @ 10:11:49 #107
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_192747777
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2020 09:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kloon alert!

Wat sneu dat je middels een kloon je gelijk probeert te halen.

Ik ben trouwens gek op mannen, ik ga volgende week met een hele leuke trouwen.
*O* gefeliciteerd alvast, leuk!!! Oh en fijne dag enzo *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Tettenkoning woensdag 22 april 2020 @ 11:35:59 #108
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192748801
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 21:33 schreef Silven het volgende:
Ik zie de lelijkste trollen gewoon seks en kinderen hebben (samen met een ander lelijk persoon, dat wel). Dus ben echt benieuwd wat iemand nou echt incel maakt. Kan me er niks bij voorstellen hoe het moet zijn.
Dat komt omdat de meeste incels minimaal recht te menen hebben op een dame van het niveau Doutzen Kroes.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning woensdag 22 april 2020 @ 11:36:43 #109
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192748814
En tevens schopje R&P?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zaterdag 25 april 2020 @ 22:32:29 #110
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_192807092
In een land waarin prostitutie legaal is, heeft "involuntary celibate" geen betekenis. Je kan je te goed voelen om niet ontmaagd te worden door een prostituee, maar dat is een keuze, waardoor het involuntary gedeelte vervalt.

Het echte probleem, is dat je gewoonweg niet interessant en leuk genoeg bent voor een vrouw. Je hebt geen interessante hobbies, vriendengroep, baan of sociale vaardigheden om een goed gesprek aan te gaan met een vrouw. "Incels" hebben echter een groot ego, waardoor het niet aan hen, maar aan de vrouw ligt, waardoor ze vrouwen nog meer afschrikken. De oplossing zou zijn om aan henzelf te werken om succesvoller worden in het leven. Een vrouw komt in dat geval vanzelf op je pad.

En dat is wat "incels" pas echt definieert: Het gebrek aan inzicht en zelfkennis. Het niet inzien dat het aan hen ligt, in plaats van aan de vrouw, waardoor de ene afwijzing na de afwijzing zal gebeuren. Een andere mogelijkheid is dat de "incel" het afschuift op eigenschappen waar zij niks aan kunnen doen, maar hoe dan ook: het zal nooit aan henzelf liggen. Daarvoor is de "incel" te trots.

Het afschuiven van de echte oorzaken is de dooddoener voor de "incel", nog afgezien van het feit dat wanneer een "incel" eindelijk seks heeft, hij nog steeds dezelfde problemen zal hebben toen hij maagd was.
  zondag 26 april 2020 @ 09:23:18 #111
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192810528
Verder is het voor ons heel moeilijk om echt op de situatie van TS in te gaan. Wellicht is hij inderdaad heel lelijk, of is het een stuk houding en gedrag, of pech, niet snappen wat vrouwen willen, etc.

Het is vervelend voor je TS, maar hier niet per se op te lossen. Probeer niet te belanden in een gepolariseerd wereldbeeld, zij tegen mij, normies vs incels.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_192841356
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 09:17 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Wat een troep door mensen die geen kaas hebben gegeten van onderzoek doen.

Wetenschap gebruiken om je punt te bewijzen in plaats van je hypothese te toetsen... :{w
Ik ben zeker geen incel, maar veel beweringen in deze video's kloppen over het algemeen wel. Wellicht wat uitvergroot en her en der wat ongenuanceerd, maar in grote lijnen is het correct.

Ik denk dat de meeste mensen dit niet willen erkennen, omdat het hun zelfbeeld aantast (zowel qua uiterlijk als het idee van 'self-made' man of woman: je kunt je eigen prestaties minder toekennen aan jezelf en je harde werk) of in sommige gevallen in tegenspraak is tot hun idealen en morele besef. Het geeft te kennen dat wij eigenlijk niet op dat ivoren torentje horen te staan, waar wij onszelf maar al te graag pareren. Dit geldt voor zowel mannen als vrouwen. Mensen kijken niet graag kritisch naar zichzelf.

Ik heb verder geen oordeel over dit filmpje, ongeacht of het waar is of niet. Het is de natuur, en de natuur is hard. Het leven is niet eerlijk of gelijk verdeeld.

Verder zijn er voldoende middelen om jezelf alsnog op te krikken, zij het sporten, zij het chirurgie, zij het het accepteren en tevreden zijn met wat je hebt en kunt krijgen (en dus niet aantrekkelijk hoeft te zijn voor 90% van de vrouwen). Maar als je een "god" wil zijn (of tenminste, zo gezien wilt worden), dan kun je een zwaar leven tegemoet gaan.

Om eerlijk te zijn, ik vind vrouwen al minder interessant (maar wel toenemend vermoeiend) op het moment dat ik 3 of meer (potentiële) scharrels heb. Ik vraag mij dan af, waarom doe ik dit? In barre tijden is andersom het geval.
  dinsdag 28 april 2020 @ 12:28:57 #113
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192841510
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik ben zeker geen incel, maar veel beweringen in deze video's kloppen over het algemeen wel. Wellicht wat uitvergroot en her en der wat ongenuanceerd, maar in grote lijnen is het correct.

Ik denk dat de meeste mensen dit niet willen erkennen, omdat het hun zelfbeeld aantast (zowel qua uiterlijk als het idee van 'self-made' man of woman: je kunt je eigen prestaties minder toekennen aan jezelf en je harde werk) of in sommige gevallen in tegenspraak is tot hun idealen en morele besef. Het geeft te kennen dat wij eigenlijk niet op dat ivoren torentje horen te staan, waar wij onszelf maar al te graag pareren. Dit geldt voor zowel mannen als vrouwen. Mensen kijken niet graag kritisch naar zichzelf.

Ik heb verder geen oordeel over dit filmpje, ongeacht of het waar is of niet. Het is de natuur, en de natuur is hard. Het leven is niet eerlijk of gelijk verdeeld.

Verder zijn er voldoende middelen om jezelf alsnog op te krikken, zij het sporten, zij het chirurgie, zij het het accepteren en tevreden zijn met wat je hebt en kunt krijgen (en dus niet aantrekkelijk hoeft te zijn voor 90% van de vrouwen). Maar als je een "god" wil zijn (of tenminste, zo gezien wilt worden), dan kun je een zwaar leven tegemoet gaan.

Om eerlijk te zijn, ik vind vrouwen al minder interessant (maar wel toenemend vermoeiend) op het moment dat ik 3 of meer (potentiële) scharrels heb. Ik vraag mij dan af, waarom doe ik dit? In barre tijden is andersom het geval.
Punt blijft staan dat dit geen wetenschap is, dit is de drol die je mening is oppoetsen met andermans meningen en pseudo-wetenschap.

Wat het probleem daarvan is? Dat het dus niet waar is, aangezien je zo'n filmpje over elke willekeurige mening kan maken. Het verschilt in wezen niks van filmpjes over hoe Dinosaurussen zijn uitgestorven door de zondvloed. spoiler: het is o.a. omdat alle fossielen naar adem lijken te happen:

Nou heb ik uiteraard niet dat hele filmpje gezien, maar het toevoegen van deze "bronnen" aan een discussie werkt averechts en slaat als een tang op een varken.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_192841612
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 12:28 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Punt blijft staan dat dit geen wetenschap is, dit is de drol die je mening is oppoetsen met andermans meningen en pseudo-wetenschap.

Wat het probleem daarvan is? Dat het dus niet waar is, aangezien je zo'n filmpje over elke willekeurige mening kan maken. Het verschilt in wezen niks van filmpjes over hoe Dinosaurussen zijn uitgestorven door de zondvloed. spoiler: het is o.a. omdat alle fossielen naar adem lijken te happen:
[ afbeelding ]

Nou heb ik uiteraard niet dat hele filmpje gezien, maar het toevoegen van deze "bronnen" aan een discussie werkt averechts en slaat als een tang op een varken.
Nogal een scheve vergelijking... Wat mij betreft hoeft niet elke discussie ondersteund te worden door een klinisch wetenschappelijk onderzoek, vooral wanneer het sociaal gedrag betreft. Alsof wij niet leven en ervaren. Alsof de wereld in een tekst over een experiment, uitgevoerd in een testruimte ons meer gaat vertellen over natuurlijk gedrag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cockwhale op 28-04-2020 12:41:59 ]
  dinsdag 28 april 2020 @ 12:39:49 #115
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192841658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 12:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nogal een scheve vergelijking...
Nee hoor, over elk onderwerp zijn er filmpjes te vinden waarbij mensen hun mening proberen te benadrukken met selectief gekozen momenten en data.

Deze ben jij het gewoon toevallig niet mee eens.
  dinsdag 28 april 2020 @ 12:51:34 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192841812
Naar aanleiding van Cockwhale zijn post, heb ik delen van het filmpje bekeken.

Mijn eerlijke oordeel:

Johnny uit Den Haag: niet mijn type. Oorbellen, vreselijke kleding. Voor zo'n programma wil je wel met leuke kleding voor de dag komen. Johnny heeft echter wel meer dan genoeg testosteron. Alles aan hem schreeuwt 'hier staat een kerel'. Niets aan hem is vrouwelijk. Johnny is verre van een hermafrodiete lesbienne. Hij is eerder té ver doorgeslagen in zijn mannelijkheid.

Er wordt gezegd dat blue pill mannen alleen af kunnen gaan op het gedrag van vrouwen. Sorry, maar dan moet je deze show NIET als maatstaf nemen. Dit is niet het echte leven. Dit zijn stuk voor stuk mensen die meedoen aan de show vanwege de ervaring van het meedoen aan zo'n show. Geen enkel normaal mens hoopt een fijne relatie over te houden aan zo'n show.

Verder is het onzin dat je als man bovengemiddeld aantrekkelijk moet zijn om een leuke vrouw aan te trekken. Kijk om je heen, god mag weten hoeveel gemiddeld aantrekkelijke mensen zijn gewoon getrouwd. Als dit waar zou zijn, dan zou slechts 10-20% van de bevolking een gezin stichten.

Ik moest gewoon lachen om die kaaklijn. Sterke kaaklijn is inderdaad aantrekkelijk, zowel bij mannen als bij vrouwen. Maar geen dealbreaker.

Mijn man is kaal. En ook niet 'sexy' kaal of zo, geen grote stoere vent want ook met zijn kale kop is hij 'maar' 175cm. Ik kan wel enorm om hem lachen trouwens. En wij kunnen alles tegen elkaar zeggen, we zijn een supergoed team en hij is goed in bed :@ . Kaalheid is iets om even doorheen te kijken, maar zeker niet onoverkomelijk. Als mijn man geen leuk karakter had gehad, dan was het wel een dealbreaker. Wayne Rooney ziet er NIET beter uit met die photoshop. :')

'10 minutes if pickup and 0 minutes of sex' :') :') :r . De hondenlul die dit filmpje gemaaktheeft, verdient een schop in zijn kruis. Wat een zuur wereldbeeld, geen wonder dat je met zo'n instelling vrouwen afstoot.

Genoeg gezien.
Resistance is futile.
pi_192842147
:')
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:45:13 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192842651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:14 schreef Cockwhale het volgende:
:')
Met feiten of 'de werkelijkheid' heeft de video in ieder geval weinig van doen :+
Resistance is futile.
pi_192849254
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

<Knip>

Maargoed kennelijk is hij zelf lelijk en boos daarop afgewezen te worden. Maar blijkbaar mag hij wel vrouwen afwijzen die hij lelijk vind. :')
Ja :D

Lol ja precies.. triest figuur is het..
  Moderator dinsdag 28 april 2020 @ 20:50:32 #120
5428 crew  miss_sly
pi_192849486
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:47 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Als een incel zelf lelijk is dan kan hij nog best zien wat mooi is of niet. Wat vind je daar onlogisch aan?
Sowieso is smaak zeer persoonlijk. Dat blijkt wel uit wat jij lelijk noemde aan de vrouw op die foto net. Dat zullen veel mensen, mannen en vrouwen, niet met je eens zijn. Een lelijke incel kan dus prima zien wat hij zelf mooi of lelijk VINDT. Iets andere bewoording, wereld van verschil.

Maar schoonheid kan ook van binnen zitten en dat zie ik in jouw posts in ieder geval niet terug. Misschien zit daar je onaantrekkelijkheid ook wel in.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192849771
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:47 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Als een incel zelf lelijk is dan kan hij nog best zien wat mooi is of niet. Wat vind je daar onlogisch aan?
[..]

Seven was zelf bezig met oordelen over anderen. Dan oordeel ik ook over haar :)
Aangezien jij zelf over anderen oordeelt, post dan eens een foto van jezelf, kunnen wij jou even beoordelen.
  dinsdag 28 april 2020 @ 21:18:26 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192849954
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:04 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

_O-
[..]

Jij bent zelf ook niet de meest knappe vrouw eerlijk gezegd. Elke gemiddelde man ziet er al beter uit dan jij vind ik
[..]

PUA werkt inderdaad niet als het hoofd van een man niet aan de minimale eisen voldoet. En deze vereisten stijgen door het vele mannelijk aanbod dat vrouwen krijgen. Ik vind PUA dan ook grote onzin. En de zogenaamde PUA-coaches zijn eigenlijk oplichters die gebruik maken van de lelijke mannen. Of vind jij die kleine aziaat in die video wel neukbaar dan.
Zou je het doen?
Heel eerlijk, het zal mij een zorg zijn of jij aantrekkelijk vindt. Waar het om gaat uiteindelijk is dat ik een fantastische man heb gevonden met wie ik enorm gelukkig ben. Ik vind hem, ondanks zijn kaalheid en 'slechts' 175cm, waanzinnig aantrekkelijk en leuk, er gaat echt geen dag voorbij dat ik niet denk 'wat een heerlijke vent is het toch'. O+

Die Aziaat vond ik een beetje opdringerig. Vroeger zou ik daar wel in meegaan en hij had zeker kans gemaakt om in mijn bed te belanden, zeker als hij de juiste snaar zou raken in combinatie met wat alcohol. Maar dat soort infantiele gejaag is aan mij niet meer besteed. Tegenwoordig wil ik iemand leren kennen en weten: zitten wij op dezelfde golflengte? Als dat zo is, dan ben in de eerste die kan kijken voorbij 175cm en een kale kop, of Aziatische afkomst
Resistance is futile.
  dinsdag 28 april 2020 @ 21:20:59 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192849986
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Aangezien jij zelf over anderen oordeelt, post dan eens een foto van jezelf, kunnen wij jou even beoordelen.
Nou ben ik wel benieuwd naar de foto die hij postte.
Resistance is futile.
  dinsdag 28 april 2020 @ 21:23:21 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192850032
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:47 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Dat klopt

Maar we blijven benieuwd welke vrouw dan precies rond jouw eigen niveau "lelijkheid" zal zitten. Kennelijk vind je jezelf te knap voor de vrouw van de vorige pagina. Maar wie is dan wel goed genoeg voor jou?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 april 2020 @ 21:32:28 #125
447051 crew  Peejtur
pi_192850165
Voor nu genoeg geweest als men niet normaal met elkaar om kan gaan. Wellicht later weer open.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 april 2020 @ 22:09:03 #126
447051 crew  Peejtur
pi_192850687
Deze blijft dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')