Die met die Mexicaan zijn bizar. Zielig voor die vrouw van 'm.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:45 schreef Karina het volgende:
Seizoen 3 van seeking sister wive is op TLC begonnen. Met o.a. Dimitri weer en dat hele jonge stel.
Die gaan scheiden bedoel je? Braziliaans volgens mij. Ja die vrouw begon te huilen omdat ze 'moesten' scheiden. Vond ik ook zielig, volgens mij wil je helemaal niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die met die Mexicaan zijn bizar. Zielig voor die vrouw van 'm.
Ah ja. Braziliaanse idd waar ze in Mexico mee afspraken. Met die suffe vertaal-app. Niet te geloven. En die dude maar volhouden dat God 't zo wil.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gaan scheiden bedoel je? Braziliaans volgens mij. Ja die vrouw begon te huilen omdat ze 'moesten' scheiden. Vond ik ook zielig, volgens mij wil je helemaal niet.
Ja beetje een griezel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah ja. Braziliaanse idd waar ze in Mexico mee afspraken. Met die suffe vertaal-app. Niet te geloven. En die dude maar volhouden dat God 't zo wil.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Donna het volgende:
Christine heeft op Instagram staan dat ze officieel weg is bij Kody!
wauw....powervrouwquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Donna het volgende:
Ik zie Meri niet zo snel gaan eigenlijk. Zij was 'de eerste'. Ik weet niet, voor m'n gevoel hecht ze daar nogal veel waarde aan. Maar wie weet gaan haar ogen open, nu Christine weg is.quote:
Die had ik niet zien aankomen!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Donna het volgende:
De laatste twee afleveringen van het vorige seizoen waren reden genoeg!quote:Op woensdag 3 november 2021 09:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die had ik niet zien aankomen!![]()
Zou er iets ergs gebeurt zijn?
Wat dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 09:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
De laatste twee afleveringen van het vorige seizoen waren reden genoeg!
Kody die vond dat hun dochter maar moest wachten met haar operatie vanwege Covid. Of dat ze wel alleen kon gaan.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Donna het volgende:
Dat geloof je toch niet echt? Bij dat soort scènes is de invloed van de regie nog opvallender dan het slechte acteerwerk.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Kody die vond dat hun dochter maar moest wachten met haar operatie vanwege Covid. Of dat ze wel alleen kon gaan.
Ze heeft nog een jonge dochter thuis wonen. Truly.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik volg de nieuwste seizoenen niet meer, maar ik vind het volstrekt logisch dat iemand als Christine die zelfstandig is en geen inwonend kind meer heeft op een gegeven moment denkt: het leven heeft me nog veel te bieden en ik kan weer een volwaardige liefdesrelatie met iemand hebben. Die komt vast wel eens andere mannen tegen. Ik had de indruk dat ze hoopte dat ze het met Kody weer goed kon krijgen, maar er is te veel gebeurd tussen die twee.
Oh boy, ik verwar Christine met Meri.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze heeft nog een jonge dochter thuis wonen.
Ohja. Daar hadden jullie het eerder over.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Kody die vond dat hun dochter maar moest wachten met haar operatie vanwege Covid. Of dat ze wel alleen kon gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |