abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192509201
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:02 schreef Coco. het volgende:

[..]

Ik doe niet mee aan die app.
Je gaat niet zonder kunnen en de regering mag het in het belang van de volksgezondheid gewoon verplicht stellen.
Zonder die app zal je niet een winkel in mogen, niet naar je werk kunnen gaan, niet buiten een rondje mogen wandelen want dan komt er gewoon een sanctie op te staan omdat je anderen moedwillig in gevaar brengt.

Ik ben ook tegen die app. Maar je gaat moeten.
  Moderator woensdag 8 april 2020 @ 09:07:47 #32
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_192509223
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:06 schreef quirina het volgende:

[..]

Je gaat niet zonder kunnen en de regering mag het in het belang van de volksgezondheid gewoon verplicht stellen.
Zonder die app zal je niet een winkel in mogen, niet naar je werk kunnen gaan, niet buiten een rondje mogen wandelen want dan komt er gewoon een sanctie op te staan omdat je anderen moedwillig in gevaar brengt.

Niet iedereen heeft een smartphone.
What can change the nature of a man?
  woensdag 8 april 2020 @ 09:08:17 #33
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192509233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:00 schreef houdafstand het volgende:

[..]

De Jonge had het gisteren over buitenlandse apps (hij had het er nog over met zijn Britse collega), dus ik denk niet dat Nederland een eigen app gaat ontwikkelen. Wij gaan vermoedelijk of de Britse NHS app gebruiken of wij maken gebruiik van Pan-European Privacy-Preserving Proximity Tracing (een initiatief van acht Europese landen (https://www.pepp-pt.org/).
Dat klinkt hoopvol. Misschien moeten we deze lichtpuntjes van de crisis gaan koesteren: dat er eens gekeken wordt wat er al werkt in plaats van dat we weer gaan aanbesteden en opgescheept worden met de Anselmo Breda's van deze wereld.
pi_192509239
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:02 schreef Coco. het volgende:

[..]

Ik doe niet mee aan die app.
Ik wel, zolang de gegevens niet langer dan 21 dagen worden opgeslagen. En dat verder niemand bij de (versleutelde) gegevens kan. Dat hoeft volgens mij ook niet, als de app met Bluetooth werkt?

Sowieso krijg je pas bericht als je 10-15 minuten lang bij besmet persoon hebt gestaan/gezeten.

Nu word je opgespoord door de GGD (kan enkele dagen duren). Straks krijg je een seintje van een app ipv de GGD. Prima toch? :@
pi_192509249
Kijk wnl mensen.
  woensdag 8 april 2020 @ 09:09:08 #36
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192509251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:03 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Totdat er een vaccin of medicijn wordt ontwikkeld is dat één van de enige twee opties die je hebt om de situatie niet gierend uit de klauwen te laten lopen, de andere is vergaande social distancing maatregelen intact houden. Welke heb je liever?
Die social distancing blijft hoe dan ook van kracht toch?

Rutte sprak immers over een "1,5 meter-samenleving" de komende tijd.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_192509252
quote:

[..]

Dit slaat nergens op want het zal praktisch niet uit te voeren zijn.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator woensdag 8 april 2020 @ 09:09:35 #38
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_192509258
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:08 schreef houdafstand het volgende:

[..]

Ik wel, zolang de gegevens niet langer dan 21 dagen worden opgeslagen. En dat verder niemand bij de (versleutelde) gegevens kan.
haha
What can change the nature of a man?
pi_192509262
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:09 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Die social distancing blijft hoe dan ook van kracht toch?

Rutte sprak immers over een "1,5 meter-samenleving" de komende tijd.
dat denk ik wel, in ieder geval tot er een vaccin is.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_192509279
quote:

[..]

Ik zie dat jij de app al helemaal kent en weet welke maatregelen gaan volgen, zoals winkels niet meer in mogen. :s)
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 8 april 2020 @ 09:11:27 #41
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192509296
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik ook niet nee.
Ik denk dat je geen keus gaat krijgen. De overheid mag dit afdwingen in het kader van de volksgezondheid, ook als je het beredeneert als Brugman in zijn beste dagen. De agent die jou terug naar binnen stuurt en beboet gaat dat hele verhaal niet eens aanhoren en voert gewoon het beleid uit.

Niet dat ik er kapot van ben, helemaal omdat ik weet hoe de overheid met onze gegevens omgaat en hoe slecht de beveiliging ervan is.
pi_192509312
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op want het zal praktisch niet uit te voeren zijn.
De meesten in Nederland hebben een smartphone. Providers geven gewoon door wat voor telefoons er gebruikt worden hoor.
En aan de hand van de hoeveelheid smartphones kunnen ze blijkbaar genoeg meten en weten.
Als je geen smartphone hebt zal je binnen moeten blijven in Isolatie.
pi_192509330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:10 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik zie dat jij de app al helemaal kent en weet welke maatregelen gaan volgen, zoals winkels niet meer in mogen. :s)
Zo werkt die app in Taiwan wel. Ze scannen je foon en ze scannen je temperatuur.
Daarna mag je een winkelkarretje pakken of gebruik maken van het openbaar vervoer.
  woensdag 8 april 2020 @ 09:13:51 #44
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192509332
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:09 schreef Fukushima het volgende:

[..]

dat denk ik wel, in ieder geval tot er een vaccin is.
Ja maar...rondneuken -O-
Ff serieus, het zou moeten dat dat de richtlijn is, maar als je nu al ziet hoeveel lakser mensen worden, dan moet je echt de komende weken iedereen helemaal de moeder gaan handhaven om te voorkomen dat mensen hun uitgestelde libido, sociale behoeften, reislust etc. toch gaan botvieren.
pi_192509340
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:12 schreef quirina het volgende:

[..]

De meesten in Nederland hebben een smartphone. Providers geven gewoon door wat voor telefoons er gebruikt worden hoor.
En aan de hand van de hoeveelheid smartphones kunnen ze blijkbaar genoeg meten en weten.
Als je geen smartphone hebt zal je binnen moeten blijven in Isolatie.
:') alsof er alarmbellen af gaan als je je smartphone op de keukentafel laat liggen wanneer je de deur uit stapt. Wat een aluhoedje niveau hier ineens zeg, ga lekker naar BNW.
pi_192509341
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:07 schreef Coco. het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft een smartphone.
Dit.
Het zal ze nog verbazen hoeveel mensen er geen smartphone hebben.
Krijgen die een boete? :')

Buiten dat, op mijn prive mobiel die ik van mijn eigen centjes gekocht heb, zonder enige subsidie of bijdrage van het rijk, maak ik toch echt helemaal zelf uit of ik deze app installeer of niet.
Het zou wat worden zeg... :|W

En daarnaast: wie gaan dit controleren en handhaven, lol?! De app polisie?! :+
:')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  woensdag 8 april 2020 @ 09:14:37 #47
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192509342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik denk dat je geen keus gaat krijgen. De overheid mag dit afdwingen in het kader van de volksgezondheid, ook als je het beredeneert als Brugman in zijn beste dagen. De agent die jou terug naar binnen stuurt en beboet gaat dat hele verhaal niet eens aanhoren en voert gewoon het beleid uit.

Niet dat ik er kapot van ben, helemaal omdat ik weet hoe de overheid met onze gegevens omgaat en hoe slecht de beveiliging ervan is.
Succes met mensen verplichten om een mobiel mee te nemen, vooral bij ouderen.(die überhaupt al geen smartphone hebben vaak en geen app kunnen installeren)
pi_192509361
Zet wnl aan mensen. En kijk.
  woensdag 8 april 2020 @ 09:16:24 #49
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192509372
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:13 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja maar...rondneuken -O-
Ff serieus, het zou moeten dat dat de richtlijn is, maar als je nu al ziet hoeveel lakser mensen worden, dan moet je echt de komende weken iedereen helemaal de moeder gaan handhaven om te voorkomen dat mensen hun uitgestelde libido, sociale behoeften, reislust etc. toch gaan botvieren.
Spot er maar mee.

Ik krijg ondertussen behoorlijke kramp in mijn rechterhand.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_192509381
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:13 schreef quirina het volgende:

[..]

Zo werkt die app in Taiwan wel. Ze scannen je foon en ze scannen je temperatuur.
Daarna mag je een winkelkarretje pakken of gebruik maken van het openbaar vervoer.
En waarom zouden we direct op hun toer gaan?

Overigens mensen die deze app inbreuk vinden terwijl een ieders data al 40x is verkocht de afgelopen jaren
pi_192509383
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Succes met mensen verplichten om een mobiel mee te nemen, vooral bij ouderen.(die überhaupt al geen smartphone hebben vaak en geen app kunnen installeren)
Twee maanden geleden hadden we ook niet gedacht allemaal met dit weer in ons huis te zitten, en dat je buren een kliklijn kunnen bellen als jij een feestje hebt.
  woensdag 8 april 2020 @ 09:17:33 #52
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192509391
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:15 schreef quirina het volgende:
Zet wnl aan mensen. En kijk.
nooit
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_192509400
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:17 schreef influcted het volgende:

[..]

En waarom zouden we direct op hun toer gaan?

Overigens mensen die deze app inbreuk vinden terwijl een ieders data al 40x is verkocht de afgelopen jaren
Dat vind ik ook zo hypocriet dus. Iedereen met zijn google maps, tinder en weet ik veel wat op zijn mobiel en dan nu druk maken om deze app :').
  woensdag 8 april 2020 @ 09:18:26 #54
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192509413
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:13 schreef quirina het volgende:

[..]

Mijn lichaamstemperatuur zit normaal rond de 36 graden. Bij 37 is er iets mis en 37,5-38 -wat niet eens geldt als koorts voor andere mensen- ben ik goed ziek. Dan ben ik alleen nog maar en dan ben ik nog symptomatisch ook.

Als mensen verstandig zijn, blijven ze binnen als ze voelen dat er iets mis is. Er zijn er zat echter die dit niet doen en zonder te hoge lichaamstemperatuur toch even boodschappen gaan doen of naar de bouwmarkt moeten.

In Thailand liep een zwaar zieke man rond die gemeten werd op 36 graden, iemand in zijn gezicht spuugde en een paar uur later door door Corona in de trein lag.

Die thermometers halen denk ik veel te weinig uit.
pi_192509422
Hoe gaat die app eigenlijk heten?

1984

? :?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_192509428
by_dope_demand twitterde op woensdag 08-04-2020 om 09:17:29 Nog 'maar' 77 coronapatienten in het Amphia. Laagste aantal in twee weken. reageer retweet
  woensdag 8 april 2020 @ 09:19:57 #57
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192509434
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:17 schreef _I het volgende:

[..]

Twee maanden geleden hadden we ook niet gedacht allemaal met dit weer in ons huis te zitten, en dat je buren een kliklijn kunnen bellen als jij een feestje hebt.
Maar we zitten ook niet allemaal in ons huis.
pi_192509448
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Maar we zitten ook niet allemaal in ons huis.
Vertel dat jezelf.

Waar ga jij heen op vakantie dit jaar?
pi_192509467
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:20 schreef _I het volgende:

[..]

Vertel dat jezelf.

Dat is iets heel anders dan dat je opgesloten zit in je huis. We kunnen nog steeds naar buiten. Vakantie is een luxe die we helaas moeten opofferen de komende tijd. Vooral ook omdat het in andere landen een stuk minder goed gaat dan hier in Nederland.
pi_192509472
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:20 schreef _I het volgende:

[..]

Vertel dat jezelf.

Tuinesië voor iedereen dit jaar!
Of Balkonië!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: