abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192694951
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 07:45 schreef LoveMyBass het volgende:

[..]

Ga iemand anders lastigvallen met die onzin. Je kunt als vrouw totaal niet inleven hoe het voor mij moet zijn. Je wilt even alleen lekker kunnen haten op mannen.

"Aan sex denken = schadelijke gedachten" zegt een feminist tegen een man. FML.
Want alle mannen zitten vast in de slachtofferrol? wat een mannenhaat van je.
pi_192695016
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2020 05:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die essentiėle stap (vriendschappen) slaan incels steevast over. Het ontbreekt aan enige zelfreflectie over relaties en sociale skills, die zijn namelijk ondergeschikt aan het heilige doel: het vinden van een gewillige kut op poten om zo regelmatige seks garanderen. Voor de incels zoals wij die hier op fok kennen, zijn vrouwen niets meer dan wandelende kutten.

Incels schieten op emotioneel vlak totaal tekort. Zulke kerels zijn totįįl onaantrekkelijk voor vrouwen, want die willen in de regel een emotionele binding voor ze bereid zijn om seks te geven.
Je verzint zelf dingen die niet op mij slaan. Heb je zelf psychische of relationele issues?
pi_192695043
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2020 07:55 schreef Chia het volgende:

[..]

Want alle mannen zitten vast in de slachtofferrol? wat een mannenhaat van je.
Ik ben dit wel vaker tegen gekomen op internet. Vrouwen die zelf problemen hebben met mannen zien een kwetsbare man. En dan gaan ze hun frustraties daarop afreageren.
pi_192695117
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 08:19 schreef LoveMyBass het volgende:

[..]

Ik ben dit wel vaker tegen gekomen op internet. Vrouwen die zelf problemen hebben met mannen zien een kwetsbare man. En dan gaan ze hun frustraties daarop afreageren.
Deze reactie heeft echt 0,0 met mijn reactie te maken. _O-

Seven reageert gewoon inhoudelijk hoor, dat jij daar niet mee overweg kan en er een persoonlijke aanval of een aanval op de manheid in ziet ligt toch echt bij jou, want ze heeft het niet eens over mannen maar over gedachtepatronen in de slachtofferrol in het algemeen.

Dus vandaar ook mijn reactie dat jij zelf bezig bent met mannenhaat door die slachtofferrol op die manier door te trekken naar mannen in het algemeen.
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 08:13 schreef LoveMyBass het volgende:

[..]

Je verzint zelf dingen die niet op mij slaan. Heb je zelf psychische of relationele issues?
Die dingen slaan wel op incels in het algemeen, de groep waar jij je zelf mee identificeert.
  zondag 19 april 2020 @ 09:03:57 #80
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192695284
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 07:45 schreef LoveMyBass het volgende:

[..]

Ga iemand anders lastigvallen met die onzin. Je kunt als vrouw totaal niet inleven hoe het voor mij moet zijn. Je wilt even alleen lekker kunnen haten op mannen.

"Aan sex denken = schadelijke gedachten" zegt een feminist tegen een man. FML.
Kloon alert!

Wat sneu dat je middels een kloon je gelijk probeert te halen.

Ik ben trouwens gek op mannen, ik ga volgende week met een hele leuke trouwen.
Resistance is futile.
  zondag 19 april 2020 @ 09:07:24 #81
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192695305
Overigens is voor een emotioneel volwassene aan seks denken natuurlijk helemaal niet schadelijk. Maar TS, je laat doorschemeren dat het overheerst en net als bij denken aan de dood, aan eten, aan ziek worden, aan financiėle zekerheid.. obsessieve gedachten zijn nooit gezond en alleen de vader van de gedachte kan het doorbreken (tenzij iemand geestesziek is, daar valt rouw en depressie ook onder).
Resistance is futile.
  zondag 19 april 2020 @ 09:09:12 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192695316
quote:

[..]

Ik heb een probleem met een slachtofferrol. Lang niet elke kwetsbare man of vrouw zit in een slachtofferrol.
Resistance is futile.
pi_192695341
Ik snap het verdriet als je een man bent zonder seks, als je op een gegeven moment voorbij de 25 bent ofzo, dan snap ik dat de frustraties en problemen alleen maar groeien, maar er zit zeker een punt in wat Seven zegt, het patroon dat incels de vriendschap overslaan. Ze willen een relatie, liefde, genegenheid, ze willen seks, maar die behoefte moet ontstaan vanuit een vriendschap of de genegenheid naar een ander, anders begrijp je niet wat je zoekt. Dan kan je beter naar de hoeren ofzo, als je gewoon vrouwelijk contact zoekt.
-nee-
  zondag 19 april 2020 @ 15:50:47 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192700087
quote:

[..]

We kennen jou natuurlijk niet persoonlijk maar het is een beetje het beeld dat menig andere incel hier heeft laten zien. Die term is nou eenmaal synoniem geworden aan een hoop negatieve eigenschappen.

Maar ook zelf trek je verkeerde conclusies. Je zegt dat je niet knap en rijk genoeg bent om een vriendin te krijgen. Dan zouden er dus geen arme lelijke mannen een relatie moeten hebben. Een dagje rondlopen op de kermis en je ziet dat dat wat anders is.

Het niet kunnen vinden van een relatie is doorgaans een gedragsprobleem. Dat is moeilijk aan te passen maar niet onmogelijk. Maar dan moet je wel willen erkennen dat het probleem daar zit.
  FOK!Fotograaf zondag 19 april 2020 @ 23:19:20 #85
145146 Andyy
pi_192706906
Wat de fuck zijn incels nou weer trouwens :’) Ben een psycholoog en heb nog nooit ervan gehoord.
  maandag 20 april 2020 @ 00:16:56 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192707512
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 23:19 schreef Andyy het volgende:
Wat de fuck zijn incels nou weer trouwens :’) Ben een psycholoog en heb nog nooit ervan gehoord.
Een soort internet-sekte van mannen die hun onvermogen om ontmaagd te worden volledig aan de vrouwelijke bevolking wijten. Ze hebben daarbij allerlei vage pseudowetenschappelijke theorieen en rare termen bedacht.
pi_192707553
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 23:19 schreef Andyy het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Incel

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 00:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een soort internet-sekte van mannen die hun onvermogen om ontmaagd te worden volledig aan de vrouwelijke bevolking wijten. Ze hebben daarbij allerlei vage pseudowetenschappelijke theorieen en rare termen bedacht.
Onzin.

incel: https://nl.wiktionary.org/wiki/incel

iemand die onvoldoende of nooit seks heeft ondanks dit wel te willen
  maandag 20 april 2020 @ 00:38:45 #88
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192707654
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 00:22 schreef osodevo het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel
[..]

Onzin.

incel: https://nl.wiktionary.org/wiki/incel

Jouw definitie sluit die van Hexagon niet uit.
Resistance is futile.
  maandag 20 april 2020 @ 09:14:50 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192709692
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 00:22 schreef osodevo het volgende:

Dat dekt zeker niet de lading want lang niet al die mannen hebben dat rare geloof waarin vrouwen en chads het grote kwaad zijn.
  maandag 20 april 2020 @ 16:38:10 #90
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_192717351
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 09:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De conclusie "niet knap genoeg"en "niet rijk genoeg" is zoals ik het bekijk toch de verkeerde. Ik ga er even vanuit dat je geen misvormde kop hebt. Loop een keertje door een winkelcentrum en kijk naar de stelletjes. Dan zie je ook lelijke mannen met een vrouw naast zich. Geen knappe vrouw misschien maar eentje die ongeveer van hetzelfde niveau is. En ook in de armste buurten worden gezinnen gesticht. Je hebt zeker een probleem maar deze redenen zijn vooral gemakkelijke uitvluchten om niet verder bij jezelf naar binnen te hoeven kijken.

Bij mannen die niet aan de vrouw komen is dat in 99.9999% van de gevallen een gedragsprobleem. Je hebt op een of andere manier een gedragspatroon of levensstijl die vrouwen blijkbaar afstoot en waarschijnlijk zie je het zelf gewoon niet. Er is kennelijk in je ontwikkeling iets misgegaan en dat is nooit gecorrigeerd. Wat precies dat kunnen we hier zo snel nog niet zien. Het is in ieder geval iets dat niet te fixen valt met gare PUA-truuks of dat soort meuk.

Ik weet niet of je ooit professionele hulp gehad hebt maar ik raad je wel aan dat te zoeken. Blijf in ieder geval weg van die incel-sekte met hun nepwetenschap en bullshit termen en Tinder-obsessie. Daar wordt je alleen maar nog ellendiger van en je schiet er geen reet mee op. Blijf er dus niet mee lopen en ga er eens mee naar je huisarts. Die weet wel welke hulp je kan gebruiken.
Stel je voor dat je een vrouw bent. Met zoveel mogelijkheden en aanbod om aan een relatie of aan de sex te geraken. Hoe zou je naar deze relatiezaken kijken?

En kijk je weleens scherper naar die stelletjes waar je het over hebt. Houd je rekening met bijvoorbeeld de leeftijd en de etniciteit. Of gooi je ze allemaal op een hoop. En hoe weet je nu of die ene man die je ziet werkelijk zo lelijk is. Ik denk dat alleen vrouwen dit kunnen bepalen. En in geval van de ts is dit het geval.

Ik zie het niet als alleen maar een gedragsprobleem. Het is een kwestie van vraag en aanbod. En als je buiten die boot van de vraag valt (wat die vraag ook is. dat kan leeftijd gebonden zijn en ook voorkeur voor bepaalde uiterlijk) wordt het zeer lastig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jar-Jar-Rhymes op 20-04-2020 16:43:36 ]
pi_192717931
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2020 00:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jouw definitie sluit die van Hexagon niet uit.
Nee maar de ene Incel is de andere niet. Er zijn een paar gekkies bij die extreem denken maar overgrote deel is gewoon gefrustreerd wegens gebrek aan succes met vrouwen.
  maandag 20 april 2020 @ 17:48:37 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192718512
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Stel je voor dat je een vrouw bent. Met zoveel mogelijkheden en aanbod om aan een relatie of aan de sex te geraken. Hoe zou je naar deze relatiezaken kijken?
Dat hangt er vanaf hoe aantrekkelijk ik zou zijn als vrouw. Kijk elite der zeer sociale, mooie en intelligente vrouwen heeft ze voor het uitzoeken inderdaad. Maar dat is maar een kleine groep.

Het idee dat de gemiddeld aantrekkelijke vrouwen aan iedere vinger een vent voor een relatie kunnen krijgen klopt gewoon niet. Mijn exen/ex-scharrels waren allemaal gemiddeld aantrekkelijk maar die hadden het echt niet gemakkelijker dan ik om een serieus iemand te vinden die ook een beetje leuk is. Man man man wat een kneuzen bestaan er als ik de verhalen zo mag geloven.

Ja als je als vrouw wilt neuken dan kun je als je dat wilt inderdaad je door 100 tinder-proleten laten aanduwen. Maar denk je nou echt dat de meesten daar zo blij van worden?

Het klopt ook demografisch niet want het aantal mannen en vrouwen is nagenoeg gelijk en het aantal topkerels is ook beperkt. Het wereldbeeld dat de gemiddelde vrouwen of zelfs de onaantrekkelijke vrouwen iedere dag een topgozer kunnen scoren is een symptoom van wanhopig zijn. En wanhopige kerels zijn inderdaad zeer afstotelijk.

quote:
En kijk je weleens scherper naar die stelletjes waar je het over hebt. Houd je rekening met bijvoorbeeld de leeftijd en de etniciteit. Of gooi je ze allemaal op een hoop. En hoe weet je nu of die ene man die je ziet werkelijk zo lelijk is. Ik denk dat alleen vrouwen dit kunnen bepalen. En in geval van de ts is dit het geval.
Ja kale mannen met onderkinnen en bierbuiken. Iele slungels met een slome onmodieuze bril. Allemaal met een vrouw naast zich. Vaak er eentje met overgewicht, een kort pittig kapsel en/of een grauwe kop. Maar ze zijn natuurlijk zelf ook niet de aantrekkelijksten.

quote:
Ik zie het niet als alleen maar een gedragsprobleem. Het is een kwestie van vraag en aanbod. En als je buiten die boot van de vraag valt (wat die vraag ook is. dat kan leeftijd gebonden zijn en ook voorkeur voor bepaalde uiterlijk) wordt het zeer lastig.
Waarom voldoe je niet aan die vraag dan? Omdat je er niet uitziet als een fotomodel? De meeste mannen zien er niet uit als een fotomodel dus wanneer je geen misvormde rotkop hebt en een beetje verzorgd bent (waar het bij incels heel vaak aan ontbreekt overigens) is dat echt geen onmogelijke taak.

Het probleem bij de incels die hier altijd langskomen is dat ze niet aan de vraag voldoen om een fijn gezelschap te zijn voor vrouwen. Denken van zichzelf dat ze enorm lief en leuk zijn maar zijn vaak in werkelijkheid uitermate vervelend en weinig sociaal. Zien vrouwen meer als objecten voor bepaalde doelen.

En daar hoort ook gebrek aan zelfreflectie bij. Dan is et dus de schuld van vrouwen die te kritisch zijn en niet van het feit dat je zelf gewoon een sneue vent bent die weigert aan zichzelf te werken.
  maandag 20 april 2020 @ 18:20:12 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192718963
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Wij zien het in Nederland niet zo want onze daklozenopvang is behoorlijk goed geregeld maar ff dat je het weet: zelfs zwervers in de straten van Brussel en Parijs planten zich gewoon voort.

Geen eten, geen inkomen, geen huis en zelfs geen tanden, maar ze hebben wel seks, zonder condoom.
Resistance is futile.
  maandag 20 april 2020 @ 18:21:07 #94
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192718979
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nee maar de ene Incel is de andere niet. Er zijn een paar gekkies bij die extreem denken maar overgrote deel is gewoon gefrustreerd wegens gebrek aan succes met vrouwen.
Het overgrote deel schrijft het gebrek aan succes met vrouwen ook toe aan vrouwen.
Resistance is futile.
  maandag 20 april 2020 @ 18:23:08 #95
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192719021
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het probleem bij de incels die hier altijd langskomen is dat ze niet aan de vraag voldoen om een fijn gezelschap te zijn voor vrouwen. Denken van zichzelf dat ze enorm lief en leuk zijn maar zijn vaak in werkelijkheid uitermate vervelend en weinig sociaal. Zien vrouwen meer als objecten voor bepaalde doelen.

En daar hoort ook gebrek aan zelfreflectie bij. Dan is et dus de schuld van vrouwen die te kritisch zijn en niet van het feit dat je zelf gewoon een sneue vent bent die weigert aan zichzelf te werken.
Amen.
Resistance is futile.
pi_192719034
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 18:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wij zien het in Nederland niet zo want onze daklozenopvang is behoorlijk goed geregeld maar ff dat je het weet: zelfs zwervers in de straten van Brussel en Parijs planten zich gewoon voort.

Geen eten, geen inkomen, geen huis en zelfs geen tanden, maar ze hebben wel seks, zonder condoom.
Nou, dan moeten die wel heel knap zijn.
ADHD-C
  maandag 20 april 2020 @ 18:48:30 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192719456
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ja maar incel zie ik toch echt als een subgroep daarvan. De incels zijn degenen die al die gare theorieen aanhangen en verspreiden.
pi_192719846
quote:

[..]

Hoe weet je dat van die zwervers?
  maandag 20 april 2020 @ 19:17:12 #99
240618 Micson
The lonely stoner
pi_192719989
quote:

[..]

Bron? Er zijn veel meer mannelijke dan vrouwelijke daklozen, het lijkt me niet per se aannemelijk dat de vrouwen voor daklozen in de rij staan als ze zelf niet ook dakloos zijn.
  maandag 20 april 2020 @ 19:19:37 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192720045
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:17 schreef Micson het volgende:

[..]

Bron? Er zijn veel meer mannelijke dan vrouwelijke daklozen, het lijkt me niet per se aannemelijk dat de vrouwen voor daklozen in de rij staan als ze zelf niet ook dakloos zijn.
De vrouwen in kwestie zullen meestal wel verslaafden of illegalen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')