Aandachtshoer Jake wilde natuurlijk zo snel mogelijk vertellen hoe het zat zonder goed geïnformeerd te zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 17:37 schreef quirina het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)iekenhuis-na-ongeluk
In ieder geval niet breeduit gemeten in de media, wat al een hoop kan schelenquote:Op maandag 20 april 2020 17:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Denk niet dat haar leven heel anders verlopen zou zijn geweest.
In mijn leven heb ik dat nou echt nog nooit meegemaakt. Wel ongelukjes gehad, maar ze zaten nooit in een klein hoekje. Altijd was het duidelijk dat ik dom bezig was geweest. Eigen schuld. Ik wist hoe ik het wel goed had moeten doen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een ongeluk zit helaas in een klein hoekje. Een kleine onoplettendheid en het is gebeurd.
Dat ze “kritiek legt”? Ik las wel dat ze in het ziekenhuis ligt.quote:
Maar er zaten toch ook mensen ih die grijze caddy...quote:Op maandag 20 april 2020 17:57 schreef praadje het volgende:
Er zaten drie mensen in de auto volgens het bericht. Op een van de foto's zie je twee mannen tegen een muurtje zitten. Aan het postuur van een van hen lijkt dat die Gerrit te zijn. De andere misschien haar 'nep'broertje waarmee ze op Insta stond?
Zou me niets verbazen als die (of allemaal) onder invloed waren. Dat 'nep'broertje heeft echt zo'n coke hoofd.
Dus die gevluchte hebben ze dan vrij snel gepakt en tegen dat muurtje geplakt naast Gerrit.
Maar dat is mijn interpretatie..
Vind het zo vaag dat hij elke keer gequote wordt! Hij is al heel lang haar manager niet meer!quote:Op maandag 20 april 2020 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aandachtshoer Jake wilde natuurlijk zo snel mogelijk vertellen hoe het zat zonder goed geïnformeerd te zijn.
Ik voel nu dat sommige mensen de definitie van 'ongeluk' niet helemaal begrepen hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
In mijn leven heb ik dat nou echt nog nooit meegemaakt. Wel ongelukjes gehad, maar ze zaten nooit in een klein hoekje. Altijd was het duidelijk dat ik dom bezig was geweest. Eigen schuld. Ik wist hoe ik het wel goed had moeten doen.
En op de momenten dat ik niet dom was, kreeg ik ook geen ongelukken.
Hoe voelt dat eigenlijk, dat je gelooft dat ongelukken altijd zomaar uit de lucht vallen zonder dat je er iets tegen kan doen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ongevalquote:Een ongeluk is een ongunstige loop der omstandigheden, tegenspoed. Een ongeval is het feit of omstandigheid dat er iets onverwachts gebeurt dat schade of letsel veroorzaakt. Zie: Van Dale Groot Woordenboek der Nederlandse Taal.
Ik heb in oktober een ongeluk gehad toen iemand in de file ons te laat zag (man had niet op zitten letten,zei hij zelf) en die knalde vol op ons.quote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
In mijn leven heb ik dat nou echt nog nooit meegemaakt. Wel ongelukjes gehad, maar ze zaten nooit in een klein hoekje. Altijd was het duidelijk dat ik dom bezig was geweest. Eigen schuld. Ik wist hoe ik het wel goed had moeten doen.
Hoe voelt dat eigenlijk, dat je gelooft dat ongelukken altijd zomaar uit de lucht vallen zonder dat je er iets tegen kan doen?
Goede postquote:Op maandag 20 april 2020 18:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik voel nu dat sommige mensen de definitie van 'ongeluk' niet helemaal begrepen hebben.
Maar ik zal je helpen, dit is de definitie van een ongeluk:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ongeval
Ofwel, aan een ongeluk kan je niet altijd iets doen. Een onverwachtse gebeurtenis.
Je kwam nu behoorlijk dom over eigenlijk.
? "Een ongunstige samenloop van omstandigheden."quote:Op maandag 20 april 2020 18:00 schreef GereDathan het volgende:
quote:
Een ongeluk is een ongunstige loop der omstandigheden, tegenspoed. Een ongeval is het feit of omstandigheid dat er iets onverwachts gebeurt dat schade of letsel veroorzaakt. Zie: Van Dale Groot Woordenboek der Nederlandse Taal.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ongeval
Ofwel, aan een ongeluk kan je niet altijd iets doen. Een onverwachtse gebeurtenis.
Je moet het opnieuw even uitleggen, want ik begrijp het niet helemaal...quote:Op maandag 20 april 2020 18:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik heb in oktober een ongeluk gehad toen iemand in de file ons te laat zag (man had niet op zitten letten,zei hij zelf) en die knalde vol op ons.
Oh, ik had begrepen dat het een eenzijdig ongeluk was. Maar toch denk ik daar die cokehoofd in te herkennen en dat die andere Gerrit is lijkt me duidelijk. En volgens mij zullen ze slachtoffers uit twee verschillende voertuigen niet bij elkaar zetten (denk aan emoties, kwaad worden ed.) is mijn ingeving.quote:Op maandag 20 april 2020 17:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Maar er zaten toch ook mensen ih die grijze caddy...
Oke, dan moet het natuurlijk wel waar zijn wat je zegt.quote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef RetepV het volgende:
In mijn leven heb ik dat nou echt nog nooit meegemaakt.
Wat een vreemde manier van denken heb jij.quote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
De grijze caddy heeft schadequote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat het een eenzijdig ongeluk was. Maar toch denk ik daar die cokehoofd in te herkennen en dat die andere Gerrit is lijkt me duidelijk. En volgens mij zullen ze slachtoffers uit twee verschillende voertuigen niet bij elkaar zetten (denk aan emoties, kwaad worden ed.) is mijn ingeving.
Anticiperend rijden.quote:Op maandag 20 april 2020 18:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke, dan moet het natuurlijk wel waar zijn wat je zegt.
Ja mijn inziens ook. Al had ik die Gerrit dikker ingeschat. Blijkbaar alleen een plofkop als hij eeuwig slapend op de Insta van Samant staat.quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat het een eenzijdig ongeluk was. Maar toch denk ik daar die cokehoofd in te herkennen en dat die andere Gerrit is lijkt me duidelijk. En volgens mij zullen ze slachtoffers uit twee verschillende voertuigen niet bij elkaar zetten (denk aan emoties, kwaad worden ed.) is mijn ingeving.
Als iets vreemd voor jou is, is het niet meteen slecht hoor. Misschien is het wel een wijsheid.quote:Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een vreemde manier van denken heb jij.
Ben je zo opgevoed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn oudste had ooit zijn been gebroken tijdens een brommerongeluk. Hij moest een paar dagen in het ziekenhuis blijven. Een dag later stond er in de krant dat de bestuurder van de brommer zwaargewond was.
Ik zat met twee anderen in een auto, wij stonden stil vanwege de file. En toen knalde een Belg op ons die niet doorhad dat we stil stonden.quote:Op maandag 20 april 2020 18:07 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je moet het opnieuw even uitleggen, want ik begrijp het niet helemaal...
Jij en die man stonden in dezelfde file, en hadden toen een ongeluk??
Of
Die man stond in de file, jij raasde er langs, de man lette niet op en voegde uit de file, en knalde vol op jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |