abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192516335
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:33 schreef Kyran het volgende:
Krijg echt een slappe van PvdD ....

Lekker eigen agenda er bij pakken tijdens een crisis. Ze kunnen misschien wel een punt hebben, maar je gaat hier toch niet nu over discusseren man.
Ik neem even aan dat ze zeggen dat veel infectieziekten komen door het eten van vlees. Dat is een meer dan terecht punt en mogen ze zeker maken. Je mag toch ook wel zeggen dat het kabinet te laat kwam met maatregelen, ondanks dat dat een in het verleden gemaakte fout is?
pi_192516339
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heeft de regering gezegd dat dat niet ging gebeuren dan?
Hebben ze gezegd dat dat wel ging gebeuren dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192516345
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoezo niet mogelijk?
Als de gevraagde ic capaciteit stabiel blijft en de besmettingen binnen de perken kan het makkelijk.
Maar de overheid moet eerst even misbruik maken van de situatie met hun spionage eps, staatscontroles en allerlei maatregelen die alleen maar schadelijk zijn voor de maatschappij. Zonder ook maar zicht te geven op verbetering.
Poeh.
pi_192516346
Volgens mij is de regering heel duidelijk geweest, dat we in ieder geval tot 28 april de maatregelen moeten hanteren, dit op advies van de experts. Op 21 april gaat er gekeken worden wat er mogelijk is en natuurlijk weer op advies van de experts. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is.
pi_192516348
quote:

[..]

Hoezo niet mogelijk?
Als de gevraagde ic capaciteit stabiel blijft en de besmettingen binnen de perken kan het makkelijk.
Maar de overheid moet eerst even misbruik maken van de situatie met hun spionage eps, staatscontroles en allerlei maatregelen die alleen maar schadelijk zijn voor de maatschappij. Zonder ook maar zicht te geven op verbetering.
>> BNW
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192516360
quote:

[..]

Hoezo niet mogelijk?
Teveel Robert Jensen gekeken op YouTube??
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192516365
Overheid laat het land zo lang mogelijk in een lock-down, ondanks gigantische economische schade. Dit terwijl je kansen op herverkiezing drastisch verminderen in economische crisis.

FOK!-genot.
pi_192516367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:37 schreef Simmertje het volgende:
Volgens mij is de regering heel duidelijk geweest, dat we in ieder geval tot 28 april de maatregelen moeten hanteren, dit op advies van de experts. Op 21 april gaat er gekeken worden wat er mogelijk is en natuurlijk weer op advies van de experts. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is.
Als het over een week "super goed" blijkt te gaan is tot 28 april wachten wel zonde van je tijd.

Nu wil ik niet overdreven optimistisch doen ofzo maar het lijkt wel de goede kant op te gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 april 2020 @ 16:39:18 #59
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192516374
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:33 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Dan kijk je niet goed denk ik. Daarnaast : wat zou het belang van de politiek erbij zijn om een economie onnodig ernstig om zeep te helpen? Niets toch.

Ik denk dat ze alles wat zou kunnen binnen hun macht zullen aanwenden om e.e.a.niet onnodig lang te laten duren.

Het enige gevaar zit 'm wat dat betreft in de vertaling van de adviezen van dat OMT waar o.a. afgevaardigden vanuit het RIVM en de medische zorg in zitten. Die hebben primair oog voor de volksgezondheid en houden vanuit hun eigen expertise uiteraard minder rekening met overige belangen. En ik heb Rutte nu al diverse malen horen zeggen dat ze de adviezen min of meer 1 op 1 over nemen, na zogenaamde politieke toetsing.

Ik hoop maar dat die politieke toetsing ook echt iets om het lijf heeft. Dat zou dus kunnen inhouden dat Rutte op een gegeven moment adviezen van medici (experts op dit gebied o.a. virologen) gedeeltelijk naast zich neer moet gaan leggen en ik weet niet in hoeverre hij zoiets aandurft.
Ik hoop dit maar, want virologen zijn net als tandartsen wat dat betreft. Als het aan tandartsen gelegen had, was suiker totaal verbannen geweest want in hun ogen slecht voor de tanden.
Iedereen energieloos en futloos voor eeuwig. Want suiker is gewoon een noodzakelijke bouwstof.

Zie hier de virologen. Als het aan hun ligt gaan we nooit meer open totdat iedereen 100% immuun is voor een virus. Nou joepie, nooit meer biertjes doen of een simpele strandwandeling.

Tijd voor de vraag: 'jongens en nu realisme: we gaan open, wat hebben jullie nodig?'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192516375
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:37 schreef Simmertje het volgende:
Er volgt heus wel weer een verlenging. Zou ook wel goed zijn met het betere weer in aantocht kan het desastreuze gevolgen hebben op het moment dat er wordt versoepeld en iedereen het gevoel heeft dat alles weer kan zoals het voorheen was.
pi_192516376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als het over een week "super goed" blijkt te gaan is tot 28 april wachten wel zonde van je tijd.

Nu wil ik niet overdreven optimistisch doen ofzo maar het lijkt wel de goede kant op te gaan.
Hou het hier maar bij :)
pi_192516378
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik neem even aan dat ze zeggen dat veel infectieziekten komen door het eten van vlees. Dat is een meer dan terecht punt en mogen ze zeker maken. Je mag toch ook wel zeggen dat het kabinet te laat kwam met maatregelen, ondanks dat dat een in het verleden gemaakte fout is?
Zij hadden het over het gif dat er in de kassen wordt gebruikt toen het ging over de steunmaatregelen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2020 @ 16:39:32 #63
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192516379
quote:

[..]

Hoezo niet mogelijk?
IC capaciteit zit bijna 200% boven wat wij normaal aankunnen, reguliere zorg is afgeschaald, IC personeel draait overuren, wij hebben nog geen enkel idee over hoeveel mensen er besmet zijn, nog vandaag zijn er ruim 300 mensen extra bijgekomen bij het aantal opgenomen patiënten in ziekenhuizen etc. etc.

Het is nog VEELS te vroeg om maatregelen te versoepelen. Daarnaast lijk jij gewoon niet te willen snappen dat dit hele gebeuren zich gewoon zal gaan herhalen zodra je alles weer open gooit. Ik snap gewoon niet hoe je dat niet kan snappen.

Daarom moet er iets komen, iets gebeuren, iets bedacht worden om te voorkomen dat wij in herhaling gaan vallen en iedere 3-4 weken weer twee maanden op slot moeten. Zo moeilijk is het toch niet.

Dan kan je hier wel lopen schreeuwen met je BNW meuk, maar dat gaat niks veranderen.
  woensdag 8 april 2020 @ 16:39:49 #64
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192516383
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:37 schreef Oekelele het volgende:

[..]

Teveel Robert Jensen gekeken op YouTube??
Wie?
1947-2016
pi_192516385
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overheid laat het land zo lang mogelijk in een lock-down, ondanks gigantische economische schade. Dit terwijl je kansen op herverkiezing drastisch verminderen in economische crisis.

FOK!-genot.
1 user genot, dit heeft niets met FOK! te maken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2020 @ 16:40:22 #66
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192516394
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee, daar ging het niet over. Leuke poging.
pi_192516397
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Tijd voor de vraag: 'jongens en nu realisme: we gaan open, wat hebben jullie nodig?'.
Voldoende IC capaciteit wat we bereiken doormiddel van een intelligente lockdown. Succes kabinet! :)
pi_192516400
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:39 schreef maan_man het volgende:

[..]

Zij hadden het over het gif dat er in de kassen wordt gebruikt toen het ging over de steunmaatregelen.
Ah, dank voor de reactie. Nee dat is niet heel relevant op dit moment.
pi_192516413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

We hebben het over de eerste dag dat er een aantal bedden op de IC vrijkomen en mensen beginnen al over versoepelen van de maatregelen :') , van super goed is dus nog lang geen sprake, het gaat op zijn hoogst voor het eerst enigszins de goede kant op.
pi_192516416
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

1 user genot, dit heeft niets met FOK! te maken.
Je leest het op FOK!. Ik zeg niet dat heel FOK! er zo over denkt, dat is zeker niet het geval.
pi_192516429
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je leest het op FOK!. Ik zeg niet dat heel FOK! er zo over denkt, dat is zeker niet het geval.
Je leest het op 1001 plekken en op FOK!.
pi_192516435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hou het hier maar bij :)
Why?

"het lijkt de goede kant op te gaan" mag niet gehoord worden?
  woensdag 8 april 2020 @ 16:43:06 #73
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_192516438
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:41 schreef Simmertje het volgende:

[..]

We hebben het over de eerste dag dat er een aantal bedden op de IC vrijkomen en mensen beginnen al over versoepelen van de maatregelen :') , van super goed is dus nog lang geen sprake, het gaat op zijn hoogst voor het eerst enigszins de goede kant op.
Mja, dat dus, ik heb juist het idee dat we dit voorlopig nog een tijd aan moeten houden zodat alles onder controle kan blijven. En dan juist heel gefaseerd dingen versoepelen terwijl je de hele tijd in de gaten houdt wat het effect heeft.

"Alles kan weer open!" gaat natuurlijk nooit gebeuren, ook niet met één of andere app.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 8 april 2020 @ 16:43:37 #74
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192516446
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Why?

"het lijkt de goede kant op te gaan" mag niet gehoord worden?
Nee, hier heerst nog steeds de paniek.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 8 april 2020 @ 16:44:10 #75
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192516455
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

IC capaciteit zit bijna 200% boven wat wij normaal aankunnen, reguliere zorg is afgeschaald, IC personeel draait overuren, wij hebben nog geen enkel idee over hoeveel mensen er besmet zijn, nog vandaag zijn er ruim 300 mensen extra bijgekomen bij het aantal opgenomen patiënten in ziekenhuizen etc. etc.

Het is nog VEELS te vroeg om maatregelen te versoepelen. Daarnaast lijk jij gewoon niet te willen snappen dat dit hele gebeuren zich gewoon zal gaan herhalen zodra je alles weer open gooit. Ik snap gewoon niet hoe je dat niet kan snappen.

Daarom moet er iets komen, iets gebeuren, iets bedacht worden om te voorkomen dat wij in herhaling gaan vallen en iedere 3-4 weken weer twee maanden op slot moeten. Zo moeilijk is het toch niet.

Dan kan je hier wel lopen schreeuwen met je BNW meuk, maar dat gaat niks veranderen.
BNW meuk? Hoezo?

Iets bedacht worden... ja. Gooi de wereld een half jaar op slot en onder staatstoezicht. Goed bedacht hoor. Miljoenen die straks op straat leven.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')