niet bashenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef koemleit het volgende:
Iedereen weet dat Braad met de aanschaf van het Keyboard teveel (al zijn) geld heeft uitgegeven.
Vervolgens heeft hij het hele pasje kwijt/skim verhaal verzonnen zodat z'n moeder boodschappen voor hem gaat doen.
Voor 1 persoon vraag ik me dat af, zo'n stoommaaltijd met kip en verse groenten kost wat, 5 euro bij de Jumbo? Maaltijdsalade vaak nog minder.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Da's alsnog wel duurder en ongezonder dan zelf koken.
(Ik eet die maaltijden overigens ook regelmatig hoor.)
Ja, da's een beetje het probleem van het koken voor 1 persoon.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij je het in vriest of 2 dagen hetzelfde wilt eten.
Vind je 2 dagen hetzelfde eten zo'n probleem dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, da's een beetje het probleem van het koken voor 1 persoon.
Ik woon net als Braad ook alleen doe het vaak maar dan 2 dagen hetzelfde, als je lekker kookt is dat ook zo'n ramp niet toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, da's een beetje het probleem van het koken voor 1 persoon.
Neuh, maar meestal heb ik dan drie maaltijden en dan moet ik er weer een invriezen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Vind je 2 dagen hetzelfde eten zo'n probleem dan?
Als lunch etenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Neuh, maar meestal heb ik dan drie maaltijden en dan moet ik er weer een invriezen.
Dat heb ik echt nog nooit gedaan.quote:
Gelukkig maar! Geeft weer rust.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Pas geblokkeerd. Ze zegt "Eigenlijk doen we het inderdaad niet meer telefonisch, maar vanwege corona doen sommige collega's het nog wel, en andere willen liever dat je naar ons kantoor gaat" Maar het is opgelost. Wat een gezeik man, ff een pas laten blokkeren20 minuten ben ik live. Gaan we muziek maken, en slap ouwehoeren
Dit idd.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef koemleit het volgende:
Iedereen weet dat Braad met de aanschaf van het Keyboard teveel (al zijn) geld heeft uitgegeven.
Vervolgens heeft hij het hele pasje kwijt/skim verhaal verzonnen zodat z'n moeder boodschappen voor hem gaat doen.
Mooizo! Top dat het gelukt is! Kon je ook gelijk een nieuwe aanvragen?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Pas geblokkeerd. Ze zegt "Eigenlijk doen we het inderdaad niet meer telefonisch, maar vanwege corona doen sommige collega's het nog wel, en andere willen liever dat je naar ons kantoor gaat" Maar het is opgelost. Wat een gezeik man, ff een pas laten blokkeren20 minuten ben ik live. Gaan we muziek maken, en slap ouwehoeren
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
als de nood echt hoog is heeft hij zojuist een keyboard ontvangen wat hij terug kan sturenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:31 schreef Geelman het volgende:
Ach, als de nood echt hoog is wil ik wel een carepackage droppen hoor.
Joh, laat de man lekker blij zijn met z'n keyboard.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:32 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
als de nood echt hoog is heeft hij zojuist een keyboard ontvangen wat hij terug kan sturen
De nood hoog? Hij heeft net een keyboard binnen gekregen van ¤1034 😂quote:Op donderdag 9 april 2020 18:31 schreef Geelman het volgende:
Ach, als de nood echt hoog is wil ik wel een carepackage droppen hoor.
Was dat ding echt zo duur?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De nood hoog? Hij heeft net een keyboard binnen gekregen van ¤1034 😂
Kan hij weer jaren vooruit.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De nood hoog? Hij heeft net een keyboard binnen gekregen van ¤1034 😂
Nee, dat moest wél op kantoorquote:Op donderdag 9 april 2020 18:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mooizo! Top dat het gelukt is! Kon je ook gelijk een nieuwe aanvragen?
Ben ik ff blij dat de ING een stuk soepeler is.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, dat moest wél op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |