Onbeschoft dat die lui mogen klagen.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ellen Degerenes heeft het ook enorm zwaar zij zit in haar 27 miljoen kostende villa en het voelt voor haar als een gevangenis.
Daar heb je helemaal gelijk in. Daarom verwacht ik dat een internationale zaak als die als een ballon zal leeglopen. Beetje met de vingers zwaaien en met gefronste wenkbrauwen vragen om het niet meer te doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zoals dit congreslid voorstelt?
[..]
https://thehill.com/polic(...)ational-case-against
Een Amerikaan die verwacht dat de VN een land verantwoordelijk houdt. De VS is net het land dat de meeste reden heeft om zo'n precedent te vermijden...
Ben je hier nu serieus?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik was en kook mijn groenten, fruit schil ik en magnetron het een minuut zodat alles dood is.
Moet niks rauw.
Ook koop ik alleen dingen die voorverpakt zijn die ik evengoed extra was voor de zekerheid.
Het is een bekende trol.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Uhm oké is dat niet zonde van je fruit?
Heb je andere posts van deze user gezien?quote:
Ah, oké, vond het al heel vreemd. Ik ben trouwens benieuwd of de ggz nu extra oplet op mensen met dit soort trekjes nu.quote:
Hadden zij nou al bevestigde besmettingen?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:28 schreef heywoodu het volgende:
Grote sportevenementen gisteren in Ashgabat, waaronder een fietstocht met 3500 deelnemers, feest!
Tekst (Engels) en foto's:
http://tdh.gov.tm/news/en/articles.aspx&article22020&cat30
Zeg ik toch:quote:Op donderdag 9 april 2020 10:10 schreef Grishenko_ het volgende:
China mag dit goed gaan maken naar de rest van de wereld. Hoe bedenken we wel wanneer deze uitbraak is ingeperkt.
Iedereen is afhankelijk van elkaar, dat is de globalisatie die het werk doet. Maar wij hebben china wel gemaakt tot wat het is omdat wij altijd het goedkoopste van het goedkoopste willen hebben.quote:China mag dit goed gaan maken naar de rest van de wereld. Hoe bedenken we wel wanneer deze uitbraak is ingeperkt.
Meestal fietsen mensen in kleine groepjes.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:28 schreef heywoodu het volgende:
Grote sportevenementen gisteren in Ashgabat, waaronder een fietstocht met 3500 deelnemers, feest!
Tekst (Engels) en foto's:
http://tdh.gov.tm/news/en/articles.aspx&article22020&cat30
Voor de machtspositie zal het helemaal niets uitmaken. China heeft delen van Afrika opgekocht met veel olie, waardoor zij enigszins economisch overeind blijven. Ook is het een totalitair regime die zijn burgers desnoods laat doodwerken om economische groei te stimuleren. Daarom zijn er ook veel relatieve zelfmoorden van mensen die werken in Chinese fabrieken.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Als het beter is voor de machtspositie van de VS kan Trump het altijd overwegen.
Op de foto houden ze volgens mij prima afstand.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Meestal fietsen mensen in kleine groepjes.
Ik schreef per ongeluk griepjes maar dat is al helemaal ongepast.
Je fruit wassen met zeep is meer dan voldoende.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik was en kook mijn groenten, fruit schil ik en magnetron het een minuut zodat alles dood is.
Moet niks rauw.
Ook koop ik alleen dingen die voorverpakt zijn die ik evengoed extra was voor de zekerheid.
twitter:NaomiOhReally twitterde op donderdag 09-04-2020 om 08:49:13The Hansa group is over. And several European capitals truly fear the Dutch may take down the euro.
My piece for @IrishTimes https://t.co/WTRmpc10Hd reageer retweet
Rip ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:31 schreef Nadelspiel het volgende:
Met kaalheid en een volle baard meer kans op corona![]()
https://www.scientias.nl/(...)p+%28Scientias.nl%29
Officieel niet, maar ik las net wel iets over een dode in februari, maar die werd een beetje weggemoffeld en verbrand.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hadden zij nou al bevestigde besmettingen?
Rip alle hipsters.quote:
Gordon moet niet zeiken. Ik kan mij wel voorstellen dat superbekende mensen zich niet echt hoeven aan te passen in deze situatie, want die verlaten toch al zelden hun huis. Meestal is hun leven er dan op ingericht, dus hebben ze een leuke villa waar je je prima kan vermaken. Dat heeft de gewone burger dan weer niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik mis de BN'ers al helemaal niet.
Deze is helemaal erg, Gordon die zegt dat nu pas mensen snappen hoe hij leeft.
https://www.ad.nl/show/go(...)mijn-leven~a9448cbc/
Die quirina is een trol. Normaal gesproken negeert iedereen die user, omdat die nooit iets zinnigs heeft te melden.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Tja, iedereen moet leven zoals hij/zij zelf wil, maar het lijkt mij (geestelijk) niet gezond als je zo overdrijft.
Eindelijk!quote:Op donderdag 9 april 2020 11:32 schreef polderturk het volgende:
twitter:NaomiOhReally twitterde op donderdag 09-04-2020 om 08:49:13The Hansa group is over. And several European capitals truly fear the Dutch may take down the euro.
My piece for @:IrishTimes https://t.co/WTRmpc10Hd reageer retweet
Hoe is dat eerlijkerquote:Op donderdag 9 april 2020 11:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, die tellen eerlijker.
Ook mensen verdacht van corona worden meegeteld bij de doden.
Hier moeten we maar naar de oversterfte kijken bij het CBS.
Morgen zijn de CBS cijfers (overlijdens) voor 23 tot 29 maart waarschijnlijk bekend.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
'Intensieve zorgen' ipv 'Intensive care'
Het is wel een triest record.
Ze hebben ook nog 30% minder inwoners dan ons.
Aan de andere kant testen wij geen mensen die in verpleeghuizen zijn omgekomen.
Beetje lastig.quote:
Sinds Gordon met gemaakte tranen voor sensatie zijn hele familie afbrandde voor wat geld, is het gedegen respect dat ik voor hem heb (die ik koester voor iedereen) verdwenen in de zon en opgegaan in rook. Hij heeft ook een corona-lied gezongen, zodat hij wat extra zieltjes kan winnen + zijn carričre niet als een nachtkaars uitdooft. Hij is niet begaan met de medemens, maar vooral begaan met zichzelf. Dat is ook de reden, volgens mij, dat hij zo erg in de knoop met zichzelf zit. Van niemand kunnen houden, behalve jezelf is op den duur een monsterklus. Dat komt omdat deze mensen enkel en alleen leven voor bevestiging en complimenten. Als deze weggenomen worden, raken ze stande pe depressief. Het is zielig als je erover nadenkt.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Gordon moet niet zeiken. Ik kan mij wel voorstellen dat superbekende mensen zich niet echt hoeven aan te passen in deze situatie, want die verlaten toch al zelden hun huis. Meestal is hun leven er dan op ingericht, dus hebben ze een leuke villa waar je je prima kan vermaken. Dat heeft de gewone burger dan weer niet.
Opgelost!!quote:Op donderdag 9 april 2020 11:43 schreef influcted het volgende:
Wat als we gewoon heel China in jouw magnetron zetten
Dat klinkt als Duitse praktijken.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:43 schreef influcted het volgende:
Wat als we gewoon heel China in jouw magnetron zetten
Vreemd dat mensen onderzoek doen naar het Coronavirus op de plek waar dieren dat virus bijdragen.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:42 schreef quirina het volgende:
Nog meer bewijs dat het virus gewoon uit een laboratorium is ontsnapt.
Bewijzen stapelen zich meer en meer op dat China dingen verbergt.
Maar goed eten jullie maar lekker ongewassen fruit en groenten, ga lekker met elkaar voetballen. Het is mooi weer.
In de magnetron doen is niet "wassen", quirina.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:42 schreef quirina het volgende:
Maar goed eten jullie maar lekker ongewassen fruit
Dat het enige lab op 40km afstand zit van de plek van oorsprong was al een behoorlijke hint.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:42 schreef quirina het volgende:
Maar goed eten jullie maar lekker ongewassen fruit en groenten, ga lekker met elkaar voetballen. Het is mooi weer.
Andere tellingquote:Op donderdag 9 april 2020 11:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat veel, de Belgen zitten toch op slot? Veel minder ruimte dan wij en alsnog zoveel doden?
Andere methodes hanteren is natuurlijk prima, maar om mensen die misschien corona zouden hebben mee te rekenen is natuurlijk niet per definitie eerlijker.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:39 schreef influcted het volgende:
[..]
Beetje lastig.
In New York gaan ze nu ook die methode hanteren. Alle van covid-verdachte overledenen worden er onder geschaard
Ik weet niet waar die Rob Zoutberg woont, maar sommige wegen hier staan vol. De Guardia Civil heeft wegen naar het zuiden af moeten zetten om mensen tegen te houden.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alsof mensen nu naar Spanje willen.
Ook al 100 keer gezegt, in Nederland word je niet als Corona dode getelt als je niet positief getest bent.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat wij doden niet meetellen ofzo.
Dit gaat om een scholier dat een ‘werkstuk’ hierover heeft gemaakt?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:42 schreef quirina het volgende:
Het is allemaal onzin. Ik heb gisteren dat bizarre artikel over 20 meter afstand geplaatst, alles wordt uit de poppenkast getrokken voor de meest vreemde berichten.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:19 schreef Red_85 het volgende:
Waarom komt de pers continu met dit soort berichten?
https://www.nu.nl/coronav(...)etersamenleving.html
En waarom niet met een onderzoeksverhaal over het medicijn/vaccin?
Moet er iets in gemasseerd worden?
Het maakt niet uit hoe je telt, het gaat erom dat je consistent dezelfde criteria hanteert. Je kunt dat later wel extrapoleren met de oversterfte om een beter aantal te krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Andere methodes hanteren is natuurlijk prima, maar om mensen die misschien corona zouden hebben mee te rekenen is natuurlijk niet per definitie eerlijker.
Ook correct, maar daar ging het niet. Betreffende user vond dat België eerlijker telt dan Nederland omdat ze ook niet officieel besmette overleden patiënten meetellen.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je telt, het gaat erom dat je consistent dezelfde criteria hanteert. Je kunt dat later wel extrapoleren met de oversterfte om een beter aantal te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |