abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192718470
quote:
Aandachtshoer Jake wilde natuurlijk zo snel mogelijk vertellen hoe het zat zonder goed geïnformeerd te zijn. :r
pi_192718495
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:41 schreef Messina het volgende:

[..]

Denk niet dat haar leven heel anders verlopen zou zijn geweest.
In ieder geval niet breeduit gemeten in de media, wat al een hoop kan schelen
pi_192718509
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 14:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Een ongeluk zit helaas in een klein hoekje. Een kleine onoplettendheid en het is gebeurd.
In mijn leven heb ik dat nou echt nog nooit meegemaakt. Wel ongelukjes gehad, maar ze zaten nooit in een klein hoekje. Altijd was het duidelijk dat ik dom bezig was geweest. Eigen schuld. Ik wist hoe ik het wel goed had moeten doen.

En op de momenten dat ik niet dom was, kreeg ik ook geen ongelukken.

Hoe voelt dat eigenlijk, dat je gelooft dat ongelukken altijd zomaar uit de lucht vallen zonder dat je er iets tegen kan doen?
  maandag 20 april 2020 @ 17:54:32 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_192718588
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 17:34 schreef quirina het volgende:
Nee staat in de Telegraaf
Dat ze “kritiek legt”? Ik las wel dat ze in het ziekenhuis ligt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_192718628
Er zaten drie mensen in de auto volgens het bericht. Op een van de foto's zie je twee mannen tegen een muurtje zitten. Aan het postuur van een van hen lijkt dat die Gerrit te zijn. De andere misschien haar 'nep'broertje waarmee ze op Insta stond?
Zou me niets verbazen als die (of allemaal) onder invloed waren. Dat 'nep'broertje heeft echt zo'n coke hoofd.

Dus die gevluchte hebben ze dan vrij snel gepakt en tegen dat muurtje geplakt naast Gerrit.

Maar dat is mijn interpretatie..
pi_192718641
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:57 schreef praadje het volgende:
Er zaten drie mensen in de auto volgens het bericht. Op een van de foto's zie je twee mannen tegen een muurtje zitten. Aan het postuur van een van hen lijkt dat die Gerrit te zijn. De andere misschien haar 'nep'broertje waarmee ze op Insta stond?
Zou me niets verbazen als die (of allemaal) onder invloed waren. Dat 'nep'broertje heeft echt zo'n coke hoofd.

Dus die gevluchte hebben ze dan vrij snel gepakt en tegen dat muurtje geplakt naast Gerrit.

Maar dat is mijn interpretatie..
Maar er zaten toch ook mensen ih die grijze caddy...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator / Miss SHO maandag 20 april 2020 @ 18:00:39 #182
22592 crew  Ole
pi_192718681
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 17:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Aandachtshoer Jake wilde natuurlijk zo snel mogelijk vertellen hoe het zat zonder goed geïnformeerd te zijn. :r
Vind het zo vaag dat hij elke keer gequote wordt! Hij is al heel lang haar manager niet meer!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192718682
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef RetepV het volgende:

[..]

In mijn leven heb ik dat nou echt nog nooit meegemaakt. Wel ongelukjes gehad, maar ze zaten nooit in een klein hoekje. Altijd was het duidelijk dat ik dom bezig was geweest. Eigen schuld. Ik wist hoe ik het wel goed had moeten doen.

Hoe voelt dat eigenlijk, dat je gelooft dat ongelukken altijd zomaar uit de lucht vallen zonder dat je er iets tegen kan doen?
Ik voel nu dat sommige mensen de definitie van 'ongeluk' niet helemaal begrepen hebben.

Maar ik zal je helpen, dit is de definitie van een ongeluk:
quote:
Een ongeluk is een ongunstige loop der omstandigheden, tegenspoed. Een ongeval is het feit of omstandigheid dat er iets onverwachts gebeurt dat schade of letsel veroorzaakt. Zie: Van Dale Groot Woordenboek der Nederlandse Taal.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ongeval

Ofwel, aan een ongeluk kan je niet altijd iets doen. Een onverwachtse gebeurtenis.

Je kwam nu behoorlijk dom over eigenlijk.
pi_192718702
quote:

[..]

Ik heb in oktober een ongeluk gehad toen iemand in de file ons te laat zag (man had niet op zitten letten,zei hij zelf) en die knalde vol op ons.
Niks eigen schuld, zulke dingen kunnen gebeuren. Ik vind jouw reactie dan ook nodeloos kwetsend.
pi_192718714
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:00 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik voel nu dat sommige mensen de definitie van 'ongeluk' niet helemaal begrepen hebben.

Maar ik zal je helpen, dit is de definitie van een ongeluk:
[..]

Ofwel, aan een ongeluk kan je niet altijd iets doen. Een onverwachtse gebeurtenis.

Je kwam nu behoorlijk dom over eigenlijk.
Goede post ^O^
pi_192718782
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:00 schreef GereDathan het volgende:
quote:
Een ongeluk is een ongunstige loop der omstandigheden, tegenspoed. Een ongeval is het feit of omstandigheid dat er iets onverwachts gebeurt dat schade of letsel veroorzaakt. Zie: Van Dale Groot Woordenboek der Nederlandse Taal.

? "Een ongunstige samenloop van omstandigheden."

Zit jij hier nu ECHT te beweren dat een mens geen invloed heeft op de 'omstandigheden'???
pi_192718799
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 18:01 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik heb in oktober een ongeluk gehad toen iemand in de file ons te laat zag (man had niet op zitten letten,zei hij zelf) en die knalde vol op ons.
Je moet het opnieuw even uitleggen, want ik begrijp het niet helemaal...

Jij en die man stonden in dezelfde file, en hadden toen een ongeluk??

Of

Die man stond in de file, jij raasde er langs, de man lette niet op en voegde uit de file, en knalde vol op jullie?
pi_192718816
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 17:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

Maar er zaten toch ook mensen ih die grijze caddy...
Oh, ik had begrepen dat het een eenzijdig ongeluk was. Maar toch denk ik daar die cokehoofd in te herkennen en dat die andere Gerrit is lijkt me duidelijk. En volgens mij zullen ze slachtoffers uit twee verschillende voertuigen niet bij elkaar zetten (denk aan emoties, kwaad worden ed.) is mijn ingeving.
  maandag 20 april 2020 @ 18:10:57 #189
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192718861
quote:
In mijn leven heb ik dat nou echt nog nooit meegemaakt.
Oke, dan moet het natuurlijk wel waar zijn wat je zegt. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 april 2020 @ 18:11:51 #190
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_192718869
quote:

[..]

Wat een vreemde manier van denken heb jij.
Ben je zo opgevoed?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192718884
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef praadje het volgende:

[..]

Oh, ik had begrepen dat het een eenzijdig ongeluk was. Maar toch denk ik daar die cokehoofd in te herkennen en dat die andere Gerrit is lijkt me duidelijk. En volgens mij zullen ze slachtoffers uit twee verschillende voertuigen niet bij elkaar zetten (denk aan emoties, kwaad worden ed.) is mijn ingeving.
De grijze caddy heeft schade
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_192718890
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oke, dan moet het natuurlijk wel waar zijn wat je zegt. :')
Anticiperend rijden.

Dat is wat je leert NA je autorijles. En dat is wat jouw leven en het leven van anderen redt.
pi_192718946
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja mijn inziens ook. Al had ik die Gerrit dikker ingeschat. Blijkbaar alleen een plofkop als hij eeuwig slapend op de Insta van Samant staat. :7
Haar zogenaamd nieuwe broertje heeft wel degelijk een afgetrokken cokehoofd. Natuurlijk zullen het gebruikers zijn, voor minder doet zij het niet. :{w
pi_192718957
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat een vreemde manier van denken heb jij.
Ben je zo opgevoed?
Als iets vreemd voor jou is, is het niet meteen slecht hoor. Misschien is het wel een wijsheid.

Ongelukken vallen niet zomaar uit de lucht, punt.

Ongelukken gebeuren als BEIDE mensen niet opletten. Want naast dat de veroorzaker het ongeluk had kunnen voorkomen door op te letten, kun jijzelf OOK vaak ongelukken voorkomen door geen onvoorspelbare dingen te doen, en door anticiperend te rijden.

Bijvoorbeeld wat ik nog wel eens zie bij een file, dat mensen op de file inrijden, en dan op het allerlaatste moment nog van baan gaan veranderen. Daarmee maak je de afstand voor het achteropkomende verkeer, dat OOK probeert te remmen voor de file, onverwachts korter. En misschien wel te kort, zodat ze niks anders meer kunnen doen dan op je auto klappen.

Maar laat maar. Ik ben degene die raar denkt. :+ Het slachtoffer is zielig, en had geen eigen verantwoordelijkheid om voorzichtiger met zijn/haar eigen leven om te gaan.
pi_192719125
Dat ze kritiek ligt is speculatie van Jake die geen contact met haar heeft. Dus hoe ze er echt aan toe is weet niemand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn oudste had ooit zijn been gebroken tijdens een brommerongeluk. Hij moest een paar dagen in het ziekenhuis blijven. Een dag later stond er in de krant dat de bestuurder van de brommer zwaargewond was.
pi_192719198
Omroep West:

De politie meldt op Twitter dat er drie personen in de auto zaten. Een van hen is zwaargewond naar het ziekenhuis overgebracht. De twee andere inzittenden raakten ook gewond, ook zij zijn overgebracht naar het ziekenhuis. De oud-manager is niet op de hoogte van de medische toestand van Samantha.
  maandag 20 april 2020 @ 18:40:24 #197
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_192719323
Zullen we eens stoppen met elkaar aan te vallen? Twee users hebben ergens een meningsverschil over. Accept that :*

Vind het ook vaag dat ze Jake steeds overal bij betrekken/Jake zichzelf steeds meld/Jake er wat over zegt. Ik hoop dat het meevalt, al is het alleen maar voor de kinderen.
With love :*
pi_192719462
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:07 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je moet het opnieuw even uitleggen, want ik begrijp het niet helemaal...

Jij en die man stonden in dezelfde file, en hadden toen een ongeluk??

Of

Die man stond in de file, jij raasde er langs, de man lette niet op en voegde uit de file, en knalde vol op jullie?

Ik zat met twee anderen in een auto, wij stonden stil vanwege de file. En toen knalde een Belg op ons die niet doorhad dat we stil stonden.
pi_192719544
Ach ach die arme ouders van haar. Weeeeer bij je kind in het ziekenhuis zitten. Ik vind het een verdrietig verhaal. En ik gun echt niemand zoveel ongeluk ook niet als die zelf kennelijk niet functioneert in deze maatschappij. Dan zou daar toch meer actieve hulp moeten zijn?
Oh vergeten ... ons zorgsysteem is kapot bezuinigd.

Ik ben ook bang dat dit ongeluk een lelijke staartje krijgt.
pi_192719598
Hoe kan ik hier een filmpje plaatsen, net na de kamp-foto?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')