Hier niet of nouja er zijn er wel meerdere maar dit is de dichtsbijzijndequote:Op vrijdag 10 april 2020 15:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hier iets van 10 supermarkten in de buurt.! Nooit last van rare rijen of andere narigheden.
Euhm het advies wordt niet voor niks gegeven. Dus min of meer roepen ze het over zichzelf af?quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:02 schreef CoolGuy het volgende:
Ze verdienen het om te sterven aan Corona ja? man man man
Ja, je roept het ook over jezelf af door met alcohol op achter het stuur te gaan zitten. Maar dát is dan volgens jou weer niet zo. Hypocriet figuur.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:03 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm het advies wordt niet voor niks gegeven. Dus min of meer roepen ze het over zichzelf af?
Ontopic graag???quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je roept het ook over jezelf af door met alcohol op achter het stuur te gaan zitten. Maar dát is dan volgens jou weer niet zo. Hypocriet figuur.
Ha ja bij de wat ruimere winkels kan dat nog, maar het was hier bij mij echt zo vol dat het bijna gewoon vast stond als in 1 grote kettingbotsingquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:48 schreef halfway het volgende:
Was net bij de Intra, lekker autistisch met een karretje polonaise lopen.
Mensen springen gewoon opzij als je te dicht bij komt.
Kijk het is bij wijze van spreken natuurlijk he, mag hopen dat jullie dat ook wel snappen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:12 schreef sp3c het volgende:
irritant ja maar om ze nu meteen dood te wensen ...
gewoon je boodschappen doen en niet zo zeuren joh, het is niet de tijd om je druk te maken over pietluttigheden nu
Viel wel mee heb weer wat om de paashaas aan te bieden straksquote:
Klopt dat zeg ik ook. Alleen dan moet je niet met 2 kids komen die een kar krijgen waar ze 1 ding ingooien alleen omdat oma het leuk vind om ze met een karretje rond te laten lopen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:17 schreef WcPot het volgende:
Winkelen met een karretje is toch juist makkelijk voor de winkel om controle te kunnen houden dat er niet teveel binnen zijn. Karretjes op dan is de winkel volgens de Corona regels vol.
ik vind van nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
Kijk het is bij wijze van spreken natuurlijk he, mag hopen dat jullie dat ook wel snappen?
En ik maak me er niet zo druk over voor mezelf althans niet dat ik dood ga aan corona. Maar juist een oma of andere ouderen zouden dat wel moeten doen. En toch zijn die degene die dus juist de regels die hun moeten beschermen overschrijden aan hun laars lappen.
Ok dan heb ik toch denk ik een terecht punt of niet?
Wat is dat nou voor bullshit argumentquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind van niet
je laat je omaatje ook niet in dr eentje boodschappen doen, enige matige is dat die koters ook een winkelwagen meemoeten
Kinderen zijn ook mensen en kunnen het virus ook verspreiden en misschien was oma net de oppas en kleine kinderen thuis laten is ook geen optiequote:Op vrijdag 10 april 2020 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bullshit argument![]()
Alsof die kinderen van 5-6 mss oma helpen.....
Nou even niet in de buurt voor mij. Maar ok dat zou ik kunnen doen natuurlijk. Maar dat doet niks onder aan de klacht.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:21 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom niet gewoon een ruime AH opzoeken of een AH XL?
Terechte klacht trouwens. Hier moeten ze verplicht kinderen in het zitje neerzetten als ze naar binnen willen.
Dat had ze dan van tevoren kunnen weten en er rekening mee kunnen houden voor *haar* eigen bestwil.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kinderen zijn ook mensen en kunnen het virus ook verspreiden en misschien was oma net de oppas en kleine kinderen thuis laten is ook geen optie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |