Dat ben jij dusquote:Op woensdag 8 april 2020 21:58 schreef tja77 het volgende:
Die Leen B is volgens mij wel een geile nozem bwoh.
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik heb op dit kanaal nog niet gepost, op
Brad’s andere kanaal wel.
Met dank uit de streamchat! Best een gaaf ding.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:21 schreef Nikonlover het volgende:
Op verzoek van de streamchat, hier een foto van de handdoek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:25 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Met dank uit de streamchat! Best een gaaf ding.
Lijkt me wel geinig wat afvalvlogs te bekijken / kijken hoe Bradge gaat sporten. Natuurlijk, afvallen is lastig en zwaar (denk ik... zelf nooit hoeven doen), maar wel erg interessante content.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Dag @:ItsTheBradgeHere , als liefhebber van je genre volg ik al jaren je werk, maar nu zit me toch iets dwars. Je bent natuurlijk nooit de slankste geweest, maar de laatste tijd schrik ik een beetje van je postuur en hoe je je lichaam aan het verneuken bent met veel vette hap en ongezond fast food.
Ik wil dan ook voorstellen dat je voortaan gezonder gaat en eten en drastisch mindert met je calorie-inname, want je gaat een beetje richting morbide obesitas zo. Beetje bewegen kan ook geen kwaad. We willen over 10 jaar ook nog van je kunnen genieten namelijk.
gr gr noodoproep van een trouwe fan
Als je zo doorgaat dan heb je deze maand 200quote:
Jaa dat zou echt een meesterplan zijn, zou ze allemaal kijkenquote:Op woensdag 8 april 2020 23:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig wat afvalvlogs te bekijken / kijken hoe Bradge gaat sporten. Natuurlijk, afvallen is lastig en zwaar (denk ik... zelf nooit hoeven doen), maar wel erg interessante content.
Alstublieft.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig wat afvalvlogs te bekijken / kijken hoe Bradge gaat sporten. Natuurlijk, afvallen is lastig en zwaar (denk ik... zelf nooit hoeven doen), maar wel erg interessante content.
Die nicknamequote:
Je maakt hiervoor een account aan?quote:
Tokkiebuurt daarquote:
Mijn leven is stabiel.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mijn leven is stabiel.
10 sec later: rent naar buiten![]()
![]()
Braad laat niet met zich sollen idd.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:23 schreef nom-de-guerre het volgende:
Zo vreemd is deze reactie toch niet? Hoor vooral geschreeuw vanaf buiten waar vervolgens op wordt gereageerd. Top opgelost.
Was ze een beetje lekker?quote:
Ach zolang ik er niet teveel mee bezig ga en er geen aandacht aan besteed stopt hetquote:Op woensdag 8 april 2020 23:23 schreef Geelman het volgende:
Fastfoodreviews, fake Thuisbezord, meiden aan de deur, dit gaat niet de goede kant op.
Eens. Onze staff vindt het een educatieve video.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:23 schreef nom-de-guerre het volgende:
Zo vreemd is deze reactie toch niet? Hoor vooral geschreeuw vanaf buiten waar vervolgens op wordt gereageerd. Top opgelost.
Is toch goud manquote:Op woensdag 8 april 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Oh en ambitie hebben maar niet je ambities nastreven?![]()
Ambitie betekent juist dat je doelen nastreeft, dat is letterlijk de betekenis ervan dus waar je die vandaan tovert
- Meid staat voor mijn raamquote:
In de meeste wijken gebeurt dit niet hoor. Zo heftig is het allemaal niet maar het is gewoon een mooi moment wat zo in niet nader te noemen serie van sbs 6 had gekund.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mijn reactie was in mijn ogen niet heel overdreven.
- Meid staat voor mijn raam
- Meid kijkt naar binnen
- Ik vraag wat er is
- Meid schreeuwt tegen mij
- Ik schreeuw terug
- Bij het dichtdoen van de deur zeg ik teringsnol, en niet eens hard, ze hoorde het sowieso niet.
- Poe poe, heftig hoor.
Nee, had er ook in mijn vorige woonplaats geen last van, en die daarvoor ook nietquote:Op woensdag 8 april 2020 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de meeste wijken gebeurt dit niet hoor. Zo heftig is het allemaal niet maar het is gewoon een mooi moment wat zo in niet nader te noemen serie van sbs 6 had gekund.
Echt wel, hij is duidelijk anders nu. Rustiger vooralquote:Op woensdag 8 april 2020 23:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat inderdaad, niets veranderd die jongen
![]()
![]()
![]()
Heb je haar eerder in de wijk gezien? Soortvan dorpsgekkie? Of zou t een FOK!ster kunnen zijn?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, had er ook in mijn vorige woonplaats geen last van, en die daarvoor ook niet![]()
Dit is ook wel echt heel bijzonder, want het is zó'n rustige wijk met 65+ vooral
Ik denk dat het Roos is, aan dat giechelstemmetje te horen.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb je haar eerder in de wijk gezien? Soortvan dorpsgekkie? Of zou t een FOK!ster kunnen zijn?
Had haar nog nooit gezienquote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb je haar eerder in de wijk gezien? Soortvan dorpsgekkie? Of zou t een FOK!ster kunnen zijn?
Mapima misschien?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden. Maar als er zoiets gebeurd en er wordt zonder aanleiding tegen mij geschreeuwd, sorry, dan kan je een knauw terug verwachten.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt wel, hij is duidelijk anders nu. Rustiger vooral
Ik doe helemaal niet sarcastischquote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden. Maar als er zoiets gebeurd en er wordt zonder aanleiding tegen mij geschreeuwd, sorry, dan kan je een knauw terug verwachten.
Als je mij in streams ziet en hoort kan je wel zo sarcastisch doen, maar ik ben gewoon veel rustiger geworden.
Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
Ik draai helemaal niksquote:Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
Vaagquote:
Mja je had ook rustig kunnen vragen of het stiller kan toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden. Maar als er zoiets gebeurd en er wordt zonder aanleiding tegen mij geschreeuwd, sorry, dan kan je een knauw terug verwachten.
Als je mij in streams ziet en hoort kan je wel zo sarcastisch doen, maar ik ben gewoon veel rustiger geworden.
Maar draai het vooral zo alsof ik hier ontzettend onacceptabel uit mijn slof schiet terwijl je duidelijk kan zien wat er gebeurt.
@roos94quote:Op woensdag 8 april 2020 23:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat het Roos is, aan dat giechelstemmetje te horen.
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker wel rustiger geworden.
”Opgelost, slotje”, ook goedquote:Op donderdag 9 april 2020 00:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snel voor het slapen gaan nog een keer gekeken
“Is er iets?!”
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snel voor het slapen gaan nog een keer gekeken
“Is er iets?!”
Dit is de oude bradge, nu is hij rustiger. En hoe zou jij reageren als iemand voor je deur staat??quote:
Goedenavond. Wat komt u doen?quote:Op donderdag 9 april 2020 04:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is de oude bradge, nu is hij rustiger. En hoe zou jij reageren als iemand voor je deur staat??
Braddie fucking baasquote:Op donderdag 9 april 2020 07:36 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dan zou ik ze doorverwijzen naar dit topic
Dat lijkt wel die gast uit die tokkie filmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |