Wat is dit voor een kuttijd! Hij zou niet live gaan vandaag!quote:
Ik wil ook aandachtquote:
Nee. Dat was eenmaligquote:Op woensdag 8 april 2020 20:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bestel nog wat ongezonde crap voor hem.
Bij Braddie is niks eenmalig.quote:
Bij mij welquote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:22 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat was geen donatie. Hij/zij wil je gewoon voor de camera dat vieze vette spul naar binnen zien werken. Dikke boer er nog bij, gatverdamme
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:49 schreef praadje het volgende:
[..]Wat een liefde in het topic van Braad
Wil bradge nog steeds dansen op je graf?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:49 schreef praadje het volgende:
[..]Wat een liefde in het topic van Braad
Weet je hoe pijnlijk dat is voor m'n knieën gek!quote:Op woensdag 8 april 2020 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wil bradge nog steeds dansen op je graf?
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:50 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Weet je hoe pijnlijk dat is voor m'n knieën gek!
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:50 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Weet je hoe pijnlijk dat is voor m'n knieën gek!
Nee nee.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee nee.
Er stond iemand echt 10 seconden voor mijn raam. Toen ik omkeek liep ze gauw weg, dus ik deed de deur open en vroeg of er wat was en toen kreeg ik een "Nee, maar is een vrij land toch?" En toen tetterde ze 'Doe normaal man" dus riep ik er achter aan, doe zelf normaal tering snol, en toen liep ze weg
verrot scheldenquote:Op woensdag 8 april 2020 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
-7 april ben tegenwoordig rustig geworden.
-8 april willekeurige mensen verrot schelden op straat
Ja, want het is echt normaal om bij iemand naar binnen te apen gapen en vervolgens een grote bek te krijgen op straat. Ja, dan noem ik iemand een teringsnol en doe ik de deur dicht, nou nou.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
-7 april ben tegenwoordig rustig geworden.
-8 april willekeurige mensen verrot schelden op straat
Jij kent Nikonlover nog niet?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Teringsnol zit in jouw standaard repertoire?Tokkie gespot.
Negeer de negatievelingen bradgequote:Op woensdag 8 april 2020 21:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dus omdat je iemand een teringsnol noemt omdat die gene A, bij je naar binnen zit te staren echt 10 seconden lang en B, omdat diegene JOU een grote bek geeft op straat ben je een tokkie? Is goed vogeltjesdans.
"Meteen" is goed Fred Emmer.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:12 schreef Elan het volgende:
Je zei alleen maar dat ze voor je raam stond, niet dat ze naar binnen keek.
Alsnog vrij asociaal om dan meteen te gaan schelden.
Nee. Maar dat noem ik niet verrotschelden.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Teringsnol zit in jouw standaard repertoire?Tokkie gespot.
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
"Meteen" is goed Fred Emmer.
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De kans dat Corona een hoax blikt te zijn is groter
moet gewoon een speciale zender voor komen. Multiplatform.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:17 schreef Hallojo het volgende:
Waarom is dit nog niet op nationale televisie?
Ik zou Braddie graag nog een keer 3 kapsalons XXL achter elkaar op zien etenquote:Op woensdag 8 april 2020 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Dag @:ItsTheBradgeHere , als liefhebber van je genre volg ik al jaren je werk, maar nu zit me toch iets dwars. Je bent natuurlijk nooit de slankste geweest, maar de laatste tijd schrik ik een beetje van je postuur en hoe je je lichaam aan het verneuken bent met veel vette hap en ongezond fast food.
Ik wil dan ook voorstellen dat je voortaan gezonder gaat en eten en drastisch mindert met je calorie-inname, want je gaat een beetje richting morbide obesitas zo. Beetje bewegen kan ook geen kwaad. We willen over 10 jaar ook nog van je kunnen genieten namelijk.
gr gr noodoproep van een trouwe fan
Ja ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 8 april 2020 21:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik zou Braddie graag nog een keer 3 kapsalons XXL achter elkaar op zien etenMisschien een pizzaatje tussendoor om het weg te spoelen.
dat is meer dan 25.000 kalorien manquote:Op woensdag 8 april 2020 21:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik zou Braddie graag nog een keer 3 kapsalons XXL achter elkaar op zien etenMisschien een pizzaatje tussendoor om het weg te spoelen.
Braddie kan dat hebbenquote:Op woensdag 8 april 2020 21:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
dat is meer dan 25.000 kalorien man
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
dat is meer dan 25.000 kalorien man
per kapsalon.quote:
Niet als je goeie kapsalons hebtquote:
Grote kapsalon is 1800. Maar vooruit 2500 met flink wat saus. 7500 plus de pizzaquote:
Lijkt mij duidelijk waarom ik dat niet meer doequote:Op woensdag 8 april 2020 21:26 schreef Elan het volgende:
Waarom vlog je eigenlijk niet meer meer in de auto? Dat waren toch altijd prima vlogjes wel die rondjes door Het Gooi en omstreken
Dit ja. Dit gaat om een kapsalon xxlquote:
Nee? Is daar wat mis mee dan?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk waarom ik dat niet meer doe
Je past niet meer in de auto?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk waarom ik dat niet meer doe
Heeft iemand gifquote:Op woensdag 8 april 2020 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:
De bril van Bradge is zojuist live gesneuveld
zag er geniaal uitquote:Op woensdag 8 april 2020 21:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mijn bril was al stuk. Toen ik in de tuin bezig was is 'ie van m'n neus gegleden zo op de tegels
En er zit nu een klein scheurtje in een hoek waardoor mijn glas er soms uitvalt.
Halloquote:Op woensdag 8 april 2020 21:54 schreef Nismo91 het volgende:
Praat mij aub bij, ik wil dit echt graag gaan waarderen... maar wat is deze ?!
Ken hem alleen van klokje rond.
Dat ben jij dusquote:Op woensdag 8 april 2020 21:58 schreef tja77 het volgende:
Die Leen B is volgens mij wel een geile nozem bwoh.
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik heb op dit kanaal nog niet gepost, op
Brad’s andere kanaal wel.
Met dank uit de streamchat! Best een gaaf ding.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:21 schreef Nikonlover het volgende:
Op verzoek van de streamchat, hier een foto van de handdoek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:25 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Met dank uit de streamchat! Best een gaaf ding.
Lijkt me wel geinig wat afvalvlogs te bekijken / kijken hoe Bradge gaat sporten. Natuurlijk, afvallen is lastig en zwaar (denk ik... zelf nooit hoeven doen), maar wel erg interessante content.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Dag @:ItsTheBradgeHere , als liefhebber van je genre volg ik al jaren je werk, maar nu zit me toch iets dwars. Je bent natuurlijk nooit de slankste geweest, maar de laatste tijd schrik ik een beetje van je postuur en hoe je je lichaam aan het verneuken bent met veel vette hap en ongezond fast food.
Ik wil dan ook voorstellen dat je voortaan gezonder gaat en eten en drastisch mindert met je calorie-inname, want je gaat een beetje richting morbide obesitas zo. Beetje bewegen kan ook geen kwaad. We willen over 10 jaar ook nog van je kunnen genieten namelijk.
gr gr noodoproep van een trouwe fan
Als je zo doorgaat dan heb je deze maand 200quote:
Jaa dat zou echt een meesterplan zijn, zou ze allemaal kijkenquote:Op woensdag 8 april 2020 23:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig wat afvalvlogs te bekijken / kijken hoe Bradge gaat sporten. Natuurlijk, afvallen is lastig en zwaar (denk ik... zelf nooit hoeven doen), maar wel erg interessante content.
Alstublieft.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig wat afvalvlogs te bekijken / kijken hoe Bradge gaat sporten. Natuurlijk, afvallen is lastig en zwaar (denk ik... zelf nooit hoeven doen), maar wel erg interessante content.
Die nicknamequote:
Je maakt hiervoor een account aan?quote:
Tokkiebuurt daarquote:
Mijn leven is stabiel.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mijn leven is stabiel.
10 sec later: rent naar buiten![]()
![]()
Braad laat niet met zich sollen idd.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:23 schreef nom-de-guerre het volgende:
Zo vreemd is deze reactie toch niet? Hoor vooral geschreeuw vanaf buiten waar vervolgens op wordt gereageerd. Top opgelost.
Was ze een beetje lekker?quote:
Ach zolang ik er niet teveel mee bezig ga en er geen aandacht aan besteed stopt hetquote:Op woensdag 8 april 2020 23:23 schreef Geelman het volgende:
Fastfoodreviews, fake Thuisbezord, meiden aan de deur, dit gaat niet de goede kant op.
Eens. Onze staff vindt het een educatieve video.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:23 schreef nom-de-guerre het volgende:
Zo vreemd is deze reactie toch niet? Hoor vooral geschreeuw vanaf buiten waar vervolgens op wordt gereageerd. Top opgelost.
Is toch goud manquote:Op woensdag 8 april 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Oh en ambitie hebben maar niet je ambities nastreven?![]()
Ambitie betekent juist dat je doelen nastreeft, dat is letterlijk de betekenis ervan dus waar je die vandaan tovert
- Meid staat voor mijn raamquote:
In de meeste wijken gebeurt dit niet hoor. Zo heftig is het allemaal niet maar het is gewoon een mooi moment wat zo in niet nader te noemen serie van sbs 6 had gekund.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mijn reactie was in mijn ogen niet heel overdreven.
- Meid staat voor mijn raam
- Meid kijkt naar binnen
- Ik vraag wat er is
- Meid schreeuwt tegen mij
- Ik schreeuw terug
- Bij het dichtdoen van de deur zeg ik teringsnol, en niet eens hard, ze hoorde het sowieso niet.
- Poe poe, heftig hoor.
Nee, had er ook in mijn vorige woonplaats geen last van, en die daarvoor ook nietquote:Op woensdag 8 april 2020 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de meeste wijken gebeurt dit niet hoor. Zo heftig is het allemaal niet maar het is gewoon een mooi moment wat zo in niet nader te noemen serie van sbs 6 had gekund.
Echt wel, hij is duidelijk anders nu. Rustiger vooralquote:Op woensdag 8 april 2020 23:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat inderdaad, niets veranderd die jongen
![]()
![]()
![]()
Heb je haar eerder in de wijk gezien? Soortvan dorpsgekkie? Of zou t een FOK!ster kunnen zijn?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, had er ook in mijn vorige woonplaats geen last van, en die daarvoor ook niet![]()
Dit is ook wel echt heel bijzonder, want het is zó'n rustige wijk met 65+ vooral
Ik denk dat het Roos is, aan dat giechelstemmetje te horen.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb je haar eerder in de wijk gezien? Soortvan dorpsgekkie? Of zou t een FOK!ster kunnen zijn?
Had haar nog nooit gezienquote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb je haar eerder in de wijk gezien? Soortvan dorpsgekkie? Of zou t een FOK!ster kunnen zijn?
Mapima misschien?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden. Maar als er zoiets gebeurd en er wordt zonder aanleiding tegen mij geschreeuwd, sorry, dan kan je een knauw terug verwachten.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt wel, hij is duidelijk anders nu. Rustiger vooral
Ik doe helemaal niet sarcastischquote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden. Maar als er zoiets gebeurd en er wordt zonder aanleiding tegen mij geschreeuwd, sorry, dan kan je een knauw terug verwachten.
Als je mij in streams ziet en hoort kan je wel zo sarcastisch doen, maar ik ben gewoon veel rustiger geworden.
Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
Ik draai helemaal niksquote:Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
Vaagquote:
Mja je had ook rustig kunnen vragen of het stiller kan toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden. Maar als er zoiets gebeurd en er wordt zonder aanleiding tegen mij geschreeuwd, sorry, dan kan je een knauw terug verwachten.
Als je mij in streams ziet en hoort kan je wel zo sarcastisch doen, maar ik ben gewoon veel rustiger geworden.
Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
@roos94quote:Op woensdag 8 april 2020 23:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat het Roos is, aan dat giechelstemmetje te horen.
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden.
”Opgelost, slotje”, ook goedquote:Op donderdag 9 april 2020 00:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snel voor het slapen gaan nog een keer gekeken
“Is er iets?!”
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snel voor het slapen gaan nog een keer gekeken
“Is er iets?!”
Dit is de oude bradge, nu is hij rustiger. En hoe zou jij reageren als iemand voor je deur staat??quote:
Goedenavond. Wat komt u doen?quote:Op donderdag 9 april 2020 04:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is de oude bradge, nu is hij rustiger. En hoe zou jij reageren als iemand voor je deur staat??
Braddie fucking baasquote:Op donderdag 9 april 2020 07:36 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dan zou ik ze doorverwijzen naar dit topic
Dat lijkt wel die gast uit die tokkie filmquote:
Zou Braddie ook zo'n hengst kunnen uitdelen?quote:
New Kids.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat lijkt wel die gast uit die tokkie filmGrote vuurbal ofzo, geen idee hoe t heet.
Heb het even aangepast naar bijna iedereen.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:51 schreef tja77 het volgende:
Iedereen ook echt.
Als dat je conclusie is na lang beraad, dan had je die tijd beter ergens anders in kunnen steken. Er zijn ook users die het beste met Braadslee voor hebben. Die genieten van het slap geouwehoer en gepingel op z’n keyboard.
Tis soms wel eens fijn in deze kuttijd om wat afleiding te hebben.
Dit dus.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:51 schreef tja77 het volgende:
Iedereen ook echt.
Als dat je conclusie is na lang beraad, dan had je die tijd beter ergens anders in kunnen steken. Er zijn ook users die het beste met Braadslee voor hebben. Die genieten van het slap geouwehoer en gepingel op z’n keyboard.
Tis soms wel eens fijn in deze kuttijd om wat afleiding te hebben.
Even een uurtje in de middag naar Bradge kijken is gewoon relaxed hoor. Daar is niets mis mee en is zeker niet sneuquote:Op donderdag 9 april 2020 08:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb het even aangepast naar bijna iedereen.
Maar als dit je afleiding is in deze kuttijd, vind ik het behoorlijk sneu
Moet niet gekker worden, een verwijt van trollen krijgen van iemand die daar zelf in het verleden niet vies van was. Strakke actie, Noel.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Na lang beraad ben ik tot de conclusie gekomen dat bijna iedereen hier niets meer is dan een sneue troll, bij sodeknetters bijvoorbeeld druipt het nog net niet van z'n posts af.
Verder ben ik van mening dat er toch helemaal geen podium moet worden gegeven aan het, want daar komt het gewoon op neer, belachelijk maken van iemand die een beetje verstandelijk beperkt is.
En iedereen dat jong maar feeden, feeden, feeden.
Doe er mee wat je wilt
Als we je mening willen horen rammel ik wel met een pisemmer.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Na lang beraad ben ik tot de conclusie gekomen dat bijna iedereen hier niets meer is dan een sneue troll, bij sodeknetters bijvoorbeeld druipt het nog net niet van z'n posts af.
Verder ben ik van mening dat er toch helemaal geen podium moet worden gegeven aan het, want daar komt het gewoon op neer, belachelijk maken van iemand die een beetje verstandelijk beperkt is.
Doe er mee wat je wilt
Ik zou nog geen cent aan hem uitgevenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden, een verwijt van trollen krijgen van iemand die daar zelf in het verleden niet vies van was. Strakke actie, Noel.![]()
Heb je er wel eens aan gedacht dat er mensen zijn die het soms leuk vinden om naar zijn streams te kijken?
De echte trollen zijn in mijn ogen de gasten die onbetaald eten langs laten brengen. Je lijkt nogal een haat naar braddie te hebben. Genoeg om te bestellen?
Dat wisten we alquote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Chia het volgende:
Het enige wat ik doe is jan en alleman sneu noemen om zelf extra stoer te zijn
Er zijn vooral mensen die Bradge en alles eromheen kut vinden, maar dan toch in het topic blijven posten.quote:
Wat gaaf een reactie van the Bradge zelfquote:Op woensdag 8 april 2020 21:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hallo
Nu je mij van Klokje Rond kent is't in elk geval al ander publiek
Ik praat en maak muziek op streams. En verder doe ik niet zoveel behalve wat korte vlogjes uploaden.
Dat mag jij vinden, gelukkig geef ik geen zak om jouw mening. Jammer dat je wel de behoefte hebt om die mening te ventileren. En iemand weg te zetten als sneu, en een anders als verstandelijk beperkt.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb het even aangepast naar bijna iedereen.
Maar als dit je afleiding is in deze kuttijd, vind ik het behoorlijk sneu
Dat mag, het is dan ook maar een meningquote:Op donderdag 9 april 2020 09:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, gelukkig geef ik geen zak om jouw mening. Jammer dat je wel de behoefte hebt om die mening te ventileren. En iemand weg te zetten als sneu, en een anders als verstandelijk beperkt.
Ja, vooral als hij lekker aan t pingelen is. Echt gaaf en dikke respect wat hij uit z'n vingers krijgtquote:Op donderdag 9 april 2020 09:02 schreef herverwijderd het volgende:
Paar jaar terug zou ik het met je eens geweest zijn, maar ben eerlijk gezegd best onder de indruk van hoe Bradge veranderd is. Hij is wel rustiger, hapt niet meer zo makkelijk enzo, en af en toe een bradge-streampje kijken is gewoon wel leuk. Elke dag hoeft dan van mij niet, maar dat is persoonlijk.
Hou je maar lekker voor jezelf. Volgens mij was jij niet vies van een potje trollen in het verleden dus hou gewoon je bek dicht.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat mag, het is dan ook maar een mening
Klopt, dat ontken ik ook zeker nietquote:Op donderdag 9 april 2020 09:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hou je maar lekker voor jezelf. Volgens mij was jij niet vies van en potje trollen in het verleden dus hou gewoon je bek dicht.
Vraag is, wat deze toevoegt?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat mag, het is dan ook maar een mening
Iets met pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 6 april 2020 17:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman.
Nijd? Op wat precies?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vraag is, wat deze toevoegt?
Zit je hier te trollen? Reacties los te weken van mensen die Bradge z’n streams wel waarderen?
Is het nijd?
Ik acht je in staat om onbetaald eten langs te laten brengen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zou nog geen cent aan hem uitgeven
De aandacht?quote:
Ik weet niet eens waar ie woont manquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik acht je in staat om onbetaald eten langs te laten brengen.
Van een andere naam en een ander kleurtje verander je echt niet hoor.
Als je daar een lang beraad voor nodig hebt dan neem ik aan dat je constant aan de wiet zit?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Doe er mee wat je wilt
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, maar de eerst volgende keer dat ik Thuisbezorgd doe komt er een review.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer een kapsalon sponsorenOf een andere vette hap
Goede bedpartner ook, aldus @Amaranthaquote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef Geelman het volgende:
Wel mooi dat die @:Solotovski meteen iedereen op de kast heeft.
Goeden trol wel.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef Nikonlover het volgende:
En wat mijn donatie van een kapsalon betreft. Het begon als grapje, zie onder. En uiteindelijk heb ik na DM contact heb ik het nog dezelfde dag voor hem besteld. Gewoon als blijk van waardering voor t vermaak in de streams en filmpjes. Zit verder niets achter en zeker niet dat feeder gezeik wat je aanhaalt.
[..]
[..]
Ga je je nou serieus lopen verdedigen?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef Nikonlover het volgende:
En wat mijn donatie van een kapsalon betreft. Het begon als grapje, zie onder. En uiteindelijk heb ik na DM contact heb ik het nog dezelfde dag voor hem besteld. Gewoon als blijk van waardering voor t vermaak in de streams en filmpjes. Zit verder niets achter en zeker niet dat feeder gezeik wat je aanhaalt.
[..]
[..]
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ie woont man
@ItsTheBradgeHere, kan je ff het intro van GTST pingelen? Tnx.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Goede bedpartner ook, aldus @:Amarantha
Ik laat mij niet wegzetten als feeder of sneu figuur door een 1 of andere mod.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Ga je je nou serieus lopen verdedigen?![]()
Nou, zo lang was het ook weer niet, vond het alleen leuk staan.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
De aandacht?
Z’n views en subscribers?
Het gratis eten dat hij sporadisch krijgt?
Weet ik veel, jij bent degene die z’n mening moet ventileren en mensen in een hokje wil plaatsen.
Er moet toch iets zijn waardoor jij je ongenoegen moet uiten. Je zegt zelfs: “na lang beraad” dan houdt het je toch echt bezig lijkt me.
Kom niet janken dan. Ga lekker buitenspelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, zo lang was het ook weer niet, vond het alleen leuk staan.
En als ik daar jaloers![]()
op zou zijn, had ik wel een eigen kanaal gehad, alleen voel ik die behoefte totaal niet.
Nou ja, niet onder werktijd natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je daar een lang beraad voor nodig hebt dan neem ik aan dat je constant aan de wiet zit?
Zou ook geenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
op zou zijn, had ik wel een eigen kanaal gehad, alleen voel ik die behoefte totaal niet.
Modje spelen is geen werk.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou ja, niet onder werktijd natuurlijk.
Hij heeft een blokfluit maar daar heeft ie iemand voor nodig om hem te bespelenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef herverwijderd het volgende:
Meh kweetniet, ik ben vrij makkelijk te vermaken. Speel je instrument, Noel?
Ik ben aardig bedreven met de triangelquote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef herverwijderd het volgende:
Misschien kan hij een beetje mixen. Zoiets bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef herverwijderd het volgende:
Daar heb jij geen mods voor nodig.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:16 schreef Nikonlover het volgende:
wegzetten als feeder of sneu figuur door een 1 of andere mod.
Collab met Ama.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft een blokfluit maar daar heeft ie iemand voor nodig om hem te bespelen
Kom vechten danquote:
Hoe ben je met de kontfluit?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben aardig bedreven met de triangel
Jij denkt dat je zo succesvol kunt zijn?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Donder op man, er zitten wel wat trolls tussen maar het merendeel is heel positief. Ook mensen die bradge semi ironisch tof vinden moet je niet wegzetten als trolls. Zoek liever uit wie bradge eten stuurt zonder te betalenquote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Doe er mee wat je wilt
Dan werden we gisteren alvast goed bediend.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Uiteindelijk zit iedereen gewoon te wachten totdat Braddie weer mensen uit gaat schelden en daar is gewoon helemaal niks mis mee.
Dat laatste is wel oprecht enorm kansloos.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Donder op man, er zitten wel wat trolls tussen maar het merendeel is heel positief. Ook mensen die bradge semi ironisch tof vinden moet je niet wegzetten als trolls. Zoek liever uit wie bradge eten stuurt zonder te betalen
Ik houd er juist van, zo'n stukje nostalgie in Coronatijd. En zonder deze dynamiek is die nostalgie niet compleet.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:23 schreef Geelman het volgende:
FOK! laat zich hier net zo makkelijk bespelen als Brad in 2017...
Kom op mensen, leer van Brad.
Uiteindelijk moet de climax en selfdestruct wel een keer komen. Anders is de cyclus niet compleet.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik houd er juist van, zo'n stukje nostalgie in Coronatijd. En zonder deze dynamiek is die nostalgie niet compleet.
Je hakken vormen een keurige halve cirkel in je draai. Chapeau.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Doe er mee wat je wilt
@Solotovski is alleen maar boos dat hij het Braddie-Discordkanaal niet in mag. Of niet @yvonne?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat bradge z'n analyse klopt dat een derde van z'n volgers trolls zijn. Maar hij trekt zich daar niks van aan als een baas
Solotovski is zeker nooit in de livestream geweest. De meeste mensen doen normaal. De trolls krijgen gelijk een ban. Zo'n beetje als het op fok ook gaat
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef Rectum het volgende:
Als Bradley straks om 11 uur op staat heeft ie in ieder geval iets om terug te lezen.
Dat is het meest positieve bericht dat ik in tijden heb gelezen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef Rectum het volgende:
Als Bradley straks om 11 uur op staat heeft ie in ieder geval iets om terug te lezen.
Zou hij dat nou mooi vinden vraag ik me af.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef Rectum het volgende:
Hij zei.dat ie om 8 uur zou opstaan ivm het keyboardquote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef Rectum het volgende:
Zo belangrijk is dat keyboard nou ook weer niet. Een mens heeft toch recht op goede nachtrust.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij zei.dat ie om 8 uur zou opstaan ivm het keyboard
Zo vroeg komt dat keyboard toch waarschijnlijk niet?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij zei.dat ie om 8 uur zou opstaan ivm het keyboard
Hij heeft geen tijdvak dus kan op elk moment komenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zo vroeg komt dat keyboard toch waarschijnlijk niet?
Hij heeft alles over voor de kijkersquote:Op donderdag 9 april 2020 09:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zo belangrijk is dat keyboard nou ook weer niet. Een mens heeft toch recht op goede nachtrust.
Hij kan ook open doen terwijl hij net uit bed komt, niemand die het verschil zietquote:Op donderdag 9 april 2020 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zo vroeg komt dat keyboard toch waarschijnlijk niet?
Volgens mij ben ik gisteren de hele dag bezig geweest met uitlichten dat hij NIETS over heeft voor de kijkers.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft alles over voor de kijkers
Maakt ook niet uit dat hij al drie dagen in hetzelfde shirt slaapt en leeft. Hij komt toch niet buiten? En hij houdt anderhalve meter afstand, dus niemand die het ruikt.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij kan ook open doen terwijl hij net uit bed komt, niemand die het verschil ziet
Sneu en triest van je.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:34 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gisteren de hele dag bezig geweest met uitlichten dat hij NIETS over heeft voor de kijkers.
?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:35 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit dat hij al drie dagen in hetzelfde shirt slaapt en leeft. Hij komt toch niet buiten? En hij houdt anderhalve meter afstand, dus niemand die het ruikt.
Het enige wat ik doe is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman om extra stoer te zijn voor het kliekjequote:
Oké dan is het goed. Maar het zou wel een beetje hypocriet zijn als je andere mensen dan gaat verwijten dat ze sneu zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman om extra stoer te zijn voor het kliekje
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:35 schreef marsan het volgende:
Dat loopje deed me weer denken aan dat waggelfilmpje van een paar jaar terug waar bradge uit de supermarkt of bij n tankstation vandaan kwam.
Ik lach er alleen maar omquote:Op donderdag 9 april 2020 09:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Oké dan is het goed. Maar het zou wel een beetje hypocriet zijn als je andere mensen dan gaat verwijten dat ze sneu zijn.
Wow doe rustig man loop Bradge niet zo te bashenquote:Op donderdag 9 april 2020 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Kijk anders je eigen reactie nog even terug...
Sodemieter toch op man met je ik ben rustig geworden gelul, dit is gewoon weer ouderwets proletengedrag.
Arm meisje staat ff bij je raam en je scheldt haar direct de huid vol. Mafkees
Ja, dat zeg ik eerlijk. Maar na een tijdje moet je toch keertje bij jezelf denken: Waar ben ik in godsnaam mee bezig.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb jij je Braddielolletjes toevallig al gehad?
Dat heeft hij wel zelf gezegd.quote:
Stel je loopt langs een huis en je kijkt even in een raam hoe je haar zit ofzo en de 'eigenaar' komt naar buiten en scheldt je huid vol. Vind jij dat dan geen mafkees?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow doe rustig man loop Bradge niet zo te bashen
Daar had je 14 topics voor nodig om tot die conclusie te komen?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Doe er mee wat je wilt
14 topics + 7 jaarquote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef Elan het volgende:
Daar had je 14 topics voor nodig om tot die conclusie te komen?
Neuh, had vanochtend zin om ff neer te typen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Het verloop als FOK! die kerel een platform aanbied elke keer exact hetzelfde.
Het begint leuk en vriendelijk, vervolgens komen er misdragingen en domme acties, dan de bijbehorende kritiek, dan ruzie om te eindigen met totale anarchie en een slotje en het "dit doen we nooit meer!".
Jouw analyserend vermogen kent geen grenzen, dat moet ik je nageven.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:42 schreef Catkiller het volgende:
Kijk dat twijgje van een @:SuperDonald tof doen wanneer hij weet dat Braddie nog op bed ligt.
Walgelijk onzeker mannetje.
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:42 schreef Catkiller het volgende:
Kijk dat twijgje van een @:SuperDonald tof doen wanneer hij weet dat Braddie nog op bed ligt.
Walgelijk onzeker mannetje.
Wat een onzin. Ik vind het gewoon tof om de leef van Braad te volgen.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Doe er mee wat je wilt
Gast vind je dat normaal gedrag?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow doe rustig man loop Bradge niet zo te bashen
Die voorspelbaarheid geeft mijn autistische ik een warm en fijn gevoel in deze onzekere periode.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef Elan het volgende:
Het begint leuk en vriendelijk, vervolgens komen er misdragingen en domme acties, dan de bijbehorende kritiek, dan ruzie om te eindigen met totale anarchie en een slotje en het "dit doen we nooit meer!".
Braddie geeft mij de houvast die Mark Rutte mij niet kan bieden.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die voorspelbaarheid geeft mijn autistische ik een warm en fijn gevoel in deze onzekere periode.
Ik las Braddiebolletjes.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb jij je Braddielolletjes toevallig al gehad?
Brad is dan ook wel wat substantieler dan Markie.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:43 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Braddie geeft mij de houvast die Mark Rutte mij niet kan bieden.
wat?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee? Een mod probeert wat olie op het vuur tr gooien maar faalt gelukkig jammerlijk
Ajoh, maak je niet druk.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:40 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik eerlijk. Maar na een tijdje moet je toch keertje bij jezelf denken: Waar ben ik in godsnaam mee bezig.
?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nog zo'n blauwe. Zeker in de laffe voetsporen van @:superwormjim
De reeks in WEB die hij had was om de haverklap dicht en dan weer open.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh, had vanochtend zin om ff neer te typen.
Jij snapt het tenminste
Maak je niet dik vind ik passender.quote:
Omdat Danny anders zijn kinderen niet kan voeden, denk eens na.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
Snap oprecht niet waarom FOK! hier weer ingetrapt is.
Die WEB reeks was al een soort tweede kans van moeder Moira, daarvoor was er al een keer een reeks beëindigd in KLB.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
[..]
De reeks in WEB die hij had was om de haverklap dicht en dan weer open.
Snap oprecht niet waarom FOK! hier weer ingetrapt is. Vraag maar aan @:Moira hoe vermoeiend het is om zoiets te modden. En ja dat komt door trolgedrag, maar meneer wekt ook eea op door zijn scheldpartijen, bedelgedrag en bijzondere levensfilosofie.
Hoort gewoon bij ONZ toch? Het niveautje poep en plas en mensen zoals Nikonlover.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap oprecht niet waarom FOK! hier weer ingetrapt is. Vraag maar aan @:Moira hoe vermoeiend het is om zoiets te modden. En ja dat komt door trolgedrag, maar meneer wekt ook eea op door zijn scheldpartijen, bedelgedrag en bijzondere levensfilosofie.
Boeit me verder ook niet hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maak je niet dik vind ik passender.
Excuus, ik las niet goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij ONZ toch? Het niveautje poep en plas en mensen zoals Nikonlover.
Na WEB was er toch ook weer een reeks in KLB meen ik mij te herinneren?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Die WEB reeks was al een soort tweede kans van moeder Moira, daarvoor was er al een keer een reeks beëindigd in KLB.
Zie hier een van de verstandigste mensen in deze hele reeksquote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan heel goedquote:Op donderdag 9 april 2020 09:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Na WEB was er toch ook weer een reeks in KLB meen ik mij te herinneren?
Kan je anders een top 10 maken?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie hier een van de verstandigste mensem in deze hele reeks
Omdat het de enige is die met je meepraat nadat jij ineens drastisch van mening verandert?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie hier een van de verstandigste mensem in deze hele reeks
Lekker geslapen verder Brad? Nog plannen?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Man man manAl die berichten over mijn "Uitbarsting" en mijn verleden en thuisbezorgd en weet ik veel wat. Hou het klein, hou het dicht bij jezelf
Het is maar waar je je druk om maakt.
Ik doe niemand kwaad met mijn streams, mensen vinden het leuk om te kijken, zitten veel trolls tussen, maar ook een hoop die echt vinden dat ik leuke content maak, goed muziek maak, en het aspect zoals volgens mij Nikonlover al zei dat het een soort real life SC is vinden mensen ook fijn.
Dat ik gister uit mijn slof schoot was niet oke, maar daar hebben we het al over gehad, en zó erg was het nou ook weer niet, kom zeg.
Lekker vroeg uit bed Braad!quote:Op donderdag 9 april 2020 09:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Man man manAl die berichten over mijn "Uitbarsting" en mijn verleden en thuisbezorgd en weet ik veel wat. Hou het klein, hou het dicht bij jezelf
Het is maar waar je je druk om maakt.
Ik doe niemand kwaad met mijn streams, mensen vinden het leuk om te kijken, zitten veel trolls tussen, maar ook een hoop die echt vinden dat ik leuke content maak, goed muziek maak, en het aspect zoals volgens mij Nikonlover al zei dat het een soort real life SC is vinden mensen ook fijn.
Dat ik gister uit mijn slof schoot was niet oke, maar daar hebben we het al over gehad, en zó erg was het nou ook weer niet, kom zeg.
Nog geen tijdvak.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Lekker vroeg uit bed Braad!![]()
Hoe laat komt je keyboard?
Jij bent dan ook 1 van die trolls. Donder lekker op.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:34 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gisteren de hele dag bezig geweest met uitlichten dat hij NIETS over heeft voor de kijkers.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik doe niemand kwaad met mijn streams
Ik heb niet het idee dat er veel gemod is in deze nieuwe reeks. Het gaat er best netjes aan toe.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij ONZ toch? Het niveautje poep en plas en mensen zoals Nikonlover.
Ik waardeer dit meer.quote:
Gezien Kluun's voorliefde voor chubby muzikanten ben ik bang dat hij/zij/het dan een obsessie voor de Braad ontwikkelt.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat denken mensen trouwens van een collab tussen Bradge en Kluun1985?
Rot op man.quote:
Dat ging helemaal niet zo mafkees.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Stel je loopt langs een huis en je kijkt even in een raam hoe je haar zit ofzo en de 'eigenaar' komt naar buiten en scheldt je huid vol. Vind jij dat dan geen mafkees?
Waardeloos. Gisteren is er ook iets bij mij bezorgd op het enige moment dat ik niet thuis was.quote:
Als je mijn posts goed zou teruglezen zou je zien dat ik het beste met Braddie voor heb en dat ik louter tips geef om zijn gezondheid, vlogs en algehele levensgeluk te verbeteren.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent dan ook 1 van die trolls. Donder lekker op.
Hoe vaak moet Bradge nog zeggen dat het nu anders is?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Het verloop als FOK! die kerel een platform aanbiedt elke keer exact hetzelfde.
Verwacht dat ik rond een uur of 11-12 meer weet als ik die lijn van updates van een DPD een beetje volg.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waardeloos. Gisteren is er ook iets bij mij bezorgd op het enige moment dat ik niet thuis was.![]()
Ligt nu ergens bij buren, maar ff kijken bij wie.
WAt is er mis met dat topic? Het is ONZ verdommequote:Op donderdag 9 april 2020 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hier op bijvoorbeeld: ONZ / Piemel van Abid
Vind Kluun ook niet echt een entertainer.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gezien Kluun's voorliefde voor chubby muzikanten ben ik bang dat hij/zij/het dan een obsessie voor de Braad ontwikkelt.
Vanmiddag al een unboxing dus!quote:Op donderdag 9 april 2020 09:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Verwacht dat ik rond een uur of 11-12 meer weet als ik die lijn van updates van een DPD een beetje volg.
Ik wilde alleen maar aangeven dat jij een typische ONZ/PPP user bent.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
WAt is er mis met dat topic? Het is ONZ verdomme
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |