abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2020 @ 14:58:51 #276
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_192534241
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoe, van de radar? Weinig contact?
ik weet al van twee alleen staande moeders dat haar kinderen uit huis gehaald zijn .. af gelopen weken , omdat de dochter het op de heupen kreeg , en weg wilde ( puber) en dus nu uit huis geplaatst zijn .... :-(
lekker he die kinderen de hele dag bij je hebben , doe je niet wat moeders zegt , gooi je het op mishandeling en je word uit huis geplaatst ... ( 1 moeder had al wat problemen met BJZ )
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  Spellchecker donderdag 9 april 2020 @ 14:59:11 #277
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192534257
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoe, van de radar? Weinig contact?
Geen contact
Niet elk kind is in staat om digitaal lessen te volgen of ouders die hier niks mee doen. Men maakt zich dus zorgen om die kinderen.

Zulke signalen worden natuurlijk ook doorgegeven aan het kabinet dus ik denk echt dat scholen prioriteit nr 1 is.
Go hard or go home
  donderdag 9 april 2020 @ 14:59:46 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192534258
quote:
5s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:58 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Er heerst een pandemie, maar volgens jou is het massahysterie :?
Er heerst een pandemie en er heerst massahysterie, zoals ook uit jouw reactie blijkt.
The End Times are wild
pi_192534270
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij gebruik jij dit woord verkeerd.
Bedankt ;)
Heb het al vervangen met besmettings-dosis.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_192534287
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:54 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Onzin. Één besmet kind kan in zo'n situarie in no time 34 andere gezinnen besmetten, waardoor de sneeuwbal weer steeds groter wordt.
Nee. De R(0) bepaalt het tempo van verdere besmettingen. Al besmet zo'n kind toevallig 34 andere kinderen of 34 hele gezinnen, dan is er te weinig beweging om die kinderen/gezinnen heen om voor verdere exponentiële groei te zorgen.

Doordat de R(0) lager dan 1,0 is, dooft per definitie ieder potentieel brandhaardje.

Daarom is het samen laag genoeg houden ervan, van cruciaal belang.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:01:20 #282
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_192534289

_O-
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_192534300
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Geen contact
Niet elk kind is in staat om digitaal lessen te volgen of ouders die hier niks mee doen. Men maakt zich dus zorgen om die kinderen.

Zulke signalen worden natuurlijk ook doorgegeven aan het kabinet dus ik denk echt dat scholen prioriteit nr 1 is.
Oh my.
Ja, dat lijkt mij ook.
pi_192534303
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:57 schreef mark6791 het volgende:

[..]

Als het aantal besmettingen 1000 zou zijn in Nederland en we houden wel de normale maatregel (afstand houden), dan heeft ook een persoon van 85 meer kans om te verongelukken op weg naar de supermarkt, dan om dood te gaan via besmetting in de supermarkt.
Dat is mooi :)
Maar eeuwig zo leven is geen leven. Als er geen toekomst mogelijk is zonder dit gedoe dan voorzie ik rellen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192534335
quote:
5s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:58 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Er heerst een pandemie, maar volgens jou is het massahysterie :?
Beide waar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192534342
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is mooi :)
Maar eeuwig zo leven is geen leven. Als er geen toekomst mogelijk is zonder dit gedoe dan voorzie ik rellen.
We moeten gewoon wachten tot een vaccin. Klaar.
pi_192534361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Waarom is dat grappig?
Te snel gelezen of is er gewoon iets mis met je ogen?
pi_192534371
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

We moeten gewoon wachten tot een vaccin. Klaar.
En dan? Als iedereen het krijgt vernietigen we dan het virus? Dan moet de hele wereld er aan beginnen trouwens? Hebben we daar capaciteit voor?

Griepprik voor de risico groepen zal het dus bij blijven neem ik aan.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:06:18 #289
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_192534374
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Beide waar.
Er heerst ook blinde ontkenning van de feiten. Maar eigenlijk denk ik dat dat ook nog wel eens door paniekerige hysterie kan komen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_192534387
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Er heerst ook blinde ontkenning van de feiten. Maar eigenlijk denk ik dat dat ook nog wel eens door paniekerige hysterie kan komen.
Welk feit wordt ontkent?
pi_192534388
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Tot gisteren zaten nog steeds grote groepen te basketballen op het veldje bij ons in de wijk. Daar is gisteren pas een eibd aan gekomen nadat ze de baskets hadden verwijderd.
Herkenbaar wel. Hier op het sportterrein, wat nu inderdaad ook is gesloten met een flink slot op het hek, liepen ze tot vorige week ook gewoon nog met een groep van 15 man lekker tegen elkaar te basketballen op zo'n 3x3 veldje.
pi_192534392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:55 schreef Za het volgende:

[..]

Hij bracht dit niet als slecht nieuws, meer een indicatie, daarbij zeiden ze meerdere malen zeer stellig dat mensen met antistoffen daarna veilig zouden zijn voor het virus.

Immuniteit baseert op werkzame antilichamen. Het onderzoek is nog niet afgerond. Als inderdaad vast komt te staan dat immuniteit slechts 6 tot 18 maanden werkzaam is dan heeft dat als gevolg dat men na die periode weer geïnfecteerd kan raken.
pi_192534393
Mijn god net de persconferentie bekeken, ik dacht dat Rutte iets nieuws te melden had. Is het de ouwe koek dat we allang weten. Ik vond het wel een zwaktebod als je de persconferentie gaat gebruiken als je niks nieuws te melden hebt. Hoe keken jullie naar de persconferentie?

Raak je hiermee niet de kracht kwijt van zo'n conferentie? waarom kijken als die man verder niks zegt.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:07:27 #294
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_192534395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Welk feit wordt ontkent?
dat dit lang gaat duren bijvoorbeeld.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_192534416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:49 schreef Nober het volgende:

[..]

Laten we eerst eens voor mondkapjes zorgen in de zorg.
Als we zorgen dat daar ook rekening mee wordt gehouden zoals in dat artikel wordt gesteld, scheelt dat weer opnames/geïnfecteerden en dus een lager aantal benodigd mondkapjes. Dat er überhaupt mondkapjes moeten zijn, is uiteraard logisch.
pi_192534422
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

dat dit lang gaat duren bijvoorbeeld.
Minstens 1.5 jaar mag je wel rekenen.

Maar op welke voet is het 2e.
Mensen thuiswerken zal allemaal zeker, scholen en universiteiten open moet toch kunnen als de bezettingsgraad onder de 1.0 blijft en de IC niet overbelast.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:11:28 #297
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192534475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:07 schreef MakkieR het volgende:
Mijn god net de persconferentie bekeken, ik dacht dat Rutte iets nieuws te melden had. Is het de ouwe koek dat we allang weten. Ik vond het wel een zwaktebod als je de persconferentie gaat gebruiken als je niks nieuws te melden hebt. Hoe keken jullie naar de persconferentie?

Raak je hiermee niet de kracht kwijt van zo'n conferentie? waarom kijken als die man verder niks zegt.
Het is gewoon een wekelijks praatje. Niemand had de verwachting dat er iets nieuws gemeld zou worden.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192534496
quote:

Netjes dat hij de stand van zaken bespreekt.

Het echte nieuws zullen we een week voor 28 april wel te horen krijgen.
pi_192534509
quote:
Verkeerde persco gekeken?
Beter deze kijken dan ;)

pi_192534517
quote:

Het is gewoon de wekelijkse persconferentie, volgens mij is dat zelfs zonder corona een dingetje. Ook ruimte voor journalisten om (altijd kut) vragen te stellen enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')