abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192553316
Oké denk dat ze dat bij bijna alle supermarkten doen nu, dat je verplicht een winkelwagentje moet pakken ipv een mandje enzo.

Nu is daar opzich niks mis mee, want 1.5m afstand enzo. Maar nu is die bij mij in de buurt al niet zo supergroot net voor het paasweekend ook nog. Dus teringdruk. Het is gewoon eigenlijk haast humoristisch om te zien om in een soort treintje zo allemaal achterelkaar en door elkaar. Onderhand zijn er nog vulploegen bezig met van die grote karren, je kent ze wel.

Chaos opstoppingen allom, ipv dat nou iedereen beetje een logische route volgt ipv kris kras door elkaar te gaan lopen, te treuzelen, niet weten wat ze moeten kiezen heen en terug en ik dan weer moet wachten omdat ik er met die kar niet doorheen kom (normaal met een mandje glip ik dan overal wel tussendoor. Maar dat kon dus nu niet. Ben ook normaal binnen 5min wel klaar, maar duurde nu een half uur.
Dus je kunt mijn frustratie al merken natuurlijk.

Maar dat is niet eens de echte klacht en zeg het je die mensen zouden terplekke een nekschot moeten krijgen. (Bij wijze van dan).
Loopt er (wss oma) ondanks alle mededelingen en waarschuwingen van kom alleen. Met niet 1 maar 2 fucking kleinkinderen :X die bovendien alle twee nog een eigen winkelwagen hebben waar dan 1 artikel in ligt (want ach zo leuk voor de kleinkids). En oma dan nog met een kar. Dus 3 winkelwagens die kinderen overal tussendoor lopen en duwen. GVD kan het niet eens onder woorden brengen..... werd eigenlijk gewoon pisnijdig erover. :( :(

Sowieso kinderen mee in de supermarkt is al stervenswaardig maar nu helemaal.

GVD zeg....
Sterf aan corona ze verdienen het ~O>
Do what you love, love what you do!
pi_192553329
Hier iets van 10 supermarkten in de buurt. _O_! Nooit last van rare rijen of andere narigheden.
  Moderator vrijdag 10 april 2020 @ 15:43:00 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192553354
Was het bij de slijter ook druk?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192553410
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hier iets van 10 supermarkten in de buurt. _O_! Nooit last van rare rijen of andere narigheden.
Hier niet of nouja er zijn er wel meerdere maar dit is de dichtsbijzijnde
pi_192553421
Was net bij de Intra, lekker autistisch met een karretje polonaise lopen.
Mensen springen gewoon opzij als je te dicht bij komt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_192553527
bemoei je niet zo met anderen vies naar figuur met je misplaatste geveinsde morele superioriteit ik pis over mensen als jou heen.
pi_192553568
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:43 schreef Plompzakker het volgende:
_O_
  Moderator vrijdag 10 april 2020 @ 16:02:02 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192553571
Ze verdienen het om te sterven aan Corona ja? man man man :N

Dus mensen in een supermarkt verdienen het te sterven aan Corona, maar de boetes die jij kreeg voor met alcohol op achter het stuur stappen, die zijn dan ?overdreven?.

Jij hebt helemaal geen recht van spreken meer op wat anderen wel of niet verdienen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192553593
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:02 schreef CoolGuy het volgende:
Ze verdienen het om te sterven aan Corona ja? man man man :N
Euhm het advies wordt niet voor niks gegeven. Dus min of meer roepen ze het over zichzelf af?

Oh ja doe je ineens een edit... heb het over de mensen die dan toch met 2 kinderen of meer extra naar de supermarkt komen terwijl er duidelijk is gezegd dat niet te doen. Niet de gene die daar gewoon alleen zijn boodschapjes wil doen zoals geadviseerd word.

Bovendien je snapt het is bij wijze van spreken natuurlijk
  Moderator vrijdag 10 april 2020 @ 16:04:42 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192553603
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:03 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm het advies wordt niet voor niks gegeven. Dus min of meer roepen ze het over zichzelf af?
Ja, je roept het ook over jezelf af door met alcohol op achter het stuur te gaan zitten. Maar dát is dan volgens jou weer niet zo. Hypocriet figuur.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192553612
Hier staat een beveiliger en hebben we een max aantal wagentjes. Zijn de wagentjes op dan moet je wachten, denk je met meer dan 1 naar binnen te moeten gaan dan wordt je weggestuurd. Hoe lastig kan het zijn zou je denken.
pi_192553617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, je roept het ook over jezelf af door met alcohol op achter het stuur te gaan zitten. Maar dát is dan volgens jou weer niet zo. Hypocriet figuur.
Ontopic graag???

Zou zeggen open er een topic over. Of moet ik je als mod nu ook rapporteren aan jezelf?
  vrijdag 10 april 2020 @ 16:07:37 #13
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192553640
Twee kinderen die met hun oma boodschappen doen zijn het grote kwaad, maar een alcoholist die bezopen achter het stuur zit heeft alle recht van spreken? Sorry kree, maar om zo over anderen te praten terwijl je zelf je leven totaal niet onder controle hebt, dat vind ik flink mis.
AZ
ALKMAAR
pi_192553642
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:48 schreef halfway het volgende:
Was net bij de Intra, lekker autistisch met een karretje polonaise lopen.
Mensen springen gewoon opzij als je te dicht bij komt.
Ha ja bij de wat ruimere winkels kan dat nog, maar het was hier bij mij echt zo vol dat het bijna gewoon vast stond als in 1 grote kettingbotsing :D

Ze zouden pijlen nog op de grond moeten maken eigenlijk welke route je moet lopen. Wordt het een soort lange mac-drive alleen dan in de supermarkt.
  Moderator vrijdag 10 april 2020 @ 16:12:41 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192553701
irritant ja maar om ze nu meteen dood te wensen ...

gewoon je boodschappen doen en niet zo zeuren joh, het is niet de tijd om je druk te maken over pietluttigheden nu
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_192553758
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:12 schreef sp3c het volgende:
irritant ja maar om ze nu meteen dood te wensen ...

gewoon je boodschappen doen en niet zo zeuren joh, het is niet de tijd om je druk te maken over pietluttigheden nu
Kijk het is bij wijze van spreken natuurlijk he, mag hopen dat jullie dat ook wel snappen?
En ik maak me er niet zo druk over voor mezelf althans niet dat ik dood ga aan corona. Maar juist een oma of andere ouderen zouden dat wel moeten doen. En toch zijn die degene die dus juist de regels die hun moeten beschermen overschrijden aan hun laars lappen.

Ok dan heb ik toch denk ik een terecht punt of niet?
pi_192553774
Winkelen met een karretje is toch juist makkelijk voor de winkel om controle te kunnen houden dat er niet teveel binnen zijn. Karretjes op dan is de winkel volgens de Corona regels vol. :)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192553781
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:43 schreef Plompzakker het volgende:
Viel wel mee heb weer wat om de paashaas aan te bieden straks B:)B
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_192553796
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:17 schreef WcPot het volgende:
Winkelen met een karretje is toch juist makkelijk voor de winkel om controle te kunnen houden dat er niet teveel binnen zijn. Karretjes op dan is de winkel volgens de Corona regels vol. :)
Klopt dat zeg ik ook. Alleen dan moet je niet met 2 kids komen die een kar krijgen waar ze 1 ding ingooien alleen omdat oma het leuk vind om ze met een karretje rond te laten lopen.

Ok als er nu 10 man in die winkel is en ruimte zat. Ok. Maar niet als het al stervensdruk is en die winkelpanden dus compleet gevuld zijn met mensen met winkelwagens.

Het is gewoon egoďstisch van oma zelf in dit geval. Maar die zal vast denken ach het valt wel mee....
  Moderator vrijdag 10 april 2020 @ 16:19:57 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192553805
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:16 schreef kree het volgende:

[..]

Kijk het is bij wijze van spreken natuurlijk he, mag hopen dat jullie dat ook wel snappen?
En ik maak me er niet zo druk over voor mezelf althans niet dat ik dood ga aan corona. Maar juist een oma of andere ouderen zouden dat wel moeten doen. En toch zijn die degene die dus juist de regels die hun moeten beschermen overschrijden aan hun laars lappen.

Ok dan heb ik toch denk ik een terecht punt of niet?
ik vind van niet

je laat je omaatje ook niet in dr eentje boodschappen doen, enige matige is dat die koters ook een winkelwagen meemoeten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_192553836
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind van niet

je laat je omaatje ook niet in dr eentje boodschappen doen, enige matige is dat die koters ook een winkelwagen meemoeten
Wat is dat nou voor bullshit argument :')
Alsof die kinderen van 5-6 mss oma helpen.....

Door 1 dingetje zakje snoep in een kar te hebben en dat dan ook nog bij het afrekenen bij de spullen van oma doen....
Dacht het niet he ga dat lekker gewoon eens even niet doen.

Zeg het je het zijn niet de jongeren mensen die het gevaar niet snappen. Juist die oudjes snappen het niet en dat blijkt juist temeer door dit soort situaties.
  vrijdag 10 april 2020 @ 16:21:49 #22
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_192553842
Waarom niet gewoon een ruime AH opzoeken of een AH XL?

Terechte klacht trouwens. Hier moeten ze verplicht kinderen in het zitje neerzetten als ze naar binnen willen. :T
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_192553881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:21 schreef kree het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor bullshit argument :')
Alsof die kinderen van 5-6 mss oma helpen.....
Kinderen zijn ook mensen en kunnen het virus ook verspreiden en misschien was oma net de oppas en kleine kinderen thuis laten is ook geen optie
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192553893
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:21 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom niet gewoon een ruime AH opzoeken of een AH XL?

Terechte klacht trouwens. Hier moeten ze verplicht kinderen in het zitje neerzetten als ze naar binnen willen. :T
Nou even niet in de buurt voor mij. Maar ok dat zou ik kunnen doen natuurlijk. Maar dat doet niks onder aan de klacht.
pi_192553922
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:23 schreef WcPot het volgende:

[..]

Kinderen zijn ook mensen en kunnen het virus ook verspreiden en misschien was oma net de oppas en kleine kinderen thuis laten is ook geen optie
Dat had ze dan van tevoren kunnen weten en er rekening mee kunnen houden voor *haar* eigen bestwil.
Dit is gewoon de gezellige oma doen en leuk joh ff met de kids shoppen. Maar dat slaat toch gewoon nergens op?
Ik snap eigenlijk niet dat jullie het wel normaal vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')