Top nieuws!quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:09 schreef Ven1972 het volgende:
Het aantal coronapatiënten op intensive cares gedaald naar 1384, een daling van 33 ten opzichte van gisteren.
Bron: nu.nl
https://www.bbc.com/news/uk-england-bristol-51893095quote:
Verwacht je dat je serieus genomen wordt als je er zo over denkt en 'experts' tussen aanhalingstekens zet?quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:05 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Over een jaar kan het best zijn dat we er compleet naast zaten, ook de zogenoemde “experts”. Je weet het niet.
dat is goed!quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:11 schreef Ven1972 het volgende:
Het aantal coronapatiënten op intensive cares gedaald naar 1384, een daling van 33 ten opzichte van gisteren.
Bron; nu.nl
Boris Johnson met zijn herd immunity geblaat. Je oogst wat je zaait.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/uk-england-bristol-51893095
Dit was 3 à 4 weken geleden. Kijkend naar incubatietijd, ontwikkeling ziekte etc.
Inderdaad, die geven de VS overal de schuld van en het zijn van die nette mensen die je op hun woord moet gelovenquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat beweert het regime. Of dat waar is moet nog blijken.
Moet ik mensen zoals Ab Oosterhaus serieus nemen dan die bijna elke avond bij de NPO zit en iedere week van standpunt verandert dan? Dat zijn dan “experts”?quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Verwacht je dat je serieus genomen wordt als je er zo over denkt en 'experts' tussen aanhalingstekens zet?
https://edition.cnn.com/2(...)orona-aid/index.htmlquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat beweert het regime. Of dat waar is moet nog blijken.
Jensen kijker gespotquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:15 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Moet ik mensen zoals Ab Oosterhaus serieus nemen dan die enkele avond bij de NPO zit en iedere week van standpunt verandert dan? Dat zijn dan “experts”?
Zeker na dit filmpje?
Het blijft toch eigenaardig hoe vrijwel ieder West-Europees land met dit probleem zit. Geeft goed aan hoe bizar en onvoorspelbaar deze situatie is.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Boris Johnson met zijn herd immunity geblaat. Je oogst wat je zaait.
Dus omdat er één expert een dubieus verleden heeft schrijf je gelijk alle experts af?quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:15 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Moet ik mensen zoals Ab Oosterhaus serieus nemen dan die bijna elke avond bij de NPO zit en iedere week van standpunt verandert dan? Dat zijn dan “experts”?
Ik zou hier nu een plaatje van een open deur neer kunnen zetten, ik ben helaas te lui om te googlen naar zo een plaatje.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:16 schreef Ven1972 het volgende:
Zo als het nu naar uit ziet is het zwarte scenario niet echt meer nodig, terwijl dalende trend is ingezet op IC in heel Nederland. Opschalen naar meer dan 2500 bedden is nu niet nodig, lijkt me. Maar het kan veranderen als heel veel mensen niet aan de maatregelen houden.
Ze kunnen ook niet echt opschalen voorbij de huidige 2400 bedden - personeelscapaciteit laat dat niet toe.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:16 schreef Ven1972 het volgende:
Zo als het nu naar uit ziet is het zwarte scenario niet echt meer nodig, terwijl dalende trend is ingezet op IC in heel Nederland. Opschalen naar meer dan 2500 bedden is nu niet nodig, lijkt me. Maar het kan veranderen als heel veel mensen niet aan de maatregelen houden.
@Scrummie2.1 en ik juichen dit momentquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:11 schreef Ven1972 het volgende:
Bron; nu.nl
quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En Duitsers die de tourist uit komen hangen
Duitsers mogen dat, die betalen het terug met IC beddenquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:19 schreef Ven1972 het volgende:
Wat willen die Duitsers in ons land, een weekendje doorbrengen op een camping?
Buiten van Dissel en Gommers neem ik al die “experts’ met een korreltje zout ja.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dus omdat er één expert een dubieus verleden heeft schrijf je gelijk alle experts af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |