Ik moet voor elke scheet naar dat kantoor van ze. Heb daarom nog steeds geen internetbankierenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat de ING een stuk soepeler is.
Dat gun ik m ook echt wel, maar zou zelf echt geen geld gaan overmaken naar iemand die net iets duurs heeft gekocht.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Joh, laat de man lekker blij zijn met z'n keyboard.
Ach ja, gebeuren al genoeg gekke dingen met m'n geld.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat gun ik m ook echt wel, maar zou zelf echt geen geld gaan overmaken naar iemand die net iets duurs heeft gekocht.
Maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk.
In 2020 geen internetbankieren?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik moet voor elke scheet naar dat kantoor van ze. Heb daarom nog steeds geen internetbankieren
Maar weet dat ze bij andere mensen gewoon een bankpas en brief met pincode tegelijk opsturen.![]()
Da's ook een fijne gedachte...quote:Op donderdag 9 april 2020 18:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar weet dat ze bij andere mensen gewoon een bankpas en brief met pincode tegelijk opsturen.![]()
Maar je hebt dan nog een extra code nodig om de pas te activeren, en die wordt apart verstuurdquote:
Niet voor de rekening bij ING nee, is een gezamenlijkequote:
Jawel maar niet mobielquote:Op donderdag 9 april 2020 18:43 schreef Geelman het volgende:
Brad had tot vandaag geen internetbankieren.
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
LIVE. Mensen gaan zich gedragen, gebeurt dit niet? Ban.
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Doe ff link danquote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Jammer dat je op fok geen fa rechten hebt manquote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Heeft ie geen SX700 gekocht?!quote:Op donderdag 9 april 2020 18:43 schreef RedFever007 het volgende:
Maar goed, feit is dat moeder aangeeft krap bij kas te zitten en boodschappen moet doen terwijl Braad een TX700 koopt van 1000 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |