Dat klopt, ze blinkt niet uit in intelligentie helaas. Ze brengt zichzelf constant in situaties waar een gewoon mens nooit in beland.quote:Op maandag 20 april 2020 12:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dit, maar ik wil er wel aan toevoegen dat ze voor de vreemde situaties waar ze steeds in beland toch echt zelf verantwoordelijk is.
Heel goed jongeman.quote:Op maandag 20 april 2020 12:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Staat op kentekencheck. Auto mocht de weg ook niet op, staat er.
https://www.telegraaf.nl/(...)arbie-niet-verzekerdquote:Op maandag 20 april 2020 12:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Heel goed jongeman.
En jij weet ook dat de informatie op die site achterloopt? De auto is op 16-04-2020 op naam gezet, het duurt dan nog enkele dagen voor de verzekering dit doorgeeft aan het RDW en het dus zichtbaar wordt.
Conclusie: auto kan prima verzekerd zijn, er is geen reden om aan te nemen dat dit niet zo is.
Het tweede punt is helemaal een lachertje, het ongeluk is gisteren gebeurd. De politie registreert dit direct en heeft dit dus gisteren al aan de RDW doorgegeven. Het is nu namelijk een schade auto geworden die de weg niet meer op mag.
Conclusie: de auto mocht gisteren gewoon de weg nog op voor het ongeluk.
Oh ja, de Telegraaf. DE kwaliteitskrant van Nederland.quote:Op maandag 20 april 2020 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)arbie-niet-verzekerd
Het staat al in de krant.
Gelukkig weet jij alles wel tot in de details. Ik ga ervan uit dat de Telegraaf echt wel onderzoek heeft gedaan (ongeacht wat je van die krant vindt)quote:Op maandag 20 april 2020 12:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Oh ja, de Telegraaf. DE kwaliteitskrant van Nederland.
Die doen, net als sommigen hier, een aanname zonder bewijs. Iedereen die weet hoe verzekeringen en de RDW werken, weten hoe dit in elkaar zit.
Soberso de plankton grap niet begrijpen...quote:Op maandag 20 april 2020 12:49 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop alleen dat je ziet hoe ontzettend onfatsoenlijk je bent door meteen iemand met plankton te vergelijken gebaseerd op 1 post. Je bent echt zeer onbeschoft bezig. Dus wie is nu de kleuter?
Dan heb je het als nieuwe eigenaar goed gedaan binnen 3 dagen na aanschaf de auto al tot al loss.quote:Op maandag 20 april 2020 12:46 schreef GereDathan het volgende:
En jij weet ook dat de informatie op die site achterloopt? De auto is op 16-04-2020 op naam gezet.
Dat is een onweerlegbaar feitquote:Op maandag 20 april 2020 13:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan heb je het als nieuwe eigenaar goed gedaan binnen 3 dagen na aanschaf de auto al tot al loss.
Laten we liever kappen met aannames, speculaties en debiele opmerkingen dat het haar eigen schuld en verdiende loon isquote:Op maandag 20 april 2020 13:04 schreef Messina het volgende:
Kap eens met die persoonlijke aanvallen hier.
? Waar vind je die foto's? De laatste foto in een auto is van weken terug? Of moet je dan bevriend zijn met haar op Insta?quote:Op maandag 20 april 2020 12:35 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als ik op dr insta ga kijken bij de foto's van gisterem, zit ze op de achterbank van een rijdende auto, zonder dat er een riem zichtbaar is.
Ik ben er bang voor dat ze dat dat nooit doet.
Vind ik ook.quote:Op maandag 20 april 2020 12:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een aannames![]()
Wat er ook gebeurd is of niet daar in de auto, dit is uitermate triest. Ik hoop dat we binnenkort goed nieuws krijgen, al is het alleen maar voor haar kinderen en haar ouders. Wat deze mensen allemaal al niet met haar hebben meegemaakt gaat boven onze pet.
Ik zie geen verschil.quote:Op maandag 20 april 2020 11:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen:
* Jezus, wat een dom wicht, ze doet het zichzelf aan
en
* Jezus, wat een dom wicht, hoop dat ze dood gaat.
Tweede foto. Al kan ik niet zien of ze wel of geen gordel aan heeft (ik zie wel iets grijsachtig onder haar haar vandaan komen?) . Ook kan ik niet zien of de auto rijdt of niet.quote:Op maandag 20 april 2020 13:12 schreef GereDathan het volgende:
[..]
? Waar vind je die foto's? De laatste foto in een auto is van weken terug? Of moet je dan bevriend zijn met haar op Insta?
Nu zie ik het ja.quote:Op maandag 20 april 2020 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tweede foto. Al kan ik niet zien of ze wel of geen gordel aan heeft (ik zie wel iets grijsachtig onder haar haar vandaan komen?) . Ook kan ik niet zien of de auto rijdt of niet.
Veels te dicht bij elkaar.quote:Op maandag 20 april 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat überhaupt toegestaan, stel ze zaten met z'n drieën zitten en ze woont samen met die Gerrit (dus een extra persoon buiten haar huishouden) ?
Welk meisje bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2020 11:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Met je huishouden. En denk je dat in Nederland iedereen massaal z’n scharrel niet ziet? Want dat is natuurlijk onzin.
Meisje heeft een dodelijk ongeval gehad, en dan haar walgelijk noemen omdat haar kring tijdens de lockdown iets breder is dan anderen, dat vind ik zelf niet echt volwassen. Sterker nog, dat is pas een beetje walgelijk.
Nop, ik ook niet. Ik hou me bij de feiten voor zover ik die weet (vrij weinig dus). Wat ik wel weet is dat het echt geen blowjob of lachgas hoeft te zijn. Ik ben zelf jaren geleden ook de macht over het stuur verloren doordat ik (nee, absoluut niet trots op, jong en roekeloos enzo) een opgerookte peuk uit het raam gooide. Vraag me niet hoe het kon, maar ik raakte bepaalde evenwicht kwijt met de auto.quote:Op maandag 20 april 2020 13:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nu zie ik het ja.
Als ik de foto zo zie zou je zeggen dat ze rechts achterin zit zonder gordel op die foto. Of de auto rijdt is mij ook niet duidelijk, maar volgens mij zie ik een vangrail.
Maar wil niet speculeren, hopelijk was dit een foto bij stilstand of zien we gewoon haar gordel niet.
Je hoeft dan inderdaad maar even een stoeprand te raken en hup daar ga je.quote:Op maandag 20 april 2020 13:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nop, ik ook niet. Ik hou me bij de feiten voor zover ik die weet (vrij weinig dus). Wat ik wel weet is dat het echt geen blowjob of lachgas hoeft te zijn. Ik ben zelf jaren geleden ook de macht over het stuur verloren doordat ik (nee, absoluut niet trots op, jong en roekeloos enzo) een opgerookte peuk uit het raam gooide. Vraag me niet hoe het kon, maar ik raakte bepaalde evenwicht kwijt met de auto.
Tokkies verdedigen tokkiesquote:Op maandag 20 april 2020 13:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nop, ik ook niet. Ik hou me bij de feiten voor zover ik die weet (vrij weinig dus). Wat ik wel weet is dat het echt geen blowjob of lachgas hoeft te zijn. Ik ben zelf jaren geleden ook de macht over het stuur verloren doordat ik (nee, absoluut niet trots op, jong en roekeloos enzo) een opgerookte peuk uit het raam gooide. Vraag me niet hoe het kon, maar ik raakte bepaalde evenwicht kwijt met de auto.
Een ongeluk zit helaas in een klein hoekje. Een kleine onoplettendheid en het is gebeurd. Daarom is het ook zo belangrijk dat je alle veiligheidsmaatregelen die de auto heeft gebruikt, hopen dat ze dat ook gedaan heeft.quote:Op maandag 20 april 2020 13:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Grijp dan in.quote:Op maandag 20 april 2020 12:34 schreef static het volgende:
De reacties gaan weer eens de foute kant op.
Hoe kan ik iemand verdedigen als ik niet hoe het ongeluk tot stand is gekomen? Ik zeg alleen dat het ook op een andere manier gebeurd kan zijn. Blowjob lijkt me sowieso niet aan de orde aangezien zij op de achterbank zat. Het zou misschien wel kunnen, maar mij lijkt het zeer oncomfortabel.quote:
Jij hebt de eerdere p0rnfilmpjes gemist, merk ik?quote:Op maandag 20 april 2020 14:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe kan ik iemand verdedigen als ik niet hoe het ongeluk tot stand is gekomen? Ik zeg alleen dat het ook op een andere manier gebeurd kan zijn. Blowjob lijkt me sowieso niet aan de orde aangezien zij op de achterbank zat. Het zou misschien wel kunnen, maar mij lijkt het zeer oncomfortabel.
Ik heb alleen die met Tangel gezien en dat was voor mij meer dan genoegquote:Op maandag 20 april 2020 14:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jij hebt de eerdere p0rnfilmpjes gemist, merk ik?![]()
Maagd gespotquote:Op maandag 20 april 2020 14:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe kan ik iemand verdedigen als ik niet hoe het ongeluk tot stand is gekomen? Ik zeg alleen dat het ook op een andere manier gebeurd kan zijn. Blowjob lijkt me sowieso niet aan de orde aangezien zij op de achterbank zat. Het zou misschien wel kunnen, maar mij lijkt het zeer oncomfortabel.
Haar ziekenfonds toch gewoon.quote:Op maandag 20 april 2020 14:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar even serieus, die auto was onverzekerd. Samantha ligt zwaar gewond in het ziekenhuis, en naar wat ik begreep van Jake, gaat mogelijk herstel lang duren.
Wie betaald dat dan?
Ongeacht de oorzaak betaalt je zorgverzekering gewoon je ziekenhuisrekeningen in Nederland, toch?quote:Op maandag 20 april 2020 14:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij schuiven die dat graag af op een bestuurder. Maar geen idee eigenlijk.
de bestuurder is volledig aansprakelijk bij een ongeval met letsel als de auto onverzekerd blijkt.quote:Op maandag 20 april 2020 14:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ongeacht de oorzaak betaalt je zorgverzekering gewoon je ziekenhuisrekeningen in Nederland, toch?
Wij allemaal, de maatschappij! Zo ook het aftakelen en minimaal 2 keer per jaar een overdosis. Mag wat kosten allemaal, deze dame.quote:
Neequote:Op maandag 20 april 2020 14:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ongeacht de oorzaak betaalt je zorgverzekering gewoon je ziekenhuisrekeningen in Nederland, toch?
Op de filmpjes zie je twee gasten waarvan degene met tattoos op de arm wordt afgevoerd. De andere zit nog tegen het muurtje. Degene met de tattoos ziet er niet zwaar gewond uit op het oog, maar valt moeilijk te zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 14:16 schreef Za het volgende:
Zo te lezen is zij niet degene die in levensgevaar is, maar een andere inzittende.
Vandaar dat de RDW de artikel 34 verklaring heeft:quote:Op maandag 20 april 2020 14:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat de gegevens over de verzekering soms achter lopen is waar, maar geen hele dagen. hooguit uren tot een halve dag. de auto was- en is onverzekerd.
https://www.rdw.nl/zakeli(...)verzekeringsregisterquote:3.4 Digitale WAM-verklaring
De RDW voert registercontroles uit op de verzekeringsplicht. Als een voertuig niet als verzekerd staat gemeld in het verzekeringsregister, ontvangt de kentekenhouder een brief. Was het voertuig op de controledatum wel verzekerd, dan moet de verzekeringsmaatschappij of gevolmachtigd agent een WAM-verklaring afgeven. Dit heet een' artikel 34 verklaring'.
U kunt de 'artikel 34 verklaring' op papier of digitaal afgeven. Hiervoor kunt u gebruik maken van de webapplicatie CRWAM van de RDW. Als u de verklaring digitaal gaat afgeven, dan vindt ook meteen een aanmelding plaats in het verzekeringsregister.
https://www.rdw.nl/partic(...)n-verzekeringsplichtquote:Controle keurings- en verzekeringsplicht
Als u een voertuig op uw naam heeft staan, dan hoort daar een aantal verplichtingen bij waaraan u moet voldoen. Daarbij horen onder meer de APK-keuring en de verzekeringsplicht. Deze verplichtingen gelden voor motorrijtuigen en aanhangwagens. In dit artikel leest u meer over hoe de RDW controleert of u voldoet aan deze verplichtingen.
Dagelijkse controle
De RDW controleert dagelijks of voertuigen aan de keurings-of verzekeringsplicht voldoen. Dat gebeurt door een registervergelijking. Daarbij worden de keurings- en de verzekeringsgegevens met het kentekenregister vergeleken. Elk voertuig wordt minstens één keer per jaar voor beide verplichtingen gecontroleerd (100%-controle).
Tegen sommige dingen kan zelfs een filtertje niet op.quote:Op maandag 20 april 2020 15:25 schreef KingRadler het volgende:
ze heeft ook niks meer gepost op Social Media
Volgens mij was die grijze caddy ook geraakt. Misschien zaten die 2 mannen daar in.quote:Op maandag 20 april 2020 15:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op de filmpjes zie je twee gasten waarvan degene met tattoos op de arm wordt afgevoerd. De andere zit nog tegen het muurtje. Degene met de tattoos ziet er niet zwaar gewond uit op het oog, maar valt moeilijk te zeggen natuurlijk.
Samantha is in ieder geval niet te zien op de filmpjes.
--is ook een foto van de twee op regio15 te zien
[ afbeelding ]
Die lijken me niet zwaar gewond.
veel echte liefde toegewenst dan.quote:"💖echte liefde overwint alles 💖"
De tweede foto in haar updates. Die naast die foto staat van haar matties van het kamp.quote:Op maandag 20 april 2020 13:12 schreef GereDathan het volgende:
[..]
? Waar vind je die foto's? De laatste foto in een auto is van weken terug? Of moet je dan bevriend zijn met haar op Insta?
de kans is aanwezig dat ze niet meer in staat is om selfies te maken. Er is geen foundation verkrijgbaar die een dergelijk auto-ongeluk kan verhullen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:01 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
De tweede foto in haar updates. Die naast die foto staat van haar matties van het kamp.
Je zou trouwens toch zeggen dat na je 30ste (eigenlijk al ver daarvoor) het toch afgelopen hoort te zijn met selfies en dergelijke..
Ik heb het niet over selfies die nog gaan komen, maar over de selfies die ik zie.quote:Op maandag 20 april 2020 16:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de kans is aanwezig dat ze niet meer in staat is om selfies te maken. Er is geen foundation verkrijgbaar die een dergelijk auto-ongeluk kan verhullen.
Wie is men?quote:Op maandag 20 april 2020 16:10 schreef Messina het volgende:
Gebroken rug, zegt men. Vast net zo als haar gebroken bekken van vorig jaar, toen ze 3 dagen later alweer op de scooter zat...
2 minutes of fame.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waarom werpt die Jack zich steeds op als een soort woordvoerder terwijl hij geen contact heeft met Samantha? Wat een sneu figuur is dat zeg.
Jake bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waarom werpt die Jack zich steeds op als een soort woordvoerder terwijl hij geen contact heeft met Samantha? Wat een sneu figuur is dat zeg.
De buurvrouw van haar moeder. Maar gelul gaat nogal snel in Scheveningen, dus ga niet beweren dat het een feit is.quote:
Jack staat graag zelf ook in de spotlightsquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
De manager bij het bedrijf waar ik in 2017 werkte, informeert ook altijd het regionale sufferdje bij mijlpalen in mijn leven. Is dat niet normaal?quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hij kan toch gevraagd zijn door de familiequote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2020 17:19 schreef RetepV het volgende:
[..]
Mja. Degene die met zijn hoofd tegen die voorruit geklapt is, zal daar niet zonder hersenschade en een gebroken nek of schedelbasis mee weggekomen zijn. Aangezien Samantha degene is die kritiek ligt, denk ik dat zij degene was die zonder gordel op de bijrijdersstoel zat. En consequentieel is zij dus degene met hersenschade en een gebroken nek en/of schedelbasisfractuur.
Als de gebroken nek en/of schedelbasisfactuur echt ernstig is, dan zal ze verlamd zijn van haar nek naar beneden. Dus moet ze beademd worden. Dat gaat met intubatie. Maar dan moet ze ook in een kunstmatige coma gebracht worden. En als je hersenschade hebt, dan is zo'n kunstmatige coma ontzettend funest. En nog erger, afhankelijk van de gevolgen van de hersenschade, kan ze straks misschien niet eens revalideren. Zelfs wanneer ze geen gebroken nek of schedelbasisfractuur heeft.
Ik zie het heel erg somber in voor haar. En hoe dan ook zal ze er blijvende schade aan overhouden, wat de rest van haar leven zal verkorten.
En alleen maar omdat ze zo stom was om geen gordel aan te doen. En omdat ze zo stom was om in de auto van een man van 40+ met de geestelijke ontwikkeling van een puber te stappen.
Dan kan hij dat toch zeggen, in plaats van dat vage "bronnen uit Scheveningen"?quote:Op maandag 20 april 2020 17:22 schreef Inca het volgende:
[..]
Hij kan toch gevraagd zijn door de familie
Doe je dit nou met opzet of...?quote:Op maandag 20 april 2020 17:32 schreef quirina het volgende:
Ze legt wel kritiek volgens de Telegraaf.
Klopt helaas dat ze zich niet aan de corona maatregels hield:quote:Op maandag 20 april 2020 12:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Maar ze houdt zich niet aan de regels. Dat betekent niet dat je haar iets ergs zou moeten toewensen, maar het blijft een feit.
Denk niet dat haar leven heel anders verlopen zou zijn geweest.quote:Op maandag 20 april 2020 17:39 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze had gewoon nooit mee moeten doen met Oh Oh Cherso
Aandachtshoer Jake wilde natuurlijk zo snel mogelijk vertellen hoe het zat zonder goed geïnformeerd te zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 17:37 schreef quirina het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)iekenhuis-na-ongeluk
In ieder geval niet breeduit gemeten in de media, wat al een hoop kan schelenquote:Op maandag 20 april 2020 17:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Denk niet dat haar leven heel anders verlopen zou zijn geweest.
In mijn leven heb ik dat nou echt nog nooit meegemaakt. Wel ongelukjes gehad, maar ze zaten nooit in een klein hoekje. Altijd was het duidelijk dat ik dom bezig was geweest. Eigen schuld. Ik wist hoe ik het wel goed had moeten doen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een ongeluk zit helaas in een klein hoekje. Een kleine onoplettendheid en het is gebeurd.
Dat ze “kritiek legt”? Ik las wel dat ze in het ziekenhuis ligt.quote:
Maar er zaten toch ook mensen ih die grijze caddy...quote:Op maandag 20 april 2020 17:57 schreef praadje het volgende:
Er zaten drie mensen in de auto volgens het bericht. Op een van de foto's zie je twee mannen tegen een muurtje zitten. Aan het postuur van een van hen lijkt dat die Gerrit te zijn. De andere misschien haar 'nep'broertje waarmee ze op Insta stond?
Zou me niets verbazen als die (of allemaal) onder invloed waren. Dat 'nep'broertje heeft echt zo'n coke hoofd.
Dus die gevluchte hebben ze dan vrij snel gepakt en tegen dat muurtje geplakt naast Gerrit.
Maar dat is mijn interpretatie..
Vind het zo vaag dat hij elke keer gequote wordt! Hij is al heel lang haar manager niet meer!quote:Op maandag 20 april 2020 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aandachtshoer Jake wilde natuurlijk zo snel mogelijk vertellen hoe het zat zonder goed geïnformeerd te zijn.
Ik voel nu dat sommige mensen de definitie van 'ongeluk' niet helemaal begrepen hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
In mijn leven heb ik dat nou echt nog nooit meegemaakt. Wel ongelukjes gehad, maar ze zaten nooit in een klein hoekje. Altijd was het duidelijk dat ik dom bezig was geweest. Eigen schuld. Ik wist hoe ik het wel goed had moeten doen.
En op de momenten dat ik niet dom was, kreeg ik ook geen ongelukken.
Hoe voelt dat eigenlijk, dat je gelooft dat ongelukken altijd zomaar uit de lucht vallen zonder dat je er iets tegen kan doen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ongevalquote:Een ongeluk is een ongunstige loop der omstandigheden, tegenspoed. Een ongeval is het feit of omstandigheid dat er iets onverwachts gebeurt dat schade of letsel veroorzaakt. Zie: Van Dale Groot Woordenboek der Nederlandse Taal.
Ik heb in oktober een ongeluk gehad toen iemand in de file ons te laat zag (man had niet op zitten letten,zei hij zelf) en die knalde vol op ons.quote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
In mijn leven heb ik dat nou echt nog nooit meegemaakt. Wel ongelukjes gehad, maar ze zaten nooit in een klein hoekje. Altijd was het duidelijk dat ik dom bezig was geweest. Eigen schuld. Ik wist hoe ik het wel goed had moeten doen.
Hoe voelt dat eigenlijk, dat je gelooft dat ongelukken altijd zomaar uit de lucht vallen zonder dat je er iets tegen kan doen?
Goede postquote:Op maandag 20 april 2020 18:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik voel nu dat sommige mensen de definitie van 'ongeluk' niet helemaal begrepen hebben.
Maar ik zal je helpen, dit is de definitie van een ongeluk:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ongeval
Ofwel, aan een ongeluk kan je niet altijd iets doen. Een onverwachtse gebeurtenis.
Je kwam nu behoorlijk dom over eigenlijk.
? "Een ongunstige samenloop van omstandigheden."quote:Op maandag 20 april 2020 18:00 schreef GereDathan het volgende:
quote:
Een ongeluk is een ongunstige loop der omstandigheden, tegenspoed. Een ongeval is het feit of omstandigheid dat er iets onverwachts gebeurt dat schade of letsel veroorzaakt. Zie: Van Dale Groot Woordenboek der Nederlandse Taal.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ongeval
Ofwel, aan een ongeluk kan je niet altijd iets doen. Een onverwachtse gebeurtenis.
Je moet het opnieuw even uitleggen, want ik begrijp het niet helemaal...quote:Op maandag 20 april 2020 18:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik heb in oktober een ongeluk gehad toen iemand in de file ons te laat zag (man had niet op zitten letten,zei hij zelf) en die knalde vol op ons.
Oh, ik had begrepen dat het een eenzijdig ongeluk was. Maar toch denk ik daar die cokehoofd in te herkennen en dat die andere Gerrit is lijkt me duidelijk. En volgens mij zullen ze slachtoffers uit twee verschillende voertuigen niet bij elkaar zetten (denk aan emoties, kwaad worden ed.) is mijn ingeving.quote:Op maandag 20 april 2020 17:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Maar er zaten toch ook mensen ih die grijze caddy...
Oke, dan moet het natuurlijk wel waar zijn wat je zegt.quote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef RetepV het volgende:
In mijn leven heb ik dat nou echt nog nooit meegemaakt.
Wat een vreemde manier van denken heb jij.quote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
De grijze caddy heeft schadequote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat het een eenzijdig ongeluk was. Maar toch denk ik daar die cokehoofd in te herkennen en dat die andere Gerrit is lijkt me duidelijk. En volgens mij zullen ze slachtoffers uit twee verschillende voertuigen niet bij elkaar zetten (denk aan emoties, kwaad worden ed.) is mijn ingeving.
Anticiperend rijden.quote:Op maandag 20 april 2020 18:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke, dan moet het natuurlijk wel waar zijn wat je zegt.
Ja mijn inziens ook. Al had ik die Gerrit dikker ingeschat. Blijkbaar alleen een plofkop als hij eeuwig slapend op de Insta van Samant staat.quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat het een eenzijdig ongeluk was. Maar toch denk ik daar die cokehoofd in te herkennen en dat die andere Gerrit is lijkt me duidelijk. En volgens mij zullen ze slachtoffers uit twee verschillende voertuigen niet bij elkaar zetten (denk aan emoties, kwaad worden ed.) is mijn ingeving.
Als iets vreemd voor jou is, is het niet meteen slecht hoor. Misschien is het wel een wijsheid.quote:Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een vreemde manier van denken heb jij.
Ben je zo opgevoed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn oudste had ooit zijn been gebroken tijdens een brommerongeluk. Hij moest een paar dagen in het ziekenhuis blijven. Een dag later stond er in de krant dat de bestuurder van de brommer zwaargewond was.
Ik zat met twee anderen in een auto, wij stonden stil vanwege de file. En toen knalde een Belg op ons die niet doorhad dat we stil stonden.quote:Op maandag 20 april 2020 18:07 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je moet het opnieuw even uitleggen, want ik begrijp het niet helemaal...
Jij en die man stonden in dezelfde file, en hadden toen een ongeluk??
Of
Die man stond in de file, jij raasde er langs, de man lette niet op en voegde uit de file, en knalde vol op jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |