SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Je bent juist veilig. Als je geen koorts hebt gemeten, heb je ook geen coronaquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor wie is de check?
- U heeft een koortsthermometer.
Heb ik niet.
Ik ga dood
Iedereen thermometers weggooien dan. Niemand kan koorts meten, dus niemand heeft corona.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent juist veilig. Als je geen koorts hebt gemeten, heb je ook geen corona
Ik ga niet doodquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent juist veilig. Als je geen koorts hebt gemeten, heb je ook geen corona
quote:
Je mag ze van mij ook verkeerd aflezen als je per ongeluk toch een thermometer hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Iedereen thermometers weggooien dan. Niemand kan koorts meten, dus niemand heeft corona.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een haat verhouding met dit genre.
Fijne avond.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het is mij iets teveel epische drama, ik ga afsluiten en tv kijkenFijne avond nog!
Het gevoel is ongetwijfeld wederzijdsquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een haat liefde verhouding met dit genre.
Fijne avond!quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het is mij iets teveel epische drama, ik ga afsluiten en tv kijkenFijne avond nog!
Ik ook. Het is vaak hit or miss en de hit is dan wel meteen een homerun.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een haat liefde verhouding met dit genre.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
quote:
De volgende ken je ook nietquote:
Witch doctor, vervanger op LL van de the prodigy spot en ze komen uit nijmegenquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
Vanochtend was er een quiz op de radio waarin iemand een band moest raden nav deze 3 woorden
Cirkel pit, The Prodigy en Nijmegen.
Het antwoord was De Staat, maar ik kon absoluut niet bedenken waarom. Hier misschien?
ik tel 5 (eigenlijk 6) woordenquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
Vanochtend was er een quiz op de radio waarin iemand een band moest raden nav deze 3 woorden
Het antwoord was De Staat, maar ik kon absoluut niet bedenken waarom. Hier misschien?
Circle pit verwijst naar de video van Witch Doctorquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
Dank je wel!quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Witch doctor, vervanger op LL van de the prodigy spot en ze komen uit nijmegen
Ik wou het nog wijzigen naar termen, maar ik dacht dat jullie daar vast niet over zouden vallenquote:
Ik ben helemaal niet gevallen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou het nog wijzigen naar termen, maar ik dacht dat jullie daar vast niet over zouden vallen
Toch veel bands die je draait die inmiddels niet meer bestaan.quote:
Zeg me dat jij ze ook allemaal googelt, alsjeblieftquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch veel bands die je draait die inmiddels niet meer bestaan.
Valt me op.
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeg me dat jij ze ook allemaal googelt, alsjeblieft
Ik google ze.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeg me dat jij ze ook allemaal googelt, alsjeblieft
Straks komt Blue Diamonds ook nog, met hun hitsingle Corona.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch veel bands die je draait die inmiddels niet meer bestaan.
Valt me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |