Die app heb ik vanmiddag gedownload, toen ik zag dat je op de site ook kon inloggen met een QR code. Dus ik die app downloadenquote:
Ik denk niet dat ze je zulke domme vragen stellen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Bij de ABN zijn ze zo dat als je ze uitlegt dat jij je pas kwijt bent ze vragen "Heeft u een e-dentifier? Dan kan het namelijk online" Eh.. Ja, die heb ik maar dus geen pas om hem mee te gebruiken
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb geen pas, dus ik kan niet inloggen
Als je de Rabo App niet gebruikt en je niet zonder Rabo Scanner kan inloggen, bel ons dan om je pas te blokkeren. Je kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken op 088 722 67 67, of vanuit het buitenland: +31 88 722 67 67.
Bron: Rabobank.nl
Da's wel een protip.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die herken ik ook. Wat voor mij werkte, was grote diepvrieszakken kopen. Dan vroor ik het eten zo plat mogelijk in. Dan kon ik nog redelijk stapelen.
Maar hij zit bij de ABN.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb geen pas, dus ik kan niet inloggen
Als je de Rabo App niet gebruikt en je niet zonder Rabo Scanner kan inloggen, bel ons dan om je pas te blokkeren. Je kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken op 088 722 67 67, of vanuit het buitenland: +31 88 722 67 67.
Bron: Rabobank.nl
Vind ik niet fijn om te gebruiken omdat als ik zie wat ik nog op mijn bank heb staan en wat ik kan uitgeven ik dat vaak ook doe.quote:
Is toch echt gesteld.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:11 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze je zulke domme vragen stellen.
Maar zijn moeder koopt GEEN BOODSCHAPPEN voor hemquote:Op donderdag 9 april 2020 18:12 schreef Nikonlover het volgende:
ABN:
Telefonisch blokkeren
Blokkeer uw betaalpas telefonisch:
vanuit Nederland via: 088 - 226 26 26 (elke werkdag bereikbaar van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.30 uur).
vanuit het buitenland via: +31 10 241 17 20.
Geef door dat uw betaalpas geblokkeerd moet worden. Geef vervolgens toestemming voor de aanvraag van een vervangende betaalpas. Nu is uw betaalpas geblokkeerd.
@ItsTheBradgeHerequote:Op donderdag 9 april 2020 18:08 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Maar ze zegt toch dat ze krap zit en nu weer voor jou boodschappen moet doen? Dat rijmt toch niet met wat jij nu zegt?
Precies. Neemt onnodige ruimte in.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Da's wel een protip.![]()
Ik gebruik van die bakjes, maar die zitten natuurlijk nooit helemaal vol.
Bel ze nog eens en zeg dan 'nee'quote:Op donderdag 9 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Bij de ABN zijn ze zo dat als je ze uitlegt dat jij je pas kwijt bent ze vragen "Heeft u een e-dentifier? Dan kan het namelijk online" Eh.. Ja, die heb ik maar dus geen pas om hem mee te gebruiken
Ik word doorverbonden met mijn eigen bankquote:Op donderdag 9 april 2020 18:12 schreef Nikonlover het volgende:
ABN:
Telefonisch blokkeren
Blokkeer uw betaalpas telefonisch:
vanuit Nederland via: 088 - 226 26 26 (elke werkdag bereikbaar van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.30 uur).
vanuit het buitenland via: +31 10 241 17 20.
Geef door dat uw betaalpas geblokkeerd moet worden. Geef vervolgens toestemming voor de aanvraag van een vervangende betaalpas. Nu is uw betaalpas geblokkeerd.
Maar als je 1x per maand pint, hoef je toch niet in de verleiding te komen om bij te pinnen? En je kan beter in de gaten houden hoe je er financieel voor staat.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn om te gebruiken omdat als ik zie wat ik nog op mijn bank heb staan en wat ik kan uitgeven ik dat vaak ook doe.
Daarom pin ik een vast bedrag per maand en laat ik verder alles automatisch afschrijven, hou ik altijd geld over en kan ik (zoals nu) 1x een grote uitgave doen.
Is je eigen bank niet ABN? Snap het niet meer.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik word doorverbonden met mijn eigen bankEn die stuurden mij vanmiddag dus naar de bank om het te laten blokkeren.
Tegenwoordig bestaan er prima magnetron maaltijden, of bijvoorbeeld zo'n maaltijdsalade. Dat kost aanzienlijk bminder dan een hamburger met patat of pizza van thuisbezorgd laten aanrukken.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is het ook. Toen ik nog alleen woonde kookte ik vaak grotere porties en dat vroor ik in.
Is het wel niet helemaal vers meer, maar nog altijd beter dan die pakjesmeuk die hoofdzakelijk uit suiker en zout bestaan.
Ik ook niet. Waarom zou een bank ook afschaffen dat je telefonisch kunt laten blokkeren? Juist bij skimming is het van belang dat je dat onmiddelijk kunt doen, en dat je niet eerst helemaal naar een filiaal moet oid.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is je eigen bank niet ABN? Snap het niet meer.
Da's alsnog wel duurder en ongezonder dan zelf koken.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaan er prima magnetron maaltijden, of bijvoorbeeld zo'n maaltijdsalade. Dat kost aanzienlijk bminder dan een hamburger met patat of pizza van thuisbezorgd laten aanrukken.
Zijn moeder uit zichzelf voortdurend verkeerd en bedoelt eigenlijk andere dingen dan dat ze zegt. Of zo.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef bamibij het volgende:
Braad, je hoort je moeder zeggen dat ze krap zit omdat ze boodschappen voor je moet doen. Dat strookt niet met jouw verhaal over eten invriezen.
Of is die opname vals?
Ik snap er geen reet meer van
Absoluut. Maaltijdsalades maak ik ook vaak zelf. Kroppie sla, cherrytomaatjes en komkommer en dan een bakpiepertje en wat kalkoenreepjes er in.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaan er prima magnetron maaltijden, of bijvoorbeeld zo'n maaltijdsalade. Dat kost aanzienlijk bminder dan een hamburger met patat of pizza van thuisbezorgd laten aanrukken.
Ik heb dit jaar nog succesvol telefonisch geblokkeerd via de ING. Moet Brad ook lukken zou je zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarom zou een bank ook afschaffen dat je telefonisch kunt laten blokkeren? Juist bij skimming is het van belang dat je dat onmiddelijk kunt doen, en dat je niet eerst helemaal naar een filiaal moet oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |