https://www.bol.com/nl/p/(...)1_29.44.ProductImagequote:
Pics van je nichtjequote:Op dinsdag 7 april 2020 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_29.44.ProductImage
Deze puzzel 'voor mijn nichtje' en het boek 1984.
Werkt dat ook in VBLquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elke post waarin je meldt dat er geen experts in COR zitten wordt verwijderd
Overijverige mods. Die trekken het zelf ook niet meer. Waardeloos in crisistijd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet normaal daar jaquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paywallquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niet normaal daar jaHeb zelf ook voor eerst ban gekregen daar
![]()
Topics daar slaan ook totaal dood omdat iedereen gebanned wordt & 1/3'de posts gewoon verwijderd wordt. Is het weer eens druk op Fok wordt het kapot gemod
https://www.telegraaf.nl/(...)ere-tijd-uitgesloten
misbruik van macht en triggerhappyquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een paar posts in COR. Helemaal niet zo erg. Maar zodra ze iets zien wat ze kunnen aangrijpen om te janken bij de FA's voor een ban, dan doen ze dat. CORRED.
Ik weet hoe @Coco. over mij denkt, dus door deze post laat ik me niet gek maken.quote:
Wat ben je ook een zielig mannetje.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:49 schreef Tjacka het volgende:
Oei. Nu wel echt zin om mijn maten uit COR te waarschuwen voor deze posts.
Goed gedaan maat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet hoe @:Coco. over mij denkt, dus door deze post laat ik me niet gek maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Dit mag niet. Mentions naar COR mensen mag niet. Al weet ik niet of jij ook risico loopt op een ban. Zou wel grappig zijn eigenlijk. Een mod met een ban.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:49 schreef Tjacka het volgende:
Oei. Nu wel echt zin om mijn maten uit COR te waarschuwen voor deze posts.
Wat mag nog wel in COR?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit mag niet. Mentions naar COR mensen mag niet. Al weet ik niet of jij ook risico loopt op een ban. Zou wel grappig zijn eigenlijk. Een mod met een ban.
Er zijn daar gesloten topics waar meer dan de helft nog is verwijderd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niet normaal daar jaHeb zelf ook voor eerst ban gekregen daar
![]()
Topics daar slaan ook totaal dood omdat iedereen gebanned wordt & 1/3'de posts gewoon verwijderd wordt. Is het weer eens druk op Fok wordt het kapot gemod
https://www.telegraaf.nl/(...)ere-tijd-uitgesloten
quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit mag niet. Mentions naar COR mensen mag niet. Al weet ik niet of jij ook risico loopt op een ban. Zou wel grappig zijn eigenlijk. Een mod met een ban.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed gedaan maat.Ik kan geen hoogte van je krijgen. De ene keer kom je met zinnige posts, de andere keer gedraag je je als de tweelingbroer van @KingRoland .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik post daar niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen. Ik heb al een paar COR bans meegepakt. Allemaal onterecht.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan geen hoogte van je krijgen. De ene keer kom je met zinnige posts, de andere keer gedraag je je als de tweelingbroer van @:KingRoland .
Ja.quote:
Een ban kan opgeheven worden Tjacka.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
Jij zegt dat je door mij een CORban hebt. Maar die heb je helemaal niet??
Nouja een ruzie dan toch ook? Aangezien jij vooral boos was vanwege die ban! Ik heb uiteraard enorm mijn best gedaan om je vrij te krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ban kan opgeheven worden Tjacka.
vanquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja een ruzie dan toch ook? Aangezien jij vooral boos was vanwege die van! Ik heb uiteraard enorm mijn best gedaan om je vrij te krijgen.
Ik gedraag mij de laatste tijd voorbeeldig zodat @GGMM mijn CORban opheffenquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ban kan opgeheven worden Tjacka.
watquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gedraag mij de laatste tijd voorbeeldig zodat @:ggmm mijn CORban opheffen
mijn CORban opheffenquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gedraag mij de laatste tijd voorbeeldig zodat @:ggmm mijn CORban opheffen
Ik hou al op.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
blijkbaar ben je dus gewoon op oorlogspad
lolquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn hele leven al niet
net naar de kerk geweest
Nee juist ik word gedemoniseerd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:06 schreef KingRoland het volgende:
ik word gedemoniseerd door @:el-stinho
Waar gaat Johan over praten?quote:
Op de bank ja.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zit dus al 40 minuten voor lul.
quote:
Dat topic was die zes maanden ban wel waard.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:56 schreef Zipportal het volgende:
LEF / Krijgt Nouri contractverlenging?
LEFFED. @:de_kraam
Nee, gaat daar puur nog heen om zijn muziekprojecten te promoten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Krijgt Johan ook voor zo'n showtje betaald
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De oudere jongere zit in zwaar weer.
Hallo Grote Leiderquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:13 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport@:caland
Oh en ' mijn CORban opheffen'
Sportief dat je me gelijk mentiont
Zou vast wel vol zitten zo'n zaalquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, gaat daar puur nog heen om zijn muziekprojecten te promoten.
Het wordt in COR blijkbaar niet gewaardeerd als je het over vleermuis vretende gele apen hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat topic was die zes maanden ban wel waard.
oh nee JanCees opende hem. JCgod
Lekker bezig maat. Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:13 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport@:caland
Oh en ' mijn CORban opheffen'
Sportief dat je me gelijk mentiont
Is dit kritiek over de mods in COR?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt in COR blijkbaar niet gewaardeerd als je het over vleermuis vretende gele apen hebt.
Ze moeten dat COR gewoon in quarantaine gooien. Iedereen die daar post mag niet meer weg.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt in COR blijkbaar niet gewaardeerd als je het over vleermuis vretende gele apen hebt.
kut bejaardenquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks wat minder vol, de doelgroep heeft het vrij lastig.
Gesport.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat. Wat heb je gedaan?
Dat het grote Jaap topic naar ONZ werd verplaatst was wel schandalig ja.quote:
@Doublepainquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gesport.
En me tijdens het sporten ook nog even nuttig gemaakt voor FOK!
Notes uitdelen is geen sport.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gesport.
Ik kijk er eigenlijk bijna niet meer.quote:
Jaap is bijna nog een grotere baas dan JC.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat het grote Jaap topic naar ONZ werd verplaatst was wel schandalig ja.
Oh, toch niet meegelezen in de sc? Dan heb ik een GROOT PROBLEEM.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gesport.
Heb ik al afgehandeld.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, toch niet meegelezen in de sc? Dan heb ik een GROOT PROBLEEM.
Joy Beune is ook lekker.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
Die Jutta, die ik niet eens kende, ziet er trouwens niet verkeerd uit.
Wat heb je precies afgehandeld?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al afgehandeld.
Was nog wel vergeten te zeggen: Mimimimimi
Je bent zelf lekker.quote:
dat wil hij niet zeggen, vroeg het laatst ook, top secretquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat. Wat heb je gedaan?
Daar had ik ook nog nooit van gehoord. Die schaatssters zijn er zeker op vooruit gegaan sinds ik het helemaal niet meer volg.quote:
Alleen tokkies betalen met contant geld.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Kunt goffetomme nergens meer met contant geld betalen.
De tijden van Renate Groenewold zijn wel voorbij ja.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar had ik ook nog nooit van gehoord. Die schaatssters zijn er zeker op vooruit gegaan sinds ik het helemaal niet meer volg.
Of Wuust.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tijden van Renate Groenewold zijn wel voorbij ja.
Start van de NWO ditquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat het daar zo gaat. Ik ben 40-45 uur per week voor mijn werk bezig met COR. Ik weet er best wat van en praat er graag over. Alleen had het zoveel beter kunnen zijn.quote:
ik had vroeger een Joy in de klas. Dat was echt een lekker wijf. Die heeft ooit - volledig out of the blue - haar vagina aan mij geshowd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar had ik ook nog nooit van gehoord. Die schaatssters zijn er zeker op vooruit gegaan sinds ik het helemaal niet meer volg.
Zit je met zwart geld?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Jij zou willen dat jij mijn zwarte pegels had, padjepeeër.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen tokkies betalen met contant geld.
Erg jammer. Ik zoek nog naar leuke sporten aangezien ik niet meer mag tennissen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat wil hij niet zeggen, vroeg het laatst ook, top secret
Jij lekt privacygevoelige informatie begreep ik.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg jammer dat het daar zo gaat. Ik ben 40-45 uur per week voor mijn werk bezig met COR. Ik weet er best wat van en praat er graag over. Alleen had het zoveel beter kunnen zijn.
Helemaal als ze eenmaal de pik op je hebben. Elk grapje komt je dan op een note (of ban) te staan. Terwijl ze zelf vrijwel nooit inhoud produceren in de topics. Meestal posts van 1 zin die weinig toevoegen. Ik vind daar wel wat van.
Ze zijn daar zelf natuurlijk DE experts.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg jammer dat het daar zo gaat. Ik ben 40-45 uur per week voor mijn werk bezig met COR. Ik weet er best wat van en praat er graag over. Alleen had het zoveel beter kunnen zijn.
Helemaal als ze eenmaal de pik op je hebben. Elk grapje komt je dan op een note (of ban) te staan. Terwijl ze zelf vrijwel nooit inhoud produceren in de topics. Meestal posts van 1 zin die weinig toevoegen. Ik vind daar wel wat van.
Roger is nog wel aan het tennissen, als je een filmpje stuurt krijg je tips.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik zoek nog naar leuke sporten aangezien ik niet meer mag tennissen.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:24 schreef Tjacka het volgende:
Heb ik zojuist GGMM betrapt op lekken?
Lekken is vertrekken!!
Die doet het met alles dat beweegt dacht ik.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft met een andere (lelijke) schaatsster.
- Ja. Best veel zwart geld nog.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit je met zwart geld?
Die debiel uit Weert heeft me niet teruggemaild. Wat is dat voor volk daar?
Hoe gaat het verder met Adolf?
Wat een leuk weetje Lans!quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik had vroeger een Joy in de klas. Dat was echt een lekker wijf. Die heeft ooit - volledig out of the blue - haar vagina aan mij geshowd.
Ik noemde een patiënt van ons met een BMI > 55 een stevig vrouwtje. Of viesdik. Zoiets.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij lekt privacygevoelige informatie begreep ik.
Zeker. Was nog niet in de tijd van smartphones dus ik heb er geen foto van getrokken. Had ik dat wel gedaan had ik hem jou doorgestuurd. Het was een redelijk mooie vagina. Als ik haar nu nog wel eens tegenkom groet ze me ook nog gewoon.quote:
Onterecht!quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik noemde een patiënt van ons met een BMI > 55 een stevig vrouwtje. Of viesdik. Zoiets.
Ik werd toen flink aangepakt ja.
Is het nog steeds een lekker wijf?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Was nog niet in de tijd van smartphones dus ik heb er geen foto van getrokken. Had ik dat wel gedaan had ik hem jou doorgestuurd. Het was een redelijk mooie vagina. Als ik haar nu nog wel eens tegenkom groet ze me ook nog gewoon.
Erg leuk voor Adolf. Mag hij wel in de buurt komen van andere honden? Of moet hij afstand houden?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
- Ja. Best veel zwart geld nog.
- Wat een anus. Staat zeker niet symbool voor alle Weertenaren. Al ben ik er niet geboren en getogen en voel me dus in mindere mate aangesproken.
- Voor Adolf is dit hele corona-gebeuren een grote kermis. We gaan heel veel wandelen.
Jawel. Niet top of zo. Maar ze doet er moeite voor. En dat is al heel wat toch? Wat me wel opvalt nu ik haar profiel check is dat ze enorm grote wenkbrauwen heeft. Daar zou ze toch iets aan mogen doen.quote:
Wat is contact geldquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:32 schreef PicoMMP het volgende:
Gelukkig kun je bij de dealer gewoon nog je stash halen met contact geld.
Weet je wat pas erg is?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Niet top of zo. Maar ze doet er moeite voor. En dat is al heel wat toch? Wat me wel opvalt nu ik haar profiel check is dat ze enorm grote wenkbrauwen heeft. Daar zou ze toch iets aan mogen doen.
Hij is zo een blije hond hè. Als hij een andere hond ziet begint hij meteen te piepen en zulks. Ik heb daar nog een leuke anekdote over.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk voor Adolf. Mag hij wel in de buurt komen van andere honden? Of moet hij afstand houden?
Ik snap dat dus echt niet hé.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is?
Getekende wenkbrauwen.
Fijn zeg. Het is niet dat je er wat aan kan laten doen in deze rare tijden!quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Niet top of zo. Maar ze doet er moeite voor. En dat is al heel wat toch? Wat me wel opvalt nu ik haar profiel check is dat ze enorm grote wenkbrauwen heeft. Daar zou ze toch iets aan mogen doen.
quote:
Zeker. Maar sommige vrouwen kunnen niet anders. Aan de andere kant, ik heb nog nooit een vrouw gezien met getekend schaamhaar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is?
Getekende wenkbrauwen.
Tondeuse hè.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn zeg. Het is niet dat je er wat aan kan laten doen in deze rare tijden!
Ik heb ooit gevoetbald tegen iemand die zijn kop zwart verfde omdat die helemaal kaal was. Als die begon te zweten zag dat heel raar uit.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat zijn toch vrouwen met nauwelijks haartjes of juist die lui zijn om ze bij te houden?
Kom maar op met die anekdote dan. @maxi-mus en ik zitten er klaar voor.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is zo een blije hond hè. Als hij een andere hond ziet begint hij meteen te piepen en zulks. Ik heb daar nog een leuke anekdote over.
In ander nieuws ben ik begonnen met de verbouwing. Dan weet je dat ook.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Regionale spreektaal
Ik zit mobiel
Laat maar, ben gewoon debiel. Sorry.
en dat had hij zelf niet door, dat dat niet echt goed werktequote:Op dinsdag 7 april 2020 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ooit gevoetbald tegen iemand die zijn kop zwart verfde omdat die helemaal kaal was. Als die begon te zweten zag dat heel raar uit.
Dus ik stond met zo een man te praten. Hij een labrador, ik Adolf de Schnauzer. (Pre-Corona dus ik weet niet precies hoever we uit elkaar stonden.) Enfin; Adolf dus weer superblij. Aan zijn riem aan het trekken en zulks. Je kent het wel. Op een zeker moment trok hij niet meer aan zijn riem. Dus ik dacht, hè wat fijn Adolf is even rustig. Hij zal wel moe zijn. Dus wij zo verder praten en op een gegeven ogenblik zegt hij tegen mij: WTF is Adolf aan het doen. Ik opzij kijken en toen was Adolf dus op de rug van de labrador gesprongen. Vier poten los van de grond.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kom maar op met die anekdote dan. @:maxi-mus en ik zitten er klaar voor.
Ik tag even @Caland en @GGMM ze kunnen dit verhaal echt NIET missen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus ik stond met zo een man te praten. Hij een labrador, ik Adolf de Schnauzer. (Pre-Corona dus ik weet niet precies hoever we uit elkaar stonden.) Enfin; Adolf dus weer superblij. Aan zijn riem aan het trekken en zulks. Je kent het wel. Op een zeker moment trok hij niet meer aan zijn riem. Dus ik dacht, hè wat fijn Adolf is even rustig. Hij zal wel moe zijn. Dus wij zo verder praten en op een gegeven ogenblik zegt hij tegen mij: WTF is Adolf aan het doen. Ik opzij kijken en toen was Adolf dus op de rug van de labrador gesprongen. Vier poten los van de grond.
Ja weet ik eigenlijk niet. Wedstrijd werd voortijdig gestaakt omdat iemand van de tegenpartij zijn been brak na een sliding die net wat te onbesuisd was. Terechte gele kaart.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
en dat had hij zelf niet door, dat dat niet echt goed werkte
Ja, jij bent wel van het taggen hè. Vuile nicht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik tag even @:caland en @:ggmm ze kunnen dit verhaal echt NIET missen.
Terecht.quote:
Zo is Adolf. Zou een eigen serie moeten krijgen op tv.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
Die Adolf toch, altijd in voor wat grappen.
Beste hond ooit.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:58 schreef GGMM het volgende:
Als ik aan grappen en grollen denk dan denk ik aan Adolf.
Tease!quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste hond ooit.
Nog veel meer anekdotes over hem. Bewaar ik voor een andere keer.
De familie Frank denkt hier anders overquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:58 schreef GGMM het volgende:
Als ik aan grappen en grollen denk dan denk ik aan Adolf.
Geen ideequote:Op dinsdag 7 april 2020 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo is Adolf. Zou een eigen serie moeten krijgen op tv.
Als zijn goede vriend vraag ik aan jou; Waar hangt @:onIogisch toch uit?
Op twitter heb ik hem ook al een tijdje niet gezien. Het enige dat ik kan bedenken is dat hij met zijn peperplanten aan het spelen is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee
Hij stuurde vanmorgen in een app een foto van Wilders verkleed als rambo door
Hij is dus niet aan het werken aan zijn gevoel voor humor
twitter:elsierd twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 23:00:51Ronaldinho is in Paraguay vrijgelaten uit de gevangenis na het betalen van 1,6 miljoen dollar borg(ook voor broer Roberto). Hij heeft nu voorlopig huisarrest in een hotel in Asunción. Dat kan ook nog behoorlijk pittig zijn. https://t.co/sQCksD83dl reageer retweet
Ronaldhino god. Beste voetballer die ik live in een stadion heb gezien.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
Goed nieuws![ afbeelding ]twitter:elsierd twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 23:00:51Ronaldinho is in Paraguay vrijgelaten uit de gevangenis na het betalen van 1,6 miljoen dollar borg(ook voor broer Roberto). Hij heeft nu voorlopig huisarrest in een hotel in Asunción. Dat kan ook nog behoorlijk pittig zijn. https://t.co/sQCksD83dl reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
Goed nieuws![ afbeelding ]twitter:elsierd twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 23:00:51Ronaldinho is in Paraguay vrijgelaten uit de gevangenis na het betalen van 1,6 miljoen dollar borg(ook voor broer Roberto). Hij heeft nu voorlopig huisarrest in een hotel in Asunción. Dat kan ook nog behoorlijk pittig zijn. https://t.co/sQCksD83dl reageer retweet
Helemaal eens maat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook steeds minder. Ben sowieso iets minder op FOK! de laatste tijd. Gek, het is niet alsof ik het ineens drukker hebquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk er eigenlijk bijna niet meer.
Vijf reeten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
Schitterend verhaal.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus ik stond met zo een man te praten. Hij een labrador, ik Adolf de Schnauzer. (Pre-Corona dus ik weet niet precies hoever we uit elkaar stonden.) Enfin; Adolf dus weer superblij. Aan zijn riem aan het trekken en zulks. Je kent het wel. Op een zeker moment trok hij niet meer aan zijn riem. Dus ik dacht, hè wat fijn Adolf is even rustig. Hij zal wel moe zijn. Dus wij zo verder praten en op een gegeven ogenblik zegt hij tegen mij: WTF is Adolf aan het doen. Ik opzij kijken en toen was Adolf dus op de rug van de labrador gesprongen. Vier poten los van de grond.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goedemorgen maat
Nog plannen met het mooie weer vandaag?
Gewoon erdoorheen rammen, die steken gaan vanzelf voorbij en dan krijg je het gevoel dat je zweeftquote:Op woensdag 8 april 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
Vanavond wel even hardlopen weer.
Het doel is dit keer 5 km onafgebroken (mijn conditie is nogal matig)
Nah, mijn rug en kuiten moeten vooral enorm wennen aan asfalt. Op gras lukt dat me wel.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon erdoorheen rammen, die steken gaan vanzelf voorbij en dan krijg je het gevoel dat je zweeft
Betere patta's halen, ws ook met een zooltjequote:Op woensdag 8 april 2020 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, mijn rug en kuiten moeten vooral enorm wennen aan asfalt. Op gras lukt dat me wel.
@JanCees @onlogischquote:Op woensdag 8 april 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
Ja ik weet het, maar vind het vooralsnog ook wel zonde om daar veel geld tegenaan te gooien.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betere patta's halen, ws ook met een zooltje
100 piek ofzoquote:Op woensdag 8 april 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar vind het vooralsnog ook wel zonde om daar veel geld tegenaan te gooien.
Man man man.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
5 km is wel een aardige longtest als je geen frequente loper bent, plus de rest aan complicaties, ik ga er niet aan beginnen.quote:
Mag je van een voetballer wel verwachten toch? Hoewel Caland wel wat ouder is natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
5 km is wel een aardige longtest als je geen frequente loper bent, plus de rest aan complicaties, ik ga er niet aan beginnen.
Je conditie gaat hard achteruit als je alleen maar aan krachttraining doet en 1 keer in de week een voetbalwedstrijdje speelt met 40-45 bier na afloop.quote:
daar heb je ook weer gelijk inquote:Op woensdag 8 april 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag je van een voetballer wel verwachten toch? Hoewel Caland wel wat ouder is natuurlijk.
Als de sportscholen nog een lange tijd dicht blijft heb je straks geen keusquote:Op woensdag 8 april 2020 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
5 km is wel een aardige longtest als je geen frequente loper bent, plus de rest aan complicaties, ik ga er niet aan beginnen.
ik doe nu de trappen hier, 5 verdiepingen, snel omhoog langzaam naar beneden, heb ik wat meer controle, m'n rechterknie kan dat hardlopen niet echt waarderenquote:Op woensdag 8 april 2020 10:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als de sportscholen nog een lange tijd dicht blijft heb je straks geen keus
Ik ben vandaag vrij. Net naar het sportschooltje geweest. Ik voel mij een gelukkig mens.quote:
Hou je bek.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
Hoewel Caland wel wat ouder is natuurlijk.
Redelijk, kan beter.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe staat 't met het thuiswerken?
Ik vermaak mij nog prima eigenlijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik niet en daar ben ik blij mee.
Die vrije dagen zijn echt verschrikkelijk om door te komen..
Misschien eens een hobby zoekenquote:Op woensdag 8 april 2020 10:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik niet en daar ben ik blij mee.
Die vrije dagen zijn echt verschrikkelijk om door te komen..
Better Call SaulGoden.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vermaak mij nog prima eigenlijk.
(lol)twitter:Eric55750280 twitterde op woensdag 08-04-2020 om 08:41:27@Derksen_Gelul Snap uberhaupt niet dat jij ook al bij janknek aanschuift maar ja voor een paar penningen doen we veel,toch. reageer retweet
Die mensen zijn niet goed snik.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook als je Zelda of Mario aanbeveelt.
daar ben ik toch wel een beetje jaloers opquote:Op woensdag 8 april 2020 10:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij. Net naar het sportschooltje geweest. Ik voel mij een gelukkig mens.
Deze man snapt 't.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
Gisteren aan Animal Crossing begonnen, viel niet tegen.
Maar ik vond Stardew Valley ook tof.
Kleuter.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
Gisteren aan Animal Crossing begonnen, viel niet tegen.
Maar ik vond Stardew Valley ook tof.
Ik hoop niet dat ie failliet gaat, want dan is het uit met de pret.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben ik toch wel een beetje jaloers op
Harde comeback neef.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, een ander koopt roze elastiekjes op AliExpress.
GOEIE GENADEquote:Op woensdag 8 april 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
maar doet hij dat alleen voor jou? Bij mijn sportschool zie ik de PT's ook in en uit gaan, die trainen dus gewoon wel (zonder klanten)quote:Op woensdag 8 april 2020 11:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie failliet gaat, want dan is het uit met de pret.
En zou je na het beantwoorden van deze vraag ook gelijk even zijn adres kunnen geven?quote:Op woensdag 8 april 2020 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar doet hij dat alleen voor jou? Bij mijn sportschool zie ik de PT's ook in en uit gaan, die trainen dus gewoon wel (zonder klanten)
quote:Op woensdag 8 april 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
En zou je na het beantwoorden van deze vraag ook gelijk even zijn adres kunnen geven?
Groepje van 10 vaste klanten in een app. Die hebben de deurcode gekregen en spreken gezamenlijk af wie wanneer gaat zodat er maar 1 persoon aanwezig is.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar doet hij dat alleen voor jou? Bij mijn sportschool zie ik de PT's ook in en uit gaan, die trainen dus gewoon wel (zonder klanten)
Zo dan koekoekquote:Op woensdag 8 april 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Elan vernietigt Caland. Onverwachte wending.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Goeie genade.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
ELANNEDquote:Op woensdag 8 april 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Blikje energy erbij, denk ik?quote:Op woensdag 8 april 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb als lunch een frikandelbroodje en 2 croissants.
voedzaamquote:Op woensdag 8 april 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ranzig everzwijn.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
Maar spelletjes spelen met je buren wil je welquote:Op woensdag 8 april 2020 11:52 schreef aTypisch het volgende:
er zit iemand anders al op het dakterras te werken jongens
en daar wil ik niet bij zitten
Een ongelovige zekerquote:Op woensdag 8 april 2020 11:52 schreef aTypisch het volgende:
er zit iemand anders al op het dakterras te werken jongens
en daar wil ik niet bij zitten
goed onthouden jongen, goed bezigquote:Op woensdag 8 april 2020 11:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar spelletjes spelen met je buren wil je wel
Mooie tijdquote:Op woensdag 8 april 2020 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
De bezorger komt tussen 15:05 en 17:15 langs! @:ggmm @:caland
De reactie kon inderdaad sneller, maar binnen het uur vond ik nog netjes.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:12 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk 2, alhoewel Lenny mag denken wat hij wil natuurlijk.
Dus nee, 1.
Leukquote:Op woensdag 8 april 2020 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De reactie kon inderdaad sneller, maar binnen het uur vond ik nog netjes.
Ja.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat mijn pakketje vanmiddag komt?
Geweldig nieuws!quote:Op woensdag 8 april 2020 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
De bezorger komt tussen 15:05 en 17:15 langs! @:ggmm @:caland
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Aangezien mijn pakketje nog steeds op 'zendingsgegevens ontvangen' staat en dus vandaag weer niet komt had ik er niet op gereageerd.
Dat was niet correct van mij.
Het is dumbbells, net als Dumbfriesquote:Op woensdag 8 april 2020 11:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat de Basic fit wat extra 8/10/12kg dumbells inslaat
Laat me met rust.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan is erg druk met Chateau Meiland.
Jazeker, maar er is nog weinig duidelijkheid over de bezorgtijd.quote:
Ik ben nieuwsgierig wat je ervan vindt.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Jazeker, maar er is nog weinig duidelijkheid over de bezorgtijd.
Gisteren stond er dat hij vandaag zou komen, nu morgenmiddag pas.
Het zijn duidelijk spannende tijden.
Geen Iphonequote:Op woensdag 8 april 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mag over 13 dagen een nieuwe mobiel uitzoeken. Tips?
LennyGod.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gemaild met forum@fok.nl.
Erg snel reactie gekregen. Komt vast omdat ik DE influencer van FOK! ken @:zipportal
Overigens ook gelijk gekregen dat mijn ban onterecht was. Dat siert ze.
Ik denk dat ik nu wat credits heb opgebouwd. Op naar COR!
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 20:57:45Ik kan het maar moeilijk accepteren dat de bioscoop tot 1 juni dicht is terwijl ik in april en mei een aantal keer naar de bioscoop wilde gaan. Ik vind dat de bioscoop niet voor zo een lange periode dicht moet zijn en ik baal ervan dat ik voorlopig niet naar de bioscoop kan gaan reageer retweet
iPhone 11 Proquote:Op woensdag 8 april 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mag over 13 dagen een nieuwe mobiel uitzoeken. Tips?
1917EDquote:Op woensdag 8 april 2020 12:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
LennyGod.@:calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 20:57:45Ik kan het maar moeilijk accepteren dat de bioscoop tot 1 juni dicht is terwijl ik in april en mei een aantal keer naar de bioscoop wilde gaan. Ik vind dat de bioscoop niet voor zo een lange periode dicht moet zijn en ik baal ervan dat ik voorlopig niet naar de bioscoop kan gaan reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |