Nee, ik zat hetzelfde me af te vragen. Ik nijg naar "het zal wel politiek zijn" net als ik dat vermoed bij Zweden.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:57 schreef Arts-assistent het volgende:
Heeft iemand overigens een verklaring waarom New York nu al vijf keer zo weinig nieuwe ziekenhuisopnames heeft als op het hoogtepunt (200 vs 1000)? Andere landen bereiken zo'n snelle daling niet binnen zo'n korte tijd.
Flink verschil tussen ‘mooi, van die oudjes af’ & ‘misschien moeten we ook wat meer kijken naar de economie; wellicht wat meer focus leggen op de isolatie van risico groepen, zodat de samenleving weer wat normaler op gang kan komen’. Vergelijking met WW1 is wel heel erg gedramatiseerd joh.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
Op het moment dat je economie voor de mens zet ga je de glijdende schaal in. Duitsland had een enorme economische crisis na WW1 en wie wist de oplossing? Er werden wegen aangelegd en alles ging beter, let wel, er moest worden ontdaan van de 'nuttelozen'.
Zo voelt het nu ook, er worden zaken geroepen, als MOOI zijn we van die oudjes af, allemaal nutteloos.
Dat is fascisme.
Misschien heeft het te maken met het feit dat veel mensen een ziekenhuisopname niet kunnen betalen en thuis aan het sterven zijn?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:57 schreef Arts-assistent het volgende:
Heeft iemand overigens een verklaring waarom New York nu al vijf keer zo weinig nieuwe ziekenhuisopnames heeft als op het hoogtepunt (200 vs 1000)? Andere landen bereiken zo'n snelle daling niet binnen zo'n korte tijd.
Vind je?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Flink verschil tussen ‘mooi, van die oudjes af’ & ‘misschien moeten we ook wat meer kijken naar de economie; wellicht wat meer focus leggen op de isolatie van risico groepen, zodat de samenleving weer wat normaler op gang kan komen’. Vergelijking met WW1 is wel heel erg gedramatiseerd joh.
Is daar een tracker van?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:57 schreef Arts-assistent het volgende:
Omdat steeds meer werklozen -> geen ziektekostenverzekering meer -> fuckedquote:Op donderdag 9 april 2020 23:57 schreef Arts-assistent het volgende:
Omdat die er niet zijn, denk ik? Roeien met de riemen die ze hebben, geen tijd om grafiekjes te vullen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:18 schreef crystal_meth het volgende:
Ik vind nergens een grafiek van het aantal hospitalisaties per dag in NY
Hier staan wel een paar staatjesquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:18 schreef crystal_meth het volgende:
Terechte vraag. Niet gevonden. Geen reden om het voorgaande voor waar aan te nemen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:18 schreef crystal_meth het volgende:
twitter:NileGardiner twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 00:16:15Boris Johnson has left intensive care after three nights and is in the “early stage of his recovery” from a coronavirus infection. The prime minister has been taken to a ward in St Thomas’ Hospital and is in “extremely good spirits”, Downing Street said. https://t.co/JWBlHmwNyb reageer retweet
En heeft Trump al getwitterd dat hij wel verwacht had dat ze toch de adviezen van zijn dokters hebben opgevolgd?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
twitter:NileGardiner twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 00:16:15Boris Johnson has left intensive care after three nights and is in the “early stage of his recovery” from a coronavirus infection. The prime minister has been taken to a ward in St Thomas’ Hospital and is in “extremely good spirits”, Downing Street said. https://t.co/JWBlHmwNyb reageer retweet
Who cares?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En heeft Trump al getwitterd dat hij wel verwacht had dat ze toch de adviezen van zijn dokters hebben opgevolgd?
#BLIJFTHUIS.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:41 schreef Oekelele het volgende:
Mensen fijne voortzetting ik ga slapen![]()
Net nog vele artikelen terug gelezen op de site van het RIVM.
Ik vind dat het RIVM in deze pandemie het goed gedaan heeft en daardoor toch voor mij persoonlijk een Excuus dat ik jaren naar andere instellingen ben gegaan voor informatie.
Een mens leert nog steeds van zijn fouten en gelukkig zijn er ook nog steeds mensen die je op je fouten wijzen
Iedereen alvast prettige paasdagen gewenst.
Ik weet niet of je nu serieus bent, maar als dat zo is vind ik het echt heel mooi van je.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:41 schreef Oekelele het volgende:
Mensen fijne voortzetting ik ga slapen![]()
Net nog vele artikelen terug gelezen op de site van het RIVM.
Ik vind dat het RIVM in deze pandemie het goed gedaan heeft en daardoor toch voor mij persoonlijk een Excuus dat ik jaren naar andere instellingen ben gegaan voor informatie.
Een mens leert nog steeds van zijn fouten en gelukkig zijn er ook nog steeds mensen die je op je fouten wijzen
Iedereen alvast prettige paasdagen gewenst.
Fijne Pasen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:44 schreef Oekelele het volgende:
Oprecht geef ik mijn fouten altijd toe.
Fijne dagen iedereen.
Zoek je dit?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:18 schreef crystal_meth het volgende:
Niet gehinderd door enige kennis zie ik. Heb je soms niet de neiging eerst eens te kijken of wat je wilt opschrijven ergens een raakvlak in de werkelijkheid heeft?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet zo raar, Nederland en Duitsland zijn de enige twee landen die al jaren aan het bezuinigen zijn en daardoor nu deze crisis enigzsins op kunnen vangen.
Thanks.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:37 schreef Stemma het volgende:
[..]
Zoek je dit?
https://www.statista.com/(...)hospitalizations-us/
Het is de netto toename in opnames die gezakt is tot 200 (aantal bezette bedden gestegen met 200). Ik weet niet of dat uitzonderlijk is?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:57 schreef Arts-assistent het volgende:
quote:"We had a 200-net increase in hospitalisations, which you can see is the lowest number we've had since this nightmare started," Cuomo told reporters, adding that intensive care admissions were also at the lowest yet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |