abonnement Unibet Coolblue
pi_192554565
Game on.

laatste post:
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:30 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja ze begonnen het gesprek ook alsof die jongen het zelf was. En daarna kwam dus de aap uit de mouw. Zelfs toen ik zei; 'nee ik kom liever niet op tv', wilde ze nog wel bellen om me te informeren over wat het allemaal inhield :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192554664
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vraag me bij dit soort verhalen altijd af wat er in de chats wél word besproken? Voor je dus een afspraak maakt.

Dit gebeurt niet wekelijks en het is ook de eerste keer dat ik gelijk zo'n bak rode vlaggetjes naar mij toe kreeg gegooid.

Ik houd de gesprekken kort en licht. Ik ga niet weken appen/bellen voor een date.
pi_192554720
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:04 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Zullen weinig mannen vies zijn van seks dus dat weet de vrouw al wel als het appen begint. Als het dan ook nog eens op die manier begint, zou ik als ik vrouw was eerder denken dat dat het enige is dat hij wil. ”Gaan we weer”, dat idee. Maar wie weet draait het nog en gaat het binnen no-time over wetenschap etc. :D

Door normaal te appen kom je misschien sneller over als relatiemateriaal. Dat flirten volgt vanzelf. Tenzij je beiden maar 1 ding wilt natuurlijk, dan kan het wel :).
Mwa, aan de ene kant wel. Aan de andere kant heb ik zelf de indruk dat het ergens ook wel een keer gedropt moet worden. ;) Zoals ik al zei, soms "ontploft" het dan ineens en blijkt de ander een enorme tijger te zijn. Soms heeft het gewoon geen resultaat en ontwijkt een vrouw zorgvuldig de move en soms is er ronduit afwijzing.
pi_192554867
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa, aan de ene kant wel. Aan de andere kant heb ik zelf de indruk dat het ergens ook wel een keer gedropt moet worden. ;) Zoals ik al zei, soms "ontploft" het dan ineens en blijkt de ander een enorme tijger te zijn. Soms heeft het gewoon geen resultaat en ontwijkt een vrouw zorgvuldig de move en soms is er ronduit afwijzing.
Heeft ook lekker veel nut om dat te gaan doen als je elkaar nog niet hebt ontmoet. Straks vind je elkaar helemaal niet aantrekkelijk maar heb je wel 'lekker' zitten sexten. :')
pi_192554992
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

Heeft ook lekker veel nut om dat te gaan doen als je elkaar nog niet hebt ontmoet. Straks vind je elkaar helemaal niet aantrekkelijk maar heb je wel 'lekker' zitten sexten. :')
Dat is inderdaad een ding. Ik denk dat je daarom ook beter pas echt kunt gaan sexten als je al wat langer aan het daten bent.

Vriend van me (die er overigens zeer goed uitziet) is nu al dagen aan het sexten met een meisje. :') Ze hebben nu al enorme plannen (dagenlang seks hebben blabla) en hij heeft het zelfs al over een relatie.

Altijd maar afwachten hoe zoiets uitpakt.
pi_192555007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

Heeft ook lekker veel nut om dat te gaan doen als je elkaar nog niet hebt ontmoet. Straks vind je elkaar helemaal niet aantrekkelijk maar heb je wel 'lekker' zitten sexten. :')
Ja daar blijf ik ver van als ik iemand nog niet ontmoet hebt.
pi_192555366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:11 schreef ludovico het volgende:
Game on.

laatste post:
[..]

WTF @Womanly _O-
Ze hebben dus een profielfoto van iemand anders gebruikt? Kan die stappen ondernemen tegen hen vanwege iets met privacy enz?

Echt zielig van VARA, dat ze undateable kandidaten zoeken op Paiq. :N
pi_192555453
Maar ze zoeken voor het programma Undateables op datingsites naar mensen? Maar dat programma is toch voor mensen met een handicap die dus geen date kunnen krijgen of zo?
pi_192555463
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:16 schreef Mar_an het volgende:
Maar ze zoeken voor het programma Undateables op datingsites naar mensen? Maar dat programma is toch voor mensen met een handicap die dus geen date kunnen krijgen of zo?
Die moeten dan toch ook met een leuke vrouw kunnen daten? :)
pi_192555543
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die moeten dan toch ook met een leuke vrouw kunnen daten? :)
Ja, maar dat is toch de inhoud van dat datingprogramma? Mensen met een handicap die geen dates kunnen krijgen en het dus zo proberen. Weird dat ze op internet naar mensen gaan zoeken of ze mee willen doen.
  vrijdag 10 april 2020 @ 19:15:58 #11
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192556208
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:48 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hij zag het in mijn ondeugende blik. Ik zie dat niet hoor. :P
Pics :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar dan hoef je nog steeds niet met iedereen een goed gesprek te willen voeren.

Die je zelf ook niet tenslotte.
Nee natuurlijk niet maar als ik zelf match op een app specifiek daarvoor dan ben ik gewoon serieus (op zoek), anders match ik iemand niet. (Ja niet iedereen zit er voor die reden op maar dat is in de basis wel zo) IRL is er natuurlijk wel een flink verschil wat dat betreft en is het dan sneller een praatje zonder verdere betekenis.
pi_192556853
Hey lieve mensen! Houden we het nog een beetje vol in ons eentje! *)
Ik vind het wel briljant dat je in een paar dagen van 40 naar 60 likes kan gaan als de wereld even op slot zit _O-
pi_192557242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

WTF @:Womanly _O-
Ze hebben dus een profielfoto van iemand anders gebruikt? Kan die stappen ondernemen tegen hen vanwege iets met privacy enz?

Echt zielig van VARA, dat ze undateable kandidaten zoeken op Paiq. :N
Het was wel de foto van de desbetreffende jongen zei ze. Ik vond het persoonlijk ook best wel raar. Genoeg mensen die even meedoen voor het programma of gewoon om op tv te komen of gewoon om mee te doen, maar nooit romantische intentie hebben terwijl die ander het dan wel heeft. Natuurlijk kan het wel een keer goed gaan maar ik vraag me af hoe oprecht dat programma is.
pi_192557279
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Pics :+
[..]
o|O :W :P
pi_192568106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 20:13 schreef Womanly het volgende:

[..]

Het was wel de foto van de desbetreffende jongen zei ze. Ik vond het persoonlijk ook best wel raar. Genoeg mensen die even meedoen voor het programma of gewoon om op tv te komen of gewoon om mee te doen, maar nooit romantische intentie hebben terwijl die ander het dan wel heeft. Natuurlijk kan het wel een keer goed gaan maar ik vraag me af hoe oprecht dat programma is.
Programma zal wel nep zijn of leedvermaak TV. Verwacht je nou echt oprechtheid of goede bedoelingen van zo'n programma? Dat ze op Paiq naar wanhopigen zoeken die mee willen doen moet ons al genoeg zeggen. :{ _O- Waarom smeren ze het geen eigen familielid aan?
pi_192572667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 13:57 schreef Womanly het volgende: [..] Dat krijg je ervan he als je niet naar mijn advies luistert :P
Kom jij me ophalen van het politiebureau als ik toch naar je advies heb geluisterd? ;)
pi_192572736
Bij Tinder zijn vrijwel alle gesprekken die ik heb gehad stukgelopen, behalve met één meisje. We hebben instagram uitgewisseld en ons gesprek daarheen verplaatst.

Ik ben een beetje gaan rondkijken voor tips voor online dating en gesprekken en er kwamen een paar gemene delers uit:

- check niet om de haverklap je telefoon, ga niet craven voor berichten;
- doe geen standaardopening (bijvoorbeeld "hey");
- zorg dat je niet meer investeert dan zij (niet veel langere berichten typen of meer smileys gebruiken);
- gebruik spraakberichten (protip);
- en natuurlijk, geen dickpicks haha.

Kunnen jullie de lijst aanvullen?

Hebben jullie tips om ook op iets langere termijn een emotioneel stimulerend en boeiend gesprek te hebben via tinder/chat?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2020 20:52:09 ]
pi_192575389
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 20:50 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Bij Tinder zijn vrijwel alle gesprekken die ik heb gehad stukgelopen, behalve met één meisje. We hebben instagram uitgewisseld en ons gesprek daarheen verplaatst.

Ik ben een beetje gaan rondkijken voor tips voor online dating en gesprekken en er kwamen een paar gemene delers uit:

- check niet om de haverklap je telefoon, ga niet craven voor berichten;
- doe geen standaardopening (bijvoorbeeld "hey");
- zorg dat je niet meer investeert dan zij (niet veel langere berichten typen of meer smileys gebruiken);
- gebruik spraakberichten (protip);
- en natuurlijk, geen dickpicks haha.

Kunnen jullie de lijst aanvullen?

Hebben jullie tips om ook op iets langere termijn een emotioneel stimulerend en boeiend gesprek te hebben via tinder/chat?
Heb er gelijk geen zin meer in, al die spelletjes. :')
Neemt niet weg dat ik er heilig in geloof dat het werkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192576183
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 20:50 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

Hebben jullie tips om ook op iets langere termijn een emotioneel stimulerend en boeiend gesprek te hebben via tinder/chat?
Dit niet anders dan normaal in het echte leven. Als je het online niet kan, kan je het waarschijnlijk in je huidige sociale leven ook niet.
pi_192576442
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 00:58 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dit niet anders dan normaal in het echte leven. Als je het online niet kan, kan je het waarschijnlijk in je huidige sociale leven ook niet.
Vind ik zeer kort door de bocht.

Er zijn wezenlijke verschillen tussen versieren via de chat en wat jij dan noemt "in het echte leven" waarmee je waarschijnlijk offline face to face mee bedoelt.

Beide settings hebben hun voor- en nadelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2020 01:44:24 ]
pi_192577367
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 01:43 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Vind ik zeer kort door de bocht.

Er zijn wezenlijke verschillen tussen versieren via de chat en wat jij dan noemt "in het echte leven" waarmee je waarschijnlijk offline face to face mee bedoelt.

Beide settings hebben hun voor- en nadelen.
Waarom wil je iemand versieren die je niet kent; een vreemdeling. Dit is heel raar. Je weet niet eens wie je voor je hebt. En wat doe je dan als blijkt dat diegene je niet bevalt? Zomaar ghosten zoals iedereen ofzo?
pi_192577377
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 08:51 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Waarom wil je iemand versieren die je niet kent; een vreemdeling. Dit is heel raar. Je weet niet eens wie je voor je hebt. En wat doe je dan als blijkt dat diegene je niet bevalt? Zomaar ghosten zoals iedereen ofzo?
Gewoon random op straat een leuk uitziende dame aanspreken.
Reageert ze niet op de juiste manier: heel hard wegrennen.
pi_192577776
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 08:51 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Waarom wil je iemand versieren die je niet kent; een vreemdeling. Dit is heel raar. Je weet niet eens wie je voor je hebt. En wat doe je dan als blijkt dat diegene je niet bevalt? Zomaar ghosten zoals iedereen ofzo?
Als je naar rechts ben geswiped door iemand die je kapot lekker vindt dan wil je dat toch niet verkloten?

Ben het met je eens dat je elkaar eerst moet leren kennen
pi_192578076
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 08:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gewoon random op straat een leuk uitziende dame aanspreken.
Reageert ze niet op de juiste manier: heel hard wegrennen.
Dat je voorzien bent, betekent niet dat je niet meer normaal hoeft te reageren hier. :)

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 09:48 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Als je naar rechts ben geswiped door iemand die je kapot lekker vindt dan wil je dat toch niet verkloten?

Ben het met je eens dat je elkaar eerst moet leren kennen
Meestal gaat dat online toch wel kapot. Ik zou er niet teveel moeite in steken.

[ Bericht 16% gewijzigd door Gruj0 op 12-04-2020 10:15:14 ]
pi_192578813
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 09:48 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Als je naar rechts ben geswiped door iemand die je kapot lekker vindt dan wil je dat toch niet verkloten?

Ben het met je eens dat je elkaar eerst moet leren kennen
Ik snap je nu meer. Alleen denk ik niet dat er iets te verkloten valt, als je gewoon jezelf bent. De ander moet ook even iets van je zien, door versieren is moeilijk iets te zien van de ander.
pi_192578852
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 08:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gewoon random op straat een leuk uitziende dame aanspreken.
Reageert ze niet op de juiste manier: heel hard wegrennen.
Sommige mensen, dus incl. vrouwen, zijn wel gevaarlijk ja. Iedereen overal versieren is problemen opzoeken.
pi_192579469
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 01:43 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Vind ik zeer kort door de bocht.

Er zijn wezenlijke verschillen tussen versieren via de chat en wat jij dan noemt "in het echte leven" waarmee je waarschijnlijk offline face to face mee bedoelt.

Beide settings hebben hun voor- en nadelen.
Zeg gewoon dat je haar dikke tieten lekker vindt
pi_192579704
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 11:59 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat je haar dikke tieten lekker vindt
:')
pi_192579945
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat je voorzien bent, betekent niet dat je niet meer normaal hoeft te reageren hier. :)
[..]

Meestal gaat dat online toch wel kapot. Ik zou er niet teveel moeite in steken.
Ik deed slechts even een mentale voorstelling van realtime datingsite-gedrag _O-
pi_192579986
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 11:59 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat je haar dikke tieten lekker vindt
Dat kan subtieler:
"Hallo mevrouw, een prachtige boezem heeft u"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192580121
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 12:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat kan subtieler:
"Hallo mevrouw, een prachtige boezem heeft u"
Ik was ooit hardlopen in het park...
“Mag ik achter u blijven fietsen want ik vind uw billen zo mooi”

Huh wtf _O-
pi_192580132
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik was ooit hardlopen in het park...
“Mag ik achter u blijven fietsen want ik vind uw billen zo mooi”

Huh wtf _O-
Wel egostreling toch? :D
Maar wat heb je tegen die knaap gezegd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192580170
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel egostreling toch? :D
Maar wat heb je tegen die knaap gezegd?
Mja ik ben zelf niet enorm overtuigd van de goddelijke aanblik van mijn billen in een strakke broek... maar goed, smaken verschillen.

Maar eh.. hij reed al 2-3m achter me... en dat vond ik niet onwijs relaxt.
Dat gezegd... en toen was het “ok jammer, fijne dag nog!”
pi_192580188
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:09 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja ik ben zelf niet enorm overtuigd van de goddelijke aanblik van mijn billen in een strakke broek... maar goed, smaken verschillen.
Maareh, ff voor mijn eigen fantasie wetenschappelijke doeleinden, hoe zie jij er uit dan? :@
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192580198
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik ben zelf niet enorm overtuigd van de goddelijke aanblik van mijn billen in een strakke broek... maar goed, smaken verschillen.

Maar eh.. hij reed al 2-3m achter me... en dat vond ik niet onwijs relaxt.
Dat gezegd... en toen was het “ok jammer, fijne dag nog!”
Zie daar het verschil :')

Als een leuke man dit had gedaan had je heel wat anders gezegd _O-
pi_192580279
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:11 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Zie daar het verschil :')

Als een leuke man dit had gedaan had je heel wat anders gezegd _O-
Een leuke man doet zoiets niet
pi_192580315
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:17 schreef Womanly het volgende:

[..]

Een leuke man doet zoiets niet
ach ga toch weg :')

zelfs de meest verschrikkelijke criminelen hebben superveel aandacht van vrouwen
pi_192580493
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:21 schreef Huck_ het volgende:

[..]

ach ga toch weg :')

zelfs de meest verschrikkelijke criminelen hebben superveel aandacht van vrouwen
Juist vanwege schijt hebben en veel zeggen.

Ze zullen ook relatief vaak wel normale dingen zeggen. Al om al hogere kansen dan de brave man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192580536
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Juist vanwege schijt hebben en veel zeggen.

Ze zullen ook relatief vaak wel normale dingen zeggen. Al om al hogere kansen dan de brave man.
daarom slaat het nergens op om te gaan bepalen wat een ''leuke man'' is

als toch niet iedereen langs de zelfde meetlat ligt
pi_192580581
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:38 schreef Huck_ het volgende:

[..]

daarom slaat het nergens op om te gaan bepalen wat een ''leuke man'' is

als toch niet iedereen langs de zelfde meetlat ligt
Nouja initiatief is alles... En ervaring word je beter van.

De haat tegen PUA's is ook wel een grappig fenomeen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192580667
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:11 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Zie daar het verschil :')

Als een leuke man dit had gedaan had je heel wat anders gezegd _O-
Haha nou... dam had ik liever gehad dat ie ergens anders had gegietst... naast me ofzo.

Maar above all... ben ik graag even in mijn eigen wereld als ik ga hardlopen eigenlijk.

Net als wanneer ik in datzelfde park zit...
komt iemand aanlopen: ah je leest een boek! Stoor ik?
Ik: eigenlijk wel..
hij: is het spannend? Waar gaat het over? Is hij al bijna uit? Lees je veel?

Kun je heel leuk zijn... maar op dat moment vind ik je dan niet heel erg leuk hoor :)
pi_192580725
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha nou... dam had ik liever gehad dat ie ergens anders had gegietst... naast me ofzo.

Maar above all... ben ik graag even in mijn eigen wereld als ik ga hardlopen eigenlijk.

Net als wanneer ik in datzelfde park zit...
komt iemand aanlopen: ah je leest een boek! Stoor ik?
Ik: eigenlijk wel..
hij: is het spannend? Waar gaat het over? Is hij al bijna uit? Lees je veel?

Kun je heel leuk zijn... maar op dat moment vind ik je dan niet heel erg leuk hoor :)
Ja meer van dit soort verhalen in een dating topic dat je sowieso niet op contact wacht, dat motiveert om vrouwen te benaderen. *O*

Ik denk dat je kans maakt en dat het wel gewaardeerd wordt dat je ballen hebt. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192580819
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja meer van dit soort verhalen in een dating topic dat je sowieso niet op contact wacht, dat motiveert om vrouwen te benaderen. *O*

Ik denk dat je kans maakt en dat het wel gewaardeerd wordt dat je ballen hebt. :7
Mja.. leer er wat van :)

Niet 2m achter iemand gaan blijven fietsen om naar dr kont te kijken.
En als je stoort... is dat geen uitnodiging om een gesprek te beginnen :)

(En weleens gedate met iemand die zei: “ga jij maar voor... kan ik mooi naar jou kijken” maar dat was toch een wezenlijk andere situatie. Om te beginnen was ik samen met diegene op pad :) )
pi_192580842
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 14:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja.. leer er wat van

Niet 2m achter iemand gaan blijven fietsen om naar dr kont te kijken.
Ik ben geen superheld.

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 14:00 schreef Uhmmpie het volgende:
En als je stoort... is dat geen uitnodiging om een gesprek te beginnen

(En weleens gedate met iemand die zei: “ga jij maar voor... kan ik mooi naar jou kijken” maar dat was toch een wezenlijk andere situatie. Om te beginnen was ik samen met diegene op pad )
Uitnodiging tot gesprek krijg je bijna nooit, blijk van waardering linksom of rechtsom maak je grote kans op.

Smooth :7
Vrouwen in rokjes altijd galant voorlaten als je de trap op loopt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192580919
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja meer van dit soort verhalen in een dating topic dat je sowieso niet op contact wacht, dat motiveert om vrouwen te benaderen. *O*

en ondertussen wel klagen dat niemand ze meer spontaan benaderd _O-
pi_192580932
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 14:09 schreef Huck_ het volgende:

[..]

en ondertussen wel klagen dat niemand ze meer spontaan benaderd _O-
Het is cultuur en het versterkt elkaar, veel aangesproken worden door leuke gasten maakt dat je liever aangesproken wordt.

Alleen aangesproken worden door een enkele creep die het nog wel doet maakt dat je onbenaderbaar wordt.

Tjah. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192580990
als het een knappe man is is het oke

als het een lelijke man is is het een creep
pi_192581122
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik ben zelf niet enorm overtuigd van de goddelijke aanblik van mijn billen in een strakke broek... maar goed, smaken verschillen.

Maar eh.. hij reed al 2-3m achter me... en dat vond ik niet onwijs relaxt.
Dat gezegd... en toen was het “ok jammer, fijne dag nog!”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft stiekem een foto genomen. :@
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192581515
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 14:16 schreef Dimachaerus het volgende:
als het een knappe man is is het oke

als het een lelijke man is is het een creep
Geldt voor vrouwen ook denk ik

Je wordt liever aangesproken door een leuke vrouw dan door een lelijke.
pi_192581630
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 14:16 schreef Dimachaerus het volgende:
als het een knappe man is is het oke

als het een lelijke man is is het een creep
juist!
pi_192587806
Het maakt niet uit of het een leuke man of een minder leuke man is, het wordt pas creepy wanneer een "hmmneeedankjebeleefd" niet gerespecteerd wordt en je dan door blijft gaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192587870
Moet eerlijk zeggen: Volgens mij kunnen ze die datingapps beter de komende anderhalve maand stilzetten. :')

Wat een totaal uitgebluste en energieloze indruk maken mensen daar, niet normaal. De verveling komt door je telefoon heen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2020 22:02:32 ]
pi_192588368
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 22:02 schreef Generationalpha het volgende:
Moet eerlijk zeggen: Volgens mij kunnen ze die datingapps beter de komende anderhalve maand stilzetten. :')

Wat een totaal uitgebluste en energieloze indruk maken mensen daar, niet normaal. De verveling komt door je telefoon heen.
Verklaar je nader. Ik heb als vrouw zoveel vrouwen in mijn leven gezien, er was alleen maar eentje die grappig was.
pi_192588497
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 22:33 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Verklaar je nader. Ik heb als vrouw zoveel vrouwen in mijn leven gezien, er was alleen maar eentje die grappig was.
? Funny lady?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192588657
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het maakt niet uit of het een leuke man of een minder leuke man is, het wordt pas creepy wanneer een "hmmneeedankjebeleefd" niet gerespecteerd wordt en je dan door blijft gaan.
Dat is helemaal niet waar het over gaat maar ik begrijp dat je even je zegje wil doen...

Bedankt voor je wijsheid
pi_192590342
Ik had vandaag een date met een vrouw van het type heel mooi. Nu heb ik wel vaker mooie meiden gedate, maar bij haar merkte ik bij het lopen op straat wel echt het gekijk/gestaar van mannen. Je zal daar als vrouw wel aan wennen denk ik dan. Ik zou dat super irritant vinden.

Toch een verschil in daten in Corona tijd voor mij. Ik deed dat nooit overdag. Vind het zo eigenlijk wel leuk.
pi_192590937
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 00:12 schreef Craptacular het volgende:
Ik had vandaag een date met een vrouw van het type heel mooi. Nu heb ik wel vaker mooie meiden gedate, maar bij haar merkte ik bij het lopen op straat wel echt het gekijk/gestaar van mannen. Je zal daar als vrouw wel aan wennen denk ik dan. Ik zou dat super irritant vinden.

Toch een verschil in daten in Corona tijd voor mij. Ik deed dat nooit overdag. Vind het zo eigenlijk wel leuk.
1.5m of minus 16cm afstand?

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 13-04-2020 11:03:57 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192593203
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 22:33 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Verklaar je nader. Ik heb als vrouw zoveel vrouwen in mijn leven gezien, er was alleen maar eentje die grappig was.
Iemand hoeft van mij ook niet vreselijk grappig te zijn maar mensen lijken zich gewoon kapot te vervelen en ook niet al te bereid tot concessies. (Anderhalve meter uit elkaar een wandeling maken ofzo.) Ik wel.

Sluit die app dan gewoon een paar weken af en kom na Corona weer terug.
pi_192594037
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 10:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Iemand hoeft van mij ook niet vreselijk grappig te zijn maar mensen lijken zich gewoon kapot te vervelen en ook niet al te bereid tot concessies. (Anderhalve meter uit elkaar een wandeling maken ofzo.) Ik wel.

Sluit die app dan gewoon een paar weken af en kom na Corona weer terug.
Waarom stop je er gewoon zelf niet tijdelijk mee :P
pi_192594146
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 11:17 schreef Womanly het volgende:

[..]

Waarom stop je er gewoon zelf niet tijdelijk mee :P
Goeie. :P Eigenlijk vooral omdat ik nu juist tijd ervoor heb. Er staan vanaf volgende maand weer een aantal grote veranderingen op de planning en nu heb ik alle tijd om te appen.

En ik sta zelf dus wel open voor wat creatieve oplossingen.
pi_192594369
Waarom duiken die Ladyboys uit Thailand toch maar weer steeds op? Ja de functie is gratis in Tinder nu maar het is niet dat ik instant verliefd op ze ben en ze een paspoort naar Europa geef.. zijn er nog steeds mensen die er voor vallen?

Nu op Tinder een gesprek maar kans is klein dat we elkaar ook gaan ontmoeten straks, gewoon beetje leuk chatten als afleiding nu.
  maandag 13 april 2020 @ 12:43:23 #62
370431 drakin
vurig typje
pi_192595257
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 11:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Waarom duiken die Ladyboys uit Thailand toch maar weer steeds op? Ja de functie is gratis in Tinder nu maar het is niet dat ik instant verliefd op ze ben en ze een paspoort naar Europa geef.. zijn er nog steeds mensen die er voor vallen?

Nu op Tinder een gesprek maar kans is klein dat we elkaar ook gaan ontmoeten straks, gewoon beetje leuk chatten als afleiding nu.
Gesprek met een ladyboy?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192595457
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 11:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Waarom duiken die Ladyboys uit Thailand toch maar weer steeds op? Ja de functie is gratis in Tinder nu maar het is niet dat ik instant verliefd op ze ben en ze een paspoort naar Europa geef.. zijn er nog steeds mensen die er voor vallen?

Nu op Tinder een gesprek maar kans is klein dat we elkaar ook gaan ontmoeten straks, gewoon beetje leuk chatten als afleiding nu.
Boy or girl.. waarom zou je daten met iemand in thailand

Gezien dat iets te vaak gewoon flinke zwendel is.

Praten.. ja
Maar daten.. maybe not.
pi_192595830
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 11:17 schreef Womanly het volgende:

[..]

Waarom stop je er gewoon zelf niet tijdelijk mee :P
Echt daten zit er momenteel toch niet in, want alles is dicht.

En het is vrij irritant dat mensen toch het steeds maar weer proberen door met oplossingen te komen. Blijf gewoon thuis, dat is het advies. Daten kan je wel weer doen als dit hele corona gezeik voorbij is.
pi_192596677
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Echt daten zit er momenteel toch niet in, want alles is dicht.

En het is vrij irritant dat mensen toch het steeds maar weer proberen door met oplossingen te komen. Blijf gewoon thuis, dat is het advies. Daten kan je wel weer doen als dit hele corona gezeik voorbij is.
Dit is wat ik bedoel met dingen die je maar blijft herhalen.

Daten kan nog wel, maar op gepaste afstand. Als iemand wil daten en beide willen wandelen met gepaste afstand, wie ben jij om ze tegen te houden? Bezoek ontvangen mag ook, wel max 3 man maar toch.
pi_192596720
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:23 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dit is wat ik bedoel met dingen die je maar blijft herhalen.

Daten kan nog wel, maar op gepaste afstand. Als iemand wil daten en beide willen wandelen met gepaste afstand, wie ben jij om ze tegen te houden? Bezoek ontvangen mag ook, wel max 3 man maar toch.
Gaat om het feit dat mensen totaal geen geduld hebben. Er wordt niet voor niks geadviseerd om thuis te blijven.

Maar nee, daten is uiteraard te belangrijk om daar aan te houden :')

Verder zie ik jou trouwens ook niet constructiefs toevoegen aan dit topic, dus pot verwijt de ketel maat.
pi_192596804
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:27 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Gaat om het feit dat mensen totaal geen geduld hebben. Er wordt niet voor niks geadviseerd om thuis te blijven.

Maar nee, daten is uiteraard te belangrijk om daar aan te houden :')

Verder zie ik jou trouwens ook niet constructiefs toevoegen aan dit topic, dus pot verwijt de ketel maat.
Als dit nog 3 maanden duurt, zullen we jou nog wel terugzien in dit topic met dat je geduld wel een beetje aan het verlopen is.

Nee daten is niet van levensbelang. Maar als 2 personen menen dat een wandeling op gepaste afstand kan, eventueel met mondkapje, waarom niet? Thuis blijven is een advies, maar als je toch al naar buiten wil, is die gepaste afstand ook een advies. Mochten ze gaan daten zijn ze niet geheel fout bezig, want ze volgen minstens een van de gegeven adviezen op.
pi_192596822
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als dit nog 3 maanden duurt, zullen we jou nog wel terugzien in dit topic met dat je geduld wel een beetje aan het verlopen is.

Nee daten is niet van levensbelang. Maar als 2 personen menen dat een wandeling op gepaste afstand kan, eventueel met mondkapje, waarom niet? Thuis blijven is een advies, maar als je toch al naar buiten wil, is die gepaste afstand ook een advies. Mochten ze gaan daten zijn ze niet geheel fout bezig, want ze volgen minstens een van de gegeven adviezen op.
Ik heb er totaal geen moeite mee dat ik momenteel niet kan daten.
pi_192596831
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:36 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb er totaal geen moeite mee dat ik momenteel niet kan daten.
Wordt nergens door mij beweerd. :+
pi_192596856
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

1.5m of minus 16cm afstand?
We hebben wel gewoon gezoend. Ze vertelde dat ze niet eens met vrienden afsprak.

Ik let ook op, maar 100% no contact trek ik niet.
pi_192597000
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wordt nergens door mij beweerd. :+
En ik verwacht ook niet dat het over 3 maanden een probleem word. :')
pi_192597010
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

En ik verwacht ook niet dat het over 3 maanden een probleem word. :')
Moest je zo lang nadenken over dit antwoord? :D Goed, ik geef je het voordeel van de twijfel.
Maar je voorgaande post is er dus weer zo een die je maar blijft herhalen, ik heb geen moeite, ik, ik, ik. :D
pi_192597038
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Moest je zo lang nadenken over dit antwoord? :D Goed, ik geef je het voordeel van de twijfel.
Maar je voorgaande post is er dus weer zo een die je maar blijft herhalen, ik heb geen moeite, ik, ik, ik. :D
Want ik zit de hele tijd op FOK!?
pi_192598654
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als dit nog 3 maanden duurt, zullen we jou nog wel terugzien in dit topic met dat je geduld wel een beetje aan het verlopen is.

Nee daten is niet van levensbelang. Maar als 2 personen menen dat een wandeling op gepaste afstand kan, eventueel met mondkapje, waarom niet? Thuis blijven is een advies, maar als je toch al naar buiten wil, is die gepaste afstand ook een advies. Mochten ze gaan daten zijn ze niet geheel fout bezig, want ze volgen minstens een van de gegeven adviezen op.
Exact dit. Ik sta er open voor in ieder geval. Solid-Snake reageert alleen maar vanuit zijn eigen perspectief.

Als hij niet wil daten doet hij het niet. Maar er zijn momenteel ook veel mensen die naar oplossingen zoeken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2020 16:47:08 ]
pi_192598671
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 14:38 schreef Craptacular het volgende:

[..]

We hebben wel gewoon gezoend. Ze vertelde dat ze niet eens met vrienden afsprak.

Ik let ook op, maar 100% no contact trek ik niet.
Hm, wel een lastige. Ik heb gisteren een vergelijkbaar voorstel gedaan maar ze moest er eerst nog maar eens over nadenken.

Lijkt me niet heel handig om daarmee te gaan zoenen. :D
pi_192599013
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 16:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Exact dit. Ik sta er open voor in ieder geval. Solid-Snake reageert alleen maar vanuit zijn eigen perspectief.

Als hij niet wil daten doet hij het niet. Maar er zijn momenteel ook veel mensen die naar oplossingen zoeken.
Het gaat erom dat het momenteel simpelweg gewoon niet verantwoordelijk is, en toch mensen constant maar excuses proberen te verzinnen om het alsnog te doen.

Echt, waarom is de nood zo hoog?
  maandag 13 april 2020 @ 17:08:35 #77
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192599031
Living on the edge. Is toch leuk man.
pi_192599110
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:08 schreef Plots het volgende:
Living on the edge. Is toch leuk man.
Niet als het gevaar oplevert voor andere mensen!
pi_192599137
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:08 schreef Plots het volgende:
Living on the edge. Is toch leuk man.
pi_192601056
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:23 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dit is wat ik bedoel met dingen die je maar blijft herhalen.

Daten kan nog wel, maar op gepaste afstand. Als iemand wil daten en beide willen wandelen met gepaste afstand, wie ben jij om ze tegen te houden? Bezoek ontvangen mag ook, wel max 3 man maar toch.
Hmm volgens mij zijn we dit stadium enigzins voorbij hoor.

Het advies is inmiddels om niet de deur uit te gaan als het niet noodzakelijk is en andere mensen te mijden.

Just sayin’ hoor.
pi_192601062
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:07 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het momenteel simpelweg gewoon niet verantwoordelijk is, en toch mensen constant maar excuses proberen te verzinnen om het alsnog te doen.

Echt, waarom is de nood zo hoog?
QFT.
pi_192601861
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:07 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het momenteel simpelweg gewoon niet verantwoordelijk is, en toch mensen constant maar excuses proberen te verzinnen om het alsnog te doen.

Echt, waarom is de nood zo hoog?
Lekker wijf meeten vs. geen lekker wijf meeten.

Daarnaast mogen we als volwassenen onze eigen afweging maken. :Y Ik werk niet met oudjes of in de zorg en ik ga zo min mogelijk naar buiten. Wat dat betreft vind ik dat het moet kunnen voor mijzelf. :Y
  maandag 13 april 2020 @ 19:51:34 #83
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_192602020
Oja volwassenen die hun eigen afweging mogen maken.

Dat klinkt als een dronken gast die toch gewoon lekker achter het stuur kruipt omdat ie toch vlak in de buurt woont en alleen maar weggetjes neemt waar je bijna niemand tegen zal komen.

Nouja het zal een rotzorg als zo iemand zichzelf tegen een boom rijdt maar het zou toch jammer zijn als je per ongeluk iemand anders het ziekenhuis in rijdt ondanks alles.

Ook voelt het wrang dat er personen zijn die schijt hebben aan regels en het in de wind slaan en mogelijk een ziekenhuisbed voor een ander bezet houden.

Allemaal hypothetisch, natuurlijk.

En als dit niks wordt met lekker wijf? Weer volgend lekker wijf meeten?

Ja dan maar als een moraalridder overkomen maar als je in je directe omgeving al de noodlottige effecten van corona heb mogen meemaken dan mag ik dat als volwassene vast wel in overweging nemen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 13 april 2020 @ 20:28:59 #84
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192602730
Jeetje wat een rare vergelijking. Bij daten gaat het om een overeenstemming tussen 2 personen om elkaar te zien.
pi_192603119
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:44 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Lekker wijf meeten vs. geen lekker wijf meeten.

Daarnaast mogen we als volwassenen onze eigen afweging maken. :Y Ik werk niet met oudjes of in de zorg en ik ga zo min mogelijk naar buiten. Wat dat betreft vind ik dat het moet kunnen voor mijzelf. :Y
Dat lekker wijf meeten kan je ook altijd nog later een keer doen. Plus genoeg andere lekkere wijven op de wereld.
  maandag 13 april 2020 @ 20:51:50 #86
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_192603136
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 19:51 schreef LuNaTiC het volgende:
Oja volwassenen die hun eigen afweging mogen maken.

Dat klinkt als een dronken gast die toch gewoon lekker achter het stuur kruipt omdat ie toch vlak in de buurt woont en alleen maar weggetjes neemt waar je bijna niemand tegen zal komen.

Nouja het zal een rotzorg als zo iemand zichzelf tegen een boom rijdt maar het zou toch jammer zijn als je per ongeluk iemand anders het ziekenhuis in rijdt ondanks alles.

Ook voelt het wrang dat er personen zijn die schijt hebben aan regels en het in de wind slaan en mogelijk een ziekenhuisbed voor een ander bezet houden.

Allemaal hypothetisch, natuurlijk.

En als dit niks wordt met lekker wijf? Weer volgend lekker wijf meeten?

Ja dan maar als een moraalridder overkomen maar als je in je directe omgeving al de noodlottige effecten van corona heb mogen meemaken dan mag ik dat als volwassene vast wel in overweging nemen.
Ik vind je een zeikerd.
En ik heb waarschijnlijk zelf Corona gehad en ik werk in de zorg met Corona patiënten.

Als je verder als single niemand ziet, of in ieder geval geen personen met een verzwakte weerstand is er weinig aan de hand.

Je gaat toch ook nog wel eens naar buiten, of niet dan? Een tripje naar de supermarkt is gevaarlijker.
Probeer het een beetje in perspectief te zien.

En kunnen we het weer over daten hebben?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192603137
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:28 schreef Plots het volgende:
Jeetje wat een rare vergelijking. Bij daten gaat het om een overeenstemming tussen 2 personen om elkaar te zien.
Nahja behalve dat er op het moment zo maar per ongeluk mensen dood kunnen gaan van elkaar zien.

Hoeft niet.. kan wel...
  maandag 13 april 2020 @ 21:09:11 #88
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192603419
Wat een stelletje moraalridders hier opeens.
pi_192604591
quote:
6s.gif Op maandag 13 april 2020 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een stelletje moraalridders hier opeens.
Moraal heeft er precies niks mee te maken eigenlijk.
pi_192605648
Heb morgen een date :9

Ze zegt dat ze een goede bil heeft dus dat belooft veel goeds _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 14 april 2020 @ 00:00:45 #91
370431 drakin
vurig typje
pi_192606309
quote:
6s.gif Op maandag 13 april 2020 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een stelletje moraalridders hier opeens.
Dan ben ik ook 1, ik wil al wekenlang iemand graag zien, maar ook coronamensjes net iets te dichtbij zijn kant.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192606414
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:05 schreef Aiciu het volgende:
Heb morgen een date :9

Ze zegt dat ze een goede bil heeft dus dat belooft veel goeds _O_
Veel plezier.

Goede bil is heel belangrijk. Anders minder kont kusjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192606421
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nahja behalve dat er op het moment zo maar per ongeluk mensen dood kunnen gaan van elkaar zien.

Hoeft niet.. kan wel...
Je moet ook niet op bezoek bij risico patiënten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 april 2020 @ 00:37:49 #94
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192606631
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 00:00 schreef drakin het volgende:

[..]

Dan ben ik ook 1, ik wil al wekenlang iemand graag zien, maar ook coronamensjes net iets te dichtbij zijn kant.
Als iemand mensen dichtbij heeft met symptomen is het natuurlijk een compleet ander verhaal.
Maar ik vind elkaar afzeiken omdat je met iemand 1:1 een date hebt gewoon een beetje sneu.

Men kan zich beter druk gaan maken over hele hordes mensen bij de bouwmarkt, groepen studenten die alle regels aan hun laars lappen en andere van dat soort ongein.
  dinsdag 14 april 2020 @ 00:41:38 #95
370431 drakin
vurig typje
pi_192606658
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2020 00:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik vind elkaar afzeiken omdat je met iemand 1:1 een date hebt gewoon een beetje sneu.

Men kan zich beter druk gaan maken over hele hordes mensen bij de bouwmarkt, groepen studenten die alle regels aan hun laars lappen en andere van dat soort ongein.
Het advies is momenteel om niet te daten omdat je niet weet met hoeveel dates die ander afspreekt en met daten kom je meestal toch wel heel dicht bij elkaar, maar ja die hordes is ook belachelijk.

In mijn geval aanraking met corona en ik vermoed 0 andere dates, dus we moeten maar even wachten en verstandig zijn -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192606662
Wat een zeikers hier. Lekker daten gewoon.
pi_192606759
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 14:38 schreef Craptacular het volgende:

[..]

We hebben wel gewoon gezoend. Ze vertelde dat ze niet eens met vrienden afsprak.

Ik let ook op, maar 100% no contact trek ik niet.
Ze spreekt niet met vrienden af maar wel met een vreemde man om m ook nog eens te zoenen?

Dat klinkt wel een beetje debiel😅
pi_192606796
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 20:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik vind je een zeikerd.
En ik heb waarschijnlijk zelf Corona gehad en ik werk in de zorg met Corona patiënten.

Als je verder als single niemand ziet, of in ieder geval geen personen met een verzwakte weerstand is er weinig aan de hand.

Je gaat toch ook nog wel eens naar buiten, of niet dan? Een tripje naar de supermarkt is gevaarlijker.
Probeer het een beetje in perspectief te zien.

En kunnen we het weer over daten hebben?
Je werkt in de zorg met coronapatienten en je raadt het mensen niet af om met wildvreemden te daten? 😂 Hoop niet dat je het zelf doet zeg.
  dinsdag 14 april 2020 @ 01:23:34 #99
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192606862
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 00:41 schreef drakin het volgende:

[..]

Het advies is momenteel om niet te daten omdat je niet weet met hoeveel dates die ander afspreekt en met daten kom je meestal toch wel heel dicht bij elkaar, maar ja die hordes is ook belachelijk.

In mijn geval aanraking met corona en ik vermoed 0 andere dates, dus we moeten maar even wachten en verstandig zijn -O-
Als iemand om de dag een ander date is dat natuurlijk een heel ander verhaal. Zoals eerder vermeld loop je vele malen meer risico bij gewone tripjes naar bijvoorbeeld de supermarkt omdat daar veel meer mensen samenkomen die vervolgens ook nog eens overal aanzitten.
pi_192606877
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2020 00:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als iemand mensen dichtbij heeft met symptomen is het natuurlijk een compleet ander verhaal.
Maar ik vind elkaar afzeiken omdat je met iemand 1:1 een date hebt gewoon een beetje sneu.

Men kan zich beter druk gaan maken over hele hordes mensen bij de bouwmarkt, groepen studenten die alle regels aan hun laars lappen en andere van dat soort ongein.
Ik woon in een studentenhuis met 14 mensen.. Succes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192607161
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2020 00:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Veel plezier.

Goede bil is heel belangrijk. Anders minder kont kusjes.
Bij een echt goede kont lekker rimmen :9
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192607559
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2020 00:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als iemand mensen dichtbij heeft met symptomen is het natuurlijk een compleet ander verhaal.
Maar ik vind elkaar afzeiken omdat je met iemand 1:1 een date hebt gewoon een beetje sneu.

Men kan zich beter druk gaan maken over hele hordes mensen bij de bouwmarkt, groepen studenten die alle regels aan hun laars lappen en andere van dat soort ongein.
Misschien doen die mensen dat ook wel.

Ik ben in ieder geval erg verbaasd over hoe enthousiast mensen nu de politie supporteren bij relatief lichte “vergrijpen“...
Zoals over straat lopen met 1 iemand die niet bij je in huis woont.

En als dat al niet kan... mag je wel oppassen dat hoe goed doordacht ook.. je date ineens 800¤ duurder wordt.

En niet onbelangrijk... je weet nooit of de ander net zo voorzichtig is als jij.
Dat is eigenlijk het voornaamste waar ik me dan zorgen over zou maken.

(En ik kom vrij weinig in de supermarkt op het moment... Want waarom het opzoeken. Al denk ik dat iedereen het uiteindelijk wel krijgt en dus ik ook. Maar liever niet allemaal tegelijk)

[ Bericht 9% gewijzigd door Uhmmpie op 14-04-2020 06:25:23 ]
pi_192608420
Wie heeft er ervaring met Bumble?
pi_192608560
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 01:01 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ze spreekt niet met vrienden af maar wel met een vreemde man om m ook nog eens te zoenen?

Dat klinkt wel een beetje debiel😅
:Y
Blijkbaar was dat het waard ;)
pi_192609069
quote:
6s.gif Op maandag 13 april 2020 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een stelletje moraalridders hier opeens.
Dat is niets nieuws.
pi_192609146
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 00:41 schreef Zolder het volgende:
Wat een zeikers hier. Lekker daten gewoon.
Zijn denk ik verzuurd omdat ze niks aantrekken. Ik denk dat je het best verantwoordelijk kan doen. Als je nou een long patient bent, is het niet verstandig.

Ik vind de dag dates best leuk. Ik had wijn meegenomen, dat vond ze geweldig. :D
pi_192610125
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 09:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

:Y
Blijkbaar was dat het waard ;)
Ja, wel bijzonder😆
pi_192610683
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:08 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja, wel bijzonder😆
Date was superleuk en we hebben een halve dag doorgebracht. Het moet wel een beetje leuk blijven in deze tijden.
pi_192610735
je wordt er in ieder geval wel creatiever van...

weer eens wat anders dan het geijkte uiteten.
pi_192610811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 10:01 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zijn denk ik verzuurd omdat ze niks aantrekken. Ik denk dat je het best verantwoordelijk kan doen. Als je nou een long patient bent, is het niet verstandig.

Ik vind de dag dates best leuk. Ik had wijn meegenomen, dat vond ze geweldig. :D
De opmerking waarvan je wist dat die ging komen :')

Het gaat trouwens verder niet eens of jezelf zoveel gevaar loopt, maar dat je besmet raakt zonder dat je het door hebt en daardoor andere mensen in gevaar brengt die wel een risicogroep zijn.

Nogmaals deze maatregelen zijn er niet voor niks, maar goed.
pi_192610842
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:44 schreef Solid-Snake het volgende:
De opmerking waarvan je wist dat die ging komen

Het gaat trouwens verder niet eens of jezelf zoveel gevaar loopt, maar dat je besmet raakt zonder dat je het door hebt en daardoor andere mensen in gevaar brengt die wel een risicogroep zijn.

Nogmaals deze maatregelen zijn er niet voor niks, maar goed.
Open deur.

Ben ik van bewust en ik ga verder nauwelijks de deur uit. :)
pi_192610886
En voor die chick die ik heb gedate zou jij ook wel een uitzondering maken haha :{w
pi_192610901
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:46 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Open deur.

Ben ik van bewust en ik ga verder nauwelijks de deur uit. :)
mja enige probleem is daar.. dat je alleen voor jezelf kunt spreken

voor hetzelfde geld date je date alles wat los en vast zit.

maar goed.. op diezelfde manier komen opa/oma hier af en toe wel langs
wij gaan nergens heen, zij ook niet... dus dit risico willen ze dan wel nemen. Dat snap ik wel weer.
  dinsdag 14 april 2020 @ 11:52:14 #114
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_192610940
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

De opmerking waarvan je wist dat die ging komen :')

Het gaat trouwens verder niet eens of jezelf zoveel gevaar loopt, maar dat je besmet raakt zonder dat je het door hebt en daardoor andere mensen in gevaar brengt die wel een risicogroep zijn.

Nogmaals deze maatregelen zijn er niet voor niks, maar goed.
Open er een topic over.
Dit verzand in het zoveelste Corona topic.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192611061
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef Craptacular het volgende:
En voor die chick die ik heb gedate zou jij ook wel een uitzondering maken haha :{w
Nee ik heb gewoon m'n principes.

Maar blijkbaar ben jij wel zo oppervlakkig :')
pi_192611078
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Open er een topic over.
Dit verzand in het zoveelste Corona topic.
Alsof er nu zoveel te praten valt over dates :+
pi_192611130
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:49 schreef Uhmmpie het volgende:

Ben ik van bewust en ik ga verder nauwelijks de deur uit.
mja enige probleem is daar.. dat je alleen voor jezelf kunt spreken

voor hetzelfde geld date je date alles wat los en vast zit.

maar goed.. op diezelfde manier komen opa/oma hier af en toe wel langs
wij gaan nergens heen, zij ook niet... dus dit risico willen ze dan wel nemen. Dat snap ik wel weer.
Ik woon in de stad, dus ik ga ook niet naar mijn ouders. Dus ik ontmoet nauwelijks mensen. En ze gaf zelf al aan dat ze nauwelijks mensen ziet.
pi_192611147
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee ik heb gewoon m'n principes.

Maar blijkbaar ben jij wel zo oppervlakkig :')
Oja, maar ik geef ook gelijk toe dat ik dat ben tot op zekere hoogte. Ik heb ook een tijdje gedate met iemand die niet perse knap was (om het toch een kans te geven), maar merkte na verloop van tijd dat die aantrekkingskracht er wel moet zijn.
pi_192611168
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:03 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik woon in de stad, dus ik ga ook niet naar mijn ouders. Dus ik ontmoet nauwelijks mensen. En ze gaf zelf al aan dat ze nauwelijks mensen ziet.
Want iedereen kan je uiteraard meteen op hun woord geloven. :+
  dinsdag 14 april 2020 @ 12:06:32 #120
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192611173
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Alsof er nu zoveel te praten valt over dates :+
Sowieso niet :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192611210
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:03 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik woon in de stad, dus ik ga ook niet naar mijn ouders. Dus ik ontmoet nauwelijks mensen. En ze gaf zelf al aan dat ze nauwelijks mensen ziet.
dat veranderd niks aan dat je niet helderziend bent.. en eht niet de eerste date zou zijn die de waarheid wat eh... passender maakt

maar ben blij dat je een leuke date had :)
pi_192611263
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 09:07 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Wie heeft er ervaring met Bumble?
Heb genoeg matches maar vrouwen zeggen niks waardoor de matches weer verdwijnen of ze zeggen alleen ''Hoi'' en daarna niks meer.

Geen succes dus. Maar het is empowering ofzo voor vrouwen _O-
pi_192611297
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Oja, maar ik geef ook gelijk toe dat ik dat ben tot op zekere hoogte. Ik heb ook een tijdje gedate met iemand die niet perse knap was (om het toch een kans te geven), maar merkte na verloop van tijd dat die aantrekkingskracht er wel moet zijn.
Ik begrijp je volledig. :) Prima en volwassen afweging gemaakt, goed gedaan.
pi_192611372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Want iedereen kan je uiteraard meteen op hun woord geloven. :+
Is dat anders dan in een normale tijd/situatie? Misschien een verrassing, maar er zijn mensen die na een relatie van 10 jaar zelfs liegen. Ja echt dat gebeurd. :')
pi_192611383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:12 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Heb genoeg matches maar vrouwen zeggen niks waardoor de matches weer verdwijnen of ze zeggen alleen ''Hoi'' en daarna niks meer.

Geen succes dus. Maar het is empowering ofzo voor vrouwen _O-
Same. Vrouwen zijn oververzadigd, dus zullen ze niet zo snel een eerst bericht sturen of een gesprek gaande houden. Heb mijn account getrashed.
pi_192611429
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:20 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Is dat anders dan in een normale tijd/situatie? Misschien een verrassing, maar er zijn mensen die na een relatie van 10 jaar zelfs liegen. Ja echt dat gebeurd. :')
Dus dan vind ik het bijzonder dat je er maar gewoon vanuit gaat dat ze de waarheid spreekt.
pi_192611464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:21 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Same. Vrouwen zijn oververzadigd, dus zullen ze niet zo snel een eerst bericht sturen of een gesprek gaande houden. Heb mijn account getrashed.
NO ONS
NO FWB
Alleen serieus

_O-
pi_192611553
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:26 schreef Huck_ het volgende:

[..]

NO ONS
NO FWB
Alleen serieus

_O-
Als vrouwen zo graag serieus willen daten dan begrijp ik niet goed waarom ze zo snel afhaken als het serieus wordt. :')

(Nouja ik begrijp het wel, want dan wordt het natuurlijk saai. Een man moet wel avontuurlijk zijn natuurlijk.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2020 12:34:21 ]
  dinsdag 14 april 2020 @ 13:03:15 #129
370431 drakin
vurig typje
pi_192612023
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2020 01:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als iemand om de dag een ander date is dat natuurlijk een heel ander verhaal. Zoals eerder vermeld loop je vele malen meer risico bij gewone tripjes naar bijvoorbeeld de supermarkt omdat daar veel meer mensen samenkomen die vervolgens ook nog eens overal aanzitten.
Ik vermijd de supermarkt ook zoveel mogelijk nu, maar hier valt alles ook nog heel erg mee, in het noorden is corona nihil. En graag werk ik eraan mee om dat zo te houden.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192612348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:26 schreef Huck_ het volgende:

[..]

NO ONS
NO FWB
Alleen serieus

_O-
Typisch
pi_192612377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

De opmerking waarvan je wist dat die ging komen :')

Het gaat trouwens verder niet eens of jezelf zoveel gevaar loopt, maar dat je besmet raakt zonder dat je het door hebt en daardoor andere mensen in gevaar brengt die wel een risicogroep zijn.

Nogmaals deze maatregelen zijn er niet voor niks, maar goed.
Als je zonder het door te hebben risicogroepen besmet, dan zijn alle risicogroepen binnen 1.5 jaar uitgestorven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192612384
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:26 schreef Huck_ het volgende:

[..]

NO ONS
NO FWB
Alleen serieus

_O-
Naieve vrouwen die reeds in de val zijn getrapt. :')
pi_192612393
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je zonder het door te hebben risicogroepen besmet, dan zijn alle risicogroepen binnen 1.5 jaar uitgestorven.
Het lost wel het vergrijzingsprobleem op dat we hebben. Die oudjes kosten maar wat.
pi_192612423
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:32 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Naieve vrouwen die reeds in de val zijn getrapt. :')
Wat is die val dan precies?
pi_192612437
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat is die val dan precies?
Gebruikt door mannen voor sex.
pi_192612446
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Gebruikt door mannen voor sex.
Tja, als je als man op Tinder vraagt of iemand zin heeft in avontuur en een vrouw gaat erin mee dan weet ze ook dat het op alleen seks uit kan draaien toch?

Lijkt me niet echt gebruikt.
pi_192612463
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja, als je als man op Tinder vraagt of iemand zin heeft in avontuur en een vrouw gaat erin mee dan weet ze ook dat het op alleen seks uit kan draaien toch?

Lijkt me niet echt gebruikt.
Genoeg mannen die zeggen wat ze wil horen om maar zijn zin te krijgen hoor.
pi_192612483
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:38 schreef Womanly het volgende:

[..]

Genoeg mannen die zeggen wat ze wil horen om maar zijn zin te krijgen hoor.
Dit.
pi_192612489
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:38 schreef Womanly het volgende:

[..]

Genoeg mannen die zeggen wat ze wil horen om maar zijn zin te krijgen hoor.
Je bedoelt: De belofte om verder (serieus) te daten om maar pussy te krijgen?
  dinsdag 14 april 2020 @ 13:42:08 #140
370431 drakin
vurig typje
pi_192612500
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:32 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Naieve vrouwen die reeds in de val zijn getrapt. :')
Het staat ook best vaak bij mannen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192612512
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:42 schreef drakin het volgende:

[..]

Het staat ook best vaak bij mannen
Helpt dat bij jou om mannen sneller te liken?
pi_192612520
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:42 schreef drakin het volgende:

[..]

Het staat ook best vaak bij mannen
Ja dat is natuurlijk gelul. Dat weet je zelf ook. Alsof mannen een lekker wijf af zouden slaan die alleen maar sex wilt. :')
pi_192612524
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Helpt dat bij jou om mannen sneller te liken?
Dat denken die mannen vooral
pi_192612532
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:33 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Het lost wel het vergrijzingsprobleem op dat we hebben. Die oudjes kosten maar wat.
Ook genoeg mensen die er aan dood gaan die nog niet zo oud zijn :')

Maar goed, het is allemaal makkelijk praten, totdat je zelf iemand verliest aan Corona, dan praat je wel anders.
pi_192612542
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je bedoelt: De belofte om verder (serieus) te daten om maar pussy te krijgen?
Bijvoorbeeld.
pi_192612545
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:43 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk gelul. Dat weet je zelf ook. Alsof mannen een lekker wijf af zouden slaan die alleen maar sex wilt. :')
Vriend van mij doet dat regelmatig.
pi_192612576
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:43 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat denken die mannen vooral
Soms zitten ze erbij die zeggen ik wil een serieuze relatie maar als ze gaan chatten gaat het toch om de haverklap over seks :')
  dinsdag 14 april 2020 @ 13:46:48 #148
370431 drakin
vurig typje
pi_192612582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Helpt dat bij jou om mannen sneller te liken?
eerste 2 misschien laatste niet.

Rest tekst doet er ook toe
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 14 april 2020 @ 13:47:32 #149
370431 drakin
vurig typje
pi_192612597
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:43 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk gelul. Dat weet je zelf ook. Alsof mannen een lekker wijf af zouden slaan die alleen maar sex wilt. :')
Ik ben geen lekker wijf :6
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192612706
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:46 schreef drakin het volgende:

[..]

eerste 2 misschien laatste niet.

Rest tekst doet er ook toe
Hoezo de eerste twee misschien? Maar de laatste niet?
pi_192612828
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:46 schreef Womanly het volgende:

[..]

Soms zitten ze erbij die zeggen ik wil een serieuze relatie maar als ze gaan chatten gaat het toch om de haverklap over seks :')
Frustratie en niet weten hoe met vrouwen om te gaan. Ik heb zelf redelijk wat vriendinnen en heb vrijwel 0 moeite om naar een date te gaan. Nooit nerveus.
  dinsdag 14 april 2020 @ 14:02:53 #152
370431 drakin
vurig typje
pi_192612854
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:54 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoezo de eerste twee misschien? Maar de laatste niet?
eerste 2 hangt af van foto's van de persoon en de rest van de tekst erbij. vandaar de misschien, ik zet niet bij iedere foto als dat erbij staat meteen een like
De laatste is minder belangrijk, het is sowieso onrealistisch nav zo'n app meteen serieus te zijn. Niks erbij is ook goed.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192612993
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:46 schreef Womanly het volgende:

[..]

Soms zitten ze erbij die zeggen ik wil een serieuze relatie maar als ze gaan chatten gaat het toch om de haverklap over seks :')
Omdat het werkt. Seks zorgt wel voor spanning in gesprekken en veel vrouwen gaan daar in mee.
pi_192613837
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar het over gaat maar ik begrijp dat je even je zegje wil doen...

Bedankt voor je wijsheid
Dat is precies waar het over gaat. Die suggestie dat wij vrouwen, mannen alleen indelen op uiterlijk en adhdv bepalen of de desbetreffende man een hunk of een creep is. Dat werkt zo niet. Dat bepalen we adhv gedrag.

Dus als vrouwen je een creep vinden komt dat door je gedrag. Niet door een gebrek aan spieren of een teruglopende haarlijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192613932
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is precies waar het over gaat. Die suggestie dat wij vrouwen, mannen alleen indelen op uiterlijk en adhdv bepalen of de desbetreffende man een hunk of een creep is. Dat werkt zo niet. Dat bepalen we adhv gedrag.

Dus als vrouwen je een creep vinden komt dat door je gedrag. Niet door een gebrek aan spieren of een teruglopende haarlijn.
:D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 april 2020 @ 15:44:43 #156
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_192614353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is precies waar het over gaat. Die suggestie dat wij vrouwen, mannen alleen indelen op uiterlijk en adhdv bepalen of de desbetreffende man een hunk of een creep is. Dat werkt zo niet. Dat bepalen we adhv gedrag.

Dus als vrouwen je een creep vinden komt dat door je gedrag. Niet door een gebrek aan spieren of een teruglopende haarlijn.
_O_
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192614583
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is precies waar het over gaat. Die suggestie dat wij vrouwen, mannen alleen indelen op uiterlijk en adhdv bepalen of de desbetreffende man een hunk of een creep is. Dat werkt zo niet. Dat bepalen we adhv gedrag.

Dus als vrouwen je een creep vinden komt dat door je gedrag. Niet door een gebrek aan spieren of een teruglopende haarlijn.
Het is altijd beide. Als je een knap iemand bent zijn mensen toleranter. Dat geldt voor zowel mannen als vrouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2020 15:59:23 ]
pi_192614949
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 11:00 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik snap je nu meer. Alleen denk ik niet dat er iets te verkloten valt, als je gewoon jezelf bent. De ander moet ook even iets van je zien, door versieren is moeilijk iets te zien van de ander.
Het ding is, met text alleen mis je bepaalde zaken: oogcontact, lichaamstaal. Alle non-verbale communicatie gaat verloren. Daardoor kun je veel moeilijker emotie opwekken. Natuurlijk moet je elkaar leren kennen, maar met vragen stellen als "goh, wat doe je", "hoe was je dag?", "wat zijn je hobby's" zorg je er enkel voor dat het gesprek saai wordt, waardoor het vrij snel zal stil vallen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2020 16:24:46 ]
pi_192616916
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 14:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Omdat het werkt. Seks zorgt wel voor spanning in gesprekken en veel vrouwen gaan daar in mee.
Met potentiele date over seks praten die je alleen kent van foto en chat. :')
Echt achterlijk :')
  dinsdag 14 april 2020 @ 18:15:19 #160
370431 drakin
vurig typje
pi_192617214
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 17:59 schreef Womanly het volgende:

[..]

Met potentiele date over seks praten die je alleen kent van foto en chat. :')
Echt achterlijk :')
Precies, zoiets komt later wel vanzelf
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192622514
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is altijd beide. Als je een knap iemand bent zijn mensen toleranter. Dat geldt voor zowel mannen als vrouwen.
Wel nice, als je een beetje "spannend" doet heb je wel sneller duidelijkheid. Je wordt niet meer genegeerd maar gewoon verwijderd, dat is eerlijk gezegd best een vooruitgang.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192623929
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is precies waar het over gaat. Die suggestie dat wij vrouwen, mannen alleen indelen op uiterlijk en adhdv bepalen of de desbetreffende man een hunk of een creep is. Dat werkt zo niet. Dat bepalen we adhv gedrag.

Dus als vrouwen je een creep vinden komt dat door je gedrag. Niet door een gebrek aan spieren of een teruglopende haarlijn.
pi_192624659
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 april 2020 23:59 schreef Huck_ het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ben het hier eerlijk gezegd wel mee eens. Maar wat ik kut vind is dat dit ervoor zorgt dat alle mannen daardoor maar zoiets hebben van yes!! Vrijkaart om voor asshole te spelen!! Vrouwen zijn gelukkig toch oppervlakkig!
En wat ze zeggen is dan ondertussen: vrouwen zijn zooo oppervlakkig, nog oppervlakkiger dan mannen...boehoehoe was het maar anders!!
Eh? Of je iemand nou afwijst omdat diegene te oud/dik whatever is of omdat diegene geen supermodel is, afwijzen vanwege het uiterlijk is een wel/niet met niks ertussenin en geen meer/minder kwestie hoor. Boeit voor je eigen karakter geen reet of je toevallig meer of minder mensen er lekker genoeg uit vindt zien. Sterker nog, als het er meer zijn heb je geluk... Zou ik zeggen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192626590
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 16:23 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Het ding is, met text alleen mis je bepaalde zaken: oogcontact, lichaamstaal. Alle non-verbale communicatie gaat verloren. Daardoor kun je veel moeilijker emotie opwekken. Natuurlijk moet je elkaar leren kennen, maar met vragen stellen als "goh, wat doe je", "hoe was je dag?", "wat zijn je hobby's" zorg je er enkel voor dat het gesprek saai wordt, waardoor het vrij snel zal stil vallen.
Hoe lastig is het om eens wat anders te vragen?
Ik was ook altijd snel klaar met die gesprekken die niet verder komen dan: wat is je <insert werk, hobby, lievelingskleur, woonplaats>

De gesprekken wat leuker krijgen moet wel van 2 kanten komen overigens, maar mijn ervaring is dat je prima boeiende gesprekken kan hebben via een Tinder zonder dat je elkaar echt ziet.
pi_192626871
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Ik ben het hier eerlijk gezegd wel mee eens. Maar wat ik kut vind is dat dit ervoor zorgt dat alle mannen daardoor maar zoiets hebben van yes!! Vrijkaart om voor asshole te spelen!! Vrouwen zijn gelukkig toch oppervlakkig!
En wat ze zeggen is dan ondertussen: vrouwen zijn zooo oppervlakkig, nog oppervlakkiger dan mannen...boehoehoe was het maar anders!!
Neu vrouwen zijn wellicht wat minder oppervlakkig dan mannen. ik denk dat veel mannen denken dat vrouwen dat wel zijn en dat het een vrouw interesseert dat hij een mooie auto heeft. Dat is echt in hele specifieke gevallen het geval. Een intelligente vrouw boeit dat echt niet. Die wil gewoon iemand die normaal is en waarmee ze een klik heeft.

Voor een man kan het een shitload schelen als hij niet alleen maar mannelijke vrienden heeft.
pi_192627099
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:21 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Neu vrouwen zijn wellicht wat minder oppervlakkig dan mannen. ik denk dat veel mannen denken dat vrouwen dat wel zijn en dat het een vrouw interesseert dat hij een mooie auto heeft. Dat is echt in hele specifieke gevallen het geval. Een intelligente vrouw boeit dat echt niet. Die wil gewoon iemand die normaal is en waarmee ze een klik heeft.

Voor een man kan het een shitload schelen als hij niet alleen maar mannelijke vrienden heeft.
I dunno mannnnn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192627111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:21 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Neu vrouwen zijn wellicht wat minder oppervlakkig dan mannen. ik denk dat veel mannen denken dat vrouwen dat wel zijn en dat het een vrouw interesseert dat hij een mooie auto heeft. Dat is echt in hele specifieke gevallen het geval. Een intelligente vrouw boeit dat echt niet. Die wil gewoon iemand die normaal is en waarmee ze een klik heeft.

Voor een man kan het een shitload schelen als hij niet alleen maar mannelijke vrienden heeft.
Klopt
pi_192627205
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:46 schreef Womanly het volgende:

[..]

Klopt
Waarom denk jij dat vrouwen minder oppervlakkig zijn?

Zeker mbt daten heb ik totaal het omgekeerde gevoel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192627306
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat vrouwen minder oppervlakkig zijn?

Zeker mbt daten heb ik totaal het omgekeerde gevoel.
Ik had de hele post gequote dat was niet mijn bedoeling. Ben het eens met dit stuk:
quote:
ik denk dat veel mannen denken dat vrouwen dat wel zijn en dat het een vrouw interesseert dat hij een mooie auto heeft. Dat is echt in hele specifieke gevallen het geval. Een intelligente vrouw boeit dat echt niet. Die wil gewoon iemand die normaal is en waarmee ze een klik heeft.
pi_192627612
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 08:59 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Hoe lastig is het om eens wat anders te vragen?
Ik was ook altijd snel klaar met die gesprekken die niet verder komen dan: wat is je <insert werk, hobby, lievelingskleur, woonplaats>

De gesprekken wat leuker krijgen moet wel van 2 kanten komen overigens, maar mijn ervaring is dat je prima boeiende gesprekken kan hebben via een Tinder zonder dat je elkaar echt ziet.
Om iemand te leren kennen moet je eerst die basic dingen even vragen voordat je eventueel kan verdiepen lijkt me.
pi_192627658
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:21 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Die wil gewoon iemand die normaal is en waarmee ze een klik heeft.
Ja joh, er wordt van alles geprojecteerd op "alle vrouwen". Ik ken er ook heus wel die bijvoorbeeld sec status of vermogen boeiend vinden, maar dat zijn echt de uitzonderingen. Als het indruk maakt op vrouwen welke auto een man rijdt is het vaak eerder omdat zij ook een beetje een autonerd is en die auto geil vindt, niet welke waarde deze heeft.

In the end wil je je gewoon relaxed en thuis voelen bij iemand in een relatie. En dat hangt niet op excessief materialisme.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192627918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Om iemand te leren kennen moet je eerst die basic dingen even vragen voordat je eventueel kan verdiepen lijkt me.
Uiteindelijk wel, maar hoeft niet als een lijst interviewvragen afgevuurd te worden aan het begin van een match. Als je dat wel doet weet je in ieder geval dat je binnen het half uur alle spontaniteit uit een gesprek hebt. Dat soort mensen blokkeer je direct.

Er zijn zoveel ludiekere vragen te bedenken waarmee je niet 1 van de 100 bent die vraagt hoe het met haar gaat (waar ze toch altijd 'goed' op zal zeggen omdat niemand haar problemen gaat vertellen aan een nieuwe match).

Heel veel klagen hier op Fok dat vrouwen zoveel keuze hebben en dat ze hun aandacht niet kunnen krijgen, maar komen ondertussen wel met de meest standaard cliches waar niemand op zit te wachten. Uiteindelijk schuiven ze het maar af op 'oppervlakkigheid' van de vrouw om hun falen een beetje goed te praten
pi_192628030
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:57 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel, maar hoeft niet als een lijst interviewvragen afgevuurd te worden aan het begin van een match. Als je dat wel doet weet je in ieder geval dat je binnen het half uur alle spontaniteit uit een gesprek hebt. Dat soort mensen blokkeer je direct.

Er zijn zoveel ludiekere vragen te bedenken waarmee je niet 1 van de 100 bent die vraagt hoe het met haar gaat (waar ze toch altijd 'goed' op zal zeggen omdat niemand haar problemen gaat vertellen aan een nieuwe match).

Heel veel klagen hier op Fok dat vrouwen zoveel keuze hebben en dat ze hun aandacht niet kunnen krijgen, maar komen ondertussen wel met de meest standaard cliches waar niemand op zit te wachten. Uiteindelijk schuiven ze het maar af op 'oppervlakkigheid' van de vrouw om hun falen een beetje goed te praten
Je kunt gewoon een startvraag stellen en dan moet er toch gewoon een gesprek ontstaan waar je die rest van die informatie uithaalt. Als er een lijstje vragen afgewerkt moet worden om die info uit te wisselen zou het voor mij geen match zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192628969
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kunt gewoon een startvraag stellen en dan moet er toch gewoon een gesprek ontstaan waar je die rest van die informatie uithaalt. Als er een lijstje vragen afgewerkt moet worden om die info uit te wisselen zou het voor mij geen match zijn.
Ik vraag altijd naar de cup maat.
pi_192629105
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kunt gewoon een startvraag stellen en dan moet er toch gewoon een gesprek ontstaan waar je die rest van die informatie uithaalt. Als er een lijstje vragen afgewerkt moet worden om die info uit te wisselen zou het voor mij geen match zijn.
Je hele argument slaat nergens op als vrouwen niet terug praten he

hoeveel moeite je ook doet voor een leuke vraag of opener
pi_192629161
- Laat dit soort onzin eens achterwege aub -

[ Bericht 75% gewijzigd door CoolGuy op 15-04-2020 13:18:53 ]
pi_192629194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:27 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Je hele argument slaat nergens op als vrouwen niet terug praten he

hoeveel moeite je ook doet voor een leuke vraag of opener
Omdat niet iedereen in iedereen geïnteresseerd is. Dan ga je dus niet door, want die persoon heeft al aangegeven niet geïnteresseerd te zijn. Hetzij impliciet, hetzij expliciet. Doorgaan maakt je creepy en is verspilde energie. Next
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192629229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Omdat niet iedereen in iedereen geïnteresseerd is. Dan ga je dus niet door, want die persoon heeft al aangegeven niet geïnteresseerd te zijn. Hetzij impliciet, hetzij expliciet. Doorgaan maakt je creepy en is verspilde energie. Next
Matchen is wel interesse, daarna niks zeggen is geen interesse?

Lekker makkelijk om mannen af te schilderen als creepy terwijl vrouwen zich gedragen als diva's _O-

Want een vrouw kan nooit iets verkeerd doen in jouw wereldbeeld
pi_192629302
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:35 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Matchen is wel interesse, daarna niks zeggen is geen interesse?

Lekker makkelijk om mannen af te schilderen als creepy terwijl vrouwen zich gedragen als diva's _O-

Want een vrouw kan nooit iets verkeerd doen in jouw wereldbeeld
Pooooes, tzit hoog he?

Interesse komt, interesse gaat, als ik iemand aanspreek die me leuk lijkt en in het eerste bericht is de interpunctie verkeerd, gebruikt hij hihi en me, dan ben ik er al klaar mee en is mijn interesse weg. Dan ben ik geen diva, dan blijk jij gewoon niet aan mijn interesses te voldoen. It happens, dat is de dating game, kijken of het matcht, matcht het niet, dan door.

Je knoopt overigens een hoop dingen aan elkaar die verder weinig met elkaar te maken, trekt conclusies die niet onderbouwd zijn en je generalisaties zijn vervelend. Kon je op tinder nog zulke leuke foto's hebben, maar als je die over me uit zou storten of door zou laten schemeren, dan was het ook snel block.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192629317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Om iemand te leren kennen moet je eerst die basic dingen even vragen voordat je eventueel kan verdiepen lijkt me.
Mja de kunst is om door te vragen op die basisdingen.
En daar gaat het nog weleens mis waardoor het meer lijkt op een verhoor dan op een leuk gesprek.

En ook dingen die an sich niet enorm interessant zijn kun je wel op doorgaan.
pi_192629329
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:35 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Matchen is wel interesse, daarna niks zeggen is geen interesse?

Lekker makkelijk om mannen af te schilderen als creepy terwijl vrouwen zich gedragen als diva's _O-

Want een vrouw kan nooit iets verkeerd doen in jouw wereldbeeld
Maar jij doet precies hetzelfde door te zeggen dat vrouwen zich gedragen als diva’s.

En daardoor wordt het nooit wat.
Als die vrouwen nou eens anders zouden reageren.. dan ging het veel beter.

Maar hoe een vrouw reageert.. is aan de vrouw.
Je kunt je hooguit afvragen wat jij kunt doen... om dat andere gedrag dat je graag wil zien.. te triggeren in die ander.

Meer is het niet.
En dat geldt natuurlijk voor mannen EN vrouwen.
pi_192629863
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja joh, er wordt van alles geprojecteerd op "alle vrouwen". Ik ken er ook heus wel die bijvoorbeeld sec status of vermogen boeiend vinden, maar dat zijn echt de uitzonderingen. Als het indruk maakt op vrouwen welke auto een man rijdt is het vaak eerder omdat zij ook een beetje een autonerd is en die auto geil vindt, niet welke waarde deze heeft.

In the end wil je je gewoon relaxed en thuis voelen bij iemand in een relatie. En dat hangt niet op excessief materialisme.
Vrouwen houden van een ondernemende type die success genereert. Een mooie auto of whatever is gewoon een symptoom daarvan, en in dit geval is het zeker aantrekkelijk. Wanneer je op dit soort objecten de focus legt pretendeer je dat het bijzonder is, en sla je als man volledig de plank mis ja.
pi_192629997
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik ben het hier eerlijk gezegd wel mee eens. Maar wat ik kut vind is dat dit ervoor zorgt dat alle mannen daardoor maar zoiets hebben van yes!! Vrijkaart om voor asshole te spelen!! Vrouwen zijn gelukkig toch oppervlakkig!
En wat ze zeggen is dan ondertussen: vrouwen zijn zooo oppervlakkig, nog oppervlakkiger dan mannen...boehoehoe was het maar anders!!
Eh? Of je iemand nou afwijst omdat diegene te oud/dik whatever is of omdat diegene geen supermodel is, afwijzen vanwege het uiterlijk is een wel/niet met niks ertussenin en geen meer/minder kwestie hoor. Boeit voor je eigen karakter geen reet of je toevallig meer of minder mensen er lekker genoeg uit vindt zien. Sterker nog, als het er meer zijn heb je geluk... Zou ik zeggen.
Vrouwen vallen doorgaans op mannen die er zeer aantrekkelijk uitzien en goed in de markt liggen. Dat is prima, maar dan moet je echt wat te bieden hebben als vrouw wil je zo iemand bij je houden. Zo'n man kan het zich veroorloven heel kritisch te zijn en je snel in te ruilen voor een ander, en gedraagt zich daar ook naar. Nu kun je dit vervelend vinden, maar vrouwen gedragen zich net zo als ze weten dat ze lekker en gewild zijn.
  Moderator woensdag 15 april 2020 @ 13:29:18 #184
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192630059
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:25 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Vrouwen vallen doorgaans op mannen die er zeer aantrekkelijk uitzien en goed in de markt liggen. Dat is prima, maar dan moet je echt wat te bieden hebben als vrouw wil je zo iemand bij je houden. Zo'n man kan het zich veroorloven heel kritisch te zijn en je snel in te ruilen voor een ander, en gedraagt zich daar ook naar. Nu kun je dit vervelend vinden, maar vrouwen gedragen zich net zo als ze weten dat ze lekker en gewild zijn.
Natuurlijk, dat doen zowel mannen als vrouwen. En als je zelf iets in de melk te brokkelen hebt, of dat nou uiterlijk of wat dan ook is wat voor de ander aantrekkelijk is, dan kun je zelf ook keuzes maken. Dat is niet arrogant, dat is gewoon de mogelijkheid hebben om de zogenaamde krenten uit de pap te vissen.

Ook dát geldt voor mannen en vrouwen, maar omdat je in dit topic vooral mannen ziet waarvan een deel roept dat het allemaal aan de vrouwen ligt, krijg je natuurlijk een vertekend beeld. In plaats van dat het 'aan de vrouwen ligt' zou je het ook uit kunnen leggen als dat de mannen die daar zo over klagen dan blijkbaar zelf niet in de positie zijn om de eerder genoemde krenten uit de pap te vissen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192630173
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:17 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Vrouwen houden van een ondernemende type die success genereert. Een mooie auto of whatever is gewoon een symptoom daarvan, en in dit geval is het zeker aantrekkelijk. Wanneer je op dit soort objecten de focus legt pretendeer je dat het bijzonder is, en sla je als man volledig de plank mis ja.
Jouw hele gedachtengang slaat de plank mis als je de laatste vrouwlijke posts in dit topic hebt gelezen :)

En ja natuurlijk moet een vent zn eigen broek op kunnen houden. Maar keer op keer wordt er gezegd dat puur succes.. echt zo aantrekkelijk niet is.
Ja 10 minuten... maar daarna komt er toch echt meer bij kijken.
pi_192630188
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
In plaats van dat het 'aan de vrouwen ligt' zou je het ook uit kunnen leggen als dat de mannen die daar zo over klagen dan blijkbaar zelf niet in de positie zijn om de eerder genoemde krenten uit de pap te vissen.
Precies. En voor die mannen is er hoop. De dame die een open relatie had met het vrijheidsbeeld, heeft namelijk nu een liefdesrelatie met een kroonluchter. Dus het vrijheidsbeeld is weer beschikbaar.
pi_192630229
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jouw hele gedachtengang slaat de plank mis als je de laatste vrouwlijke posts in dit topic hebt gelezen :)

En ja natuurlijk moet een vent zn eigen broek op kunnen houden. Maar keer op keer wordt er gezegd dat puur succes.. echt zo aantrekkelijk niet is.
Ja 10 minuten... maar daarna komt er toch echt meer bij kijken.
Ik denk bij succes alleen maar aan: Urgh, weken van 60 uur. Moet er niet aan denken om daar mee samen te wonen. Zo sta ik zelf ook totaal niet in het leven, zakelijk succes en rijkdom na streven. Met een beetje mazzel kan ik binnen een jaar of 2 drie dagen gaan werken en de man ook. Dan hebben we beide meer tijd voor leuke dingen en mensen. Dat is voor mij meer succes dan een auto duurder dan mijn appartement voor de deur en een gladde boy die zn salesquote elke maand zo lekker haalt door 20 uur over te werken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192630402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:38 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Precies. En voor die mannen is er hoop. De dame die een open relatie had met het vrijheidsbeeld, heeft namelijk nu een liefdesrelatie met een kroonluchter. Dus het vrijheidsbeeld is weer beschikbaar.
:D Hier kan ik om lachen..

Ontopic: Wanneer heeft een man of vrouw succes? Dit ligt er toch helemaal aan hoe je daar zelf in staat. Als ik mijn leven kan leiden zoals ik dat wil en daarbij nog wat mooie dromen heb, ben ik dan niet succesvol? In mijn ogen wel, maar kan zijn dat de potentiële wederhelft dat helemaal anders ziet..
pi_192630575
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jouw hele gedachtengang slaat de plank mis als je de laatste vrouwlijke posts in dit topic hebt gelezen :)

En ja natuurlijk moet een vent zn eigen broek op kunnen houden. Maar keer op keer wordt er gezegd dat puur succes.. echt zo aantrekkelijk niet is.
Ja 10 minuten... maar daarna komt er toch echt meer bij kijken.
Wat die vrouwelijke posters hier geschreven hebben neem ik niet per se als waarheid aan. Er zit namelijk nogal een groot verschil in wat er wordt gezegd en waar in werkelijkheid naar gehandeld wordt.

Er zijn bijvoorbeeld nogal wat datingprogramma's op tv tegenwoordig waar ik meekijk met mijn vriendin. Ik heb het 90% van de gevallen goed om de afloop van een date te voorspellen mits ik het gezicht kan zien van de vrouw als ze haar date voor het eerst ziet. Grappig dat de eerste 5 seconden vaak allesbepalend is, en dit al dan niet beslissend is of de vrouw of man nog geinteresseerd is in het geouwehoer van de ander.

Dus wat die paar vrouwelijke incels hier op het forum schrijven doet mij niet per se mijn beeld die ik over de jaren heen ontwikkeld heb van mening veranderen, als het op aantrekkingskracht aankomt.
pi_192630869
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:35 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Matchen is wel interesse, daarna niks zeggen is geen interesse?

Lekker makkelijk om mannen af te schilderen als creepy terwijl vrouwen zich gedragen als diva's _O-

Want een vrouw kan nooit iets verkeerd doen in jouw wereldbeeld
Misschien moet je dat "matchen" niet zo serieus nemen. Daarom heb je misschien ook geen succes? Vrouwen kunnen wanhopigheid/zuurheid namelijk van afstand ruiken.
pi_192630896
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:27 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Misschien moet je dat "matchen" niet zo serieus nemen. Daarom heb je misschien ook geen succes? Vrouwen kunnen wanhopigheid/zuurheid namelijk van afstand ruiken.
sowiso.. wat is een match
eigenlijk alleen dat je een leuk foto hebt toch?

zegt niks over mensen verder.. laat staan of het qua persoonlijkheid ook bij elkaar past
pi_192630913
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:51 schreef Spijker83 het volgende:
Ontopic: Wanneer heeft een man of vrouw succes? Dit ligt er toch helemaal aan hoe je daar zelf in staat. Als ik mijn leven kan leiden zoals ik dat wil en daarbij nog wat mooie dromen heb, ben ik dan niet succesvol? In mijn ogen wel, maar kan zijn dat de potentiële wederhelft dat helemaal anders ziet..
Precies. Succes is, net als schoonheid, een kwestie van perspectief. Ten eerste: wat is succes? Veel geld, veel macht, een hoge status, veel vrijheid, geluk ervaren of toch nóg iets anders? Ten tweede: wanneer heb je zoveel van iets dat je over succes kunt praten? En ten derde: zou je ook niet naar iemands startpositie moeten kijken? Als iemand niet hoeft te werken omdat zijn wieg toevallig in een huis stond waar men kon rentenieren, is dat dan succesvol? Als iemand in een kansarme omgeving is opgegroeid en desondanks een vak heeft geleerd en nu in zijn/haar eigen levensonderhoud kan voorzien, is dat niet succesvol? Bovendien: succes kent vele vaders (en moeders).
pi_192631021
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

sowiso.. wat is een match
eigenlijk alleen dat je een leuk foto hebt toch?

zegt niks over mensen verder.. laat staan of het qua persoonlijkheid ook bij elkaar past
Het is helemaal niks. Ik heb zat matches die ik nooit spreek. Ik kies de beste eruit en daar ga ik mee praten.
  woensdag 15 april 2020 @ 14:43:49 #194
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192631076
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:39 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Het is helemaal niks. Ik heb zat matches die ik nooit spreek. Ik kies de beste eruit en daar ga ik mee praten.
Alsof je een keuze hebt.
Begin voor de grap eens met elke match die je hebt een gesprekje en de meeste kunnen het niet eens opbrengen om, of meer dan 2 zinnen als reactie te geven of langer dan 3 berichten terug te sturen. ;)
pi_192631107
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Alsof je een keuze hebt.
Begin voor de grap eens met elke match die je hebt een gesprekje en de meeste kunnen het niet eens opbrengen om, of meer dan 2 zinnen als reactie te geven of langer dan 3 berichten terug te sturen. ;)
Als je een simpele "hey hoe gaat het" stuurt dan klopt dat. Ik doe dat nooit.
pi_192631164
Je moet natuurlijk wel ergens mee beginnen wat ook uitlokt tot een reactie. "Hey, hoe gaat?" doet dat niet echt. Van de andere kant, Er moet natuurlijk ook wel iets anders te vragen zijn. Er moet wel iets in het profiel staan of iets op de foto staan waar je op kunt reageren.
Staat er helemaal niets in het profiel, en is het een standaard portretfoto die ze hebben, dan is er natuurlijk niets interessants te vragen. Die laat ik ook altijd links liggen
Het is wat.......
pi_192631197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:49 schreef gooddaddy het volgende:
Je moet natuurlijk wel ergens mee beginnen wat ook uitlokt tot een reactie. "Hey, hoe gaat?" doet dat niet echt. Van de andere kant, Er moet natuurlijk ook wel iets anders te vragen zijn. Er moet wel iets in het profiel staan of iets op de foto staan waar je op kunt reageren.
Staat er helemaal niets in het profiel, en is het een standaard portretfoto die ze hebben, dan is er natuurlijk niets interessants te vragen. Die laat ik ook altijd links liggen
mja ik kan me voorstellen dat je dus als eerste toch die "hoi hoe gaat het" stuurt
en dat zich daarna het gsprek ontwikkelt

maar als ik hier zo lees.. zit niemand daar op te wachten :)
pi_192631382
Heb het daarmee wel eens geprobeerd, maar nog nooit reactie op gehad
Het is wat.......
pi_192631421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:51 schreef Uhmmpie het volgende:
mja ik kan me voorstellen dat je dus als eerste toch die "hoi hoe gaat het" stuurt
en dat zich daarna het gsprek ontwikkelt

maar als ik hier zo lees.. zit niemand daar op te wachten
Nee.
pi_192631428
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:04 schreef gooddaddy het volgende:
Heb het daarmee wel eens geprobeerd, maar nog nooit reactie op gehad
Verzin wat anders.

Anything. Als ze dan niet reageert jammer dan. Heb vooral geen verwachtingen.
  woensdag 15 april 2020 @ 15:11:31 #201
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192631485
Wat antwoorden jullie op de vraag: "Ga je nog wat leuks doen vandaag?"

Eigenlijk doet ik nooit wat leuks. Gewoon standaard dingen.

Moet ik iets leuks verzinnen of mijn leven boeiender maken of gewoon eerlijk antwoorden met: "Wat dingetjes op de PC, muziek luisteren, boodschappen en koken"
  woensdag 15 april 2020 @ 15:16:09 #202
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192631536
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:11 schreef Plots het volgende:
Wat antwoorden jullie op de vraag: "Ga je nog wat leuks doen vandaag?"

Eigenlijk doet ik nooit wat leuks. Gewoon standaard dingen.

Moet ik iets leuks verzinnen of mijn leven boeiender maken of gewoon eerlijk antwoorden met: "Wat dingetjes op de PC, muziek luisteren, boodschappen en koken"
Gewoon antwoorden met een knipoog.
Boodschappen doen in je gehuurde Ferarri ofzo.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 15 april 2020 @ 15:20:42 #203
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192631598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:16 schreef M1stral het volgende:

[..]

Gewoon antwoorden met een knipoog.
Boodschappen doen in je gehuurde Ferarri ofzo.
Hahaha goeie!
pi_192631604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:11 schreef Plots het volgende:
Wat antwoorden jullie op de vraag: "Ga je nog wat leuks doen vandaag?"

Eigenlijk doet ik nooit wat leuks. Gewoon standaard dingen.

Moet ik iets leuks verzinnen of mijn leven boeiender maken of gewoon eerlijk antwoorden met: "Wat dingetjes op de PC, muziek luisteren, boodschappen en koken"
mja.. weet je wat het is.. als het uiteindelijk een date en een relatie word..
komt diegene daar toch wel achter.

en het geeft wel ruimte tot doorvragen.. op bijv wat je dan gaat doen of wat je luistert.
pi_192631613
"Koken" vs. "Jaaa ik ga zo een lekker biefstukje in de pan gooien, kijk ik al de hele dag naar uit!, heb jij al gegeten?"

"Boodschappen" doen vs "ik ga zo eerst even naar de supermarkt, moet nog eten. Heb alles in huis voor AGV, maar heb ineens onwijze biefstukcraving! En ik heb weer hard gewerkt vandaag, dus ik heb het wel verdiend! Heb je dat ook soms? Dat je aan niets anders kunt denken dan biefstuk?"

"wat dingetjes op de pc" vs "Ik heb vandaag op mn werk niet lang genoeg achter mn beeldscherm gezeten, dus ik ga zo nog even verder, wil nog even wat dingetjes doen/ even lekker uitzonen. Misschien Netflixtabje open..." Enter gespreksonderwerp Netflix.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192631617
Maw ze wil niet weten wat je zo gaat doen, ze wil weten hoe je conversatieskills zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 15 april 2020 @ 15:31:04 #207
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192631738
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja.. weet je wat het is.. als het uiteindelijk een date en een relatie word..
komt diegene daar toch wel achter.

en het geeft wel ruimte tot doorvragen.. op bijv wat je dan gaat doen of wat je luistert.
Eerlijkheid duurt het langst idd.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Koken" vs. "Jaaa ik ga zo een lekker biefstukje in de pan gooien, kijk ik al de hele dag naar uit!, heb jij al gegeten?"

"Boodschappen" doen vs "ik ga zo eerst even naar de supermarkt, moet nog eten. Heb alles in huis voor AGV, maar heb ineens onwijze biefstukcraving! En ik heb weer hard gewerkt vandaag, dus ik heb het wel verdiend! Heb je dat ook soms? Dat je aan niets anders kunt denken dan biefstuk?"

"wat dingetjes op de pc" vs "Ik heb vandaag op mn werk niet lang genoeg achter mn beeldscherm gezeten, dus ik ga zo nog even verder, wil nog even wat dingetjes doen/ even lekker uitzonen. Misschien Netflixtabje open..." Enter gespreksonderwerp Netflix.
Wow thanks hier heb ik echt iets aan! Zo kan ik het ook brengen idd.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maw ze wil niet weten wat je zo gaat doen, ze wil weten hoe je conversatieskills zijn.
Klopt. Ik reageerde altijd saai, omdat mijn dagen saai zijn en ik daarmee met die vraag geconfronteerd word. Maar aan mij de taak om een van een alledaagse taak - zoals koken of boodschappen doen - iets interessants te maken en er een andere draai aan te geven!
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 15 april 2020 @ 15:32:37 #208
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192631764
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Koken" vs. "Jaaa ik ga zo een lekker biefstukje in de pan gooien, kijk ik al de hele dag naar uit!, heb jij al gegeten?"

"Boodschappen" doen vs "ik ga zo eerst even naar de supermarkt, moet nog eten. Heb alles in huis voor AGV, maar heb ineens onwijze biefstukcraving! En ik heb weer hard gewerkt vandaag, dus ik heb het wel verdiend! Heb je dat ook soms? Dat je aan niets anders kunt denken dan biefstuk?"

"wat dingetjes op de pc" vs "Ik heb vandaag op mn werk niet lang genoeg achter mn beeldscherm gezeten, dus ik ga zo nog even verder, wil nog even wat dingetjes doen/ even lekker uitzonen. Misschien Netflixtabje open..." Enter gespreksonderwerp Netflix.
Wat een cringy teksten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192631824
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat een cringy teksten
Ja dude ik shine in actie, niet voor het whiteboard.
Wat ik maar wil zeggen, ook wanneer het een saaie kutvraag is, kun je gewoon kletsen, inhaken en voorzetjes geven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 15 april 2020 @ 15:46:35 #210
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192631960
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat een cringy teksten
Het gaat om het idee. Je hoeft het niet letterlijk over te nemen.
pi_192631976
quote:
Klopt. Ik reageerde altijd saai, omdat mijn dagen saai zijn en ik daarmee met die vraag geconfronteerd word. Maar aan mij de taak om een van een alledaagse taak - zoals koken of boodschappen doen - iets interessants te maken en er een andere draai aan te geven!
van de meeste mensen... is het gros van de dagen niet heel spannend hoor
pi_192632055
Wat DP zegt had ik me eigenlijk nooit zo gerealiseerd, maar het is precies zo! Het gaat om conversatieskills. Ze wil gewoon een leuk gesprekje en als je het met een saai antwoord en “en jij?” aankomt, laat je het in no time dood bloeden.

God het is maar goed dat ik mijn huidige date uit de kroeg ken, want dat is ook echt een saaie drol op de app :@
Sarcasme. Herken het.
pi_192632227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:08 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Verzin wat anders.

Anything. Als ze dan niet reageert jammer dan. Heb vooral geen verwachtingen.
Doe ik nu dus ook, als er tenminste iets anders te vragen valt. Anders doe ik gewoon niets
Het is wat.......
pi_192632244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

van de meeste mensen... is het gros van de dagen niet heel spannend hoor
En nu al helemaal niet
Het is wat.......
pi_192632276
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:05 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

En nu al helemaal niet
maar als goede hollander... valt er wel vanalles te klagen :)
  woensdag 15 april 2020 @ 16:09:30 #216
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192632298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:46 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Als je een simpele "hey hoe gaat het" stuurt dan klopt dat. Ik doe dat nooit.
Joh, daar had ik het ook niet over. Maar ook dan maakt het geen verschil hoor.
pi_192632375
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

maar als goede hollander... valt er wel vanalles te klagen :)
Klopt, maar mensen die al na twee zinnen beginnen te klagen daar ben ik wel een beetje klaar mee
Het is wat.......
pi_192632389
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:04 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Doe ik nu dus ook, als er tenminste iets anders te vragen valt. Anders doe ik gewoon niets
Het simpele is dat het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn. Vraag op een regenachtige dag of ze natgeregend is vandaag of op een hele zonnige dag of ze bruin is geworden, doe er een knipoog smiley bij en als ze een beetje communicatief vaardig is gaat ze een beetje vertellen wat ze die dag gedaan heeft, zonder dat jij 1 van de 100 bent die vraagt of ze een leuke dag heeft gehad.

Je moet zelf dan wel handig genoeg zijn om daar op in te haken en door te vragen en eventueel direct wat over jouw dag vertelt zonder dat zij er eerst om moet vragen. Je hebt dan in no-time een fatsoenlijk gesprek ipv een interview
pi_192632459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:15 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Het simpele is dat het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn. Vraag op een regenachtige dag of ze natgeregend is vandaag of op een hele zonnige dag of ze bruin is geworden, doe er een knipoog smiley bij en als ze een beetje communicatief vaardig is gaat ze een beetje vertellen wat ze die dag gedaan heeft, zonder dat jij 1 van de 100 bent die vraagt of ze een leuke dag heeft gehad.

Je moet zelf dan wel handig genoeg zijn om daar op in te haken en door te vragen en eventueel direct wat over jouw dag vertelt zonder dat zij er eerst om moet vragen. Je hebt dan in no-time een fatsoenlijk gesprek ipv een interview
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 15 april 2020 @ 16:23:54 #220
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192632520
Goeie idd @Holenbeer
pi_192632608
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:15 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Het simpele is dat het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn. Vraag op een regenachtige dag of ze natgeregend is vandaag of op een hele zonnige dag of ze bruin is geworden, doe er een knipoog smiley bij en als ze een beetje communicatief vaardig is gaat ze een beetje vertellen wat ze die dag gedaan heeft, zonder dat jij 1 van de 100 bent die vraagt of ze een leuke dag heeft gehad.

Je moet zelf dan wel handig genoeg zijn om daar op in te haken en door te vragen en eventueel direct wat over jouw dag vertelt zonder dat zij er eerst om moet vragen. Je hebt dan in no-time een fatsoenlijk gesprek ipv een interview
Ja! Ik lees hier zo vaak, jaaaa ik vraag van alles, maar ze reageert niet of kortaf. Ja dat komt omdat interview vragen complete droogtrekkers zijn en dat niet uitnodigt in te haken. Evengoed kun je dat wel omdraaien, maar toen ik een tijdje minder kritisch Tinderde, had ik hele leuke gesprekken, maar vooral vanwege mijn aandeel :D Dus toen weer kritischer de gesprekken in te gaan, niet zelf de hele tijd de kar trekken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192632955
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat een cringy teksten
Ze is ook de jongste niet meer he :D
  Moderator woensdag 15 april 2020 @ 16:58:27 #223
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192632991
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:55 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ze is ook de jongste niet meer he :D
Dat geeft hoop toch, want wellicht dat allen hier dan toch nog op latere leeftijd een relatie kunnen vinden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192633010
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat geeft hoop toch, want wellicht dat allen hier dan toch nog op latere leeftijd een relatie kunnen vinden.
Ze is een vrouw he _O- ze kan ALTIJD een relatie krijgen ongeacht hoe ze er uit ziet of wat haar karakter is.

Vrouwen worden nooit afgewezen ;)
  Moderator woensdag 15 april 2020 @ 17:03:39 #225
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192633044
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:00 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ze is een vrouw he _O- ze kan ALTIJD een relatie krijgen ongeacht hoe ze er uit ziet of wat haar karakter is.

Vrouwen worden nooit afgewezen ;)
Vrouwen worden nooit afgewezen door mannen die, afhankelijk van hoe (niet) aantrekkelijk ze is, wanhopig genoeg zijn. Dat is het voordeel van vrouw zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192633080
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:00 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ze is een vrouw he _O- ze kan ALTIJD een relatie krijgen ongeacht hoe ze er uit ziet of wat haar karakter is.

Vrouwen worden nooit afgewezen ;)
... door mannen zoals jij die wanhopig genoeg zijn

inderdaad.
Net als mannen nooit afgewezen worden door wanhopige vrouwen, mits de mannen zich een beetje normaal uiten.
pi_192633097
Ik spreek enkel de waarheid hoor, snap niet waarom ik dan wanhopig moet zijn?
pi_192633636
Gesprekjes moeten gewoon vanzelf gaan....als je moet nadenken wat je gaat schrijven gaat het al mis...... :)
pi_192634657
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:00 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ze is een vrouw he _O- ze kan ALTIJD een relatie krijgen ongeacht hoe ze er uit ziet of wat haar karakter is.

Vrouwen worden nooit afgewezen ;)
Dat valt ook echt wel mee.
pi_192635482
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:00 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ze is een vrouw he _O- ze kan ALTIJD een relatie krijgen ongeacht hoe ze er uit ziet of wat haar karakter is.

Vrouwen worden nooit afgewezen ;)
Dat is dus bullshit. Vrouwen krijgen net zo moeizaam een relatie als mannen.

Als het om seks gaat heb je wel gelijk. Het percentage mannen dat denkt "die zou ik wel neuken, maar ik hoef er geen relatie mee" is groot.
pi_192635930
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is dus bullshit. Vrouwen krijgen net zo moeizaam een relatie als mannen.

Dit ligt vooral aan de bizarre eisen.
Het gaat om de mogelijkheid, dat vrouwen nooit afgewezen worden en daardoor ook denken dat alles ''vanzelf'' gaat.
Ik wil dat verschil duidelijk maken.
Voor mannen gaat het niet ''vanzelf'' en mannen wijzen vrouwen niet af omdat een comma op de verkeerde plek staat in een gesprek :')
  woensdag 15 april 2020 @ 19:44:20 #232
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192635955
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:43 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dit ligt vooral aan de bizarre eisen.
Het gaat om de mogelijkheid, dat vrouwen nooit afgewezen worden en daardoor ook denken dat alles ''vanzelf'' gaat.
Ik wil dat verschil duidelijk maken.
Voor mannen gaat het niet ''vanzelf'' en mannen wijzen vrouwen niet af omdat een comma op de verkeerde plek staat in een gesprek :')
:')
  Moderator woensdag 15 april 2020 @ 19:47:35 #233
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192636018
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:43 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dit ligt vooral aan de bizarre eisen.
Het gaat om de mogelijkheid, dat vrouwen nooit afgewezen worden en daardoor ook denken dat alles ''vanzelf'' gaat.
Ik wil dat verschil duidelijk maken.
Voor mannen gaat het niet ''vanzelf'' en mannen wijzen vrouwen niet af omdat een comma op de verkeerde plek staat in een gesprek :')
Als de man wanhopig genoeg is kan de vrouw zo lelijk zijn dat ze alleen 's nachts buiten mag (met een heftruck) waar geen straatverlichting is, met een persoonlijkheid die nóg lelijker is, dan wordt ze nog niet afgewezen door die wanhopige man.

Maar als het zo erg is geworden moet je je misschien als man zijnde wel eens een beetje gaan afvragen waarom echt geen enkele 'normale' vrouw interesse in je heeft. Het is natuurlijk dan wel lekker makkelijk en veilig om te stellen dat dat aan 'alle' vrouwen ligt, en dat ook vooral blijven volhouden, maar ja, daarvan gaan vrouwen je niet interessanter vinden natuurlijk.

Het is maar waar je prioriteit aan geeft.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192636083
Ik heb nergens gezegd dat vrouwen geen interesse in mij hebben. Jammer van de persoonlijke aanval terwijl ik een gezonde discussie probeer te voeren.
  woensdag 15 april 2020 @ 19:51:41 #235
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192636107
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:50 schreef Huck_ het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat vrouwen geen interesse in mij hebben. Jammer van de persoonlijke aanval terwijl ik een gezonde discussie probeer te voeren.
Een gezonde discussie door vrouwen af te schilderen als veeleisende bitches die je afwijzen om niks. :')
  Moderator woensdag 15 april 2020 @ 19:52:07 #236
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192636113
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:50 schreef Huck_ het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat vrouwen geen interesse in mij hebben. Jammer van de persoonlijke aanval terwijl ik een gezonde discussie probeer te voeren.
Oh, je interpreteert 'je' als JIJ? Nee, dat bedoel ik dus niet. Maar wel een leuke afleiding van die 'gezonde discussie', dat wel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192636164
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:43 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dit ligt vooral aan de bizarre eisen.
Het gaat om de mogelijkheid, dat vrouwen nooit afgewezen worden en daardoor ook denken dat alles ''vanzelf'' gaat.
Ik wil dat verschil duidelijk maken.
Voor mannen gaat het niet ''vanzelf'' en mannen wijzen vrouwen niet af omdat een comma op de verkeerde plek staat in een gesprek :')
Tot je een date hebt ben je als man inderdaad in het nadeel maar als je eenmaal een date hebt gaat het vooral gewoon om de vibe die je met z'n tweeën hebt.

Die vibe begint inderdaad wel met openstaan voor elkaar maar dat moet van beide kanten.
pi_192636947
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als de man wanhopig genoeg is kan de vrouw zo lelijk zijn dat ze alleen 's nachts buiten mag (met een heftruck) waar geen straatverlichting is, met een persoonlijkheid die nóg lelijker is, dan wordt ze nog niet afgewezen door die wanhopige man.

Maar als het zo erg is geworden moet je je misschien als man zijnde wel eens een beetje gaan afvragen waarom echt geen enkele 'normale' vrouw interesse in je heeft. Het is natuurlijk dan wel lekker makkelijk en veilig om te stellen dat dat aan 'alle' vrouwen ligt, en dat ook vooral blijven volhouden, maar ja, daarvan gaan vrouwen je niet interessanter vinden natuurlijk.

Het is maar waar je prioriteit aan geeft.
Ook die lelijke vrouw heeft liefde nodig. Vaak is het ook soort zoekt soort natuurlijk :).
pi_192637055
Een lelijke vrouw kan een knappe man krijgen dus waarom zou ze een lelijke man daten.
"Der Ruin der Völker beginnt bei den Geld- und Staatsmächtigen."
SSSC, 8. Februar 2012 16.08 h, Billy
pi_192637683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:43 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dit ligt vooral aan de bizarre eisen.
Het gaat om de mogelijkheid, dat vrouwen nooit afgewezen worden en daardoor ook denken dat alles ''vanzelf'' gaat.
Ik wil dat verschil duidelijk maken.
Voor mannen gaat het niet ''vanzelf'' en mannen wijzen vrouwen niet af omdat een comma op de verkeerde plek staat in een gesprek :')
Er zijn genoeg mannen die wel vrouwen afwijzen omdat de vrouw in kwestie misschien te wanhopig is.

Genoeg mannen hebben wel standaarden en houden zich daar ook aan.
pi_192637762
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:29 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ook die lelijke vrouw heeft liefde nodig. Vaak is het ook soort zoekt soort natuurlijk :).
Dit zie je echt altijd in First Dates :+ Je ziet nooit een hele knappe man gematcht met een minder aantrekkelijke dame, of andersom.
pi_192638039
Sommige mannen zijn ook best kritisch. Ik reageerde net op een openingsvraag 'hoe is het, werk je ook thuis'...iets in die trant. En dan reageer ik (ik geef toe niet uitgebreid want werkelijk iedereen stelt diezelfde vraag) en toen vond ie me te kort van stof. Was allemaal niet goed enzo. Nouja prima dan.
pi_192638159
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:22 schreef Womanly het volgende:
Sommige mannen zijn ook best kritisch. Ik reageerde net op een openingsvraag 'hoe is het, werk je ook thuis'...iets in die trant. En dan reageer ik (ik geef toe niet uitgebreid want werkelijk iedereen stelt diezelfde vraag) en toen vond ie me te kort van stof. Was allemaal niet goed enzo. Nouja prima dan.
Ik hou wel van korte stofjes hoor :)
pi_192638201
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik hou wel van korte stofjes hoor :)
minirokjes :)
pi_192638215
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:22 schreef Womanly het volgende:
Sommige mannen zijn ook best kritisch. Ik reageerde net op een openingsvraag 'hoe is het, werk je ook thuis'...iets in die trant. En dan reageer ik (ik geef toe niet uitgebreid want werkelijk iedereen stelt diezelfde vraag) en toen vond ie me te kort van stof. Was allemaal niet goed enzo. Nouja prima dan.
Nu zou je eigenlijk jezelf de vraag kunnen stellen, had je ongeveer hetzelfde gereageerd als jij van een man zo'n antwoord zou krijgen?

Als je vind dat iemand anders wel moeite moet doen met een bericht sturen en jezelf het wel oke vind om gewoon niet te veel moeite te doen.
pi_192638399
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nu zou je eigenlijk jezelf de vraag kunnen stellen, had je ongeveer hetzelfde gereageerd als jij van een man zo'n antwoord zou krijgen?

Als je vind dat iemand anders wel moeite moet doen met een bericht sturen en jezelf het wel oke vind om gewoon niet te veel moeite te doen.
Ik zeg niet dat ik vind dat iemand anders wel moeite moet doen om een bericht te sturen en ik niet. Alleen ik krijg zoveel berichten, dan zou ik ze moeten negeren (wat ook niet leuk is) en wegklikken.

Als iemand een andere vraag stelt dan ben ik eerder geneigd om te reageren en te investeren in een gesprek.

Als het een standaardvraag is van alles goed etc dan reageer ik op die vraag minder uitgebreid. Mocht het gesprek daarna goed doorlopen dan investeer ik als vanzelf.
pi_192638464
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:39 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik vind dat iemand anders wel moeite moet doen om een bericht te sturen en ik niet. Alleen ik krijg zoveel berichten, dan zou ik ze moeten negeren (wat ook niet leuk is) en wegklikken.

Als iemand een andere vraag stelt dan ben ik eerder geneigd om te reageren en te investeren in een gesprek.

Als het een standaardvraag is van alles goed etc dan reageer ik op die vraag minder uitgebreid. Mocht het gesprek daarna goed doorlopen dan investeer ik als vanzelf.
Oke, het was verder geen verwijt dat je zei dat iemand anders dat wel moest doen. Ik vroeg mij alleen af of je dat vond of niet :)
pi_192639962
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:22 schreef Womanly het volgende:
Sommige mannen zijn ook best kritisch. Ik reageerde net op een openingsvraag 'hoe is het, werk je ook thuis'...iets in die trant. En dan reageer ik (ik geef toe niet uitgebreid want werkelijk iedereen stelt diezelfde vraag) en toen vond ie me te kort van stof. Was allemaal niet goed enzo. Nouja prima dan.
Ergens prima toch? Als jullie intensiteit van appen niet matcht dan wordt het al snel lastig.

Misschien had hij je wat langer de kans moeten geven maar misschien werkt het ook wel gewoon niet.
pi_192641112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:33 schreef freeman1 het volgende:
Een lelijke vrouw kan een knappe man krijgen dus waarom zou ze een lelijke man daten.
Lijkt me onzin. Soort zoekt soort vaak.

Lelijke of onaantrekkelijke man kan wel een knappe vrouw krijgen. Als hij financieel wat te bieden heeft.
pi_192641122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:22 schreef Womanly het volgende:
Sommige mannen zijn ook best kritisch. Ik reageerde net op een openingsvraag 'hoe is het, werk je ook thuis'...iets in die trant. En dan reageer ik (ik geef toe niet uitgebreid want werkelijk iedereen stelt diezelfde vraag) en toen vond ie me te kort van stof. Was allemaal niet goed enzo. Nouja prima dan.
Dan lijkt het me dat hij je eigenlijk al niet leuk vindt, anders ging hij niet zeiken. Raar!
pi_192641245
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nu zou je eigenlijk jezelf de vraag kunnen stellen, had je ongeveer hetzelfde gereageerd als jij van een man zo'n antwoord zou krijgen?

Als je vind dat iemand anders wel moeite moet doen met een bericht sturen en jezelf het wel oke vind om gewoon niet te veel moeite te doen.
O god. De moeite van een bericht sturen :D

Ik ga even bijkomen van deze post. Geen sinecure :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192641343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 00:10 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Lijkt me onzin. Soort zoekt soort vaak.

Lelijke of onaantrekkelijke man kan wel een knappe vrouw krijgen. Als hij financieel wat te bieden heeft.
Maar waarom zou ie dan kopen in plaats van huren of leasen?
pi_192646292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ergens prima toch? Als jullie intensiteit van appen niet matcht dan wordt het al snel lastig.

Misschien had hij je wat langer de kans moeten geven maar misschien werkt het ook wel gewoon niet.
Zeker. Is meestal geen goede start zo, kap het zelf dan al af.
pi_192654957
vandaag kwam ik weer busmeisje tegen en als de bus aan komt rijden komt ze telkens naar me toegelopen en stappen we via dezelfde deur in

zelfde situatie weer bij de trein, ze stond echt 10 meter verderop, trein komt aanrijden en weer komt ze naar mij toegelopen en stappen we weer in in zelfde wagon

had eerder deze week een ander treinmeisje zelfde situatie, had eerst ff oogcontact,daarna kwam trein en ze liep alvast mijn kant op en weer zelfde wagon ingestapt

willen ze gewoon aangesproken worden of wat
pi_192655669
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag kwam ik weer busmeisje tegen en als de bus aan komt rijden komt ze telkens naar me toegelopen en stappen we via dezelfde deur in

zelfde situatie weer bij de trein, ze stond echt 10 meter verderop, trein komt aanrijden en weer komt ze naar mij toegelopen en stappen we weer in in zelfde wagon

had eerder deze week een ander treinmeisje zelfde situatie, had eerst ff oogcontact,daarna kwam trein en ze liep alvast mijn kant op en weer zelfde wagon ingestapt

willen ze gewoon aangesproken worden of wat
Zit in je hoofd.

Gewoon hallo zeggen. Kom je een heel eind
pi_192656079
Vandaag heb ik happn geïnstalleerd. Beetje uit verveling en om wat te daten te hebben als 't weer mag.

Tot nu toe is 't wel een leuk concept. Iemand hier die er langer ervaring mee heeft? Of tips voor andere apps voor 35+ mensen?
pi_192656763
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag heb ik happn geïnstalleerd. Beetje uit verveling en om wat te daten te hebben als 't weer mag.

Tot nu toe is 't wel een leuk concept. Iemand hier die er langer ervaring mee heeft? Of tips voor andere apps voor 35+ mensen?
Wacht nog een paar weekjes tot er weer wat dingen opengaan en mensen wat minder panisch doen.

Daarna kun je op Happn inderdaad prima terecht. Je zult genoeg matches krijgen, aan jou de schone taak om er serieuze datepartners uit te filteren. :)
pi_192656917
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag heb ik happn geïnstalleerd. Beetje uit verveling en om wat te daten te hebben als 't weer mag.

Tot nu toe is 't wel een leuk concept. Iemand hier die er langer ervaring mee heeft? Of tips voor andere apps voor 35+ mensen?
In de praktijk niet veel anders dan Tinder. Wel betere profielen.
pi_192657004
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag heb ik happn geïnstalleerd. Beetje uit verveling en om wat te daten te hebben als 't weer mag.

Tot nu toe is 't wel een leuk concept. Iemand hier die er langer ervaring mee heeft? Of tips voor andere apps voor 35+ mensen?
Je bent een vrouw. Elke app werkt voor jou :)
pi_192657022
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 23:06 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Je bent een vrouw. Elke app werkt voor jou :)
En dat _O-
pi_192657159
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:29 schreef CoolGuy het volgende:

Natuurlijk, dat doen zowel mannen als vrouwen. En als je zelf iets in de melk te brokkelen hebt, of dat nou uiterlijk of wat dan ook is wat voor de ander aantrekkelijk is, dan kun je zelf ook keuzes maken. Dat is niet arrogant, dat is gewoon de mogelijkheid hebben om de zogenaamde krenten uit de pap te vissen.

Ook dát geldt voor mannen en vrouwen, maar omdat je in dit topic vooral mannen ziet waarvan een deel roept dat het allemaal aan de vrouwen ligt, krijg je natuurlijk een vertekend beeld. In plaats van dat het 'aan de vrouwen ligt' zou je het ook uit kunnen leggen als dat de mannen die daar zo over klagen dan blijkbaar zelf niet in de positie zijn om de eerder genoemde krenten uit de pap te vissen.
Bedankt voor deze reactie. Het is voor mij dan ook geen nieuws meer dat mannen erg kritisch kunnen zijn in de vrouwen die ze kiezen voor een relatie, ook al vinden ze die lelijke vrouwen wel goed genoeg voor sex. Het verschil met knappe vrouwen is dat zij wel alleen sex kunnen krijgen met lelijke mannen, maar liever direct een relatie aangaan met een knappe man omdat ze een lelijke man niet willen gebruiken voor sex omdat dit simpelweg geen meerwaarde voor hen heeft. Ik begrijp nog steeds niet of de mannen zoals Joppiez daar verontwaardigd over zijn, of dat ze willen dat lelijke vrouwen hun standaarden verlagen zodat ze een monogame relatie met hun kunnen beginnen. Ik vermoed het eerste idd, dat ze sex met knappe vrouwen willen, waarmee ze idd zelf de krenten uit de pap willen vissen in ondergeschikte positie, maar ik kan me vergissen en wie weet wil hij wel gewoon een lelijke vrouw voor monogame relatie.
Want sex tussen een lelijke man en lelijke vrouw is vast voor de man alsnog aangenamer omdat hij meestal dominant is en een hoger libido heeft. Tenzij het een hele wanhopige vrouw is die al 10 jaar droog staat, zo snel mogelijk aan kinderen wil beginnen maakt niet uit van wie desnoods als alleenstaande moeder of die echt niets anders wil dan ervaring opdoen met lelijke mannen

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Koken" vs. "Jaaa ik ga zo een lekker biefstukje in de pan gooien, kijk ik al de hele dag naar uit!, heb jij al gegeten?"

"Boodschappen" doen vs "ik ga zo eerst even naar de supermarkt, moet nog eten. Heb alles in huis voor AGV, maar heb ineens onwijze biefstukcraving! En ik heb weer hard gewerkt vandaag, dus ik heb het wel verdiend! Heb je dat ook soms? Dat je aan niets anders kunt denken dan biefstuk?"

"wat dingetjes op de pc" vs "Ik heb vandaag op mn werk niet lang genoeg achter mn beeldscherm gezeten, dus ik ga zo nog even verder, wil nog even wat dingetjes doen/ even lekker uitzonen. Misschien Netflixtabje open..." Enter gespreksonderwerp Netflix.
Goede post. Het gaat idd niet om de onderwerpen maar om de schrijfvaardigheid want dat is alles wat je hebt in een app als je weinig boeiende dingen meemaakt. Vraag is vinden mannen dit andersom ook boeiend genoeg om te lezen??

quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2020 00:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:

Maar waarom zou ie dan kopen in plaats van huren of leasen?
Huren of leasen is uberhaupt het uiterste van wat gewenst wordt denk ik. Kopen is vaak alleen met tegenzin omdat het wordt geeist.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 17 april 2020 @ 08:31:00 #262
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_192660306
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 23:06 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Je bent een vrouw. Elke app werkt voor jou :)
Dat ligt er echt maar aan wat je onder 'werken' verstaat. Als vrouw krijg je wel makkelijk matches maar matches die een beetje aansluiten zijn een stuk schaarser.

Ik vond wat dat betreft Tinder niet erg interessant qua aanbod.
pi_192665515
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 08:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat ligt er echt maar aan wat je onder 'werken' verstaat. Als vrouw krijg je wel makkelijk matches maar matches die een beetje aansluiten zijn een stuk schaarser.

Ik vond wat dat betreft Tinder niet erg interessant qua aanbod.
Nee klopt ook wel. Een overdaad aan matches kan inderdaad ook vaak weer leiden tot keuzestress.

Wel denk ik dat je als vrouw gewoon je eigen vijvertje moet creëren en zelf een goed filter voor dit soort dingen moet ontwikkelen. Ik ken Fok-users die dat inmiddels prima kunnen. :)

Zelf merk ik bij een laag aanbod ook dat ik minder kieskeurig word en bij een hoger aanbod kieskeuriger. Zo werkt het menselijk brein nou eenmaal. ;)
pi_192666072
Leuk gesprekje --> date lijkt mij de normale volgorde.

Maareh, ik ben daar niet interessant genoeg voor op Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192666080
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 08:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat ligt er echt maar aan wat je onder 'werken' verstaat. Als vrouw krijg je wel makkelijk matches maar matches die een beetje aansluiten zijn een stuk schaarser.

Ik vond wat dat betreft Tinder niet erg interessant qua aanbod.
Waar zie je dat aan af dan? Als ik naar mijn persoonlijke situatie kijk wordt er niet eens de moeite gedaan joh op den Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192666094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar zie je dat aan af dan? Als ik naar mijn persoonlijke situatie kijk wordt er niet eens de moeite gedaan joh op den Tinder.
Als doorsnee vrouw: 2000 likes, honderden matches.

Is inderdaad een aardige klus om daar doorheen te komen hoor. Valt niet mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2020 14:18:02 ]
pi_192666247
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als doorsnee vrouw: 2000 likes, honderden matches.

Is inderdaad een aardige klus om daar doorheen te komen hoor. Valt niet mee.
Gewoon voor de lol wat op kutten joh, als er een opening is dan doe je er wat mee. Maar ik denk dat als je het echt als dating app wilt gebruiken dat je daar je profiel dan wel behoorlijk voor moet oppimpen. En dan nog, lage succesrate.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:33:05 #268
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192666351
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef ludovico het volgende:
Leuk gesprekje --> date lijkt mij de normale volgorde.

Maareh, ik ben daar niet interessant genoeg voor op Tinder.
No offence, maar word je niet doodmoe van jezelf iedere keer maar afschilderen als zijnde niet interessant genoeg?

Het is een fucking app.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192666418
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar zie je dat aan af dan? Als ik naar mijn persoonlijke situatie kijk wordt er niet eens de moeite gedaan joh op den Tinder.
Door de reply van jou en daarvoor nog de reply van mevrouw_voor_jou. Kun je zien dat vrouwen inderdaad veel meer matches krijgen toegespeeld dan mannen. En dat hierdoor de eisenlijst van vrouwen (ze willen zelf steeds knapper meer en beter) groter wordt. Simpelweg omdat het ze allemaal wordt aangeboden. Niet omdat ze geen kauwbare matches krijgen die aansluiten. Die krijgen zij juist meer dan genoeg.
No matter what your name is.
pi_192666423
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:33 schreef M1stral het volgende:

[..]

No offence, maar word je niet doodmoe van jezelf iedere keer maar afschilderen als zijnde niet interessant genoeg?

Het is een fucking app.
Als je jezelf niet interessant vindt kan je moeilijk verwachten dat andere mensen dat wel gaan doen.
pi_192666461
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:37 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Als je jezelf niet interessant vindt kan je moeilijk verwachten dat andere mensen dat wel gaan doen.
Dat is een drogreden en cirkelredenering. Je weet als man best wat vrouwen leuk zouden vinden. Als je dan in de spiegel kijkt en je voldoet daar niet aan. Is het volgens jou dan allemaal je eigen schuld?
No matter what your name is.
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:46:41 #272
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192666588
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:37 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Als je jezelf niet interessant vindt kan je moeilijk verwachten dat andere mensen dat wel gaan doen.
Al vind jij jezelf wel interessant of ben je het zelfs, dan nog hoeft een ander dat niet te vinden.

Ligt het dan aan jezelf of voldoe je dan gewoon niet aan wat de ander zoekt? Er word veel te zwaar getild aan niet lopende gesprekjes met matches alleen gebaseerd op een flutbio en wat kiekjes.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192666679
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:39 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

Dat is een drogreden en cirkelredenering. Je weet als man best wat vrouwen leuk zouden vinden. Als je dan in de spiegel kijkt en je voldoet daar niet aan. Is het volgens jou dan allemaal je eigen schuld?
Ja.
pi_192666703
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:46 schreef M1stral het volgende:
Al vind jij jezelf wel interessant of ben je het zelfs, dan nog hoeft een ander dat niet te vinden.

Ligt het dan aan jezelf of voldoe je dan gewoon niet aan wat de ander zoekt? Er word veel te zwaar getild aan niet lopende gesprekjes met matches alleen gebaseerd op een flutbio en wat kiekjes.
Wat een onzekere kereltjes zeg hier...

Volgens mij heb een compleet verkeerde instelling en trek je daarom geen vrouwen aan of kan je ze niet blijvend interesseren.
pi_192666732
Mwa, het is allemaal wel waar maar vrouwen drogen op van slachtoffergedrag (hoe terecht het ook is) en wanhopige mannen.

Dus als je tussen die honderdduizend wanhopige mannen uit wil steken zul je die 2 dingen in ieder geval niet moeten laten blijken op de app. :)
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:56:30 #276
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192666781
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:52 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat een onzekere kereltjes zeg hier...

Volgens mij heb een compleet verkeerde instelling en trek je daarom geen vrouwen aan of kan je ze niet blijvend interesseren.
Je doelt op @ludovico: Want de hele post ging niet over mij.

Ik zeg alleen dat mensen het hele Tinder gebeuren veel te zwaar maken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192666782
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:33 schreef M1stral het volgende:

[..]

No offence, maar word je niet doodmoe van jezelf iedere keer maar afschilderen als zijnde niet interessant genoeg?

Het is een fucking app.
Ik sta er niet zo emotioneel in als jij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192666827
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:56 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je doelt op @:ludovico: Want de hele post ging niet over mij.

Ik zeg alleen dat mensen het hele Tinder gebeuren veel te zwaar maken.
Zeg, kijk naar jezelf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:01:05 #279
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192666857
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik sta er niet zo emotioneel in als jij.
Hahaha.

Ik weet niet hoor, ik ben niet degene die de topicreeks komt besmeuren met praatjes als zijnde: “Toch niet interessant genoeg voor vrouwen”.

Maar nogmaals, het was geen kritiek. Als je zelf aangeeft dat geen vrouw je interessant genoeg vind voor een praatje op app, dan til je gewoon te zwaar aan het medium zelf en is Tinder gewoonweg niet geschikt voor je. Dat, of je bent een bak onzeker.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192666882
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef M1stral het volgende:

[..]

Hahaha.

Ik weet niet hoor, ik ben niet degene die de topicreeks komt besmeuren met praatjes als zijnde: “Toch niet interessant genoeg voor vrouwen”.

Maar nogmaals, het was geen kritiek. Als je zelf aangeeft dat geen vrouw je interessant genoeg vind voor een praatje op app, dan til je gewoon te zwaar aan het medium zelf en is Tinder gewoonweg niet geschikt voor je. Dat, of je bent een bak onzeker.
Het is een constatering, verder niks, maak er niet zo een emo verhaal van zeg. En hou je ff lekker met je eigen emotionele belevingswereld bezig, wat een achtbaan zeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192666962
Altijd gezellig hier :')
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:07:06 #282
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192666973
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is een constatering, verder niks, maak er niet zo een emo verhaal van zeg. En hou je ff lekker met je eigen emotionele belevingswereld bezig, wat een achtbaan zeg.
Nou, als het enkel een constatering is, dan maak je er wel een groot ding van als het te pas en te onpas benoemd dient te worden.
En waar de rest van je post op slaat, werkelijk geen idee.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192666986
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:07 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nou, als het enkel een constatering is, dan maak je er wel een groot ding van als het te pas en te onpas benoemd dient te worden.
En waar de rest van je post op slaat, werkelijk geen idee.
Dat je een emo bent met dit emotionele verhaal. Maak eens niet zo een drama.
Kijk nou ff terug wie er een groot ding van maakt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192666998
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:52 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat een onzekere kereltjes zeg hier...

Volgens mij heb een compleet verkeerde instelling en trek je daarom geen vrouwen aan of kan je ze niet blijvend interesseren.
Door het vele aanbod voor vrouwen. Willen vrouwen steeds meer en beter. Langer, knapper en ze komen hier makkelijk mee weg ook.

Waarom zouden vrouwen willen matchen met een normale gemiddelde tot ok uitziende kerel. Als ze ook met die zeer knappe 1.95m lange gozer met idem persoonlijkheid kunnen matchen?

Het is heel logisch maar je zult het vast gaan ontkennen. De waarheid is namelijk te hard.
No matter what your name is.
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:09:31 #285
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192667016
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat je een emo bent met dit emotionele verhaal. Maak eens niet zo een drama.
Ik wist niet dat ik een gevoelige snaar raakte, hier vloeien alsnog geen tranen. Sorry.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192667028
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:09 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ik een gevoelige snaar raakte, hier vloeien alsnog geen tranen. Sorry.
Doetje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:11:08 #287
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192667047
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Doetje.
Ik ook van jou.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192667075
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:09 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ik een gevoelige snaar raakte, hier vloeien alsnog geen tranen. Sorry.
Dan kun je zelf er vast goed mee door met een ok koppie. Prijs jezelf maar gelukkig. Vele anderen zijn jou niet en hoeven jouw goede ervaringen ook niet te delen.Die denken dan anders over dit soort zaken.

Maar omdat het je zelf goed afgaat moet het volgens jou voor iedereen hetzelfde zijn. Dat is toch idioot.
No matter what your name is.
pi_192667112
Overtrokken persoonlijke reacties heb ik ook totaal geen behoefte aan, je mag je mening hebben hoor maar dit topic laat keer op keer zien dat het gelijk ontspoort na dat gedrag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:16:22 #290
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192667158
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:13 schreef ludovico het volgende:
Overtrokken persoonlijke reacties heb ik ook totaal geen behoefte aan, je mag je mening hebben hoor maar dit topic laat keer op keer zien dat het gelijk ontspoort na dat gedrag.
Mijn mening was dan ook dat mensen te zwaar tillen aan hun interactie of gebrek aan op Tinder.

Ik haalde alleen jouw post aan, omdat er sprake is was van miscommunicatie tussen mij en Craptacular.

Edit: Toegegeven, wellicht niet het meest handig verwoord. Maar dan nog hoeft het niet zo uit zijn verband getrokken te worden. Mijn intentie was verre van op de man spelen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192667246
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:16 schreef M1stral het volgende:

[..]

Mijn mening was dan ook dat mensen te zwaar tillen aan hun interactie of gebrek aan op Tinder.

Ik haalde alleen jouw post aan, omdat er sprake is was van miscommunicatie tussen mij en Craptacular.

Edit: Toegegeven, wellicht niet het meest handig verwoord. Maar dan nog hoeft het niet zo uit zijn verband getrokken te worden. Mijn intentie was verre van op de man spelen.
Okay, no worries, ik kan er ook slecht mee omgaan denk. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192667285
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:16 schreef M1stral het volgende:

[..]

Mijn mening was dan ook dat mensen te zwaar tillen aan hun interactie of gebrek aan op Tinder.

Ik haalde alleen jouw post aan, omdat er sprake is was van miscommunicatie tussen mij en Craptacular.

Edit: Toegegeven, wellicht niet het meest handig verwoord. Maar dan nog hoeft het niet zo uit zijn verband getrokken te worden. Mijn intentie was verre van op de man spelen.
Dan heb ik dat niet gelezen excuses. Je antwoord op ludovico was alleen erg standaard. En getuigt voor mij geen doordachte argument behalve dat je even op iemand wilt gaan zitten pissen.
No matter what your name is.
pi_192667337
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:22 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Dan heb ik dat niet gelezen excuses. Je antwoord op ludovico was alleen erg standaard. En getuigt voor mij geen doordachte argument behalve dat je even op iemand wilt gaan zitten pissen.
Ja zo interpreteer ik wel de input van sommige users hier snel. :7 Sommige users ben ik ook wel klaar mee in dat optiek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192667345
8
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192667348
Apps zijn gewoon vleeskeuring. Ik ben zeker niet lelijk maar ik sta nooit leuk op foto's of heb hele interessante foto's. Dan val je al bij veel vrouwen af. Mijn kracht is juist persoonlijk contact want ik heb inhoud, maar ik heb ook nooit door wanneer dames interesse tonen of échte interesse. En je wilt ook niet elke keer in de friendzone eindigen.
pi_192667350
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:08 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Door het vele aanbod voor vrouwen. Willen vrouwen steeds meer en beter. Langer, knapper en ze komen hier makkelijk mee weg ook.

Waarom zouden vrouwen willen matchen met een normale gemiddelde tot ok uitziende kerel. Als ze ook met die zeer knappe 1.95m lange gozer met idem persoonlijkheid kunnen matchen?

Het is heel logisch maar je zult het vast gaan ontkennen. De waarheid is namelijk te hard.
Ik ontken niks. Waarom voor een gemiddelde dude gaan als je beter kunt krijgen. Dat zou jij andersom ook doen.

Vrouwen hebben wat dat betreft in de dating game de touwtjes in handen. Als man word je maar interessant en moet je je "game" maar verbeteren. Dus heb een leuk en goed leven, waarbij je goed voor jezelf zorgt. De vrouwen komen dan echt wel vanzelf.

Tenzij je butt ugly bent, dan komen ze niet perse.
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:24:39 #297
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192667354
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:22 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Dan heb ik dat niet gelezen excuses. Je antwoord op ludovico was alleen erg standaard. En getuigt voor mij geen doordachte argument behalve dat je even op iemand wilt gaan zitten pissen.
Vandaar de clarification ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192667362
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:24 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Apps zijn gewoon vleeskeuring. Ik ben zeker niet lelijk maar ik sta nooit leuk op foto's of heb hele interessante foto's. Dan val je al bij veel vrouwen af. Mijn kracht is juist persoonlijk contact want ik heb inhoud, maar ik heb ook nooit door wanneer dames interesse tonen of échte interesse. En je wilt ook niet elke keer in de friendzone eindigen.
Heb jij dat dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192667384
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:24 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik ontken niks. Waarom voor een gemiddelde dude gaan als je beter kunt krijgen. Dat zou jij andersom ook doen.

Vrouwen hebben wat dat betreft in de dating game de touwtjes in handen. Als man word je maar interessant en moet je je "game" maar verbeteren. Dus heb een leuk en goed leven, waarbij je goed voor jezelf zorgt. De vrouwen komen dan echt wel vanzelf.

Tenzij je butt ugly bent, dan komen ze niet perse.
Vrouwen vanzelf komen heb ik nog nooit meegemaakt, hoe zie jij dat voor je? Als vrouwen zelf komen?

Het lijkt mij logischer dat jij daar andere dingen in verstaat of ander gedrag vertoont dan dat de wereld voor jou anders rolt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192667396
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen vanzelf komen heb ik nog nooit meegemaakt, hoe zie jij dat voor je? Als vrouwen zelf komen?
Vrouwen zullen eerder voor je vallen als jij je leven zonder hun op orde hebt.
pi_192667400
1

[ Bericht 100% gewijzigd door ludovico op 17-04-2020 15:26:45 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')