Bij een echt goede kont lekker rimmenquote:Op dinsdag 14 april 2020 00:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Veel plezier.
Goede bil is heel belangrijk. Anders minder kont kusjes.
Misschien doen die mensen dat ook wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als iemand mensen dichtbij heeft met symptomen is het natuurlijk een compleet ander verhaal.
Maar ik vind elkaar afzeiken omdat je met iemand 1:1 een date hebt gewoon een beetje sneu.
Men kan zich beter druk gaan maken over hele hordes mensen bij de bouwmarkt, groepen studenten die alle regels aan hun laars lappen en andere van dat soort ongein.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 01:01 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ze spreekt niet met vrienden af maar wel met een vreemde man om m ook nog eens te zoenen?
Dat klinkt wel een beetje debiel😅
Dat is niets nieuws.quote:Op maandag 13 april 2020 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een stelletje moraalridders hier opeens.
Zijn denk ik verzuurd omdat ze niks aantrekken. Ik denk dat je het best verantwoordelijk kan doen. Als je nou een long patient bent, is het niet verstandig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 00:41 schreef Zolder het volgende:
Wat een zeikers hier. Lekker daten gewoon.
Date was superleuk en we hebben een halve dag doorgebracht. Het moet wel een beetje leuk blijven in deze tijden.quote:
De opmerking waarvan je wist dat die ging komenquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:01 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zijn denk ik verzuurd omdat ze niks aantrekken. Ik denk dat je het best verantwoordelijk kan doen. Als je nou een long patient bent, is het niet verstandig.
Ik vind de dag dates best leuk. Ik had wijn meegenomen, dat vond ze geweldig.
Open deur.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:44 schreef Solid-Snake het volgende:
De opmerking waarvan je wist dat die ging komen
Het gaat trouwens verder niet eens of jezelf zoveel gevaar loopt, maar dat je besmet raakt zonder dat je het door hebt en daardoor andere mensen in gevaar brengt die wel een risicogroep zijn.
Nogmaals deze maatregelen zijn er niet voor niks, maar goed.
mja enige probleem is daar.. dat je alleen voor jezelf kunt sprekenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Open deur.
Ben ik van bewust en ik ga verder nauwelijks de deur uit.
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:44 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
De opmerking waarvan je wist dat die ging komen![]()
Het gaat trouwens verder niet eens of jezelf zoveel gevaar loopt, maar dat je besmet raakt zonder dat je het door hebt en daardoor andere mensen in gevaar brengt die wel een risicogroep zijn.
Nogmaals deze maatregelen zijn er niet voor niks, maar goed.
Nee ik heb gewoon m'n principes.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef Craptacular het volgende:
En voor die chick die ik heb gedate zou jij ook wel een uitzondering maken haha
Alsof er nu zoveel te praten valt over datesquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Dit verzand in het zoveelste Corona topic.
Ik woon in de stad, dus ik ga ook niet naar mijn ouders. Dus ik ontmoet nauwelijks mensen. En ze gaf zelf al aan dat ze nauwelijks mensen ziet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Ben ik van bewust en ik ga verder nauwelijks de deur uit.
mja enige probleem is daar.. dat je alleen voor jezelf kunt spreken
voor hetzelfde geld date je date alles wat los en vast zit.
maar goed.. op diezelfde manier komen opa/oma hier af en toe wel langs
wij gaan nergens heen, zij ook niet... dus dit risico willen ze dan wel nemen. Dat snap ik wel weer.
Oja, maar ik geef ook gelijk toe dat ik dat ben tot op zekere hoogte. Ik heb ook een tijdje gedate met iemand die niet perse knap was (om het toch een kans te geven), maar merkte na verloop van tijd dat die aantrekkingskracht er wel moet zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon m'n principes.
Maar blijkbaar ben jij wel zo oppervlakkig
Want iedereen kan je uiteraard meteen op hun woord geloven.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik woon in de stad, dus ik ga ook niet naar mijn ouders. Dus ik ontmoet nauwelijks mensen. En ze gaf zelf al aan dat ze nauwelijks mensen ziet.
Sowieso nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Alsof er nu zoveel te praten valt over dates
dat veranderd niks aan dat je niet helderziend bent.. en eht niet de eerste date zou zijn die de waarheid wat eh... passender maaktquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik woon in de stad, dus ik ga ook niet naar mijn ouders. Dus ik ontmoet nauwelijks mensen. En ze gaf zelf al aan dat ze nauwelijks mensen ziet.
Heb genoeg matches maar vrouwen zeggen niks waardoor de matches weer verdwijnen of ze zeggen alleen ''Hoi'' en daarna niks meer.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:07 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Wie heeft er ervaring met Bumble?
Ik begrijp je volledig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:04 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Oja, maar ik geef ook gelijk toe dat ik dat ben tot op zekere hoogte. Ik heb ook een tijdje gedate met iemand die niet perse knap was (om het toch een kans te geven), maar merkte na verloop van tijd dat die aantrekkingskracht er wel moet zijn.
Is dat anders dan in een normale tijd/situatie? Misschien een verrassing, maar er zijn mensen die na een relatie van 10 jaar zelfs liegen. Ja echt dat gebeurd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:06 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Want iedereen kan je uiteraard meteen op hun woord geloven.
Same. Vrouwen zijn oververzadigd, dus zullen ze niet zo snel een eerst bericht sturen of een gesprek gaande houden. Heb mijn account getrashed.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:12 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Heb genoeg matches maar vrouwen zeggen niks waardoor de matches weer verdwijnen of ze zeggen alleen ''Hoi'' en daarna niks meer.
Geen succes dus. Maar het is empowering ofzo voor vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |