quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Achter het stationquote:
miljoen per dag toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Wilders snapt niet dat we niet kunnen toveren. Er worden al onwijs veel beschermingsmiddelen geïmporteerd uit Azië en we gaan ze nu ook massaal produceren in Nederland.
Geen van beiden.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:35 schreef BobW het volgende:
Zien jullie liever Vullings of Van der Wulp?
Ik kan niet kiezen.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:35 schreef BobW het volgende:
Xanderquote:Op woensdag 8 april 2020 22:35 schreef BobW het volgende:
Een Russische versie.quote:
Koffieboer?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit staat in mijn profiel:
Hobby's/interesses: De Koekoek app beluisteren
Parlementaire enquête in 2026?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Die app komt er in 2023, budget een paar miljoen, kosten 250 miljoen
En dan kan het nog niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:36 schreef BlackNero het volgende:
Flikker op met je apps. De overheid kan dat niet.
Leuke prank. 😂quote:Op woensdag 8 april 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zullen ook lolbroeken zijn die invullen dat ze besmet zijn terwijl ze dat niet zijn.
In de praktijk gaat dat nooit werken, dat weten ze zelf ook, lijkt wel een idee voor de bühne.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zullen ook lolbroeken zijn die invullen dat ze besmet zijn terwijl ze dat niet zijn.
Volgens mij willen ze het doen dat je binnen 2 meter in de buurt bij iemand komt, en dan langer dan 30 seconden ofzoquote:Op woensdag 8 april 2020 22:40 schreef svann het volgende:
[..]
En dan kan het nog niet.
Ik liep vanmiddag op gepaste afstand van zo'n 20 medewinkelbezoekers.
In één moment van een kwartier langs 20 mensen, laat staan wat dat in een week is.
Moeten al die toevallige passanten dan thuisblijven?
Hugo Blaschke hoeft inderdaad geen geld. (u mag Googelen)quote:Op woensdag 8 april 2020 22:41 schreef dvdfreak het volgende:
tandartsen die geld krijgen het moet niet gekker worden
Ik zoek het even op voor je, ben ook wel benieuwdquote:
Ja.quote:
Kritische vragen over en weer.quote:
Ze is een staatssecretaris.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
Verstandige vrouw die minister
Die draait er wel een wokkel van
Ja, dit is wel heel erg de markt beïnvloeden. Onder Mark Ruttequote:
Is dit Haags?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:59 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik hoor het al, er moet een buurthuis gebouwd worden.
Tuurlijk, jongen, tuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Dan leer je hem toch andere structuren aan?
Ik meen hetquote:
Dat zou bij een normaal kind inderdaad prima kunnen, maar bij een kind dat geestelijk gehandicapt is is dat een stuk moeijker.quote:
Dat is het wel. Liever dit dan dat 'BN'ers' druk zijn met liedjes maken over Corona of bezig zijn met bloemetjes te laten brengen. Hier kan ik wel respect voor hebben.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Mwah.
Ze doet het toch maar mooi in deze riskante tijd.
Wat is ze goed hèquote:Op woensdag 8 april 2020 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Mwah.
Ze doet het toch maar mooi in deze riskante tijd.
Xander.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:35 schreef BobW het volgende:
Ik vind het knap van Marga Bult dat ze dat doet ondanks haar leeftijd van 60+ petje af voor Marga👍quote:Op woensdag 8 april 2020 23:19 schreef OProg het volgende:
Dat is het wel. Liever dit dan dat 'BN'ers' druk zijn met liedjes maken over Corona of bezig zijn met bloemetjes te laten brengen. Hier kan ik wel respect voor hebben.
Minister Koolmees heeft een problematische haarlijn.quote:
Ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat Knevel die erbij staat op de foto?
Je zou maar op die manier aan je startkapitaal moeten komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Dragon's Den is een programma voor de gegoede burgerij
Die zijn inderdaad af.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:22 schreef tralalala het volgende:
Mensen die nu nog D66 stemmen zijn heel eng.
Echte ondernemers gaan bij Harry Mens zitten.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Je zou maar op die manier aan je startkapitaal moeten komen.
Beter dan Koolmeesquote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echte ondernemers gaan bij Harry Mens zitten.
@Oostblokkertquote:
Liever je krediet dan je kredietwaardigheid verliezen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
Jeetje, je zou maar je krediet verspelen!
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liever je krediet dan je kredietwaardigheid verliezen.
Ik stemde ooit op Boris van der ham.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Hoekstragod zet Jetten in de hoek. Doei D66.
Dat ik ooit D66 stemde
Boris had Pechtold moeten opvolgen maar helaas was Boris toen al weg.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik stemde ooit op Boris van der ham.
Als dank krijgt Hoekstra mijn stem bij de volgende verkiezingenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoekstra bespaart ons miljarden euro's. Hoekstragod
Die krijgt nog een keer een goede baan in Brusselquote:
gewoon een smerige eurofiel ten koste van allesquote:Op donderdag 9 april 2020 22:31 schreef matthijst het volgende:
Jetten stiekem Italiaanse voorouders?
Poot stijf houden jajajajaquote:Op donderdag 9 april 2020 22:32 schreef Ronald het volgende:
[..]
Als dank krijgt Hoekstra mijn stem bij de volgende verkiezingen
quote:
Kaag moslimhoerquote:Op donderdag 9 april 2020 22:33 schreef BlackNero het volgende:
Wat denkt Jetten, dat hij het gaat winnen van Kaag?
Ollongren gaat iedereen slopen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:33 schreef BlackNero het volgende:
Wat denkt Jetten, dat hij het gaat winnen van Kaag?
Als die weer leeft tegen die tijd.quote:
Dit dus. Wopke mag wat mij betreft de nieuwe MP worden. Hij behartigt prima de belangen van de Nederlandse belastingbetaler.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:32 schreef KINGIEE het volgende:
Ze doen net alsof Wopke heeft verloren terwijl de deal nog niet eens bekend is geworden. Daarnaast is er absoluut geen sprake van Eurobonds. Dus Wopke
Ditquote:Op donderdag 9 april 2020 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoekstra bespaart ons miljarden euro's. Hoekstragod
En er zitten wel degelijk voorwaarden aan het ESM-geldquote:Op donderdag 9 april 2020 22:32 schreef KINGIEE het volgende:
Ze doen net alsof Wopke heeft verloren terwijl de deal nog niet eens bekend is geworden. Daarnaast is er absoluut geen sprake van Eurobonds. Dus Wopke
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:32 schreef Ronald het volgende:
[..]
Als dank krijgt Hoekstra mijn stem bij de volgende verkiezingen
Je weet wat je krijgt en daar moet je het mee doen.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Er is al een akkoord
Akkoord Eurogroep over miljardenpakket
BRUSSEL - Géén eurobonds en strenge voorwaarden voor landen die gebruik willen maken van het Europese noodfonds ESM. Minister Hoekstra is in zijn nopjes met de deal die hij donderdagavond sloot in de Eurogroep.
https://www.telegraaf.nl/(...)npakket-coronacrisis
En gewoon doorlullen op tv![]()
![]()
Ze schelen slechts 32 jaarquote:
aha, het hele verhaalquote:Op donderdag 9 april 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Ja, 90% van de loonkosten overnemen, mits je ook 100% omzet verlies hebt. Het is tussen de 20% en 90% vergoeding
Naar crunchyroll?quote:
Zit jij nu die formulieren in te vullen voor je klanten?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Ja, 90% van de loonkosten overnemen, mits je ook 100% omzet verlies hebt. Het is tussen de 20% en 90% vergoeding
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Die Hoekstra is niet te vertrouwen. Een draaikont van heb ik me je jou daar.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Er is al een akkoord
Akkoord Eurogroep over miljardenpakket
BRUSSEL - Géén eurobonds en strenge voorwaarden voor landen die gebruik willen maken van het Europese noodfonds ESM. Minister Hoekstra is in zijn nopjes met de deal die hij donderdagavond sloot in de Eurogroep.
https://www.telegraaf.nl/(...)npakket-coronacrisis
En gewoon doorlullen op tv![]()
![]()
Yup, kan gewoon online. Daarnaast uitstel voor belastingen aanvragen. Liquiditeitsprognoses maken. Die ¤4.000 aanvragen. Voorlopige aanslagen naar ¤0 brengen. De volledige dienstverlening.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:40 schreef svann het volgende:
[..]
Zit jij nu die formulieren in te vullen voor je klanten?
Dank voor bijdrage R. Jetten.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die Hoekstra is niet te vertrouwen. Een draaikont van heb ik me je jou daar.
Op de korte termijn hele stoere taal uitslaan met stoere beslissingen, waarop simpele mensjes op gaan stemmen en over een jaar voor veel teleurstellingen komen te staan.
Op welk genie ga jij stemmen dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die Hoekstra is niet te vertrouwen. Een draaikont van heb ik me je jou daar.
Op de korte termijn hele stoere taal uitslaan met stoere beslissingen, waarop simpele mensjes op gaan stemmen en over een jaar voor veel teleurstellingen komen te staan.
gedektquote:Op donderdag 9 april 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
Het is voor zo'n festival te hopen op een verlenging van de maatregelen, anders worden je kosten niet verzekerd.
Nederland heeft de meeste festivals ter wereld.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig zijn er een miljard festivals per jaar, dus die lui hebben veel vet op de botten.
Dan ben ik wel benieuwd naar de premiequote:Op donderdag 9 april 2020 22:53 schreef superniger het volgende:
Wimbledon had ook een corona verzekering. Krijgen 140 miljoen euro terug.
1,7 miljoenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar de premie
1.7 miljoen.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:46 schreef KINGIEE het volgende:
''Kijken presentatoren #op1 naar Nieuwsuur? Nieuwsuur bericht dat Wopke geheel zijn zin heeft gekregen; Sander weet dat Nederland alleen kwam te staan en moest inbinden. Go figure.''
Wat een programma dat Op1. Waarom kijk ik hierna
Wie kan dit volgen?twitter:mattomay twitterde op donderdag 09-04-2020 om 22:24:30Italian and Dutch finance ministers apparently participated to two different #eurogroup's: one says #ESM conditionality is out of the table and #eurobonds remain an option, the other one says there will be ESM conditionality. https://t.co/JzDRWdm5MA reageer retweet
Combinatie van verzekerd bedrag en risico natuurlijk. Kan me voorstellen dat je risico niet heel hoog was ingeschat, want een dergelijke wereldwijde epidemie hadden we alweer een eeuw niet gehad.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En die kunnen deze zomer nog een handeltje beginnen in grasmatten.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:53 schreef superniger het volgende:
Wimbledon had ook een corona verzekering. Krijgen 140 miljoen euro terug.
Daar gaat junoquote:Op donderdag 9 april 2020 23:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zie nu al met dit warme weer dat mensen zich niet meer echt houden aan de maatregelen.
Als Rutte al kleine sectoren gaat openen, verwacht ik al dat het gaat het escaleren.
Dan maarquote:Op donderdag 9 april 2020 23:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zie nu al met dit warme weer dat mensen zich niet meer echt houden aan de maatregelen.
Als Rutte al kleine sectoren gaat openen, verwacht ik al dat het gaat het escaleren.
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:01 schreef maan_man het volgende:
Eerste club die weer met publiek mag voetballen is Vitesse. Daar is het meestal zo rustig, dan ieder makkelijk 1,5 meter in acht kan nemen.
In juno gaat er wel wat opleven, ben benieuwd hoe alleen.quote:
Opstand?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In juno gaat er wel wat opleven, ben benieuwd hoe alleen.
Opleven als in enkele maatregelen opheffen, en dan ben ik benieuwd hoe dat gaat worden gemanaged.quote:
O gelukkig.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Opleven als in enkele maatregelen opheffen, en dan ben ik benieuwd hoe dat gaat worden gemanaged.
Ze zei Wuhan.quote:
Andarhalvequote:Op donderdag 9 april 2020 23:06 schreef OProg het volgende:
Het is een complete utopie dat je een andarhalve meter-samenleveing een jaar vol gaat houden ofzo. Maar goed, laten we maar net zo doen alsof dat zo is.
Precies, maar dan krijgen wij geweld tussen mensen die daar al achter zijn en de mensen die er nog aan vast willen houden.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:06 schreef OProg het volgende:
Het is een complete utopie dat je een andarhalve meter-samenleveing een jaar vol gaat houden ofzo. Maar goed, laten we maar net zo doen alsof dat zo is.
Ah, dacht ik ook, maar dacht welke mafkees wil er naar Wuhan?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, dacht ik ook, maar dacht welke mafkees wil er naar Wuhan?
Een typo. Het is me toch wat.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Andarhalve![]()
@:ggmm
Meter-samenleving![]()
@:onlogisch
blijft lastig.quote:
waarschijnlijk dachten zij hetzelfde over jou met je snottebellenneusquote:Op donderdag 9 april 2020 23:10 schreef Ole het volgende:
Zo fijn dat kussen niet meer hoeft/ mag. Ben 50 maar als kind van 4 vond ik al zo erg om oude tantes te moeten zoenen
Maar destijds bleef je ook je hele leven in je eigen dorp. Dat is nu wel veranderd.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:09 schreef svann het volgende:
Ja, hallo....
Honderd jaar geleden had men nauwelijks weet van hygiëne en nog minder van virussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |