Braad laat niet met zich sollen idd.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:23 schreef nom-de-guerre het volgende:
Zo vreemd is deze reactie toch niet? Hoor vooral geschreeuw vanaf buiten waar vervolgens op wordt gereageerd. Top opgelost.
Was ze een beetje lekker?quote:
Ach zolang ik er niet teveel mee bezig ga en er geen aandacht aan besteed stopt hetquote:Op woensdag 8 april 2020 23:23 schreef Geelman het volgende:
Fastfoodreviews, fake Thuisbezord, meiden aan de deur, dit gaat niet de goede kant op.
Eens. Onze staff vindt het een educatieve video.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:23 schreef nom-de-guerre het volgende:
Zo vreemd is deze reactie toch niet? Hoor vooral geschreeuw vanaf buiten waar vervolgens op wordt gereageerd. Top opgelost.
Is toch goud manquote:Op woensdag 8 april 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Oh en ambitie hebben maar niet je ambities nastreven?![]()
Ambitie betekent juist dat je doelen nastreeft, dat is letterlijk de betekenis ervan dus waar je die vandaan tovert
- Meid staat voor mijn raamquote:
In de meeste wijken gebeurt dit niet hoor. Zo heftig is het allemaal niet maar het is gewoon een mooi moment wat zo in niet nader te noemen serie van sbs 6 had gekund.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mijn reactie was in mijn ogen niet heel overdreven.
- Meid staat voor mijn raam
- Meid kijkt naar binnen
- Ik vraag wat er is
- Meid schreeuwt tegen mij
- Ik schreeuw terug
- Bij het dichtdoen van de deur zeg ik teringsnol, en niet eens hard, ze hoorde het sowieso niet.
- Poe poe, heftig hoor.
Nee, had er ook in mijn vorige woonplaats geen last van, en die daarvoor ook nietquote:Op woensdag 8 april 2020 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de meeste wijken gebeurt dit niet hoor. Zo heftig is het allemaal niet maar het is gewoon een mooi moment wat zo in niet nader te noemen serie van sbs 6 had gekund.
Echt wel, hij is duidelijk anders nu. Rustiger vooralquote:Op woensdag 8 april 2020 23:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat inderdaad, niets veranderd die jongen
![]()
![]()
![]()
Heb je haar eerder in de wijk gezien? Soortvan dorpsgekkie? Of zou t een FOK!ster kunnen zijn?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, had er ook in mijn vorige woonplaats geen last van, en die daarvoor ook niet![]()
Dit is ook wel echt heel bijzonder, want het is zó'n rustige wijk met 65+ vooral
Ik denk dat het Roos is, aan dat giechelstemmetje te horen.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb je haar eerder in de wijk gezien? Soortvan dorpsgekkie? Of zou t een FOK!ster kunnen zijn?
Had haar nog nooit gezienquote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb je haar eerder in de wijk gezien? Soortvan dorpsgekkie? Of zou t een FOK!ster kunnen zijn?
Mapima misschien?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden. Maar als er zoiets gebeurd en er wordt zonder aanleiding tegen mij geschreeuwd, sorry, dan kan je een knauw terug verwachten.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt wel, hij is duidelijk anders nu. Rustiger vooral
Ik doe helemaal niet sarcastischquote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden. Maar als er zoiets gebeurd en er wordt zonder aanleiding tegen mij geschreeuwd, sorry, dan kan je een knauw terug verwachten.
Als je mij in streams ziet en hoort kan je wel zo sarcastisch doen, maar ik ben gewoon veel rustiger geworden.
Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
Ik draai helemaal niksquote:Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
Vaagquote:
Mja je had ook rustig kunnen vragen of het stiller kan toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden. Maar als er zoiets gebeurd en er wordt zonder aanleiding tegen mij geschreeuwd, sorry, dan kan je een knauw terug verwachten.
Als je mij in streams ziet en hoort kan je wel zo sarcastisch doen, maar ik ben gewoon veel rustiger geworden.
Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
@roos94quote:Op woensdag 8 april 2020 23:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat het Roos is, aan dat giechelstemmetje te horen.
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden.
”Opgelost, slotje”, ook goedquote:Op donderdag 9 april 2020 00:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snel voor het slapen gaan nog een keer gekeken
“Is er iets?!”
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snel voor het slapen gaan nog een keer gekeken
“Is er iets?!”
Dit is de oude bradge, nu is hij rustiger. En hoe zou jij reageren als iemand voor je deur staat??quote:
Goedenavond. Wat komt u doen?quote:Op donderdag 9 april 2020 04:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is de oude bradge, nu is hij rustiger. En hoe zou jij reageren als iemand voor je deur staat??
Braddie fucking baasquote:Op donderdag 9 april 2020 07:36 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dan zou ik ze doorverwijzen naar dit topic
Dat lijkt wel die gast uit die tokkie filmquote:
Zou Braddie ook zo'n hengst kunnen uitdelen?quote:
New Kids.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat lijkt wel die gast uit die tokkie filmGrote vuurbal ofzo, geen idee hoe t heet.
Heb het even aangepast naar bijna iedereen.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:51 schreef tja77 het volgende:
Iedereen ook echt.
Als dat je conclusie is na lang beraad, dan had je die tijd beter ergens anders in kunnen steken. Er zijn ook users die het beste met Braadslee voor hebben. Die genieten van het slap geouwehoer en gepingel op z’n keyboard.
Tis soms wel eens fijn in deze kuttijd om wat afleiding te hebben.
Dit dus.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:51 schreef tja77 het volgende:
Iedereen ook echt.
Als dat je conclusie is na lang beraad, dan had je die tijd beter ergens anders in kunnen steken. Er zijn ook users die het beste met Braadslee voor hebben. Die genieten van het slap geouwehoer en gepingel op z’n keyboard.
Tis soms wel eens fijn in deze kuttijd om wat afleiding te hebben.
Even een uurtje in de middag naar Bradge kijken is gewoon relaxed hoor. Daar is niets mis mee en is zeker niet sneuquote:Op donderdag 9 april 2020 08:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb het even aangepast naar bijna iedereen.
Maar als dit je afleiding is in deze kuttijd, vind ik het behoorlijk sneu
Moet niet gekker worden, een verwijt van trollen krijgen van iemand die daar zelf in het verleden niet vies van was. Strakke actie, Noel.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Na lang beraad ben ik tot de conclusie gekomen dat bijna iedereen hier niets meer is dan een sneue troll, bij sodeknetters bijvoorbeeld druipt het nog net niet van z'n posts af.
Verder ben ik van mening dat er toch helemaal geen podium moet worden gegeven aan het, want daar komt het gewoon op neer, belachelijk maken van iemand die een beetje verstandelijk beperkt is.
En iedereen dat jong maar feeden, feeden, feeden.
Doe er mee wat je wilt
Als we je mening willen horen rammel ik wel met een pisemmer.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Na lang beraad ben ik tot de conclusie gekomen dat bijna iedereen hier niets meer is dan een sneue troll, bij sodeknetters bijvoorbeeld druipt het nog net niet van z'n posts af.
Verder ben ik van mening dat er toch helemaal geen podium moet worden gegeven aan het, want daar komt het gewoon op neer, belachelijk maken van iemand die een beetje verstandelijk beperkt is.
Doe er mee wat je wilt
Ik zou nog geen cent aan hem uitgevenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden, een verwijt van trollen krijgen van iemand die daar zelf in het verleden niet vies van was. Strakke actie, Noel.![]()
Heb je er wel eens aan gedacht dat er mensen zijn die het soms leuk vinden om naar zijn streams te kijken?
De echte trollen zijn in mijn ogen de gasten die onbetaald eten langs laten brengen. Je lijkt nogal een haat naar braddie te hebben. Genoeg om te bestellen?
Dat wisten we alquote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Chia het volgende:
Het enige wat ik doe is jan en alleman sneu noemen om zelf extra stoer te zijn
Er zijn vooral mensen die Bradge en alles eromheen kut vinden, maar dan toch in het topic blijven posten.quote:
Wat gaaf een reactie van the Bradge zelfquote:Op woensdag 8 april 2020 21:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hallo
Nu je mij van Klokje Rond kent is't in elk geval al ander publiek
Ik praat en maak muziek op streams. En verder doe ik niet zoveel behalve wat korte vlogjes uploaden.
Dat mag jij vinden, gelukkig geef ik geen zak om jouw mening. Jammer dat je wel de behoefte hebt om die mening te ventileren. En iemand weg te zetten als sneu, en een anders als verstandelijk beperkt.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb het even aangepast naar bijna iedereen.
Maar als dit je afleiding is in deze kuttijd, vind ik het behoorlijk sneu
Dat mag, het is dan ook maar een meningquote:Op donderdag 9 april 2020 09:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, gelukkig geef ik geen zak om jouw mening. Jammer dat je wel de behoefte hebt om die mening te ventileren. En iemand weg te zetten als sneu, en een anders als verstandelijk beperkt.
Ja, vooral als hij lekker aan t pingelen is. Echt gaaf en dikke respect wat hij uit z'n vingers krijgtquote:Op donderdag 9 april 2020 09:02 schreef herverwijderd het volgende:
Paar jaar terug zou ik het met je eens geweest zijn, maar ben eerlijk gezegd best onder de indruk van hoe Bradge veranderd is. Hij is wel rustiger, hapt niet meer zo makkelijk enzo, en af en toe een bradge-streampje kijken is gewoon wel leuk. Elke dag hoeft dan van mij niet, maar dat is persoonlijk.
Hou je maar lekker voor jezelf. Volgens mij was jij niet vies van een potje trollen in het verleden dus hou gewoon je bek dicht.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat mag, het is dan ook maar een mening
Klopt, dat ontken ik ook zeker nietquote:Op donderdag 9 april 2020 09:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hou je maar lekker voor jezelf. Volgens mij was jij niet vies van en potje trollen in het verleden dus hou gewoon je bek dicht.
Vraag is, wat deze toevoegt?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat mag, het is dan ook maar een mening
Iets met pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 6 april 2020 17:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman.
Nijd? Op wat precies?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vraag is, wat deze toevoegt?
Zit je hier te trollen? Reacties los te weken van mensen die Bradge z’n streams wel waarderen?
Is het nijd?
Ik acht je in staat om onbetaald eten langs te laten brengen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zou nog geen cent aan hem uitgeven
De aandacht?quote:
Ik weet niet eens waar ie woont manquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik acht je in staat om onbetaald eten langs te laten brengen.
Van een andere naam en een ander kleurtje verander je echt niet hoor.
Als je daar een lang beraad voor nodig hebt dan neem ik aan dat je constant aan de wiet zit?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Doe er mee wat je wilt
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, maar de eerst volgende keer dat ik Thuisbezorgd doe komt er een review.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer een kapsalon sponsorenOf een andere vette hap
Goede bedpartner ook, aldus @Amaranthaquote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef Geelman het volgende:
Wel mooi dat die @:Solotovski meteen iedereen op de kast heeft.
Goeden trol wel.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef Nikonlover het volgende:
En wat mijn donatie van een kapsalon betreft. Het begon als grapje, zie onder. En uiteindelijk heb ik na DM contact heb ik het nog dezelfde dag voor hem besteld. Gewoon als blijk van waardering voor t vermaak in de streams en filmpjes. Zit verder niets achter en zeker niet dat feeder gezeik wat je aanhaalt.
[..]
[..]
Ga je je nou serieus lopen verdedigen?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef Nikonlover het volgende:
En wat mijn donatie van een kapsalon betreft. Het begon als grapje, zie onder. En uiteindelijk heb ik na DM contact heb ik het nog dezelfde dag voor hem besteld. Gewoon als blijk van waardering voor t vermaak in de streams en filmpjes. Zit verder niets achter en zeker niet dat feeder gezeik wat je aanhaalt.
[..]
[..]
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ie woont man
@ItsTheBradgeHere, kan je ff het intro van GTST pingelen? Tnx.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Goede bedpartner ook, aldus @:Amarantha
Ik laat mij niet wegzetten als feeder of sneu figuur door een 1 of andere mod.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Ga je je nou serieus lopen verdedigen?![]()
Nou, zo lang was het ook weer niet, vond het alleen leuk staan.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
De aandacht?
Z’n views en subscribers?
Het gratis eten dat hij sporadisch krijgt?
Weet ik veel, jij bent degene die z’n mening moet ventileren en mensen in een hokje wil plaatsen.
Er moet toch iets zijn waardoor jij je ongenoegen moet uiten. Je zegt zelfs: “na lang beraad” dan houdt het je toch echt bezig lijkt me.
Kom niet janken dan. Ga lekker buitenspelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, zo lang was het ook weer niet, vond het alleen leuk staan.
En als ik daar jaloers![]()
op zou zijn, had ik wel een eigen kanaal gehad, alleen voel ik die behoefte totaal niet.
Nou ja, niet onder werktijd natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je daar een lang beraad voor nodig hebt dan neem ik aan dat je constant aan de wiet zit?
Zou ook geenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, zo lang was het ook weer niet, vond het alleen leuk staan.
En als ik daar jaloers![]()
op zou zijn, had ik wel een eigen kanaal gehad, alleen voel ik die behoefte totaal niet.
Modje spelen is geen werk.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou ja, niet onder werktijd natuurlijk.
Hij heeft een blokfluit maar daar heeft ie iemand voor nodig om hem te bespelenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef herverwijderd het volgende:
Meh kweetniet, ik ben vrij makkelijk te vermaken. Speel je instrument, Noel?
Ik ben aardig bedreven met de triangelquote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef herverwijderd het volgende:
Misschien kan hij een beetje mixen. Zoiets bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef herverwijderd het volgende:
Daar heb jij geen mods voor nodig.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:16 schreef Nikonlover het volgende:
wegzetten als feeder of sneu figuur door een 1 of andere mod.
Collab met Ama.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft een blokfluit maar daar heeft ie iemand voor nodig om hem te bespelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |