Twee lampen!quote:
Waarom zou ik dat doen? Dat vind ik namelijk niet zo interessant.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:46 schreef Caland het volgende:
Scrummie heeft het boek virologie voor dummies besteld.
Weeg jij je zo vaak dan?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Twee lampen!
Nee, dit is wederom niet waar. Ik heb een weegschaal gekocht omdat de oude kapot was.
Dat blijkt inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Dat vind ik namelijk niet zo interessant.
Niet zo vaak. Maar die wat ik had was al 15 jaar oud, en ik ging erop staan en er kwam niets meer in beeld, goede reden om eens iets nieuws te bestellen.quote:
Hij begreep het principe weer eens niet en heeft hem een poosje als vliegenmepper gebruikt.quote:
Of om af te vallen.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet zo vaak. Maar die wat ik had was al 15 jaar oud, en ik ging erop staan en er kwam niets meer in beeld, goede reden om eens iets nieuws te bestellen.
Heb je de batterijen gecheckt?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet zo vaak. Maar die wat ik had was al 15 jaar oud, en ik ging erop staan en er kwam niets meer in beeld, goede reden om eens iets nieuws te bestellen.
Voor die wetenschap heb je geen weegschaal nodigquote:Op woensdag 8 april 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als er niets in beeld staat weet je ook niet of je af moet vallen.
Of je bent te zwaar.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als er niets in beeld staat weet je ook niet of je af moet vallen.
Wat is je pincodequote:Op woensdag 8 april 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Man, wat een vragen. Je verteld iets, en direct willen ze alles van je weten.
Ohquote:Op woensdag 8 april 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik zocht eigenlijk gewoon een slap excuus een nieuwe te bestellen.
Ik ontvang graag pics als hij binnen is.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
verteldquote:Op woensdag 8 april 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ja. Of nee.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Bijzonder.
Je wilde gewoon ook graag een pakketje ontvangen ofzo?
Niet altijd, denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er dan alsnog iets in beeld hoor.
Verteldquote:Op woensdag 8 april 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie jij je onderbuurman nog wel eens?
Oh, dat belooft veel goeds.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verveel me. (overigens heeft de laatste aflevering van BCS een 9.9 op imdb)
en iedereen testen, voor maanden opsluiten en dan kan het niet mis gaan!!quote:Op woensdag 8 april 2020 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan wil een hek om alle voetballers heen.
quote:
twitter:polfryslan twitterde op woensdag 08-04-2020 om 14:52:472/4 Nu al hebben ruim 75 mensen contact opgenomen om mee te denken over dit onderzoek. Opsporing Verzocht wordt vanmiddag om 15.55 herhaald op @NPO2 Daarin is onder andere aandacht voor de laatste uren van Karin, zoals in kaart gebracht door recherche. https://t.co/noNTuIgWbP https://t.co/bDjfc2UP5p reageer retweet
Dochters waren gister ook aan het woord en man, sneue zaak.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:polfryslan twitterde op woensdag 08-04-2020 om 14:52:472/4 Nu al hebben ruim 75 mensen contact opgenomen om mee te denken over dit onderzoek. Opsporing Verzocht wordt vanmiddag om 15.55 herhaald op @:NPO2 Daarin is onder andere aandacht voor de laatste uren van Karin, zoals in kaart gebracht door recherche. https://t.co/noNTuIgWbP https://t.co/bDjfc2UP5p reageer retweet
Heb je al plannen voor het paasweekend grote vriend?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:05 schreef Caland het volgende:
Jongens kunnen we gewoon niet allemaal een stuk vriendelijker tegen elkaar zijn?
Een beter FOK! begint bij jezelf namelijk
Ik maak er weer 2 dagen van.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:05 schreef Caland het volgende:
Jongens kunnen we gewoon niet allemaal een stuk vriendelijker tegen elkaar zijn?
Een beter FOK! begint bij jezelf namelijk
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al plannen voor het paasweekend grote vriend?
quote:Op woensdag 8 april 2020 17:07 schreef GGMM het volgende:
Als ik deze act 8 dagen aan moet zien steek ik mn ogen uit.
Komt omdat je die tekst selecteert voordat je quotequote:Op woensdag 8 april 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
Nu haalt 'ie weer een stuk van de quote weg. Maar ik neem aan dat Danny en consorten er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen!
JAAAAAA JE BENT ERquote:Op woensdag 8 april 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
DRIZZT. Ik neem nasi met saté.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maat hoe is het, vogel al terug??quote:Op woensdag 8 april 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2020 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
JAAAAAA JE BENT ER
Kipfilet met groenten!
quote:
Nee, is nog niet gevondenquote:Op woensdag 8 april 2020 17:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maat hoe is het, vogel al terug??
Respectloos, geef je dat beestje vreten, en een dak boven zijn hoofdquote:Op woensdag 8 april 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, is nog niet gevonden
Weet jij misschien waar @onlogisch is?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf stalk je mijquote:Op woensdag 8 april 2020 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan wil een hek om alle voetballers heen.
Er waren toch signalen dat Hillary op het laatste moment zich toch nog weer kandidaat zou stellen? Of kan dat niet meer?quote:
vice president van bidenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er waren toch signalen dat Hillary op het laatste moment zich toch nog weer kandidaat zou stellen? Of kan dat niet meer?
creepy joe en killary.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vice president van biden
dat zou echt genieten zijn
Biden gaat toch voor een Afro-Amerikaan?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vice president van biden
dat zou echt genieten zijn
Trump is nu al begonnen he, tussen de Coronapraatjes door vindt het niet erg om Creepy Joe te snerenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
creepy joe en killary.
Wat de uitslag ook zal zijn in November, het gaat genieten worden.
Chili con carne.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik heb geen idee, deze run niet zo gevolgdquote:Op woensdag 8 april 2020 18:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Biden gaat toch voor een Afro-Amerikaan?
bonen uit blik natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou pas raar zijn als ie het niet deed tochquote:Op woensdag 8 april 2020 18:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trump is nu al begonnen he, tussen de Coronapraatjes door vindt het niet erg om Creepy Joe te sneren
Zou pas raar zijn als ie het niet deed tochquote:Op woensdag 8 april 2020 18:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zou Bernie Sanders weleens een gloryhole hebben bezocht?
Ik vind dit maar een vreemde act.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou pas raar zijn als ie het niet deed toch
Sorryquote:Op woensdag 8 april 2020 18:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een vreemde act.
Helaas voor Nicki, maar ik luister niet naar snitchesquote:
Dat gaat hem vandaag niet meer worden ben ik bang.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
woensdag 8 april, 17:07 Je pakket is in ons depot
Dit schiet nog niet op.
Zeker wel. Ze hebben tot 22:00quote:Op woensdag 8 april 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat hem vandaag niet meer worden ben ik bang.
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeker wel. Ze hebben tot 22:00.
Dat je jezelf als artiest wil onderscheiden snap ik wel, maar dit vind ik toch wel wat ver gaan.quote:
Nico Dijkshoorn vind ik niks en is Tim Knol die viesdikke zanger?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
Marcelgod is te gast bij de podcast van Nico Dijkshoorn (en Tim Knol), de woeste meuk.
Prima aflevering. @:zipportal @:wereldgozer
Doe eens normaal kaulo josti.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een subforum waar ze debielen als @:tjacka moderator maken wil ik niks mee te maken hebben.
Tim Knol is die dikke ja maar Marcel is vooral veel aan het woord.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn vind ik niks en is Tim Knol die viesdikke zanger?
Waarom haat je Tjacka?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tim Knol is die dikke ja maar Marcel is vooral veel aan het woord.
Toch niet omdat hij voor Ajax is hé? Dat zou ik bijzonder primitief vinden.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar het is vast een hele goede reden.
Het zal wel weer zijn om corona te verdrijven of zoiets.quote:
Wat middeleeuwsquote:Op woensdag 8 april 2020 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel weer zijn om corona te verdrijven of zoiets.
Jij bent een vreemd figuurquote:Op woensdag 8 april 2020 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent nog minder dan het vuil onder mijn voeten.
Donder op met je Jensen aids.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:31 schreef PSVCL het volgende:
altijd al gezegd.. genee is een sneaky rat
Jensenquote:Op woensdag 8 april 2020 19:31 schreef PSVCL het volgende:
#ONTMASKERD #ALTIJDREADYquote:Op woensdag 8 april 2020 19:31 schreef PSVCL het volgende:
Zo.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.quote:
Ik heb hem opstaan en Marcel is zeker leuk. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dikke nicht.quote:
Goed bezig! Ik heb gisteren een dakkoffer verkocht aan iemand uit Tilburg.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanmiddag gebeld met WeertGoden.
Is ie hem op komen halen?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik heb gisteren een dakkoffer verkocht aan iemand uit Tilburg.
Ik wist niet eens dat hij een broer had.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Correct. Wat een tyfusdebiel. Maar die broer van hem is nog een grotere kneus.
Frank Dane.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij een broer had.
Je zou kunnen stellen dat mensen die naar Jensen kijken het beste maar preventief geruimd kunnen worden.
Nee ik heb hem verzonden.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is ie hem op komen halen?
Dan is de kans groot dat je gecoronariseerd bent. TILBURGED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee ik heb hem verzonden.Was Adolf blij om een Tilburger te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar vindt Lans de ic's nu wel weer leeg genoeg. Door dit soort mensen is Jaap grijs geworden.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is ie hem op komen halen?
Dan is de kans groot dat je gecoronariseerd bent. TILBURGED
Zegt me niet veel, maar lijkt me na een snel onderzoek geen domme jongen.quote:
quote:Hij gebruikt de naam Dane zodat het verband met zijn broer Robert Jensen minder snel wordt gelegd.
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt Lans de ic's nu wel weer leeg genoeg. Door dit soort mensen is Jaap grijs geworden.
Hij lijkt wel op hemquote:Op woensdag 8 april 2020 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zegt me niet veel, maar lijkt me na een snel onderzoek geen domme jongen.
[..]
8 dagenquote:Op woensdag 8 april 2020 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heb ik het een tijdje wel leuk gevonden
Toen ik 14 wasquote:Op woensdag 8 april 2020 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heb ik het een tijdje wel leuk gevonden
@onlogisch zou nu komen met een post waarin je vertelt dat je Jensen gaat terugkijken.quote:
quote:
Ik was er al bang voor, maar ik dacht, ik gok het gewoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
GOATtwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-04-2020 om 16:52:56Once we OPEN UP OUR GREAT COUNTRY, and it will be sooner rather than later, the horror of the Invisible Enemy, except for those that sadly lost a family member or friend, must be quickly forgotten. Our Economy will BOOM, perhaps like never before!!! reageer retweet
De e.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:18 schreef KingRoland het volgende:
wat is het verschil tussen een cto en ceo? @:lenny_leonard @:donraja
Je bent toch niet achterlijkquote:Op woensdag 8 april 2020 20:18 schreef KingRoland het volgende:
Zonder die ene heb je niks aan het bedrijf en aan de ander is handig voor bij het golfenquote:Op woensdag 8 april 2020 20:18 schreef KingRoland het volgende:
Roland, wat ga je doen met Pasen? Een roestige spijker door je hand slaan? Om het lijden van Jezus te gedenken?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik stel gewoon een vraag joh jezus
in de naam van de vader, de zoon en de heilige geesquote:Op woensdag 8 april 2020 20:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Roland, wat ga je doen met Pasen? Een roestige spijker door je hand slaan? Om het lijden van Jezus te gedenken?
Status.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:18 schreef KingRoland het volgende:
Godgod?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in de naam van de vader, de zoon en de heilige gees
bedankt makkerquote:Op woensdag 8 april 2020 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Boys Affligem tripel is in de aanbieding bij de Dekamarkt
Paprika natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2020 20:35 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr lays chips cheese union gehaald en jij?
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:05 schreef Caland het volgende:
Walgelijk die 667e note @:ggmmWalgen om een noteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gezet
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:maxi-mus de status is nog hetzelfde. Ik ben er bang voor dat het toch niet goed gaat komen vanavond.
Is dat een nieuwe smaak?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:35 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr lays chips cheese union gehaald en jij?
Ceo algemeen directeurquote:Op woensdag 8 april 2020 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik stel gewoon een vraag joh jezus
Die hebben we hier niet. Denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Boys Affligem tripel is in de aanbieding bij de Dekamarkt
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:05 schreef Caland het volgende:
Walgelijk die 667e note @:ggmmhttps://woestemeuk.nl/pod(...)arcel-van-roosmalen/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind jij ook wel leuk. (Tim Knol hoor je amper)
ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim zou Zipportal op zo een moment zeggenquote:
Dat lust hij nietquote:Op woensdag 8 april 2020 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
trouwens wat als poezepoes een chippie pakt en eet mag dat wel?
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het ESF forum er tegenwoordig uit. @:coco. (RIP)
jij moet je eens gedragen zeg man man manquote:Op woensdag 8 april 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
Je hebt in totaal 53 notes gekregen van onze moderators.
Volgens mij heb ik minder notes dan jij.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij moet je eens gedragen zeg man man man
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
als je de onterechte notes meetelt dan jaquote:Op woensdag 8 april 2020 20:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik minder notes dan jij.
Ik heb het niet zo op Dijkshoorn als hij geen stukjes schrijft.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://woestemeuk.nl/pod(...)arcel-van-roosmalen/
Dit vind jij ook wel leuk. (Tim Knol hoor je amper)
Fake news...quote:Op woensdag 8 april 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
onterecht na tekst en uitleg of niet eens gekregenquote:Op woensdag 8 april 2020 20:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb wel een lopende (meer dan onterechte) ban op ESF.
Ik ook merk ik nuquote:Op woensdag 8 april 2020 20:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb wel een lopende (meer dan onterechte) ban op ESF.
Ik zit nu op 580, maar aangezien @Caland nog niet in COR kan posten moet die 666 wel lukken de komende dagenquote:Op woensdag 8 april 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
onterecht na tekst en uitleg of niet eens gekregen
Ja meteen na die post dus. Goeie grap.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:40 schreef Coco. het volgende:
Benieuwd hoe snel @:KingRoland en ik gebanned zijn in het ESF topic dit jaar.
Hoezo krijg ik hier een note voorquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter
Tevens: @:onlogisch
We doen niet aan roddelen
Communiceren met @onlogisch kan louter nog via Twitter.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik hier een note voor@:Onlogisch
Ik pak hem wel aan in de appquote:Op woensdag 8 april 2020 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Communiceren met @:onlogisch kan louter nog via Twitter.
Erg goed van jequote:Op woensdag 8 april 2020 21:02 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:madame_paon
Ga cheese Union eten man. Tyfusdebielquote:Op woensdag 8 april 2020 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim zou Zipportal op zo een moment zeggen
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Communiceren met @:onlogisch kan louter nog via Twitter.
Wat voor soort?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:02 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:madame_paon
Dit zeg je alleen maar zodat zijn immuunsysteem naar beneden gaat en mogelijk dood gaat aan Coronaquote:
Note openbare. TR meegepaktquote:Op woensdag 8 april 2020 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik hier een note voor@:Onlogisch
Ohquote:Op woensdag 8 april 2020 21:06 schreef Elan het volgende:
Blijkbaar hebben we gratis Film1 @:Caland
@:maxi-mus
Ziggogoden
Grinder en?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag onlogisch vandaag nog op 2 andere kanalen gesproken.
Al een maand ja.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:06 schreef Elan het volgende:
Blijkbaar hebben we gratis Film1 @:Caland
@:maxi-mus
Ziggogoden
Bedankt voor deze spoiler. Nu ben ik nóg benieuwder!quote:Op woensdag 8 april 2020 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al gezien.
Eén van die gasten gaat dood en die ander redt het.
Lineair verband GENOTquote:Op woensdag 8 april 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen lineair, bijna louter kut films.
Ik haat jouquote:Op woensdag 8 april 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor deze spoiler. Nu ben ik nóg benieuwder!
Toch weet ik zeker dat we ook deze tegenslag kunnen overwinnen.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch weet ik zeker dat we ook deze tegenslag kunnen overwinnen.
Dat valt inderdaad behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen lineair, bijna louter kut films.
Ik heb een paar keer naar de programmering gekeken maar het is echt pure bagger, dat mensen daar meer dan een tientje per maand voor betalen.quote:
Kim Holland's productie amateur filmpjes zijn ook amusementquote:Op woensdag 8 april 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Hoewel er ook veel mensen nog 15 euro betalen voor een erotiekpakket blijkbaar terwijl er internet is.
Don & Adquote:Op woensdag 8 april 2020 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kim Holland's productie amateur filmpjes zijn ook amusement
Ik kijk al niet meer sinds Don Meester Visser is overgestapt naar de campingzender.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
Rijdende rechtergod straks
@:zipportal @:el-stinho @:wereldgozer @:kapiteintje @:rensajacied @:netsplitter
Dit gaat een leuke aflevering worden makkerquote:Op woensdag 8 april 2020 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk al niet meer sinds Don Meester Visser is overgestapt naar de campingzender.
Oké voor deze keer ga ik kijken. Al een hele tijd niet gedaan. Meester visgod was toch beter maar die zit nu op sbs6 aids.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
Ik kijk met het mes op tafel terugquote:Op woensdag 8 april 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
Vind Reid eigenlijk beter dan Visserquote:Op woensdag 8 april 2020 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oké voor deze keer ga ik kijken. Al een hele tijd niet gedaan. Meester visgod was toch beter maar die zit nu op sbs6 aids.
Ruim voortaan eerst je zooi op voordat je tv gaat kijkenquote:Op woensdag 8 april 2020 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk met het mes op tafel terug
Erg goede grap Renéquote:Op woensdag 8 april 2020 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ruim voortaan eerst je zooi op voordat je tv gaat kijken
@:caland check deze grap
Hou hiermee op.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg goede grap René
Ik heb er smakelijk om moeten lachen!
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kim Holland's productie amateur filmpjes zijn ook amusement
Niet smadelijk?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg goede grap René
Ik heb er smakelijk om moeten lachen!
wowquote:
Welkom terug makkerquote:Op woensdag 8 april 2020 21:36 schreef JanCees het volgende:
Snelste 2 dagen ooit trouwens.
JAAPGOD
@:doublepain
Bedankt voor de pm.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:36 schreef JanCees het volgende:
Snelste 2 dagen ooit trouwens.
JAAPGOD
@:doublepain
Hi ha ho.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:12 schreef KingRoland het volgende:
De moderatie mag wel wat zwaarder. Dezelfde groep users die het hier steeds komen verpesten elke keer weer.
Welkom terug makker.quote:
Fijnquote:Op woensdag 8 april 2020 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet. Denk ik.
Hallo niekquote:Op woensdag 8 april 2020 22:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze is ook leuk om je soundbar mee te testen, @:Doublepain
Prima hoor, al vind ik het nogal saai worden allemaal.quote:
Veel hetzelfde he zo de wekenquote:Op woensdag 8 april 2020 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima hoor, al vind ik het nogal saai worden allemaal.
Ja, en dan ook nog eens 0 sport.quote:
twitter:LynneMcCarthy twitterde op woensdag 08-04-2020 om 22:29:30He isn’t racist at all 🤣🙉🤦🏼♀️
#Corona #Covid https://t.co/htDnmn9rJe reageer retweet
Hoe dan?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:38 schreef aTypisch het volgende:
jaaa mijn claim tegen ryanair is bijna rond
2x 400 euro omdat we veel vertraging hadden door ze
voor een vlucht van 2x 30 euro
@aTypisch die links lult maar rechts vultquote:Op donderdag 9 april 2020 00:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:aTypisch
Ik weet dat je er bent. Leg eens uit. Schaam jij je niet?
maatje van me doet werk voor https://www.euclaim.nl/quote:Op donderdag 9 april 2020 00:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe dan?
Wij hadden begin maart drie uur vertraging. We kregen alleen een bon voor wat te vreten. Op de luchthaven althans.
????????????????????quote:Op donderdag 9 april 2020 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Atypisch die links lult maar rechts vult
voor wat?quote:Op donderdag 9 april 2020 00:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:aTypisch
Ik weet dat je er bent. Leg eens uit. Schaam jij je niet?
Europa of Europese Unie. Vlucht ging naar Oekraiïne.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maatje van me doet werk voor https://www.euclaim.nl/
als je 3 uur vertraging hebt zonder onvoorziene omstandigheden heb je recht op 400 euro vergoeding per ticket in europa
Grapje maat, kan mij je politieke voorkeur schelenquote:Op donderdag 9 april 2020 00:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
????????????????????
ik ben niet links
da week niequote:Op donderdag 9 april 2020 00:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Europa of Europese Unie. Vlucht ging naar Oekraiïne.
Ah zo.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
da week nie
je kunt daar vrijblijvend je claim indienen, no cure no pay en als het ze lukt pakken ze een deel
Wat heb je gegetenquote:Op donderdag 9 april 2020 00:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ah zo.
Dat is beneden mijn stand.
De bon voor het eten was meer waard dan ons vliegticket.
tis goedquote:Op donderdag 9 april 2020 00:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ah zo.
Dat is beneden mijn stand.
De bon voor het eten was meer waard dan ons vliegticket.
Niks. Ik haat wachtrijen dusdanig, dat ik m'n vriendin maar tevreden heb gesteld met een reep uit een automaat.quote:
Da's andere koek.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tis goed
ik zat in deze vlucht
https://www.ed.nl/eindhov(...)r-geregeld~a92d07d2/
Ik wacht altijd lekker relaxed op een bankje of bar, mij niet gezienquote:Op donderdag 9 april 2020 00:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Want iedereen gaat dan gelijk in die rij staan weet je wel @:Doublepain
op de bar? asociaalquote:Op donderdag 9 april 2020 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wacht altijd lekker relaxed op een bankje of bar, mij niet gezien
DOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wordt er ook niet dunner op hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |