Heerlijkquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dat lijkt me ook wel heel raar voor diegene die besmet is. Iedereen keihard wegrennen
Je kan beter zeggen, josti'squote:Op dinsdag 7 april 2020 19:26 schreef Document1 het volgende:
Beetje stoer rellen tegen een app die overal bewijst dat het gebruik helpt. Wat een tosti's in dit topic.
En ja en dan samen op een soort camping bijeen houden. Een heropvoedingskamp ofzo.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
gewoon zo een embleem op je kleding, je jas ofzo als je besmet bent
Ben afgelopen 3 weken geen volle dag thuis geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is dat een slechtere situatie dan fulltime opgesloten zitten tot er eindelijk eens een vaccin is?
Ja, precies.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
gewoon zo een embleem op je kleding, je jas ofzo als je besmet bent
Datagegevens worden alleen verspreid op het moment dat je ingecheckt hebt met jouw goedkeuring van deelneming.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Enige is dat ik gps in principe altijd uit heb staan en het dus niet heel nauwkeurig is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling bij zo'n app. Dus moet je gedwongen de gps aan hebben staan lijkt me.
En wat als er een groep denk lollig te zijn en zich overal gaan bevinden en dan liegen dat ze Corona hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo’n app gaat er ook mooi vanuit dat iedereen weet dat hij of zij besmet is. En dat eerlijk toegeven op de app. Privacy maakt me weinig uit, hebben we nu ook niet, maar ik vind het niet echt een goed systeem.
En vergeet de artsen niet die bij bosjes omvallen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:26 schreef Markesh het volgende:
[..]
Tot het je eigen boomer vader of boemer moeder is zeker
Ow ja, het is ook gespeelde verbazing. Dit roep ik toch al weken. "Het nieuwe normaal". [mark noemt het nu weer 3 keer]quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wij worden toch al sinds het begint bestuurd door OMT? Regering deelt heel veel informatie niet met de kamer en de kamer vindt het prima.
Pfff, komt aan met een linkje van de correspondent. Te grappig ditquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:27 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Iedereen heeft iets te verbergen.
Aanrader: https://decorrespondent.nl/nietsteverbergen
Hoe wil je gaan voetballen, hockeyen, basketballen enz met 1,5 meter afstand? Kom op.....quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:26 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Scholen
1,5 meter afstand, hierdoor minder lesdagen op school
Openbaar vervoer
Mondkapje verplicht
Winkels
1,5 meter afstand, hierdoor permanent deurbeleid
Sporten
1,5 meter afstand
Mondkapje verplicht bij contactsport
Vakanties
1,5 meter afstand
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:29 schreef -Straw- het volgende:
[..]
En vergeet de artsen niet die bij bosjes omvallen.
Goed argument.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:29 schreef Markesh het volgende:
[..]
Pfff, komt aan met een linkje van de correspondent. Te grappig dit
Jep, de niet al te snuggere massa...quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Wow,zijn er nu personen die het verdedigen dat we een track app krijgen die al je bewegingen vastlegt en vervolgens beschikbaar stelt?
Echt he..quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:30 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Hoe wil je gaan voetballen, hockeyen, basketballen enz met 1,5 meter afstand? Kom op.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |