Beetje lastig.quote:
Sinds Gordon met gemaakte tranen voor sensatie zijn hele familie afbrandde voor wat geld, is het gedegen respect dat ik voor hem heb (die ik koester voor iedereen) verdwenen in de zon en opgegaan in rook. Hij heeft ook een corona-lied gezongen, zodat hij wat extra zieltjes kan winnen + zijn carrière niet als een nachtkaars uitdooft. Hij is niet begaan met de medemens, maar vooral begaan met zichzelf. Dat is ook de reden, volgens mij, dat hij zo erg in de knoop met zichzelf zit. Van niemand kunnen houden, behalve jezelf is op den duur een monsterklus. Dat komt omdat deze mensen enkel en alleen leven voor bevestiging en complimenten. Als deze weggenomen worden, raken ze stande pe depressief. Het is zielig als je erover nadenkt.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Gordon moet niet zeiken. Ik kan mij wel voorstellen dat superbekende mensen zich niet echt hoeven aan te passen in deze situatie, want die verlaten toch al zelden hun huis. Meestal is hun leven er dan op ingericht, dus hebben ze een leuke villa waar je je prima kan vermaken. Dat heeft de gewone burger dan weer niet.
Opgelost!!quote:Op donderdag 9 april 2020 11:43 schreef influcted het volgende:
Wat als we gewoon heel China in jouw magnetron zetten
Dat klinkt als Duitse praktijken.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:43 schreef influcted het volgende:
Wat als we gewoon heel China in jouw magnetron zetten
Vreemd dat mensen onderzoek doen naar het Coronavirus op de plek waar dieren dat virus bijdragen.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:42 schreef quirina het volgende:
Nog meer bewijs dat het virus gewoon uit een laboratorium is ontsnapt.
Bewijzen stapelen zich meer en meer op dat China dingen verbergt.
Maar goed eten jullie maar lekker ongewassen fruit en groenten, ga lekker met elkaar voetballen. Het is mooi weer.
In de magnetron doen is niet "wassen", quirina.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:42 schreef quirina het volgende:
Maar goed eten jullie maar lekker ongewassen fruit
Dat het enige lab op 40km afstand zit van de plek van oorsprong was al een behoorlijke hint.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:42 schreef quirina het volgende:
Maar goed eten jullie maar lekker ongewassen fruit en groenten, ga lekker met elkaar voetballen. Het is mooi weer.
Andere tellingquote:Op donderdag 9 april 2020 11:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat veel, de Belgen zitten toch op slot? Veel minder ruimte dan wij en alsnog zoveel doden?
Andere methodes hanteren is natuurlijk prima, maar om mensen die misschien corona zouden hebben mee te rekenen is natuurlijk niet per definitie eerlijker.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:39 schreef influcted het volgende:
[..]
Beetje lastig.
In New York gaan ze nu ook die methode hanteren. Alle van covid-verdachte overledenen worden er onder geschaard
Ik weet niet waar die Rob Zoutberg woont, maar sommige wegen hier staan vol. De Guardia Civil heeft wegen naar het zuiden af moeten zetten om mensen tegen te houden.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alsof mensen nu naar Spanje willen.
Ook al 100 keer gezegt, in Nederland word je niet als Corona dode getelt als je niet positief getest bent.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat wij doden niet meetellen ofzo.
Dit gaat om een scholier dat een ‘werkstuk’ hierover heeft gemaakt?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:42 schreef quirina het volgende:
Het is allemaal onzin. Ik heb gisteren dat bizarre artikel over 20 meter afstand geplaatst, alles wordt uit de poppenkast getrokken voor de meest vreemde berichten.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:19 schreef Red_85 het volgende:
Waarom komt de pers continu met dit soort berichten?
https://www.nu.nl/coronav(...)etersamenleving.html
En waarom niet met een onderzoeksverhaal over het medicijn/vaccin?
Moet er iets in gemasseerd worden?
Het maakt niet uit hoe je telt, het gaat erom dat je consistent dezelfde criteria hanteert. Je kunt dat later wel extrapoleren met de oversterfte om een beter aantal te krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Andere methodes hanteren is natuurlijk prima, maar om mensen die misschien corona zouden hebben mee te rekenen is natuurlijk niet per definitie eerlijker.
Ook correct, maar daar ging het niet. Betreffende user vond dat België eerlijker telt dan Nederland omdat ze ook niet officieel besmette overleden patiënten meetellen.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je telt, het gaat erom dat je consistent dezelfde criteria hanteert. Je kunt dat later wel extrapoleren met de oversterfte om een beter aantal te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |