Succes! Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 12 april 2020 15:55 schreef minilot het volgende:
Uitgeprinte liniaal en nietjesloos nietmachientje paraat, het Gram pancake-avontuur kan van start!
Ik ben zo benieuwd!quote:Op zondag 12 april 2020 15:55 schreef minilot het volgende:
Uitgeprinte liniaal en nietjesloos nietmachientje paraat, het Gram pancake-avontuur kan van start!
Oh kijk nu hoe geweldig!quote:Op zondag 12 april 2020 17:14 schreef minilot het volgende:
Door onhandig omdraaien twee rommelige exemplaren, waarvan één al ingezakt.Ik denk dat de vrijevormversie van @:AnneX een stuk beter bakt.
Niettemin lekker en heel, heel fluffy, alsof je een licht zoetig wolkje eet
[ afbeelding ]
Ik vind ze er heel fluffy uitzien! Ik had ze niet eens omgedraaid gekregen vermoed ik!quote:Op zondag 12 april 2020 17:14 schreef minilot het volgende:
Door onhandig omdraaien twee rommelige exemplaren, waarvan één al ingezakt.Ik denk dat de vrijevormversie van @:AnneX een stuk beter bakt.
Niettemin lekker en heel, heel fluffy, alsof je een licht zoetig wolkje eet
[ afbeelding ]
Zo al jullie bijdragen eens even op laptopscherm bekijken
quote:Op zondag 12 april 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder zei altijd de eerste mislukt altijd. Nou ik heb nieuws. Maar wel lekker één gewone en 1 met spek en één met spek en kaas. [ link | afbeelding ]
Volgens mij was dit ook de eerste keer dat ik pannenkoeken maakte. Daar heb ik een moeder voorquote:Op zondag 12 april 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind ze er heel fluffy uitzien! Ik had ze niet eens omgedraaid gekregen vermoed ik!
[..]![]()
![]()
Dezen zien er perfect uit vergeleken bij mijn pannenkoeken. Die zelf maken heb ik opgegevenquote:Op zondag 12 april 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder zei altijd de eerste mislukt altijd. Nou ik heb nieuws. Maar wel lekker één gewone en 1 met spek en één met spek en kaas. [ link | afbeelding ]
Dit is de allereerste keer dat ik iemand pannenkoeken zie maken met een deksel op de panquote:
Mislukte zijn wel de lekkerstequote:Op zondag 12 april 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
Uhhh ik zit hier al een tijdje hoorquote:Op zondag 12 april 2020 17:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mislukte zijn wel de lekkerste
Welkom in CUL Soury
Dan werd een welkom ook wel eens tijdquote:
quote:
Ik heb een 50 jaar oude gietijzeren koekenpan. Ik moet weer eens een kopen met zo'n laagjequote:Op zondag 12 april 2020 17:34 schreef Yinny het volgende:
@:minilot gaaaaaf! Nu wil ik ze ook gaan maken...
@:soury oefening baart kunst, dus gewoon veeel vaker pannenkoeken maken 😊
Een hoop verschillende pannenkoeken! Echt leuk!
Hij is niet rond haha. Maar simpel is vaak ook t lekkerstquote:Op zondag 12 april 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een 50 jaar oude gietijzeren koekenpan. Ik moet weer eens een kopen met zo'n laagje
Niet doen, gaaf dat je die pan nog hebtquote:Op zondag 12 april 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een 50 jaar oude gietijzeren koekenpan. Ik moet weer eens een kopen met zo'n laagje
Ik doe dat ding niet weg hoor, maar een moderne kan er wel bij.quote:Op zondag 12 april 2020 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet doen, gaaf dat je die pan nog hebt
Mooie manier om de overschot te gebruiken!quote:Op maandag 13 april 2020 10:01 schreef Farenji het volgende:
Gisteravond had ik een flink zuurdesemstarteroverschot (het bubbelde zowat de pot uit) dus besloot ik maar wat overnight sourdough pancakes te maken. Vanochtend stond het beslag te bubbelen als een gek en was het ook flink gegroeid. Dus vandaag weer pannekoeken, en ik heb er nu zoveel dat ik ze echt niet op krijg. Dus waarschijnlijk morgen alweer.
[ afbeelding ]
Zeker, en ze zijn erg lekker, zit meer smaak aan dan gewone pannekoeken.quote:Op maandag 13 april 2020 10:06 schreef Yinny het volgende:
[..]
Mooie manier om de overschot te gebruiken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Ik doe het overschot aan pannenkoeken altijd per 2 verpakt de vriezer, werkt echt prima.quote:Op maandag 13 april 2020 10:16 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zeker, en ze zijn erg lekker, zit meer smaak aan dan gewone pannekoeken.
quote:Op maandag 13 april 2020 11:54 schreef LeSage het volgende:
Wij mochten vanmorgen eindelijk ook aan de pannenkoeken![]()
Ik had een recept met karnemelk en dat had ik gisteren ook al nodig voor de scones, dus dat kwam mooi uit.HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dacht even dat ik naar een foto zat te kijken die ik had gemaakt
![]()
Precies dezelfde manier. Ik hou altijd het recept van 24Kitchen aan voor American pancakes. Dus ook o.a. met karnemelk. Heerlijk recept... 'niks meer aan doen'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje overbelicht maar mag de pannenkoekenpret niet drukken![]()
Goed idee, had er nog zes over en in de koelkast blijven ze niet zo lang goed.quote:Op maandag 13 april 2020 12:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe het overschot aan pannenkoeken altijd per 2 verpakt de vriezer, werkt echt prima.
quote:Op maandag 13 april 2020 12:30 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hadacht even dat ik naar een foto zat te kijken die ik had gemaakt
![]()
Precies dezelfde manier. Ik hou altijd het recept van 24Kitchen aan voor American pancakes. Dus ook o.a. met karnemelk. Heerlijk recept... 'niks meer aan doen'.Ja in het recept voor zuurdesempannekoeken moest ook karnemelk, nu had ik dat niet dus heb ik half melk half yoghurt gebruikt. Ik vond karnemelk vroeger als kind altijd vies, heb het daarom echt al meer dan twintig jaar niet meer geprobeerd, misschien toch weer eens doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje overbelicht maar mag de pannenkoekenpret niet drukken
Karnemelk is ook viesquote:Op maandag 13 april 2020 12:36 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja in het recept voor zuurdesempannekoeken moest ook karnemelk, nu had ik dat niet dus heb ik half melk half yoghurt gebruikt. Ik vond karnemelk vroeger als kind altijd vies, heb het daarom echt al meer dan twintig jaar niet meer geprobeerd, misschien toch weer eens doen...
Tja... Ik vond zuurkool vroeger ook vies, daar vreet ik nu bakken van weg. Misschien lust ik karnemelk nu opeens ook.quote:Op maandag 13 april 2020 12:37 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Karnemelk is ook vieshelemaal mee eens. Ik zou het nooit zo drinken. Maar in pannenkoekenbeslag / eindresultaat dus, proef je het beslist niet terug.
Proberen kan altijdquote:Op maandag 13 april 2020 12:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Tja... Ik vond zuurkool vroeger ook vies, daar vreet ik nu bakken van weg. Misschien lust ik karnemelk nu opeens ook.
Daaromquote:Op maandag 13 april 2020 12:59 schreef LeSage het volgende:
Nutella = hazelnootpasta.
Dus je hebt gewoon merkloze nutella in huis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |