alleen opname als je verzekert bent of contact geld hebtquote:Op donderdag 9 april 2020 23:57 schreef Arts-assistent het volgende:
Heeft iemand overigens een verklaring waarom New York nu al vijf keer zo weinig nieuwe ziekenhuisopnames heeft als op het hoogtepunt (200 vs 1000)? Andere landen bereiken zo'n snelle daling niet binnen zo'n korte tijd.
Nou, ik ben benieuwd naar jouw bronnen die hem tegenspreken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 03:17 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Niet gehinderd door enige kennis zie ik. Heb je soms niet de neiging eerst eens te kijken of wat je wilt opschrijven ergens een raakvlak in de werkelijkheid heeft?
Dit hoor ik van meer mensen. Dat er veel achterliggende redenen zijn, dat dit wel goed uitkomt enzo.quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Dat virus blijft zo nog jaren doorsijpelen totdat we allemaal als makke schaapjes op 1.5m afstand van elkaar worden gehouden en het normaal zijn gaan vinden. In op de grond getekende vakken door het leven worden geleid, met een sensor in de hand. Geen feestjes, geen demonstraties, alles vanwege de onzichtbare vijand.
Ik verlang nu al terug naar de "War on terror", dat was tenminste nog te overzien. Ondanks dat die maatregelen ook compleet scheef liepen met de dreiging.
Ik zeg niet dat er achterliggende redenen zijn. Beschrijf een willekeurige dag als ik naar het postkantoor ga. 1,5 economie in de praktijk. En omdat we niet het uit laten uit woekeren is de kans groter dat het in september weer opduikt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit hoor ik van meer mensen. Dat er veel achterliggende redenen zijn, dat dit wel goed uitkomt enzo.
Maar ik geloof er nog geen fuck vankan me niet voorstellen dat dit voor jaren, of zelfs altijd, ons leven gaat beheersen
Idd. Hoog alu-hoedjes gehalte.quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit hoor ik van meer mensen. Dat er veel achterliggende redenen zijn, dat dit wel goed uitkomt enzo.
Maar ik geloof er nog geen fuck vankan me niet voorstellen dat dit voor jaren, of zelfs altijd, ons leven gaat beheersen
Watquote:Op vrijdag 10 april 2020 07:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Dat virus blijft zo nog jaren doorsijpelen totdat we allemaal als makke schaapjes op 1.5m afstand van elkaar worden gehouden en het normaal zijn gaan vinden. In op de grond getekende vakken door het leven worden geleid, met een sensor in de hand. Geen feestjes, geen demonstraties, alles vanwege de onzichtbare vijand.
Ik verlang nu al terug naar de "War on terror", dat was tenminste nog te overzien. Ondanks dat die maatregelen ook compleet scheef liepen met de dreiging.
Mensen moeten zich even tijdelijk aanpassen en flippen helemaal na een paar weken.quote:
Is irritant. Alles is een conspiracy. Dan weer 5g, dan weer bill gates, dan weer China, dan weer de illuminati.quote:
Antibiotica heeft geen zin en dat malariamiddel heeft veel te hevige bijwerkingen om voor te schrijven milde gevallen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:12 schreef Noek het volgende:
Mensen die "milde" symptomen hebben, kunnen alsnog flink ziek worden. Ze hoeven niet naar het ziekenhuis maar zijn thuis echt ziek ziek. Ook zorgpersoneel. Omdat zij dit thuis moeten uitzieken, zijn ze 2 weken flink ziek en dan moeten zij herstellen. Herstellen na een flinke griep of longonsteking neemt ook nog eens ruim enkele weken in beslag. Zou het dan niet helpen als ook zij ondersteuning krijgen dmv medicatie, zoals dat malariamiddel en antibiotica of wordt dat al standaard voorgeschreven? Ik heb het idee dat de meesten gewoon thuis moeten gaan uitzieken.
Zeker voor zorgpersoneel zou dat misschien onnodig veel tijd in beslag nemen?
Maar dat is toch de combi die wordt gegeven? Dat is een antibioticum?quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Antibiotica heeft geen zin en dat malariamiddel heeft veel te hevige bijwerkingen om voor te schrijven milde gevallen.
Antibiotica worden voor zware ziekenhuis gevallen voorgeschreven omdat je afweer dermate ernstig verzwakt is dat je het risico loopt er ook een bacteriële infectie bij te krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat is toch de combi die wordt gegeven? Dat is een antibioticum?
Wb de bijwerkingen, dat is idd niet handig nee, als je hart er thuis mee stopt.
Opzich is het nergens een goed iets als je hart er mee stoptquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat is toch de combi die wordt gegeven? Dat is een antibioticum?
Wb de bijwerkingen, dat is idd niet handig nee, als je hart er thuis mee stopt.
Overal komt meer testcapaciteit.quote:Op vrijdag 10 april 2020 02:31 schreef Za het volgende:
Wat is er aan de hand, Italië ging beter, maar weer meer besmettingen zelfs in Lombardije, Amerika ookal weer omhoog.
Er waren schijnbaar dus nog landen zonder besmetting.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 06:57:46BREAKING: Yemen, where the health care system has been devastated by years of war, reports first case of coronavirus https://t.co/ACTvkkyoRs reageer retweet
In dat soort landen kan het dan heel hard gaanquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:38 schreef LTVDK het volgende:
Er waren schijnbaar dus nog landen zonder besmetting.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 06:57:46BREAKING: Yemen, where the health care system has been devastated by years of war, reports first case of coronavirus https://t.co/ACTvkkyoRs reageer retweet
Hoe is het eigenlijk in Syrië?quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In dat soort landen kan het dan heel hard gaan
het gaat net zo goed, maar dit kan wel eens een piek gaan veroorzaken over 2 wekenquote:Een op de zes mensen gaat gewoon op bezoek met Pasen ondanks coronaregels
Massaal winkelen gaat het dit jaar niet worden met Pasen, maar een bezoekje aan familie of vrienden moet kunnen, vindt een op de zes Nederlanders. Zij trekken zich niets aan van de oproep van premier Mark Rutte om dit paasweekend vooral thuis te blijven.
Het zou ook ongemerkt voorbij kunnen gaan, als mensen genoeg afstand nemen. Op bezoek gaan betekent niet dat er ineens onnodig risico's genomen worden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:58 schreef Fukushima het volgende:
[..]
het gaat net zo goed, maar dit kan wel eens een piek gaan veroorzaken over 2 weken
hele artikel hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |