SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Je bent juist veilig. Als je geen koorts hebt gemeten, heb je ook geen coronaquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor wie is de check?
- U heeft een koortsthermometer.
Heb ik niet.
Ik ga dood
Iedereen thermometers weggooien dan. Niemand kan koorts meten, dus niemand heeft corona.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent juist veilig. Als je geen koorts hebt gemeten, heb je ook geen corona
Ik ga niet doodquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent juist veilig. Als je geen koorts hebt gemeten, heb je ook geen corona
quote:
Je mag ze van mij ook verkeerd aflezen als je per ongeluk toch een thermometer hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Iedereen thermometers weggooien dan. Niemand kan koorts meten, dus niemand heeft corona.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een haat verhouding met dit genre.
Fijne avond.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het is mij iets teveel epische drama, ik ga afsluiten en tv kijkenFijne avond nog!
Het gevoel is ongetwijfeld wederzijdsquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een haat liefde verhouding met dit genre.
Fijne avond!quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het is mij iets teveel epische drama, ik ga afsluiten en tv kijkenFijne avond nog!
Ik ook. Het is vaak hit or miss en de hit is dan wel meteen een homerun.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een haat liefde verhouding met dit genre.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
quote:
De volgende ken je ook nietquote:
Witch doctor, vervanger op LL van de the prodigy spot en ze komen uit nijmegenquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
Vanochtend was er een quiz op de radio waarin iemand een band moest raden nav deze 3 woorden
Cirkel pit, The Prodigy en Nijmegen.
Het antwoord was De Staat, maar ik kon absoluut niet bedenken waarom. Hier misschien?
ik tel 5 (eigenlijk 6) woordenquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
Vanochtend was er een quiz op de radio waarin iemand een band moest raden nav deze 3 woorden
Het antwoord was De Staat, maar ik kon absoluut niet bedenken waarom. Hier misschien?
Circle pit verwijst naar de video van Witch Doctorquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
Dank je wel!quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Witch doctor, vervanger op LL van de the prodigy spot en ze komen uit nijmegen
Ik wou het nog wijzigen naar termen, maar ik dacht dat jullie daar vast niet over zouden vallenquote:
Ik ben helemaal niet gevallen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou het nog wijzigen naar termen, maar ik dacht dat jullie daar vast niet over zouden vallen
Toch veel bands die je draait die inmiddels niet meer bestaan.quote:
Zeg me dat jij ze ook allemaal googelt, alsjeblieftquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch veel bands die je draait die inmiddels niet meer bestaan.
Valt me op.
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeg me dat jij ze ook allemaal googelt, alsjeblieft
Ik google ze.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeg me dat jij ze ook allemaal googelt, alsjeblieft
Straks komt Blue Diamonds ook nog, met hun hitsingle Corona.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Valt me op.
Ja klopt, dat viel mij ook op toen ik het bij elkaar zocht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Valt me op.
Ik zie hem.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik ga even kijken of ik de supermaan zie.
Ow die was wel bijna verdwenen uit mijn geheugen.quote:
639 optredens in 15 jaar. Dan doe je dat niet verkeerd.quote:
En toch kende ik ze nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
639 optredens in 15 jaar. Dan doe je dat niet verkeerd.
Ik heb ze een tijdje geleden weer herontdekt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow die was wel bijna verdwenen uit mijn geheugen.
Waarom moet er nou zo geschreeuwd worden?quote:
Anders komt hij niet boven de rest van de band uitquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom moet er nou zo geschreeuwd worden?
Bestaan toch niet meer of wel??quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:05 schreef brother52 het volgende:
Dit vind ik toch wel een van de betere bands uit Nederland.
Volgens mij niet. Zijn er 2 jaar geleden mee gestopt dacht ik.quote:
zoiets had ik idd ook gelezen..quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zijn er 2 jaar geleden mee gestopt dacht ik.
Momentquote:
quote:Op 17 mei 2017 maakte de band bekend te gaan stoppen om persoonlijke redenen. Er is een afscheidstournee aangekondigd. In november 2017 speelde de band vijftien shows in negen landen in Europa. Textures speelde op 2 december 2017 de allerlaatste show in 013 te Tilburg.
Wellicht was het aanbod elders beter?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik deze band geskipped heb toen ze op Dynamo stonden, waar ik gewoon bij aanwezig was![]()
Paar jaar geleden met Anthrax als hoofdact? Daar was ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik deze band geskipped heb toen ze op Dynamo stonden, waar ik gewoon bij aanwezig was![]()
1 podium, dus lijkt me sterkquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Wellicht was het aanbod elders beter?
Ja, die editiequote:Op dinsdag 7 april 2020 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden met Anthrax als hoofdact? Daar was ik ook
Ja, ik denk dat ik daar toen was..... Of buiten frisse lucht scheppen..quote:
Hier heb ik dan wel eens vaker van gehoord. Niet dat ik ze echt ken verder...quote:
Buiten was het rustig en bij de catering hoorde je ook niet altijd alles...quote:
Nou... Powerwolf stond er ook en die heb ik toen gelukkig geskipt.quote:
Powerwolf is anders best lekker.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou... Powerwolf stond er ook en die heb ik toen gelukkig geskipt.
Daar stond ik dan weer vooraan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou... Powerwolf stond er ook en die heb ik toen gelukkig geskipt.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:11 schreef Melting het volgende:
Dit is ook wel een beetje just me muziek.
Fijne avond, en slaap lekker.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:21 schreef just me het volgende:
ik ga nog even op de bank hangen en dan vroeg naar bed
dank voor de muziekjes brother
Welterustenquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:21 schreef just me het volgende:
ik ga nog even op de bank hangen en dan vroeg naar bed
dank voor de muziekjes brother
Deze komt me vaag bekend voor. Al kan ik hem verder niet plaatsen.quote:
idemquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze komt me vaag bekend voor. Al kan ik hem verder niet plaatsen.
Die ga ik als het goed is dit jaar live zien (afhankelijk van de maatregelen natuurlijk)quote:
Live zijn ze beter als op albumquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ga ik als het goed is dit jaar live zien (afhankelijk van de maatregelen natuurlijk)
quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Mijn vader belde net. Hij wordt vrijdag 81 jaar en heeft Zoom geïnstalleerd op zijn pc om het online te kunnen vieren met vrienden. Dus of mijn man een webcam kon komen installeren morgen.
Deze periode dwingt zelfs de ouderen om mee te gaan met de ontwikkelingen. Dat is dan weer mooi om te zien.
Dat wel de beste manier ook om nu contact te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Mijn vader belde net. Hij wordt vrijdag 81 jaar en heeft Zoom geïnstalleerd op zijn pc om het online te kunnen vieren met vrienden. Dus of mijn man een webcam kon komen installeren morgen.
Deze periode dwingt zelfs de ouderen om mee te gaan met de ontwikkelingen. Dat is dan weer mooi om te zien.
Ik ben zaterdag jarig. Ik ga niet zoomen.. iedereen die mag een bijdrage doen aan het rode kruis als hij/zij dat wil.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Het ene sluit het andere niet uit, natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag jarig. Ik ga niet zoomen.. iedereen die mag een bijdrage doen aan het rode kruis als hij/zij dat wil.
Om peaceman of om je vader?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit, natuurlijk.
Maar ik maak me verder wel erge zorgen hoor.
Over wie werd dat in het begin gezegd. Kon de naam niet goed horen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
Meindert Talma & The Negroes - Psalm 114: Introductie
Meindert Talma & The Negroes - Hou Alsjeblieft Mijn Graf Schoon
Gaat het momenteel niet goed met hem dan?quote:
Blind Thomas Jefferson volgens mij.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Over wie werd dat in het begin gezegd. Kon de naam niet goed horen.
Niet slechter dan de laatste twee jaren, maar goed gaat het al een hele tijd niet meer. Geestelijk wel, maar lichamelijk niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat het momenteel niet goed met hem dan?
Hier zit een hele mooie dreiging in vind ik.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
Macaber lied. Maar wel vreemd toepasselijk.
Ja, hoewel ik twijfel aan het woord mooi in deze.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier zit een hele mooie dreiging in vind ik.
Dat wist ik. Maar ik dacht dat het nu ineens een stuk slechter ging met hem, omdat je dat zei..quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet slechter dan de laatste twee jaren, maar goed gaat het al een hele tijd niet meer. Geestelijk wel, maar lichamelijk niet.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Bettie Serveert - Palomine
03. PAUW - Shambhala
04. Claw boys claw - Sunset boulevard
05. VUUR - Valley Of Diamonds
06. The Wounded - Sunset
07. I Kissed Charles - Over Before It had Started Yet
08. Kobus gaat naar Appelscha - what is worse
09. Jammah Tammah - Witte Wiven
10. Pigmeat - Blonde Alien
11. Urban Dance Squad - Demagogue
12. Keith Caputo - Lamb to the Slaughter (Heart's Blood on Your Dawn, Part 1)
13. Boegies - Meh
14. Epica - Tides of Time
15. After Forever - Emphasis
16. Daryll-Ann - Surely Justice
17. De Staat - Make The Call, Leave It All
18. The Kik - Even voor altijd
19. Burma Shave - Hippies
20. Alamo Race Track - We Like To Go On
21. Birth Of Joy - The Sound
22. Face Tomorrow - Burning Bridges
23. Heideroosjes - Nimby
24. Textures - Reaching Home
25. Ayreon - River Of Time
26. Johan - Tumble And Fall
27. The Prodigal Sons - Still You Think
28. Moke - Here comes the summer
29. DeWolff - Deceit & Woo
30. Undeclinable Ambuscade - Beautiful Nation
31. Moss - Today's Gold
32. Hallo Venray - Not So Long
33. Meindert Talma & The Negroes - Psalm 114: Introductie
34. Meindert Talma & The Negroes - Hou Alsjeblieft Mijn Graf Schoon
35. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Nee, maar de dreiging van het coronavirus voel ik steeds zwaarder worden om een of andere reden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar ik dacht dat het nu ineens een stuk slechter ging met hem, omdat je dat zei..
Lesje vaderlandsgeschiedenis voor mij. Dank je wel brother52quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:46 schreef brother52 het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal.
[..]
Welterusten Meltingquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:46 schreef Melting het volgende:
Dank voor de fijne muziekjes, Brother.
Mooi moment om naar bed te gaan.
Welterusten allemaal.
Goedemorgen.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Heb net 49 (!!!) whisky samples gevuld en ingepakt voor onze proeverij as. vrijdag.
Volgende keer ben ik er weer bij...
[ afbeelding ]
Nee. Misschien wel als ik de kenmerken zou hebben..... maar ik zou locatie bepaling niet aanzetten.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:16 schreef just me het volgende:
Stel dat die Corona app er komt, zou je die dan downloaden ?
Die heb je dan nu ook niet aan denk ikquote:Op woensdag 8 april 2020 07:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. Misschien wel als ik de kenmerken zou hebben..... maar ik zou locatie bepaling niet aanzetten.
quote:Op woensdag 8 april 2020 07:18 schreef just me het volgende:
[..]
Die heb je dan nu ook niet aan denk ik
Ik ben misschien weer veels te naief maar ik zou de app gebruikenquote:Op woensdag 8 april 2020 07:21 schreef Melting het volgende:
[..]Nee. Gebruik die nooit.
Wat zou jij doen?
Baat het niet, dan schaadt het niet?quote:Op woensdag 8 april 2020 07:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben misschien weer veels te naief maar ik zou de app gebruiken
Ja, zoiets totdat ik ervan overtuigd ga worden het niet doen.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Baat het niet, dan schaadt het niet?
Misschien ben ik wel te makkelijk hoor met apps op mijn mobiel.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:24 schreef livelink het volgende:
Ik ben geen fan van apps, dus ik zeg nu niet vooraf al dat ik die zeker zou downloaden.
Dat heeft ze dan ook wel weer heel heftig aangepakt.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:27 schreef livelink het volgende:
Ik ken iemand die trouwens 2,5 week gebeld werd door de GGD dat ze in contact was geweest met iemand die positief getest was op corona en ze moest 2 weken in quarantaine. Ze heeft zich twee weken opgesloten op haar zolderkamer. Haar man zette haar eten voor de deur. Ze heeft uiteindelijk geen symptomen en mocht na 2 weken weer verder met haar leven, maar ik vond het toch wel heftig om te horen.
Zeker heftig maar goed dat ze het zo heeft aangepakt!quote:Op woensdag 8 april 2020 07:27 schreef livelink het volgende:
Ik ken iemand die trouwens 2,5 week gebeld werd door de GGD dat ze in contact was geweest met iemand die positief getest was op corona en ze moest 2 weken in quarantaine. Ze heeft zich twee weken opgesloten op haar zolderkamer. Haar man zette haar eten voor de deur. Ze heeft uiteindelijk geen symptomen en mocht na 2 weken weer verder met haar leven, maar ik vond het toch wel heftig om te horen.
Nee, het was echt serieus en dat is ook echt wat je moet doen als je opdracht krijgt van de GGD om in quarantaine te gaan.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan ook wel weer heel heftig aangepakt.
Had zij die app al, of was het een grapje van iemand.
Zou jij jezelf ook opsluiten? Wel een ideaal moment om een beetje tot rust te komen.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het was echt serieus en dat is ook echt wat je moet doen als je opdracht krijgt van de GGD om in quarantaine te gaan.
Ja, dat is wel een dingetje. Zij zijn behoorlijk rijk, dus ik vermoed dat ze wel meerdere badkamers hebben. Bij ons zou het zijn dat je goede afspraken moet maken over badkamerbezoek en dan heel goed schoonmaken denk ik?quote:Op woensdag 8 april 2020 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou jij jezelf ook opsluiten? Wel een ideaal moment om een beetje tot rust te komen.
Alleen hoe doe je dat met douchen en zo?
Je hebt toch geen keusquote:Op woensdag 8 april 2020 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou jij jezelf ook opsluiten? Wel een ideaal moment om een beetje tot rust te komen.
Alleen hoe doe je dat met douchen en zo?
We leven niet meer in de middeleeuwen hè, just me.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:47 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt toch geen keusJe gaat toch je huisgenoten niet opzettelijk besmetten.
En ach vroeger had je ook geen douche dus 14 dagen zonder douchen moet kunnen. Gewoon emmer water en een waslap
JIj en ik wonen alleen dus dan is dat probleem ook niet, dat scheelt weer, hoeven we daar niet over na te denkenquote:Op woensdag 8 april 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
We leven niet meer in de middeleeuwen hè, just me.
Ik denk dat het idee van livelink dan beter is.
quote:Op woensdag 8 april 2020 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
JIj en ik wonen alleen dus dan is dat probleem ook niet, dat scheelt weer, hoeven we daar niet over na te denken
Goedemorgen.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:56 schreef peaceman het volgende:
Gm
Je moet je in het geval van deze apps de volgende vraag stellen: wat gaat voor? Privacy of gezondheid?
Gezondheidquote:Op woensdag 8 april 2020 07:56 schreef peaceman het volgende:
Gm
Je moet je in het geval van deze apps de volgende vraag stellen: wat gaat voor? Privacy of gezondheid?
Als je nu nog denkt dat je je privacy kunt borgen door geen app te gebruiken of je locatie niet te delen, dan ben je redelijk naïef.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:56 schreef peaceman het volgende:
Gm
Ik wel...quote:Op woensdag 8 april 2020 07:16 schreef just me het volgende:
Hoe werkt zo'n app/wat is het doel er van?quote:Op woensdag 8 april 2020 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wel...Ik heb nu ook een app van LUMC voor covidradar
Goedemorgen
Dit is weer een andere app... in deze app willen ze een beetje bijhouden hoe het zit met klachten en verspreiding daarvan binnen Nederland. Hier meer informatie.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe werkt zo'n app/wat is het doel er van?
Heb me daar totaal nog niet in verdiept...
Dat vind ik dus nergens op slaanquote:Op woensdag 8 april 2020 08:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben aangemeld bij een aantal enquetebureau’s en een paar daarvan vragen ook elke dag of ik wil aangeven welke klachten ik heb
Ik vind het wel een slimme manier om direct data te verkrijgen, maak gebruik van je database vol respondentenquote:
Als het een officiele instantie is wil ik wel vragen beantwoorden maar niet zomaarquote:Op woensdag 8 april 2020 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel een slimme manier om direct data te verkrijgen, maak gebruik van je database vol respondenten
Wat is het verschil met een app als bijv. die van Diaan?quote:
Die app van Diaan komt van het LUMC en daar heb ik dan toch meer vertrouwen in dan van een of ander enquete bureau. Maar misschien denk ik wel kromquote:Op woensdag 8 april 2020 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een app als bijv. die van Diaan?
Het gaat om data verzamelen om te kunnen analyseren.
Al doe je het op een bierviltje...
Die enquetebureau’s moeten zich aan allerlei richtlijnen houden. Die enquetebureau’s voeren ook voor bijvoorbeeld dat LUMC onderzoeken uit.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
Die app van Diaan komt van het LUMC en daar heb ik dan toch meer vertrouwen in dan van een of ander enquete bureau. Maar misschien denk ik wel krom
'Eén of ander' enquête bureau zou ik ook niet doen, maar als het een gerenommeerd bedrijf is dan heb ik geen problemen.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
Die app van Diaan komt van het LUMC en daar heb ik dan toch meer vertrouwen in dan van een of ander enquete bureau. Maar misschien denk ik wel krom
Dat dus, het LUMC doet dat niet zelf...quote:Op woensdag 8 april 2020 09:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die enquetebureau’s moeten zich aan allerlei richtlijnen houden. Die enquetebureau’s voeren ook voor bijvoorbeeld dat LUMC onderzoeken uit.
In de omschrijving van de app waarvan Diaan gisteren de website deelde staat dat je die app niet kunt gebruiken zonder koortsthermometer. En die heb ik niet. Dramaqueen all over again..quote:Op woensdag 8 april 2020 07:16 schreef just me het volgende:
Ik zal die van mij eens controleren, kan best zijn dat de batterij leeg isquote:Op woensdag 8 april 2020 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben wel een thermometer, maar ik krijg dat ding niet aan de praat
Als het een Nederlandse thermometer is, is dat maar goed ook. Anders zou ie, op typisch Nederlandse manier, gaan klagen. "Pff 't is zo warm" of " brrr wat koud!"quote:Op woensdag 8 april 2020 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben wel een thermometer, maar ik krijg dat ding niet aan de praat
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als het een Nederlandse thermometer is, is dat maar goed ook. Anders zou ie, op typisch Nederlandse manier, gaan klagen. "Pff 't is zo warm" of " brrr wat koud!"
Sla zelf kweken, maar daar heb je morgen niets aanquote:Op woensdag 8 april 2020 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera voor Symph die twee supermarkten heeft bezocht en niemand heeft geschopt. Hoestende bejaarden, sowieso bejaardenwe hebben alleen nu 4 quiches, terwijl ik eenpersoons hartige taartjes op de lijst had gezet. Morgen maar op zoek naar sla voor erbij
Gezien jullie vele perikelen op dit vlak zou ik van de nood een deugd maken:quote:Op woensdag 8 april 2020 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera voor Symph die twee supermarkten heeft bezocht en niemand heeft geschopt. Hoestende bejaarden, sowieso bejaardenwe hebben alleen nu 4 quiches, terwijl ik eenpersoons hartige taartjes op de lijst had gezet. Morgen maar op zoek naar sla voor erbij
quote:Op woensdag 8 april 2020 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien jullie vele perikelen op dit vlak zou ik van de nood een deugd maken:
Ik stel voor dat een cameraploeg jullie inkoop escapades gaat vastleggen (keurig op 1,5 meter afstand uiteraard) en dat dat dan wekelijks uitgezonden wordt. John de Mol heeft zenders zat...
Ik stel voor dat er gewoon een verbod op bejaarden in de supermarkt komt. Beetje midden in de winkel gaan bijkletsen, toch even langs je heen reiken, doen alsof de regels niet voor hen gelden.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien jullie vele perikelen op dit vlak zou ik van de nood een deugd maken:
Ik stel voor dat een cameraploeg jullie inkoop escapades gaat vastleggen (keurig op 1,5 meter afstand uiteraard) en dat dat dan wekelijks uitgezonden wordt. John de Mol heeft zenders zat...
Dat was hier al, er was verder niemand in de winkel behalve de eigenaar achter de kassa.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik stel een verbod voor voor iedereen in de supermarkt als ik er ben behalve 1 medewerker die dingen kan pakken als ik ze niet kan vinden en 1 kassamedewerker.
Er mogen maximaal 10 klanten per x M². Door alleen karretjes te gebruiken is dat makkelijker te controleren en ontsmetten. Doet de AH ook, moeten ze wettelijk gewoon.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Dekamarkt beperken ze het aantal mensen dat de winkel in mag door een beperkt aantal karretjes beschikbaar te hebben. Je pakt buiten een karretje, gaat naar het ingangsportaal en daar maken ze het handvat van de kar schoon. Euh, ok.
Ik ga normaal nooit met een karretje een supermarkt in, en ook nu blijf je slalommen om alle actiezooi die ze overal in de gangpaden neerzetten en dan gaan bejaarden als vanouds midden in de supermarkt met elkaar bijkletsen, normaal geef ik dan hun kar een fikse zet, nadat ik eerst gevraagd heb of ik er misschien langs mag. Ik sta nu niet voor mezelf in, dus het is beter dat Symph nu de boodschappen doet. Zijn leidinggevende belde toen hij weg was, en die zei ook al: het is voor iedereen beter dat ik nu geen boodschappen doe...
Hier bij de Aldi nul controlequote:Op woensdag 8 april 2020 13:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Er mogen maximaal 10 klanten per x M². Door alleen karretjes te gebruiken is dat makkelijker te controleren en ontsmetten. Doet de AH ook, moeten ze wettelijk gewoon.
Moet je maar geen steentjes schieten met je katapult.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, het eerste jankende kind van de dag in het speeltuintje hierachter.
Die AK-47 op zolder is veel effectieverquote:Op woensdag 8 april 2020 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je maar geen steentjes schieten met je katapult.
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:04 schreef Rafeiro het volgende:
Grrr 2 Agaporniden te koop, inclusief kooi, ¤ 1000 ofzo.
Wil ze niet kwijt, maar damn mijn oren.
Ze zijn een beetje aan het rellen...
Vind ik meestal ook wel leukquote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vind ik meestal ook wel leuk
En als er een gek was die er echt 1000 euro voor zou geven zou ik het nog doen ook. Maar spruitje gaat voor 5k nog niet weg, no way.
Straks een themashow dus?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 besteedt momenteel tijd aan het voorbereiden van een themashow...
Meteen voor meerdere dagen gemaakt?quote:
Dan zal ik zo nog maar eens de stream aanslingeren.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat red ik niet. Heel misschien later deze week, anders volgende week
Altijd goedquote:Op woensdag 8 april 2020 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zal ik zo nog maar eens de stream aanslingeren.
Welkom.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Ben er...
Ondertussen even een Powerpoint voor morgen in elkaar zetten...
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:09 schreef MadMaster het volgende:
Cliff Richard - Easily Fall In Love With You
Klopt.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
Hoor ik momenteel een ander nummer?
Goedenavond overigens
Dat heeft inderdaad weinig nut dan.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben nog aan het koken, dus ik luister even niet mee, maar ik zag net wel een stuk of 20 kutpubers die rondhingen bij scooters uit elkaar stuiven toen een auto van Handhaving stopte![]()
Maar ja, die idioten komen natuurlijk 2 straten verderop weer bij elkaar.
Er rijden nog bussenquote:Op woensdag 8 april 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
@:brother52: zou jij de dame die hierna komt even van het station kunnen halen?
Ze staat nog steeds te wachtenquote:Op woensdag 8 april 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
@:brother52: zou jij de dame die hierna komt even van het station kunnen halen?
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Die diva laat ik lekker staan wachten hoor
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:28 schreef brother52 het volgende:
Ze weten trouwens ook niet wat ze willen, een ander liedje op dit album heet Open your eyes
Ik ben een angsthaas, geen dakhaas.quote:
sowieso iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 8 april 2020 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Heather Nova komt in oktober naar Nederland![]()
Nou ja, mits.. uiteraard. Maar da's nog wel een tijdje, dus ik ga vrijdag wel even kaartjes kopen
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
sowieso iets leuks om naar uit te kijken
Welkom.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
Wij luisteren mee hoor, maar zijn ondertussen met Lennon Uno aan het spelen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |